1. leht 2-st

Tsikkel paugub

Postitatud: 04 Aug 2004, 10:40
Postitas Petz
Lugu järgmine,hommikul tööle minnes hakas sumps paukuma.Enne pole mingit probleemi esinenud.Tsikel ise töötab täiesti normaalselt nagu enne paukumist.Kust viga otsima hakata? :cry:
Küünlad vahet.500km tagasi
Tegemist on Kawasaki ZX600R 95a.

Postitatud: 04 Aug 2004, 11:00
Postitas kris.
Osta korralikku bensiini peale (teisest tanklast või "kangemat"), kui ära ei kao alles siis tasuks mootorit uurida.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

PS. Peale ununeud toorklappi tasuks kah kontorllida :wink:

Postitatud: 04 Aug 2004, 11:14
Postitas Laisaar
enda drag hakas peale sumpade vahetust paukuma. Sest segu jäeti õigeks keeramata. Äkki sul ka segu või süüde kuhugi nihkund.

motopaks

Postitatud: 04 Aug 2004, 11:41
Postitas Petz
Ei tea kas nad ise nihkuvad kuna läbinud olen u.2500km.Ja pole brobleemi olnud.Tooreklapp OK
Loodame,et kütus.

Postitatud: 04 Aug 2004, 11:59
Postitas yamaha1
pakun välja ka et asi on süütes! edu

Postitatud: 04 Aug 2004, 17:43
Postitas .HARLEY.
viga saab olla ainult selles ,et süüde on hiliseks läinud või segu lahja.

Postitatud: 04 Aug 2004, 19:17
Postitas Stern
Pigem süüde hiline ja RIKAS segu kui lahja. Vaata ka õhufiltrit, ehk on see pasane. Muidugi tõenäoline on et kütus vilets. Kütuse taset ujukikambris võid ka vaadata kui saad.

Lahendatud

Postitatud: 09 Aug 2004, 14:23
Postitas Petz
Niisiis käisin ära spetsalisti juures Sõpruse Pst-l.
Karpa Puhastus + sünkroniseerimine ja asi korras. :P




Karpad puhtaks!!!! :wink:

Postitatud: 09 Aug 2004, 18:55
Postitas Kawalpea
Sõpruse pst`l ? Kuskohas täpsemalt ja palju maksab?
Mul ka sama plaan.

Postitatud: 10 Aug 2004, 10:09
Postitas Petz
Lukoili tankla taga,vist oli Sõpruse pst 225
aga tel.Number on 5204415

Eek-i läks 1500.-





PS.Mees on asjalik ja pakub tepoole head konkurentsi :wink:

Postitatud: 10 Aug 2004, 12:24
Postitas Aatomik
Kas pisut kallis ei ole?
Mismoodi se karpade puhastamine ja sünkroniseerimine välja nägi ja kaua see aega võttis? Palju Eestis remonditöökoja tunnihind on?

Postitatud: 10 Aug 2004, 12:35
Postitas Equ
Tre,
Aatomik kirjutas:
Kas pisut kallis ei ole?
Mismoodi se karpade puhastamine ja sünkroniseerimine välja nägi ja kaua see aega võttis? Palju Eestis remonditöökoja tunnihind on?
Tavaliselt maksab ühe karpa puhastus 250 EEKu ja tunnihinne on 300 EEKu.

Equ

Postitatud: 10 Aug 2004, 13:20
Postitas Petz
Aega läks u.4 Tundi,tulemusega olen rahul.
Aga kas on mõni konkreetne koht öelda kus
kus ZX6 r-il odavamalt oleks ära tehtud?

Postitatud: 10 Aug 2004, 13:20
Postitas Petz
:?:

Postitatud: 10 Aug 2004, 13:21
Postitas Petz
Ilmeselt on hind õigustatud :wink:

Postitatud: 10 Nov 2005, 12:10
Postitas project
selle karpa puhastamisega ise vist hakkama ei saaks kui motikamaailmas teadmised puuduvad? mingi õpetuse järgi näpuga järge ajada vms
E: lihtviisiline puhastamine
"kruvid karpa tsikli küljest lahti, võtad juppideks lahti, puhastad bena ja lapiga suuremad detailid ära ja puhud väiksemad kanalid läbi(võid kasutada ka surveõhku)"
kui palju see tulemus parem oleks kui lasta n. depoos puhastada.

