Streetfighter
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 28 Juul 2004, 13:18
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 1 kord
Streetfighter
Olen palju juttu kuulnud, streetfighteritest. Mida need endast kujutavad ja kuidas neid ehitatakse? Olen algaja, pliis mitte näkku lüüa
Oleks hea kui saaks illustreerivaid pilte ka teksti kõrvale. Tänan
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Oleks hea kui saaks illustreerivaid pilte ka teksti kõrvale. Tänan
Vaporblast teenus Tallinnas
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 28 Juul 2004, 13:18
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 1 kord
streetfigteri eelduseks ei ole mitte see et sul on bike millel pole gondleid ja muud sellest ei saa kui fighter. Asi selles, et fighteri jaoks on olulised sellised omadused nagu maksimaalselt võimsust, maksimaalselt hea juhitavus. Originaal osad asendatakse parematega et saavutada maksimaalne kiirus ja maksimaalne võimsus....seejuures olulisel kohal ka "jõhker" omapärane välimus....
Loud pipes save lives!!!
see hind ikka oleneb asjast...
ma olen uurind neid hindu ja asju juba tükk aega ebay.de'st. näiteks on meelde ja silma jäänud nii mõnigi kena vanem gsxr fighteriks ehitatud. tavaliselt on nad jah kukkund rattast ehitatud. saksas on nad sama hinnaga mis kukkumata gsxr'id. nägin ka saksas ühte "minu rattast" ehitatud fighterit müügil. hind oli enam vähem sama millega ma oma ratta sain. ühesõnaga erilist vahet pole.
kui nüüd vaadata tundmatuseni ümber ehitatud "kunstiteoseid" siis nende hind on võetud lambist. igaüks võib küsida oma töö eest täpselt nii palju kui tahab. kui muidu maksab saksas hayabusa mingi 8000 eurot umbes siis fighteriks ehitatud turbo busa, millel on juba toruraam tehtud, gondlid maha kistud, maalingud särgid värgid, tagakiige ümber ehitatud... maksab 18 tuhat euri
aga kui sa just seda ainulaadset masinat tahad siis sa pead ka selle eest niipalju maksma. teist samasugust on hinna võrdlemiseks raske leida. kes siis ütleb et see on liiga kallis
käsitöö maksab tänapäeval!
respect käsitöölistele
ma olen uurind neid hindu ja asju juba tükk aega ebay.de'st. näiteks on meelde ja silma jäänud nii mõnigi kena vanem gsxr fighteriks ehitatud. tavaliselt on nad jah kukkund rattast ehitatud. saksas on nad sama hinnaga mis kukkumata gsxr'id. nägin ka saksas ühte "minu rattast" ehitatud fighterit müügil. hind oli enam vähem sama millega ma oma ratta sain. ühesõnaga erilist vahet pole.
kui nüüd vaadata tundmatuseni ümber ehitatud "kunstiteoseid" siis nende hind on võetud lambist. igaüks võib küsida oma töö eest täpselt nii palju kui tahab. kui muidu maksab saksas hayabusa mingi 8000 eurot umbes siis fighteriks ehitatud turbo busa, millel on juba toruraam tehtud, gondlid maha kistud, maalingud särgid värgid, tagakiige ümber ehitatud... maksab 18 tuhat euri
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
käsitöö maksab tänapäeval!
respect käsitöölistele
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Eks see fighterite värk olegi rohkem eputamiseks,kui sõidumõnude nautimiseks....seda viimast sellise ratta seljas küll otsida ei tasuks ja kui sellise eluka seljas peaks mõne pikema maa maha sõitma,siis on küll sadula maitse suus.Pigem olid ja on seda tüüpi võimsusest pungil liikurvahendid algselt mõeldud linnatänavatele koos teiste omasugustega rinda pistma ja nii mõnegi härrasmehe "riista pikendama".Peaks mainima,et käsitöölistena on omanikud oma rataste ehitamisse väga palju raha,ning vaeva valanud ja müts maha nende ees sellegipoolest,on ju selline ehitamine täiesti kunstiliik omaette....igatahes jõudu neile!
Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
Minuteada müüs selline mees nagu HNS jah millalgi oma tonnist faiterit. tema oleks see, kes siin kõige paremini suudaks fighteri olemuse lahti seletada kuna on tuntud kibe käsi fighterite ehitamisel.varavaht kirjutas:Aga hiljaaegu müüs keegi ju bikeris oma streetfighterit...ja hind oli vist mingi 50 kg
![]()
tšekka ostu-müüki
+ üks müügilolev faiter http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... R/id=82441
http://www.pld.ttu.ee/~erik/
Seal väga tegijad vennad koos.
Võta lahi biker.ee alt galerii ja siis kasutjate rattad, sealt leia kasutaja Hannese ja tema fighteri ja ütle, et see pole kuri ....
+
http://www.hot.ee/twothrottles
Seal väga tegijad vennad koos.
Võta lahi biker.ee alt galerii ja siis kasutjate rattad, sealt leia kasutaja Hannese ja tema fighteri ja ütle, et see pole kuri ....
