Küsimus õli lisamise kohta
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1226
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Küsimus õli lisamise kohta
Kas peaks kasutama siiski spets tsiklitele mõeldud mootoriõli või võib muresid pelgamata rapsiõli peal edasi lasta. Kindlasti on mõni tsikkel samasuguse söömaga - huvitav, kuidas käituvad nende rataste omanikud?
Mootorit ei taha lahtivõtmisesse anda - suveaeg ju, pigem kallaks õli juurde ja sõidaks

-
Teema algataja - Postitusi: 1226
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Mille poolest erineb tavaline auto mineraalõli ja Lukoili mineraalõli?
Muidugi on Lukoilil terve tooteperekond - super, ljuks, superljuks jne:)
Vb sealt midagi hoopis?
Aga õlukulu - lihtsalt põletab vaikselt õli ära. Välja ei tulgu kuskilt, külmalt tuuritades eriliselt ei suitse ka ratas. Pagan teab, ahne selline lihtsalt

Nongrata kirjutas:Veel odavam oleks seebivett sisse kallata, kah libe.
Pole küll libeainete ekspert, aga soovitan siiski kasutada tsikliõli või kui näpud põhjas, siis tavalist auto mineraalõli, liiter maksab umbes 40-50eeku. Millest selline õlikulu??

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Küsimus õli lisamise kohta
TDM'i kohta ja tänapäevaste masinate kohta üldiselt ei tea, aga vanasti oli osadel mootoritel täiesti normipiires õlikulu ka uuel ja korras mootoril arvestatud. Näiteks vanem honda CB750 (kuivkarteri ja õlipaagiga) loeti 0,5-1L/1000km normaalseks õlitarbeks.Yerba kirjutas:Lugu selline, et Yamaha TDM sööb keskmise hooga õli. Nii 1l 1000km peale.
-
Teema algataja - Postitusi: 1226
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
saqu kirjutas:4L Lukoili õli 100kr, mineraalne või semisünteetiline tsikliõli ~70kr/L, ehk siis 4L 280kr. Kokkuhoid 4000 km läbimisel 180krTeagi, kas see nii odav autoõli ka mingeid "libesteid" sisaldab, aga kui sisaldab, siis varsti teed teema "Sidur libiseb TDM-il".
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Seal on jah SHELL Advance VSX 4 10W-40 (ilmselt siiski semisünteetiline), sinises kanistris.proton kirjutas:Järve autopoes nägin Shelli täissünti (vist, äkki poolsünt.) mingi 350.- 4l. Minu meelest küll päris hea hind
E: See oli tsikli õli
http://www.auto-abc.ee/index.php?lang=e ... a0ffc9fedf
Endiselt saab natuke rohkem infot (põhiliselt küll kallimate õlide kohta) siit:
http://www.upload.ee/files/1330779/MXoil.xls.html Ja teema siin:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=2 ... t=4t+%F5li
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Re: Küsimus õli lisamise kohta
tere
mul honda cb750 96a. Ja tekkis õlivahetusel üks proble. Niikui uue õli sisse panin sidur enam ei lahutanud. Õli on see mis olema peab. Mis pull on kas keegi oskab aidata.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Küsimus õli lisamise kohta
Vast on lihtsalt kettad kokku kleepunud. Kutsu sõber appi, pane käik sisse, lahuta sidur ja siis lükake - tavaliselt hakkab liikuma. Kui ikka siduri enda süsteem korras on. See asi jääb tihti ka ilma õlivahetuseta talve jooksul seistes kinni.
Re: Küsimus õli lisamise kohta
ma mõtlesin ka algus,et kettad kokku kleepund tegin sidurikorvi lahti ja kõik normis. Ja kõige pullim see,et valasin vana õli sisse tagasi ja kõik funkab...nagu WTF????
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Küsimus õli lisamise kohta
sitavares kirjutas:Ei tea, kas muruniidukile võib panna tsikli täissünteetilist õli?
Milleks

Re: Küsimus õli lisamise kohta
rannamees kirjutas:sitavares kirjutas:Ei tea, kas muruniidukile võib panna tsikli täissünteetilist õli?
Milleks
Tsikliõli pärasid vedeleb, ei taha ära visata, neil ju meeletu liitrihind.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 371 korda
- Kontakt:
Re: Küsimus õli lisamise kohta
sitavares kirjutas:Ei tea, kas muruniidukile võib panna tsikli täissünteetilist õli?
Nali naljaks aga ühest õlivahetusest jäi mul üle Castroli täissünti täpselt 600ml.
Läks muruniidukisse. Enne seda oli niidukis Castroli GPS. Nii et võib küll
Kui nüüd loogiliselt võtta, siis muruniiduki õli ei peagi tehniliselt nii vastupidav olema, kui motika oma, seega pigem teeb see head, kui halba.
Teistpidi (muruniiduki õli tsiklisse) aga kindlasti ei või.
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Küsimus õli lisamise kohta
sitavares kirjutas:rannamees kirjutas:sitavares kirjutas:Ei tea, kas muruniidukile võib panna tsikli täissünteetilist õli?
Milleks
Tsikliõli pärasid vedeleb, ei taha ära visata, neil ju meeletu liitrihind.
Põhimõtteliselt võib lisada küll, ka segamini pärasid. Määrdeomadusi on niiduki tarvis küll ja veel.
Ainuke miinus, et niidukil on suht kuumalt töötav mootor võrrelduna vesijahutusega mootoriga ja osa lisaaineid kipub lenduma.
Niimoodi seletati asja niidukite servises.

-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 371 korda
- Kontakt:
Re: Küsimus õli lisamise kohta
ma jätkan eelmist postitust.
käib küll kuumemini, samas ei käi ka, osad tsiklid on näiteks õlijahutusega.
põhiline erinevus tsikliõlidel vs muud õlid on see, et tsikliõlid ei aja sidurit libisema, seda probleemi ei tohiks muruniidukitel olla
Motikatele välja töödatud õlid peaksid ka palju pikema tsükli vastu pidama, kui muruniidukite omad.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6772
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Küsimus õli lisamise kohta
Piipz kirjutas:ma jätkan eelmist postitust.
käib küll kuumemini, samas ei käi ka, osad tsiklid on näiteks õlijahutusega.
põhiline erinevus tsikliõlidel vs muud õlid on see, et tsikliõlid ei aja sidurit libisema, seda probleemi ei tohiks muruniidukitel olla
Motikatele välja töödatud õlid peaksid ka palju pikema tsükli vastu pidama, kui muruniidukite omad.
Jälle see spets tsikliõli:
Olen oma rattaga seoses rahvusvahelises margifoorumis ja u. 80 % sõidavad tavalise, so autole mõeldud õliga ja seda juba aastaid erinevate tsiklitega- pole just supersport rattad vaid sport-touring, touring masinad.
Võta siis kinni
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: 09 Mai 2011, 19:09
- Asukoht: Pärnu
Re: Küsimus õli lisamise kohta
autoõli käib võibolla rahulikult maanteel sõites küll, aga kui ikka minna anda ja korralikult paugutada, on sidur varsti kutu. Eelmine suvi sain oma vitsad ses osas kätte. Ega enne ei usu ka kui järgi pole proovinud Niiet tsiklile ikka tsikliõli
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.