Kawasaki ZX6R piiraja mahavõtmine. Palun asjatundjatelt abi!
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Kawasaki ZX6R piiraja mahavõtmine. Palun asjatundjatelt abi!
Tere.
Eelmisel aasta suvel sai saksast soetatud zx6r. Peale oli paigaldatud piiraja 25kw dok saamiseks.
Sakslase sõnul pidi olema bensiinipaagi all õhufiltri ja karburaatori vahel plastik seibid. Otsustasin paagi maha võtta, kruvisin õhufiltri kaane pealt maha ja siis vaatasid mulle otsa sellised plastik detailid. Arvatavasti ongi siis need plastik piiraja n.ö seibid. http://www.zone.ee/bikehist/piiraja/
Kaks väiksemat olid kumbagi karpa ääres ja kõrgemad keskel.
Ladusin tsikli kokku tagasi, kuid lootsin siis isegi saada natukene väikest tulemust. Kuid kõik on sama ja endine.
Tekib küsimus:
1. Kas on kuskil veel mingid seibid vahel.
2. Peab elektrooniliselt aju ära kodeerima
3. Karburaatoreid timmima ?
.....
Kes on varem piiraja maha võtnud või lausa tegeleb sellise tööga, oleks info teretulnud.
NB: Motodepood ärge soovitage.
Helistasin Tartu sealt öeldi et neil on kiire. Ja aega kinni ei pane kuna siis võib neil veel kiirem olla. Isiklikult saan aru et oma rattad on neile tähtsamad kuid samas klient on klient kes toob firmasse raha sisse.
Helistasin Tallinna tehnika osakonnale seal pakuti aega peale jaanipäeva. Kuid sooviks ikkagi teada saada kuhu, kelle poole pöörduda või mida saaks ise teha ?
Eelmisel aasta suvel sai saksast soetatud zx6r. Peale oli paigaldatud piiraja 25kw dok saamiseks.
Sakslase sõnul pidi olema bensiinipaagi all õhufiltri ja karburaatori vahel plastik seibid. Otsustasin paagi maha võtta, kruvisin õhufiltri kaane pealt maha ja siis vaatasid mulle otsa sellised plastik detailid. Arvatavasti ongi siis need plastik piiraja n.ö seibid. http://www.zone.ee/bikehist/piiraja/
Kaks väiksemat olid kumbagi karpa ääres ja kõrgemad keskel.
Ladusin tsikli kokku tagasi, kuid lootsin siis isegi saada natukene väikest tulemust. Kuid kõik on sama ja endine.
Tekib küsimus:
1. Kas on kuskil veel mingid seibid vahel.
2. Peab elektrooniliselt aju ära kodeerima
3. Karburaatoreid timmima ?
.....
Kes on varem piiraja maha võtnud või lausa tegeleb sellise tööga, oleks info teretulnud.
NB: Motodepood ärge soovitage.
Helistasin Tartu sealt öeldi et neil on kiire. Ja aega kinni ei pane kuna siis võib neil veel kiirem olla. Isiklikult saan aru et oma rattad on neile tähtsamad kuid samas klient on klient kes toob firmasse raha sisse.
Helistasin Tallinna tehnika osakonnale seal pakuti aega peale jaanipäeva. Kuid sooviks ikkagi teada saada kuhu, kelle poole pöörduda või mida saaks ise teha ?
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
need võid julgelt tagasi laduda...
piirajad on (vähemalt minu rattal olid) sellised väga robustsed 4 seibi ja 4 torukest, seibid umbes 2cm laiad, torukesed 2 cm kõrged.
Rattaks 99.a Yamu R6
piirajad on (vähemalt minu rattal olid) sellised väga robustsed 4 seibi ja 4 torukest, seibid umbes 2cm laiad, torukesed 2 cm kõrged.
Rattaks 99.a Yamu R6
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
Need pole jah piirajad, autodel nimetatakse selliseid asju trompetiteks. Kui seibidest juttu oli, siis peaksid need karpa ja sisselaskekollektori vahel olema. Need seibid peavad siis sisselaskeava diameetrit vähendama, kui mingit järsku diameetri vähenemist ei tähelda, siis pole ka sealt midagi ära kakkuda.
take the corner, join the crash
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki ZX6R piiraja mahavõtmine. Palun asjatundjatelt
seibid on ALLPOOL karbusse... s.t. mootori ja karbusside vahel....bond kirjutas:Sakslase sõnul pidi olema bensiinipaagi all õhufiltri ja karburaatori vahel plastik seibid.
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
-
Teema algataja
Proovi membraani siibreid sõrmega lahti lükata ,kui nad avanevad poolde vinna siis on piirajad nende peal .Eemaldamiseks võta karpade pealt maha need plastik kaaned ,mis on karpa peal nelja kruvaga kinni ja ja eemalda need seibid mis ei lase siibritel avaneda.Minuarust on zx 6 72kw just nii piiratud juba tehase poolt kuna saksas ei olnud mingitel aegadel üle 100 hp lubatud.Kui siibrid avanevad ilusti ,siis peaks piirajad olema jah peale karpasid.Olen ka kuulnud,et mingitel masinatel on piirajad ültse väljalaskes.edu.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
minu arust on kawasaki ikkagi jaapanlaste toodangMinuarust on zx 6 72kw just nii piiratud juba tehase poolt kuna saksas ei olnud mingitel aegadel üle 100 hp lubatud