Postitatud: 10 Nov 2005, 18:57
Postitas sokk
project kirjutas:
selle karpa puhastamisega ise vist hakkama ei saaks kui motikamaailmas teadmised puuduvad? mingi õpetuse järgi näpuga järge ajada vms.
Saab hakkama ikka. Uurid manuaali ja karpasid korraga ja vaheldumisi, oled mõttega asja juures ning igal esimesel võimalusel jõudu ei kasuta. Mitmesilindrilise mootori puhul ei tasuks ilma mõjuva põhjuseta karpasid teineteise küljest eraldada. Ehk siis kogu seda "rack"-i mitte laiali lõhkuda. Hilisema kokkupanemisega võib karpade sünkroon nii paigast ära minna, et ei saa ratast korralikult käimagi. Eks ta muidugi lõpuks ikka läheb, aga peale mõningast jändamist ja startei/aku piinamist.
Kindlasti jälgi, et kõik vidinad mille sa küljest keerad, jõuaksid tagasi samasse karpasse kust nad tulid. Ja sünkroniseerimine kõige lõpuks.
Julget pealehakkamist! Mis seal ikka juhtuda saab... :roll:

terv, sokk

Postitatud: 10 Nov 2005, 21:36
Postitas ural
http://users.rcn.com/kochc/moto/carb/carb.html
Piltidega õpetus, kuidas kaprasid puhastada. Põhimõtteliselt käib enamus rataste kohta, vaatamata millise mootori blokiga tegu on.

Postitatud: 11 Nov 2005, 08:46
Postitas Freaksmart
Puhastamisest ka vene keeles ka (ilma piltideta): http://www.chopper-style.ru/remont/chistcarb.htm

Ja sünkroniseerimisest (piltidega): http://www.drivemc.ru/articles/26.htm

Re: Tsikel paugub

Postitatud: 08 Sept 2008, 21:55
Postitas janis

Vana teema, aga pealkiri sobib kõige paremini. Probleem Yamaha XT600 91aasta, summuti sai vahetatud aasta tagasi natukene sportlikuma vastu. Pärast summuti vahetust töötas ratas samamoodi nagu varem ainult jämedama häälega. Nüüd aga hakkas ratas gaasi maha lastes paukuma. Varem tegi seda külma mootoriga, nüüd teeb nii igal töötemperatuuril sõltumata kas ratas töötab kohapeal või on sõidus või pidurdan käiguga, kiirendusele ei ole see mõjunud, kiirendab puhtalt. Mis võiks selle paukumise viga olla? Ma olen kontrollinud õhufiltri korrasolekut, lõdvikute õhutihedust, karburaatori membraani, süüte võimendaja pistiku korrasolekut. Kas on võimalik et tegu on hõredate klappidega või vale suurusega klapivahega . Üritan proovida küünla vahetust, kuigi künnal on suhteliselt uus. Ja samas esineb rattal veel üks viga, maanteel mõõdasõidul kuskil 125-130 km/h hakkab ratas vahele jätma ja kiirus langeb sajale, kui gaasi lisada jätab mootor vahele, lihtsalt üle saja enam sõita ei saa, pärast peatumist ja uuesti sõitma hakkamist saab jälle kuni 125 km/h rõõmsalt kulgeda.


Re: Tsikel paugub

Postitatud: 08 Sept 2008, 22:05
Postitas petz

järelikult muutus väljalase lahedamaks ja seega jookseb mingi osa küttesegu silindri läbipuhke ajal gaasi maha lastes summutisse, mis seal siis põlema plahvatab ja paukke teeb.
ja kas pimedas tulelont ka summutist välja käib. :D
see on minu arvamus :bsmile:


Re: Tsikel paugub

Postitatud: 08 Sept 2008, 22:07
Postitas janis
petz61 kirjutas:

järelikult muutus väljalase lahedamaks ja seega jookseb mingi osa küttesegu silindri läbipuhke ajal gaasi maha lastes summutisse, mis seal siis põlema plahvatab ja paukke teeb.
ja kas pimedas tulelont ka summutist välja käib. :D
see on minu arvamus :bsmile:

No vot ma arvaks ka nii kui probleem oleks tekkinud kohe pärast sumpa vahetust kuid kahjuks tekkis see üleöö, sest pärast sumpa vahetust oli üle poole aasta sõitmist kõik täitsa ok. Leeki päris ei löö =) Aga vaatamata otse läbi torule on ta hakanud summuti pleki vahelt juba välja ajama ja peksab ka sealt natuke villa välja.


