Raivo Aeg: lubade äravõtmisest saab levinud praktika
Moderaator: Moded
kui ma söidan peterburi mnt.l 90 alas 110 ga siis olen ma hullult ohtlik teistele kaas söitjatele. aga seal olen ma menti köigerohkem kiirust möötmas näinud.
kui linnas söidan 50-60 ga ja minust söidetakse mööda nagu postist siis nemad ei ole ohtlikud ja ühtegi menti pole kuskil näha. igasugused vaheletrügimised, ette keeramised, jne. kus siis MENT on .
t*** lugegu oma statistikat . 60% keda nad on lubadeta kinnipidanud on juba ilma.
kala mädaneb ikka peast ja kui sa tahad vähegi linnas autoga kuhugi jöuda siis sa pead endast seda nahhaalsust üles näitama
kui linnas söidan 50-60 ga ja minust söidetakse mööda nagu postist siis nemad ei ole ohtlikud ja ühtegi menti pole kuskil näha. igasugused vaheletrügimised, ette keeramised, jne. kus siis MENT on .
t*** lugegu oma statistikat . 60% keda nad on lubadeta kinnipidanud on juba ilma.
kala mädaneb ikka peast ja kui sa tahad vähegi linnas autoga kuhugi jöuda siis sa pead endast seda nahhaalsust üles näitama

-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Otse naelapea pihta! Mitte karistuse karmus ei sunni korrektselt liikuma, vaid karistuse vältimatus. Tahaks teada paljud veel paugutaksid, kui poliis igal tänavanurgal kiirust mõõdabOlts kirjutas:Mis viga kihutada kui liikluspolitsei nägemine maanteel on pigem erand kui reegel ja vahelejäämise tõenäosus olematu.


Viimati muutis ishijupp, 23 Mai 2007, 09:16, muudetud 1 kord kokku.
30 aladega on minu arust kõige suurem probleem, sest kui ma sõidan ajutises 30 alas (mingid ehitustööd vms) liiklusvooluga, ehk kõikidega kes mu ees ja taga on, sama kiiresti, siis mul 60-65 sees, ja kui nüüd tõmmata see kiirus õigeks, ehk 30-neks, siis ma ei taha teadagi mis mu taga juhtuma hakkab, kuigi ise sõidaksin küll mingi 35-40-ga aga liiklusvool "ei luba".
Kuidas ma käituma peaks siis? Kas 30 täpselt, või 60-65, nagu teised?
Kuidas ma käituma peaks siis? Kas 30 täpselt, või 60-65, nagu teised?
Honda XR 100 -> Honda XR 125 -> Suzuki DR-Z 400 - > ...
Ja maksid sularahas muidugi?Piipz kirjutas:no käitu nii nagu mina, saad ka trahvi
Eile sõitsin 61-ga 30 alal, turvavööta ja ilma kehtiva ülevaatuseta ning sain 570 eek trahvi (tegin suitsu ja rääkisin telefoniga ka samal ajal). ütleme nii, et kui oled ise mõistlik, on ka vastaspool mõistlik.



SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8869
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 378 korda
- Kontakt:
mkmm... noh, ühtegi kehtivat karistust polnud. ülevaatusega on üldse mingi kamm, kuna ark andis vale numbri ja siis väljastati ülevaatus ka ainult pooleks aastaks. politsei ei saanud ka algul aru, et miks nii lühikeseks ajaks aga siis nuputas ikkagi välja, et aa, sa said vale numbri. selle eest nagu trahvi ei saanud. ja kuna ma ei viitsinud keerutada ega muud soga ajada, tegime kiirmenetluse korras asja ära ja lasti edasi sõita. turvavöö värki vist ei pannud nad tähele aga selle ma olin just lahti kangutanud, et suitsupakki taskust kätte saada 

