karpa voolik
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
karpa voolik
Tere!
Mul tsiklil selline asi, et kui sõita kuskil künklikul maastikul, siis peale seda on näha et ühest voolikust, mis on ühenduses karburaatoriga on tilkunud bensiini, kas selline nähtus on normaalne?
Mul tsiklil selline asi, et kui sõita kuskil künklikul maastikul, siis peale seda on näha et ühest voolikust, mis on ühenduses karburaatoriga on tilkunud bensiini, kas selline nähtus on normaalne?
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Mis ratas? alustuseks
https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
minul näiteks, kui külili käisin ja siis püsti ajasin, oli üks voolik lahti tulnud karpa küljest (karpa põhjast tuleb keskelt ja läheb kuhugi alla) ja sealt tilkus bena, aga seda siis kui vänta lõin. ühesõnaga karpa ujutas üle ja see on mingi ülevoolu teema....sest see voolik läheb kuhugi alla ja tilbendab seal....voolik on selleks, et bena õlipaagi peale ei tilguks (arvatavasti ohutuse mõttes, sest õlipaak läheb üsna kuumaks. bena juhitakse kuumusest minema......see peaks täiesti normaalne olema.....arvan ma.
oh sa jutt kui segane jutt.
oh sa jutt kui segane jutt.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
See hermeetilisuse jutt kehtib karpa lõõri suhtes, ujukikambril ja ka mujal on on tuulutus/rõhu tasakaalustus vajalik. See voolik on ujukikambriga ühenduses ja ebatasasel maastikul võib sealt vabalt bensiini väljatilkuda ja see on normaalne selleks, et ujukikambris ei tekiks liialt kõrge tase, mis on tingitud ujuki paratamatutest liikumistest kui tsikkel on kaldu või põrub kõvasti ja bensiin ujukikambris "ringilendab".speedvana kirjutas:karpa peaks ju õhu ja bena suhtes hermeetiline olema, kui õhku-benat kuskilt suva august, ühenduse vahelt sisse/välja laseb, on põlemissegu parameetrid rikutud.
muidu, on bena lõhn tore, aga kui vooliku või karpavahelt lekib siis on vastik

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.