Re: Tsikel paugub

Postitatud: 09 Sept 2008, 20:48
Postitas Hr. Kaaru

Klapivahed muidugi kontrolli üle ,kui seda veel teinud pole :wink:


Re: Tsikel paugub

Postitatud: 09 Sept 2008, 21:57
Postitas janis

Ma oleks väga tänulik kui keegi ütleks mulle klapivahe mõõdud(sisselase ja väljalase). Ma olen leidnud ainult TTR manuali ja sealsed mõõdud ei pruugi klappida kuigi mootorid peaaegu samad, ei taha nüüd katsetama ka hakata. Arusaamatuks jäi see, et sinna manuali oli kirjutatud, et klapivahe tuleb mõõta sooja mootoriga aga mõõdud ise olid märgitud (COLD) :shock: Samas peaks vist sellist infot esindusest ka saama, aga siiamaani pole ma esindusest midagi sõbralikku või kasulikku kuulnud, pigem suhtumine, et osta uus ratas ja tule tagasi või olen ma millegist tõsiselt valesti arusaanud. Ok see juba veits OT :wink:


Re: Tsikel paugub

Postitatud: 09 Sept 2008, 21:58
Postitas spinna
Hr. Kaaru kirjutas:

Klapivahed muidugi kontrolli üle ,kui seda veel teinud pole :wink:

Ooota'nd! Ma olen millalgi ühepütilisega sama jamaga jännanud ja sama edukalt nagu peaga vastu seina joostes. Klapid olid mul küll õigete vahedega ja jäingi karpat kahtlustama ehk siis vastust ei leidnud. Paukumine paukumiseks aga vat see jama, et kiiruse peal hakkima hakkab, kusjuures asi hakkab süvenema ja hakkimiskiirus aina langema kui jagu ei saa. Ütlesid umbropsu klappide võimalikuks süüks või on selle taga kogemus või teadmised? Mind tõepoolest see teooria huvitab ja vägagi. Et mis ja miks siis ikkagi seal katlas toimub selliste sümtomite puhul?


Re: Tsikel paugub

Postitatud: 09 Sept 2008, 22:03
Postitas janis
spinna kirjutas:
Hr. Kaaru kirjutas:

Klapivahed muidugi kontrolli üle ,kui seda veel teinud pole :wink:

Ooota'nd! Ma olen millalgi ühepütilisega sama jamaga jännanud ja sama edukalt nagu peaga vastu seina joostes. Klapid olid mul küll õigete vahedega ja jäingi karpat kahtlustama ehk siis vastust ei leidnud. Paukumine paukumiseks aga vat see jama, et kiiruse peal hakkima hakkab, kusjuures asi hakkab süvenema ja hakkimiskiirus aina langema kui jagu ei saa. Ütlesid umbropsu klappide võimalikuks süüks või on selle taga kogemus või teadmised? Mind tõepoolest see teooria huvitab ja vägagi. Et mis ja miks siis ikkagi seal katlas toimub selliste sümtomite puhul?

Ma kahtlustan milelgipärast seda karpi istme all ja samas ka väntvõlli otsas olevat pöörete lugejat, loogika järgi peaks sellest lugejast tulev signaal minema esmalt sinna karpi(ajju) ja see karp korrigeerib süüdet ja teeb seda suurtel pööretel valesti ja läheb lolliks. Samas võib ka karpa ujuki tasemes asi olla ja suurtel pööretel ei saa kütust peale, imeb karpa tühjaks ja uus kütus ei jõua peale tulla ning seepärast ei lähe üle teatud kiiruste, vaid toimib alles siis kui hoo maha võtad ja lased kütusel peale tulla. Võimalusi on palju, süüte regulatsiooni ma kontrollida ei oska ja karburaatoreid mul avada ei meeldi, proovin enen kõik muud lihtsamad asjad ära.


Re: Tsikel paugub

Postitatud: 09 Sept 2008, 22:15
Postitas uljasvaluvelg

Kontrolli igaks juhuks ka õhufiltrit. See ei ole raske.


Re: Tsikel paugub

Postitatud: 09 Sept 2008, 23:14
Postitas janis
uljasvaluvelg kirjutas:

Kontrolli igaks juhuks ka õhufiltrit. See ei ole raske.

Tegin seda esimese asjana, ma olen ikka üritanud õhufiltrit tihedalt puhastada ja korras hoida.


Re: Tsikel paugub

Postitatud: 09 Sept 2008, 23:24
Postitas uljasvaluvelg

SORRY! Mul sõber proovis enne minu tsikli karbusside ja CDI-dega. Viga oli hoopis õhufiltris. Ma ei tahtnud, et keegi samasse ämbrisse astuks!


Re: Tsikel paugub

Postitatud: 10 Sept 2008, 00:27
Postitas janis
uljasvaluvelg kirjutas:

SORRY! Mul sõber proovis enne minu tsikli karbusside ja CDI-dega. Viga oli hoopis õhufiltris. Ma ei tahtnud, et keegi samasse ämbrisse astuks!

Mis sa soristad, lase sirinal :bsmile: Igasugune nõu tuleb kasuks, ootan endiselt arvamusi ja kogemusi mis võiksid mind aidata =)