Viimati muutis Piipz, 23 Mai 2007, 09:52, muudetud 1 kord kokku.
Kogu lugupidamise juures Sinu vastu pean ütlema, et Sul ei ole päris lõpuni õigus. Olen üle 20aasta sangas olnud ja usu, et selle ajaga olen miskit ka õppinud. Väga hästi saab linnas sõidetud ka ilma nahhaalsuseta ja seal juures kuskile poole hilinemata. Kunagi sõitsin kah autoga linnavahel kiirendus-järsk reavahetus-pidurdus. Kõik mis saavutasin oli ümbritsevate juhtide pahameele, kõrgendatud kütusekulu ja kiirelt ära kulunud piduriklotsid, "vesi üle klaasiserva" sõidustiil, rikkis närvid ja 20kilomeetri peale võibolla kuni viis minutit ajavõitu. Ja SEE ajavõit ei tasunud küll küünlaid. Praegu kasutan aga suunatuld. Jah, on juhte, kes vahele ei lase aga mitte miskit ei juhtu, kui selline mööda lasta ja tema taha reastuda. Ongi parem, sest sihuke võib mõne teise sõiduki vaheletulemise takistamiseks sulle tagant sisse kah sõita.K2bi kirjutas:kui sa tahad vähegi linnas autoga kuhugi jöuda siis sa pead endast seda nahhaalsust üles näitama
Aga teemast. Mina olen küll juhtimisõiguse äravõtmise poolt. Kui selline aktsioon kasvõi ühe inimese elu päästab või kasvõi ühe lapse vigastamisest säästab on see oma ülesande täitnud.
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
- Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tegelikkuses on porbleem see, mis liikluses toimub, liikluspolitsei olematuses. Aastaid tagasi ei julgetud selliselt kihutada, kui praegu. Põhjus oli selles, et politseinikke oli rohkem ja kõik nad passisid põõsastes. Mis toimus ? Pukki tuli Lepikson, kes teada tuntud rallisõitjana ja pideva liikluspolitsei peasponsorina, kupatas politseinikud põõsastest tänava serva. OK mõte oli hea, vähemasti politseinikke veel jagus. Järgmisena oli pukis Antropov, kes reformis politsei täielikult ümber. Liikluspolitseinikke jäi vähemaks. Järgmine samm oli siis see, kui kõik altkäemaksuvõtjatest liikluspolitseinikud vahele jäid. Peale seda on meie liiklusjärelvalves haigutanud tõsine kolme aastane tühjus.
Positiivse uudisena, muidugi võib öelda, et korralikud hingega politseinikud on uuesti ametikohtadel ja mitte altkäemaksuvõtjad. Palgad on pisut paremaks läinud ja reformid, mis on tehtud viimaste aastate jooksul hakkavad ka vaikselt vilja kandma. Karistuste karmistamine, paneb ehk mõne mehe mõtlema, kuid hetkel valitseb karistamatuse tunne. Sõidad kiiremini, sest teatakse politseinikke ju ei ole.
Hea näide sellest oli mäsu ajal, mis Tallinnas toimus. Kõik jõud olid koondatud pealinna ja äärealadel rullnoksid korraldasid purjus peaga kiirendusvõistluseid, sest pollareid ju ei olnud, pidu.
Kokkuvõtteks võib öelda, tehnika on täiustunud, inimesed on uued ja ehk ka midagi siiski positiivsuse suunas muutub.
arx kes auto roolis on vagur talleke, ratta seljas aga kipub vahel liialdama
Positiivse uudisena, muidugi võib öelda, et korralikud hingega politseinikud on uuesti ametikohtadel ja mitte altkäemaksuvõtjad. Palgad on pisut paremaks läinud ja reformid, mis on tehtud viimaste aastate jooksul hakkavad ka vaikselt vilja kandma. Karistuste karmistamine, paneb ehk mõne mehe mõtlema, kuid hetkel valitseb karistamatuse tunne. Sõidad kiiremini, sest teatakse politseinikke ju ei ole.
Hea näide sellest oli mäsu ajal, mis Tallinnas toimus. Kõik jõud olid koondatud pealinna ja äärealadel rullnoksid korraldasid purjus peaga kiirendusvõistluseid, sest pollareid ju ei olnud, pidu.
Kokkuvõtteks võib öelda, tehnika on täiustunud, inimesed on uued ja ehk ka midagi siiski positiivsuse suunas muutub.
arx kes auto roolis on vagur talleke, ratta seljas aga kipub vahel liialdama

-
- Postitusi: 137
- Liitunud: 04 Mai 2006, 14:16
- Tsikkel: GSR600
- Asukoht: Pirita
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Pirta teel on viimasel nädalal motopolitseid olnud päris regulaarselt näha (üks ja see sama mees). Olen ise ka talle paar korda tsikliga 89-91-ga (tegelik kiirus) radarisse sõitnud, aga minu lugupidamine
- ta pole mind maha võtnud. Samas ei olnud minu kiiruse puhul midagi ohtlikku, sest peale minu polnud mitmesaja meetri ulatuses ühtegi autot, ühesõnaga mina ja Pirta tee.
Aga politsei peab hindama alati olukorda tema ohtlikkuse aspektist, sest 30-ne alas 60-nega sõitmine ei pruugi alati ohtlik olla. Situatsioone on erinevaid.

