Millist motospordiala endale valida?
Moderaator: Moded
Millist motospordiala endale valida?
Tere, olen20.a 180ccm pikk ja kaalun 82kg. Sooviks tegeleda mingit laadi motospordiga. Rinka ennast nagu ei eriti ei huvita ja tundub liiga kallis. Kiirendused ehk drag on ka kindlasti kallis. Seega alguses mõtlesin krossi proovida. Plaanisin ühe hooaja sõita enduuro tüüpi rattaga (yamaha xt600) ja järgmine osta, siis päris krossi tsikkel. Millistest võimsustest siis alustada? Sõitnud olen kaherattalistega 7 aastasest peale ja tõsisemate 125ccm+ 15 aastasest peale.
Huvi on veel mäkketõusu vastu kuna seal saan ise ehitamiskogemust juurde, aga ei tea sellest rohkem midagi , kui olen vaatamas käinud mõned korrad. Otsisin foorumist kuid leidsin informatsiooni ainult võistluste kohta.
Ootan soovitusi.
Huvi on veel mäkketõusu vastu kuna seal saan ise ehitamiskogemust juurde, aga ei tea sellest rohkem midagi , kui olen vaatamas käinud mõned korrad. Otsisin foorumist kuid leidsin informatsiooni ainult võistluste kohta.
Ootan soovitusi.
Dnepri baasil Trike(ehitamisjärgus), iz jupiter 3(korviga), KTM LC4, CBR600F4i
Ei seda muidugi, seda ma silmas ei pidanudki. Mõtlesin et sõidan ühe hooaja metsas jne. et saada krossi tunnetust, teha raskema tsikliga trenni. Et valmistuda päris krossika selga istumiseks. Millega juba peale harjutamist kuskile konkureerima minna ja ma vastu pean.
Dnepri baasil Trike(ehitamisjärgus), iz jupiter 3(korviga), KTM LC4, CBR600F4i
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Mina näiteks magan enamasti blondidega.
Loodan, et sellest oli sulle palju abi ning sa oma tumetapäise naise koheselt välja vahetad

Loodan, et sellest oli sulle palju abi ning sa oma tumetapäise naise koheselt välja vahetad



Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
kui kogemusi pole ja alguses erilist raha kah välja käia ei taha, siis on paras alustamiseks võrrivõidusõit. Ega tõenäoliselt esiviisikusse tükkaega asja ei ole, kuna mootorite elujõuliseks ehitamise kogemused vajavad päris tükkaega lihvimist ja sõiduoskustega on kah raske kunagiste tegevsportlaste vastu saada, aga sõidumaitse ja rajaloleku tunde saab kätte, kuigi tegu hoopis teistsuguste masinate ja kiirustega, kui teistes levinud motospordialadel.
Eelarve kah suhteliselt mõistlik ja aasta peaks kusagil 10-15K juures hakkama saama, kui priiskama ei hakka.
Säästuspordialade teine alternatiiv motospordis on pitbike, mis järjest suuremaid tuure kogub.
Eelarve kah suhteliselt mõistlik ja aasta peaks kusagil 10-15K juures hakkama saama, kui priiskama ei hakka.
Säästuspordialade teine alternatiiv motospordis on pitbike, mis järjest suuremaid tuure kogub.
Re: Millist motospordiala endale valida?
Mina lugesin välja, et küsimus oli:
Palju sul ikka variante on, 250 või 450, otsusta ise.
EDIT: Ise pole küll krossi mees, aga ALUSTATAKSE vist ikka 250ga (arvestades vanust)
A kõik hakkavad muidugi teemast mööda lahmima.asixmer kirjutas:Millistest võimsustest siis alustada?
Palju sul ikka variante on, 250 või 450, otsusta ise.
EDIT: Ise pole küll krossi mees, aga ALUSTATAKSE vist ikka 250ga (arvestades vanust)
Siim
#609
#609
Tänud kes siiamaani midagi tarka vastasid.
Nüüd tean vähemalt millise klassi poole krossis vaadata.
Otsuse kui sellise teen ma selle loomulikult ISE.
Ja blondiinide kohapealt tunnen sulle kaasa, et sul midagi kindlat ei ole.
Aga mäkketõusu kohta pole siiani veel midagi leidnud ka mujalt foorumist.
Oleks see siis tark tegu, et sõidan enduuroga ja siis selle pealt krossi ratta peale?
Nüüd tean vähemalt millise klassi poole krossis vaadata.
Otsuse kui sellise teen ma selle loomulikult ISE.
Ja blondiinide kohapealt tunnen sulle kaasa, et sul midagi kindlat ei ole.