edit:
sorry ei pannud teema alguses lugedes tähele et see oli saksa jaoks toodetud..
endal kah selline huvitav lugu et toodud saksast, toodetud aga jaapanis inglismaa turu jaoks.. inglismaal turustatu zzr600 nime all aga usa-s zx6r nime all, võta siis näpust mis on mis.. ja california jaoks eraldi mod. olemas.

aga kui teema algatajale on miskit manuaalist vaja siis andku teada, kui ta leiab et ta mudel manuaalis olemas:
http://img255.imageshack.us/img255/8342/01xj1.jpg
Viimati muutis Bad Boy, 17 Mai 2007, 16:21, muudetud 2 korda kokku.
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
- Tsikkel: R1200R -17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kawasaki ZX6R piiraja mahavõtmine. Palun asjatundjatelt abi!
Vägagi tehnika (ja eriti mootorite-) võõra inimesena on üks lahendus ja üks küsimus.bond kirjutas:Tere.
Eelmisel aasta suvel sai saksast soetatud zx6r. Peale oli paigaldatud piiraja 25kw dok saamiseks.
Sakslase sõnul pidi olema bensiinipaagi all õhufiltri ja karburaatori vahel plastik seibid. Otsustasin paagi maha võtta, kruvisin õhufiltri kaane pealt maha ja siis vaatasid mulle otsa sellised plastik detailid. Arvatavasti ongi siis need plastik piiraja n.ö seibid. http://www.zone.ee/bikehist/piiraja/
Kaks väiksemat olid kumbagi karpa ääres ja kõrgemad keskel.
Kes on varem piiraja maha võtnud või lausa tegeleb sellise tööga, oleks info teretulnud.
Kuid sooviks ikkagi teada saada kuhu, kelle poole pöörduda või mida saaks ise teha ?
Kawasaki ZX600 (ZZ-R600/Ninja ZX6) piiramiskomplekt 99990-920K.
Sisaldab nelja 42mm terasseibi, milles on 13mm ava ja nelja jäigemat vedru (14cm).
25kW/8300rpm
166Km/h
Seibid käivad karburaatorite ja sisselaskekollektorite vahele. Kummist kollektorite kraed tuleb lahti lasta, karpad ära võtta ja kollete kaelades vaatavadki vastu need seibid.
Vaakumkambrist tuleb asendada jäigemad vedrud (14cm) originaalvedrudega (10cm).
Ongi piirajad eemaldatud - üpriski lihtne.
Aga mis tuleb edasi teha? Peale piirajate eemaldamist on tühikäik 4000 peal, mis on natuke häiriv

Jannes
Sui generis
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Hm, mul peale drosselite eemaldamist röögatas tühikäik sekundiga 10 000 peale. Tihendamine on selle asja lahendus. Kusagilt tõmbab õhku. Kuivõrd aga vanavõitu R4 rattal (lutid jäigaks muutunud etc) oli iseäranis karpade pealepanek jube toppimine, läksin selles asjas kindlapeale ja lasin toona Motodepoos asjad korda ajada. Ligi tonn läks, aga korda sai. Kui aga lihtsalt kätte saab, võib ka ise nikerdada - saadav kogemus on rohkem väärt kui need tunnid tööd.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.