Aga politsei peab hindama alati olukorda tema ohtlikkuse aspektist, sest 30-ne alas 60-nega sõitmine ei pruugi alati ohtlik olla. Situatsioone on erinevaid.
Rohkem ilusaid ilmasid!
Miks on liiklus paremas korras riikides, kus politseinikud altkäemakse võtavad? Sest politseinikel on tugev isiklik huvi liiklust jälgida.
Eestis saaks liikluse korda väga lihtsalt:
Rikkumised jagada 2-3 klassi vastavalt ohtlikkusele. Kõige lihtsama meetodina umbes nii, et kuni 100 trahviühikut 1 klass, kuni 200 trahviühikut 2 klass ja kuni 300 siis 3 klass.
1 klass: 5% makstud trahvisummadest (ehk siis alles pärast tasumist, mitte enne kohtus vaidlustamist jms) protokolli koostanud politseinikule, 15% politseiasutuse eelarvesse.
2 klass: vastavalt 10% ja 20%
3 klass: vastavalt 15% ja 30%
Vajadusel saab süsteemi diferentseerida vastavalt hetke valupunktidele.
Tulemus, liikluspolitsei üksused muutuvad vähemalt teatud ajaks isemajandavateks, kus töökohtadele joostakse tormi
Kas selline süsteem oleks õiglane või jätkusuutlik või meeldiv? Arvatavasti mitte. Aga olukorra teedel saaks väga kiiresti kontrolli alla. Võiks ju ka väita, et selline eelarveline süsteem õigustab ennast: politseid "peaks üleval" need, kelle tõttu seda ametit vaja on.
Eestis saaks liikluse korda väga lihtsalt:
Rikkumised jagada 2-3 klassi vastavalt ohtlikkusele. Kõige lihtsama meetodina umbes nii, et kuni 100 trahviühikut 1 klass, kuni 200 trahviühikut 2 klass ja kuni 300 siis 3 klass.
1 klass: 5% makstud trahvisummadest (ehk siis alles pärast tasumist, mitte enne kohtus vaidlustamist jms) protokolli koostanud politseinikule, 15% politseiasutuse eelarvesse.
2 klass: vastavalt 10% ja 20%
3 klass: vastavalt 15% ja 30%
Vajadusel saab süsteemi diferentseerida vastavalt hetke valupunktidele.
Tulemus, liikluspolitsei üksused muutuvad vähemalt teatud ajaks isemajandavateks, kus töökohtadele joostakse tormi

Kas selline süsteem oleks õiglane või jätkusuutlik või meeldiv? Arvatavasti mitte. Aga olukorra teedel saaks väga kiiresti kontrolli alla. Võiks ju ka väita, et selline eelarveline süsteem õigustab ennast: politseid "peaks üleval" need, kelle tõttu seda ametit vaja on.
Aivar
-
- Postitusi: 137
- Liitunud: 04 Mai 2006, 14:16
- Tsikkel: GSR600
- Asukoht: Pirita
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Ei ole Sinuga üldse nõus! Sel juhul väänatakse oma kasu eesmärgil kõigile täiega. Vaadatakse ainult numbreid ja situatsiooni ei hinnata.Aizar kirjutas:1 klass: 5% makstud trahvisummadest (ehk siis alles pärast tasumist, mitte enne kohtus vaidlustamist jms) protokolli koostanud politseinikule, 15% politseiasutuse eelarvesse.
2 klass: vastavalt 10% ja 20%
3 klass: vastavalt 15% ja 30%
Rohkem ilusaid ilmasid!
Ma ei väidagi, et see süsteem oleks õiglane.Space kirjutas:Ei ole Sinuga üldse nõus! Sel juhul väänatakse oma kasu eesmärgil kõigile täiega. Vaadatakse ainult numbreid ja situatsiooni ei hinnata.Aizar kirjutas:1 klass: 5% makstud trahvisummadest (ehk siis alles pärast tasumist, mitte enne kohtus vaidlustamist jms) protokolli koostanud politseinikule, 15% politseiasutuse eelarvesse.
2 klass: vastavalt 10% ja 20%
3 klass: vastavalt 15% ja 30%
Samas, lihtsalt oma idee kaitseks, mainiks järgmist:
Ei väänata kõigile täiega. Täiega väänatakse LE rikkujatele