Aga mäkketõusu kohta pole siiani veel midagi leidnud ka mujalt foorumist.
Oleks see siis tark tegu, et sõidan enduuroga ja siis selle pealt krossi ratta peale?
Dnepri baasil Trike(ehitamisjärgus), iz jupiter 3(korviga), KTM LC4, CBR600F4i
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Eriti tark ei ole, enduurot sõites sa krossiks eriti ei õpi - peale elemantaarse siduri-piduri. Krossis on elemndid palju keerulisemad ja kiirused radadel teised.asixmer kirjutas:Aga mäkketõusu kohta pole siiani veel midagi leidnud ka mujalt foorumist.
Oleks see siis tark tegu, et sõidan enduuroga ja siis selle pealt krossi ratta peale?
Selline järjekord, XT600 krossiga alustamise pilliks on umbes sama mõtekas nagu soovi korral alustada ringrajasõitmist teha seda algatuseks honda shadowiga.
See et XT600 nimetatakse enduroks on muidugi tore, nimi ei riku meest, veel vähem masinat. Tegelikult on aga tegu lihtsalt liiklusvahendiga halbadele või puuduvatele teedele.
Algatuseks soovitaks osta mõni 250 4T või 125 2T. Igatahes peaks olema tegu motokrossitsikliga sest just selle alaga sa soovid sa tegemist teha.
See et XT600 nimetatakse enduroks on muidugi tore, nimi ei riku meest, veel vähem masinat. Tegelikult on aga tegu lihtsalt liiklusvahendiga halbadele või puuduvatele teedele.
Algatuseks soovitaks osta mõni 250 4T või 125 2T. Igatahes peaks olema tegu motokrossitsikliga sest just selle alaga sa soovid sa tegemist teha.
See alustuseks XT600 hankimine ja lootmine mingi krossitunne sisse saada on natuke vale
Tegemist on mõlemal juhul jah kaherattalistega, kuid kross erineb ikka niisama metsas jauramisest nagu öö ja päev.
Kui sulle kross istub, siis tasuks kohe ikka mingi krossiratas hankida ja hakata kohe rada sõitma (alguses ikka trenni).
Kui rahakott puuga seljas ei ole, siis valiksin ma isiklikult alustuseks 125 cm3
2-takti, see on suhteliset odav üleval pidada ja kui regulaarselt ja korrektselt hooldad, siis kestab kah suhteliselt kaua.

Kui sulle kross istub, siis tasuks kohe ikka mingi krossiratas hankida ja hakata kohe rada sõitma (alguses ikka trenni).
Kui rahakott puuga seljas ei ole, siis valiksin ma isiklikult alustuseks 125 cm3
2-takti, see on suhteliset odav üleval pidada ja kui regulaarselt ja korrektselt hooldad, siis kestab kah suhteliselt kaua.
KTM 300 EXC / KTM 450 EXC / Kawasaki Z750 S
Selge, tehti puust ja punaseks ette, et minu mõttekäik oli vale. Tänud teile. Krossi kohta meie foorumis päris palju lugeda küll. Olen lugenud kuidas reinuvader alustas ja loodaks veel lisa saada.
Ehk tuleb mõni krossimees treffilegi kellel oleks viitsimist mulle asjadest lähemalt rääkida. Suu kuivaks rääkimise vastu saan õllega aidata
Kas siin foorumis keegi ka Tartu kandis pocketbikedega tegeleb? See tähendab, siis seda, et ei sõida enda aias ringi, vaid kuskil platsi peal mingi seltskond käib sõitmas. Vahest ka võistlused vms?
Ehk tuleb mõni krossimees treffilegi kellel oleks viitsimist mulle asjadest lähemalt rääkida. Suu kuivaks rääkimise vastu saan õllega aidata

Kas siin foorumis keegi ka Tartu kandis pocketbikedega tegeleb? See tähendab, siis seda, et ei sõida enda aias ringi, vaid kuskil platsi peal mingi seltskond käib sõitmas. Vahest ka võistlused vms?
Dnepri baasil Trike(ehitamisjärgus), iz jupiter 3(korviga), KTM LC4, CBR600F4i
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 23 Juun 2004, 15:24
- Tsikkel: S1000RR
- Asukoht: On the Road
- Tänatud: 3 korda
Mäkketõusu kohta saad kindlasti kõik oma vastused antud foorumist: http://www.hillclimbestonia.com/newforum/index.php
Netis vedeleb veel kuulutus rattast millega saab juba proovida mäkke ronimist: http://www.soov.ee/search.do?minPrice=& ... dIndex=184&
Ei tohiks eriti rahakoti pihta hakata algajastaatuses. Kuna viimane kord Sõrestes üritas üks mees IZ Jupiter 3-ga ka üles ronida, kui on sportlik huvi suur
XT 600 saad ka osa võtta standard klassis, pead ainult suretuslüliti panema.
Ainult paremat soovides,
Madis
Netis vedeleb veel kuulutus rattast millega saab juba proovida mäkke ronimist: http://www.soov.ee/search.do?minPrice=& ... dIndex=184&
Ei tohiks eriti rahakoti pihta hakata algajastaatuses. Kuna viimane kord Sõrestes üritas üks mees IZ Jupiter 3-ga ka üles ronida, kui on sportlik huvi suur

XT 600 saad ka osa võtta standard klassis, pead ainult suretuslüliti panema.
Ainult paremat soovides,
Madis
pigem, kui tahad asjast mõnu tunda just sõidu poolest, unista igasugu alamõõdulised - pitid ja säärud ja mida veel.
Võta töötav 125ccm 2T. Hind tuleb töötava pitiga sama.
Kui rohkem huvitab seltskond ja kinotegemine, käivad säärud ja pitid ka.
igasugu XT jne unusta selles kontekstis ära, need on pigem asfaldi-kruusatee pillid.
Kaal on määrav ja üle 100kg on juba iga kilo liigne.
Võta töötav 125ccm 2T. Hind tuleb töötava pitiga sama.
Kui rohkem huvitab seltskond ja kinotegemine, käivad säärud ja pitid ka.
igasugu XT jne unusta selles kontekstis ära, need on pigem asfaldi-kruusatee pillid.
Kaal on määrav ja üle 100kg on juba iga kilo liigne.
Lugesin ja uurisin nüüd ka mäkketõusu kohta, asi küll põnev, aga jään krossi juurde ja arvatavasti alustan siis 125ccm 2T tsikliga.
Pocketi teemat Tartu kohta küsisin just selleks, et mõne sõbraga ka vahest just nimelt kino teha. Mida rohkem seda uhkem.
Pocketi teemat Tartu kohta küsisin just selleks, et mõne sõbraga ka vahest just nimelt kino teha. Mida rohkem seda uhkem.
Dnepri baasil Trike(ehitamisjärgus), iz jupiter 3(korviga), KTM LC4, CBR600F4i
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.