Ma ausalt öelda ei usu, et niivõrd drastiline skeem Eestis kunagi rakenduks. Tegemist on puhtalt mõtteharjutusega, mille tulemuseks oleks küll piinlikult reegleid järgiv liiklus kuid ka politsei ja liiklejate vahelise lõhe suurenemine ja normaalse koostöö tekkimise praktiline välistamine.
Aivar
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
mina näen probleemi hoopis teises otsas. Sõidan ise paar korda nädalas Tartu ja Tallinna vahet. Terve tee on täis autojuhte kes vaatamata 90- ja 110 märkidele umbes 80-ga liiklevad. Nende järel tolknevast rivist möödasõitmine põhjustab minu meelest palju rohkem liiklusohtlikke olukordi. Kui kogu liiklus sujuks kui sõitmine toimub normaalse kiirusega ei ole vaja ka möödasõite teha ja kiirust ületada.
Kui ma hakkan tartust tallinna sõitma ja olen selle vahemaa läbimiseks normaaltingimustes planeerinud tund-viiskümmend kuni 2 tundi siis teel 10-ne 80-se tropi taha kinni jäädes peangi ülejäänud tee 110-115-ga sõitma, et "õigel" ajal kohale jõuda. Kõigepealt tuleks piduritel load ära korjata ja nad vastavalt eeskirjadele sõitma õpetada, siis kaovad ka need ära kes nende tõttu kiirust natuke ületama peavad.
Ma ei kaitse ega õigusta kuidagi neid kes üleliia kiiresti sõidavad, et kaiffi saada.
Kokkuvõtteks, hakaku sealt otsast pihta, et ma ei peaks kiirust ületama!!!
motokas
Kui ma hakkan tartust tallinna sõitma ja olen selle vahemaa läbimiseks normaaltingimustes planeerinud tund-viiskümmend kuni 2 tundi siis teel 10-ne 80-se tropi taha kinni jäädes peangi ülejäänud tee 110-115-ga sõitma, et "õigel" ajal kohale jõuda. Kõigepealt tuleks piduritel load ära korjata ja nad vastavalt eeskirjadele sõitma õpetada, siis kaovad ka need ära kes nende tõttu kiirust natuke ületama peavad.
Ma ei kaitse ega õigusta kuidagi neid kes üleliia kiiresti sõidavad, et kaiffi saada.
Kokkuvõtteks, hakaku sealt otsast pihta, et ma ei peaks kiirust ületama!!!
motokas
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
2h tallinn-tartu teeb keskmiseks 92kmh. Suvel ehk reaalne, mitte110 ajal kindlasti mitte
Ehk lisaks liiga aeglaste sõitjate korduseksamile saatmiseks tuleks ideaalaegadele väike varu otsa liita, Mina arvestan autoga sõites tln-trt 2h15min.
Piisab paarist veokast, mille maksimumkiirus on elektrooniliselt piiratud 89kmh peale ja tippaegadel on kohe tropid olemas. Nad ei sõida ju põhjendamatult aeglaselt. Pigem ei julge tagasõitjad nõrkade mootorite, vähese kogemuse ja viletsa tee tõttu mööduda.

Ehk lisaks liiga aeglaste sõitjate korduseksamile saatmiseks tuleks ideaalaegadele väike varu otsa liita, Mina arvestan autoga sõites tln-trt 2h15min.
Piisab paarist veokast, mille maksimumkiirus on elektrooniliselt piiratud 89kmh peale ja tippaegadel on kohe tropid olemas. Nad ei sõida ju põhjendamatult aeglaselt. Pigem ei julge tagasõitjad nõrkade mootorite, vähese kogemuse ja viletsa tee tõttu mööduda.
Motopaks kirjutas:mina näen probleemi hoopis teises otsas. Sõidan ise paar korda nädalas Tartu ja Tallinna vahet. Terve tee on täis autojuhte kes vaatamata 90- ja 110 märkidele umbes 80-ga liiklevad. Nende järel tolknevast rivist möödasõitmine põhjustab minu meelest palju rohkem liiklusohtlikke olukordi. Kui kogu liiklus sujuks kui sõitmine toimub normaalse kiirusega ei ole vaja ka möödasõite teha ja kiirust ületada.
Kui ma hakkan tartust tallinna sõitma ja olen selle vahemaa läbimiseks normaaltingimustes planeerinud tund-viiskümmend kuni 2 tundi siis teel 10-ne 80-se tropi taha kinni jäädes peangi ülejäänud tee 110-115-ga sõitma, et "õigel" ajal kohale jõuda. Kõigepealt tuleks piduritel load ära korjata ja nad vastavalt eeskirjadele sõitma õpetada, siis kaovad ka need ära kes nende tõttu kiirust natuke ületama peavad.
Ma ei kaitse ega õigusta kuidagi neid kes üleliia kiiresti sõidavad, et kaiffi saada.
Kokkuvõtteks, hakaku sealt otsast pihta, et ma ei peaks kiirust ületama!!!
motokas
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
ma nõustun tartsi ja motopaksuga.
tallinn-pärnu mnt. eelmise nädala teisipäev.
minu osuti järgi 90 km/h (tegelik kiirus 82-83) @ 100 alas rekkad rõõmsalt sõitvad.
legaalset möödasõidu võimalust lihtsalt ei eksisteeri.
konkreetselt sõitsin märjamaalt pärnu-jaagupini 80 km/h osuti järgi 4-st autost koosneva rekka paueri taga, kes sõitsid üksteisel tagumikus kinni ja kelle taga kimasid paar vana kaubikut ja mõni käruga sell.
kuna ma oma 3 aastase lapsega autos olles ei riski nii palju kui üksi olles, siis lihtsalt ei võtnudki vaevaks mööda sõita, vaid säilitasin nö. liiklusvoo kiiruse kenasti kiireid mööda lastes.
samas ma mõistan, et kaup tahab vedamist, äkki ikka saaks öösiti seda korraldada, nagu mujal maailmas teede remondid käivad - erinevalt meist, kus on vaja masuuti ja killustikku teedele keset tipptundi loopida.
ma julgen tunnistada, et ma oleks üksi sellest asjast möödasõidu teinud kiirusega kuni 140 km/h.
tallinn-pärnu mnt. eelmise nädala teisipäev.
minu osuti järgi 90 km/h (tegelik kiirus 82-83) @ 100 alas rekkad rõõmsalt sõitvad.
legaalset möödasõidu võimalust lihtsalt ei eksisteeri.
konkreetselt sõitsin märjamaalt pärnu-jaagupini 80 km/h osuti järgi 4-st autost koosneva rekka paueri taga, kes sõitsid üksteisel tagumikus kinni ja kelle taga kimasid paar vana kaubikut ja mõni käruga sell.
kuna ma oma 3 aastase lapsega autos olles ei riski nii palju kui üksi olles, siis lihtsalt ei võtnudki vaevaks mööda sõita, vaid säilitasin nö. liiklusvoo kiiruse kenasti kiireid mööda lastes.
samas ma mõistan, et kaup tahab vedamist, äkki ikka saaks öösiti seda korraldada, nagu mujal maailmas teede remondid käivad - erinevalt meist, kus on vaja masuuti ja killustikku teedele keset tipptundi loopida.
ma julgen tunnistada, et ma oleks üksi sellest asjast möödasõidu teinud kiirusega kuni 140 km/h.
Viimati muutis AzA, 23 Mai 2007, 12:57, muudetud 1 kord kokku.
Aga mulle meeldib.
-
- Postitusi: 725
- Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
- Tsikkel: iž jupiter 3
- Asukoht: Kuressaare
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
kodanik Aizari mõttelend oon päris hea. Aga nagu ta ka väitis, tuleks süstyeem üles ehitada nii, et politsei ei saaks ahneks minna (stiilis, "poisid kellel igav on, minge tehke reidi tõkiskingade kontrolliks"). Ehk just nii et iga edasikaebus vähendab (või veelparem, võtab üldse ära) politseniku %'i. Sellega seoses politseinik võiks ikka mõelda kah, kas ta hakkab pilli lõhki ajama. Samas, väiksed sutsakad ja suulised hoiatused tuleks kah kuidagi nn populariseerida. Üleüldse peaks kuidagimoodi saatma politseinikke teedele patrullima. Tänu tallinna rahutustele on harjumaal minuarust abipolitseinikke omajagu, kes küll trahvida ei saa, aga järelvalvet teha saaks küll (iga 10 abipolitseiniku peale 1 patrull politseinikega, kellel on õigus karistavale jõule, abipolitseinikud varustada digikaamerate ja alkomeetrite ja võimaluse korral radaritega).
selline on minu arvamus..
(tühjadel teedel tuleb isegi ette liig tihti kahjuks kiiruseületamist autoga
)
selline on minu arvamus..
(tühjadel teedel tuleb isegi ette liig tihti kahjuks kiiruseületamist autoga

Minu arust on riigiettevõtetele isemajandamise printsiibi pealesurumine õigluse seisukohalt igati kahjulik. Vabariigi algusaegadel lubati ka trahvirahadest suur osa politseile ja nad üritasid igast pisiasjast siga keerata. Nii sain ükskord (päevasel ajal!!!) trahvi selle eest, et autol üks kahest numbritulest ei põlenud. Sama näitena võiks tuua ühistranspordi ja Falcki kontrolöridega - astuvad peatuses trolli ja kontrolör paneb kompostrile kohe käe peale - üks vanamees üritas viimati seletada, et tuli samas peatuses trolli peale, aga asjata. Väänati trahv ilma pikema jututa ära.
Hetkel on reaalsed kiirused meie maanteedel ~120 kmh lubatud 90 kmh vastu. Samas on liiklusvahendite kvaliteet ja ohutus vene ajaga tunduvalt paranenud ning ma isiklikult ei näe põhjust, miks kiirusepiirangud ikka veel tolleaegsel tasemel on. Mõistlik oleks piiranguid kaasajastada ja minu arust siis võib politsei ka põõsastes valvata ...
Välismaa liikluskultuuri kiitmine on muidugi tore asi, aga kes seda niiväga armastab, soovitan sinna elama minna. Olen piisavalt Soomes 80 kmh tunnis hanerivides sõitnud ja ohtlikke möödasõite teinud, et mõttetut venitamist südamest vihata. Ja linnas sõites peab pool päeva aega varuma, et ühest otsast teise jõuda. Teatav agressiivsus ei tee liikluses paha ... liigne aga kindlasti.
Politseiriigi loomine pole kindlasti lahendus ...
Hetkel on reaalsed kiirused meie maanteedel ~120 kmh lubatud 90 kmh vastu. Samas on liiklusvahendite kvaliteet ja ohutus vene ajaga tunduvalt paranenud ning ma isiklikult ei näe põhjust, miks kiirusepiirangud ikka veel tolleaegsel tasemel on. Mõistlik oleks piiranguid kaasajastada ja minu arust siis võib politsei ka põõsastes valvata ...
Välismaa liikluskultuuri kiitmine on muidugi tore asi, aga kes seda niiväga armastab, soovitan sinna elama minna. Olen piisavalt Soomes 80 kmh tunnis hanerivides sõitnud ja ohtlikke möödasõite teinud, et mõttetut venitamist südamest vihata. Ja linnas sõites peab pool päeva aega varuma, et ühest otsast teise jõuda. Teatav agressiivsus ei tee liikluses paha ... liigne aga kindlasti.
Politseiriigi loomine pole kindlasti lahendus ...
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
ja miks mitte tõkiskingade ja kustuti kontrolli reid?
ma ei mõista miks ei suuda autojuhid hoida autos kahte 10 eegust plast kolmnurka.
üldse ma ei mõista suhtumist tule kustutitesse. tundub nagu mingi põhimõtteline asi, et õiged mehed seda autos ei oma või siis, et mida vanem seda kõvem jorss.
õige hõlma on ikka väga raske hakata
ma ei mõista miks ei suuda autojuhid hoida autos kahte 10 eegust plast kolmnurka.
üldse ma ei mõista suhtumist tule kustutitesse. tundub nagu mingi põhimõtteline asi, et õiged mehed seda autos ei oma või siis, et mida vanem seda kõvem jorss.
õige hõlma on ikka väga raske hakata

Aga mulle meeldib.
Huvitav, miks kiirusepiirangud ka muudes Euroopa riikides on tihti madalamadki kui meie 90? Seal ju polnud vene aega ja sotsmaade autoparkiargo_1974 kirjutas:Samas on liiklusvahendite kvaliteet ja ohutus vene ajaga tunduvalt paranenud ning ma isiklikult ei näe põhjust, miks kiirusepiirangud ikka veel tolleaegsel tasemel on. Mõistlik oleks piiranguid kaasajastada ja minu arust siis võib politsei ka põõsastes valvata ...

Saksamaa kiirteid palun mitte näiteks tuua - räägime siiski samal kvaliteeditasemel teest kui meil tln-trt, tln-pärnu.
-
- Postitusi: 2410
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 25 korda
Tood äkki mõne teise riigi näite kus sama, vabandage väjendust, p****s teede peal kiiremini kui 90km/h võib sõita?argo_1974 kirjutas:Hetkel on reaalsed kiirused meie maanteedel ~120 kmh lubatud 90 kmh vastu. Samas on liiklusvahendite kvaliteet ja ohutus vene ajaga tunduvalt paranenud ning ma isiklikult ei näe põhjust, miks kiirusepiirangud ikka veel tolleaegsel tasemel on. Mõistlik oleks piiranguid kaasajastada ja minu arust siis võib politsei ka põõsastes valvata ...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Viimati muutis kris., 23 Mai 2007, 13:51, muudetud 1 kord kokku.
Riding with a King!
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
olgem ausad, küsimus on ju imeväikeses osas autojuhtidest, kes ei oma üldse mingit enesealalhoiu instinkti ega suuda ühiskonda austada.
karistatakse aga meid kõiki.
mis imevägi see on, et enamus meist ei ole aastakümnete jooksul erilisi õnnetusi teinud, olenemata politsei rohkusest, trahvide suurusest vms.
mina siiski pooldan korduvate rikkumiste korral või üle 60km/h lubatust kiiremini ja lubadeta ning alkoholi/narko/medikamentide joobes sõidu eest pikka liisngut, auto konfiskeerimist, juhtimisõiguse peatamist.
ükski riigiasutus ei tohi isemajandavaks hakata, me kõik teame mis asi on RKAS - teist sellist - ei iial.
karistatakse aga meid kõiki.
mis imevägi see on, et enamus meist ei ole aastakümnete jooksul erilisi õnnetusi teinud, olenemata politsei rohkusest, trahvide suurusest vms.
mina siiski pooldan korduvate rikkumiste korral või üle 60km/h lubatust kiiremini ja lubadeta ning alkoholi/narko/medikamentide joobes sõidu eest pikka liisngut, auto konfiskeerimist, juhtimisõiguse peatamist.
ükski riigiasutus ei tohi isemajandavaks hakata, me kõik teame mis asi on RKAS - teist sellist - ei iial.
Aga mulle meeldib.
Selle väitega ei tahaks küll väga nõustuda. Ise liigun küll suunal Tln-Prn, aga vaevalt seal erinevused väga suured on. Konkreetselt 80-ga sõitvaid tava autode juhte näen küll üliharva ning sõiduautost möödumine on ju lihtne ja kiire. Põhline takistus on ikka rekkad, mis enamasti sõidavad alla 90 ning millest möödumine oluliselt keerukam. Samas rekkasid üldjuhul kiiremin sõitma panna ju ka ei saa nii et sellega peab lihtsalt arvestama.Motopaks kirjutas:Terve tee on täis autojuhte kes vaatamata 90- ja 110 märkidele umbes 80-ga liiklevad.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Rene: ilmselt saaks rekkad suruda mingitesse ajalistesse piiridesse - nö. tipptundidel liiklemine keelata vms.
isegi taheti seda teha, aga transpordifirmad hakkasid kõvasti vastu.
kumb on kasulikum riigile, kas tõrgeteta transport ja mõned laibad või siis keerukas logistika ja vähem haudu?
dilemma, mille puhul ei julge eriti seisukohta võtta
isegi taheti seda teha, aga transpordifirmad hakkasid kõvasti vastu.
kumb on kasulikum riigile, kas tõrgeteta transport ja mõned laibad või siis keerukas logistika ja vähem haudu?
dilemma, mille puhul ei julge eriti seisukohta võtta

Aga mulle meeldib.
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Miks mitte lugeda iga autojuhi autoapteegis haaknõelad üle, neid peab olema 12AzA kirjutas:ja miks mitte tõkiskingade ja kustuti kontrolli reid?
ma ei mõista miks ei suuda autojuhid hoida autos kahte 10 eegust plast kolmnurka.
üldse ma ei mõista suhtumist tule kustutitesse. tundub nagu mingi põhimõtteline asi, et õiged mehed seda autos ei oma või siis, et mida vanem seda kõvem jorss.
õige hõlma on ikka väga raske hakata

-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
mul on neid loetud ja mul pole 7 aasta jooksul kordagi olnud haaknõelu alla nõutud taseme 
ja tead kui vajalikud traadikesed need on, mul on ühe korra elus neid vaja läinud ja oh oleks vaid rohkem olnud.
muide ma vahetasin autoapteegi 3 kroonised käärid 150 eeguste fiskarsite vastu, kuna jäin teksade puruks lõikamisega tõsiselt jänni.
ja kui on nahkriietus?
see autoapteek pole naljapärast seal autos just nii komlekteeritud, usun miskipärast, et 12 haaknõela tahavad meditsiini alal vähe kompetentsemad isikud seal näha kui seda meie oleme.
tõkiskingade koha pealt ma muidgi nõustun, siiani vaid üks kord kui sõru-triigi praamil need alla kästi panna, siis oleks ka hädapärast kohalikke pakke saanud kasutada, aga 3 autot jäidki maha, kuna kiile ei jagunud.
aga see on ka erakordne juhus, vast kord 10 aasta jooksul on selline olukord, kus ilm s**t, praam siiski läheb, aga tahtjaid palju.
see tõkisking on tõesti pigem nõukaaegne igand, kui mossedel tihti riknevad kässarid olid
tulekustuti vajalikkusest ei räägigi üldse, piisab kui delhvisse piiluda ja lugeda suitsetamise kahjulikkuse kohta vahvat uudist.

ja tead kui vajalikud traadikesed need on, mul on ühe korra elus neid vaja läinud ja oh oleks vaid rohkem olnud.
muide ma vahetasin autoapteegi 3 kroonised käärid 150 eeguste fiskarsite vastu, kuna jäin teksade puruks lõikamisega tõsiselt jänni.
ja kui on nahkriietus?
see autoapteek pole naljapärast seal autos just nii komlekteeritud, usun miskipärast, et 12 haaknõela tahavad meditsiini alal vähe kompetentsemad isikud seal näha kui seda meie oleme.
tõkiskingade koha pealt ma muidgi nõustun, siiani vaid üks kord kui sõru-triigi praamil need alla kästi panna, siis oleks ka hädapärast kohalikke pakke saanud kasutada, aga 3 autot jäidki maha, kuna kiile ei jagunud.
aga see on ka erakordne juhus, vast kord 10 aasta jooksul on selline olukord, kus ilm s**t, praam siiski läheb, aga tahtjaid palju.
see tõkisking on tõesti pigem nõukaaegne igand, kui mossedel tihti riknevad kässarid olid

tulekustuti vajalikkusest ei räägigi üldse, piisab kui delhvisse piiluda ja lugeda suitsetamise kahjulikkuse kohta vahvat uudist.
Aga mulle meeldib.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Motopaks kirjutas:Kui ma hakkan tartust tallinna sõitma ja olen selle vahemaa läbimiseks normaaltingimustes planeerinud tund-viiskümmend kuni 2 tundi ...
No kui inimene ei suuda enda päeva ja aega niimoodi planeerida, et arvestada reaalselt eksisteerivate maanteekiirustega, mis teeb olenemata lubatud 90kmh vahepealsetest lõikudest 110kmh, keskmiseks kiiruseks meie teedel kuskil 70kmh kuna vahepeal on ka asulaid, kiiruspiiranguid ja teisi juhte... siis tuleb teil tegelema hakata mingi muu rahulikuma tegevusega, mitte oma ajaplaneerimisega mitte hakkamasaamist hakkama teiste kaela ajama ja sellega oma kiiruseületmisis põhjendama.AzA kirjutas:tallinn-pärnu mnt. eelmise nädala teisipäev.
minu osuti järgi 90 km/h (tegelik kiirus 82-83) @ 100 alas rekkad rõõmsalt sõitvad.
Millegipärast on eriti kiire veel neil, kel on kallis auto, sest rääkige mis tahate, aga 90% suvalistes pimekohtades möödalendajad on uued kallimaotsa keskklassi autod või jeebuskid. Ausõna, mind ei huvita, palju kellegi töötund maksab, et seda peaks liikluses nahaalitsemise ja pressimise arvelt hakkama kokku hoidma ja sellepärast teiste ümberkaudsete eludega riskima. Oma 100K maksava auto ja 240/h kliendile esitatava arvega ei ole mul küll mingit vajadust kihutada ja ei ole mingit paanikat ka siis, kui pean vahepeal mingil põhjusel 70km/h sõitma.
Kaherattalistega olles on nagu veel rahulikum, sest mopeedidel mingit arvestatavat tippkiirust nagunii ei ole ja kruiseri seljas ma üle rahuliku 90km/h kulgemise eriti vajlikuks ja mugavaks kah ei pea.
Viimati muutis oldmoped, 23 Mai 2007, 16:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
mul on siiralt hea meel, et sa oma ajaga ilusti hakkama saad ja sulle meeldib pikki otsi 80-ga jubedas autosabas muhe viisujupp huultel mööda saata. Minul ei ole tõest seda aega sest autoroolis tööd teha ei saa, seega on see mahavisatud aeg.
Ei meeldi mulle ka liikluses tõmmelda ja mööda sõita. Tahan ainult, et kõik normaalselt sõidaksid. Lubatust aeglasemalt sõitjad on liiklusele ohuks ja peaks eeskirjade kohaselt seljataha tekkinud autorivi endast mööda laskma, ise selleks teepeenrale sõites. Paraku seda ei tehta.
Kui sa mu jutu nüüd uuest läbi loed siis saad aru, et ma ei otsi mitte millegile vabandusi vaid pakun lahendust kust otsast võiks minu pilgu läbi hakata asja parandama. Teine variant on hakata teid kaherealisteks tegema. Sõidan seda vahet pidevalt ja tean täpselt palju selleks aega kulub ja kui palju põhjendamatult aeglasemalt sõitmine lisaajakulu põhjustab.
motokas
Ei meeldi mulle ka liikluses tõmmelda ja mööda sõita. Tahan ainult, et kõik normaalselt sõidaksid. Lubatust aeglasemalt sõitjad on liiklusele ohuks ja peaks eeskirjade kohaselt seljataha tekkinud autorivi endast mööda laskma, ise selleks teepeenrale sõites. Paraku seda ei tehta.
Kui sa mu jutu nüüd uuest läbi loed siis saad aru, et ma ei otsi mitte millegile vabandusi vaid pakun lahendust kust otsast võiks minu pilgu läbi hakata asja parandama. Teine variant on hakata teid kaherealisteks tegema. Sõidan seda vahet pidevalt ja tean täpselt palju selleks aega kulub ja kui palju põhjendamatult aeglasemalt sõitmine lisaajakulu põhjustab.
motokas
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.