+
http://www.hot.ee/twothrottles
Viimati muutis bensiin, 26 Aug 2004, 21:10, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 28 Juul 2004, 13:18
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 1 kord
Mis puudutab siin eelnevalt arutatud hinna teemat, siis usun, et 18 euri turbo-busa eest õigustab igati:
1) Maalingud (käsitöö tõesti maksab)
2) Uus raam tehtud
3) Kõige kallim vidin, ikka see turbo. Turbo conversion eeldab ikkagi uusi kolbe (mida poest riiulilt ei leia - eritellimus). Karpaga on lihtsam, pritse eeldab uut aju ja engine managment süsteemi (mis ka ei ole odav). Siinkohal ei tea milline toitesüsteem on busal, eeldan siiski et pritse. Detailidesse ei lasku, aga neid pisiasju ei jõua üles lugedagi, mis tuleb lisada ja/või muuta.
Turbo conversioni jutt on siiski autode põhjal. Niiet kui keegi targem tahab parandada, siis palun, tehke seda, saavad kõik targemaks.
Et jutt päris ära ei lähe, siis:
Tahaks just Eesti faighterite pilte (tänud: bensiin), väljamaa omad on niikuinii out of reach. Arvata on et Eestis neid siiski palju ei liigu.
1) Maalingud (käsitöö tõesti maksab)
2) Uus raam tehtud
3) Kõige kallim vidin, ikka see turbo. Turbo conversion eeldab ikkagi uusi kolbe (mida poest riiulilt ei leia - eritellimus). Karpaga on lihtsam, pritse eeldab uut aju ja engine managment süsteemi (mis ka ei ole odav). Siinkohal ei tea milline toitesüsteem on busal, eeldan siiski et pritse. Detailidesse ei lasku, aga neid pisiasju ei jõua üles lugedagi, mis tuleb lisada ja/või muuta.
Turbo conversioni jutt on siiski autode põhjal. Niiet kui keegi targem tahab parandada, siis palun, tehke seda, saavad kõik targemaks.
Et jutt päris ära ei lähe, siis:
Tahaks just Eesti faighterite pilte (tänud: bensiin), väljamaa omad on niikuinii out of reach. Arvata on et Eestis neid siiski palju ei liigu.
Vaporblast teenus Tallinnas
Unustasid ühe asja mis raudselt turboga käsikäes käib : nukkvõll ja tegelikult võiks klapid koos pesadega kah ümber teha ja kuna puhud nüüd oluliselt rohkem silindrisse, siis kogu väljalase peab selle uue suurema koguse veel välja kah laskma. Palju meil siis vanast mootorist alles jäi peale turbiinimist?Anti Biootikum kirjutas:3) Kõige kallim vidin, ikka see turbo. Turbo conversion eeldab ikkagi uusi kolbe (mida poest riiulilt ei leia - eritellimus). Karpaga on lihtsam, pritse eeldab uut aju ja engine managment süsteemi (mis ka ei ole odav). Siinkohal ei tea milline toitesüsteem on busal, eeldan siiski et pritse. Detailidesse ei lasku, aga neid pisiasju ei jõua üles lugedagi, mis tuleb lisada ja/või muuta.
Turbo conversioni jutt on siiski autode põhjal. Niiet kui keegi targem tahab parandada, siis palun, tehke seda, saavad kõik targemaks.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 28 Juul 2004, 13:18
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 1 kord
pealehel on vigane link madallennu kodukale!! http://www.pld.ttu.ee/~erik/
peale selle tegemist, võib posti kustutada.
Anti Biootikum seal on paar pilti Eriku fighterist
peale selle tegemist, võib posti kustutada.
Anti Biootikum seal on paar pilti Eriku fighterist
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 28 Juul 2004, 13:18
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 1 kord
Poest me ei osta fighterit
Keegi siin väitis,et ei saa fighterist sõidumõnu,järelikult ei ole tegemist õige fighteriga.200hp peaks selle tegelikult tagama.
Mõned stiilinäited :
NOSFEARATU:baas z750turbo,,tehtud 810ccm,HI RHB 32 daihatsu turbo k&n filtriga,single-step NOS system,yle 220hp ja yle 200nm nos-iga 1,5 bar-il,tagab see 0-200km/h alla kuue sekundi-yks minu lemmikutest
Üks suur lemmik on veel see marteki projekt http://www.thedeathknight.com/Motorcycl ... 8Turbo.jpg
Siin mõned näpunäited kuidas valmistada N2O turbo hayabusat 1600ccm et saavutada kaheksa sekundit veerandmiilil
http://www.bigccracing.com/welcome.asp?page=67
540hp peaks enamvähem tulemus olema.
http://www.missile-customs.de/ siin on ka yks kena martek ja paar r1 te
http://www.fighters-point.de/Fightergalerie.html siit saab lihtsalt väikse ylevaate.....
Keegi siin väitis,et ei saa fighterist sõidumõnu,järelikult ei ole tegemist õige fighteriga.200hp peaks selle tegelikult tagama.
Mõned stiilinäited :
NOSFEARATU:baas z750turbo,,tehtud 810ccm,HI RHB 32 daihatsu turbo k&n filtriga,single-step NOS system,yle 220hp ja yle 200nm nos-iga 1,5 bar-il,tagab see 0-200km/h alla kuue sekundi-yks minu lemmikutest
Üks suur lemmik on veel see marteki projekt http://www.thedeathknight.com/Motorcycl ... 8Turbo.jpg
Siin mõned näpunäited kuidas valmistada N2O turbo hayabusat 1600ccm et saavutada kaheksa sekundit veerandmiilil
http://www.bigccracing.com/welcome.asp?page=67
540hp peaks enamvähem tulemus olema.
http://www.missile-customs.de/ siin on ka yks kena martek ja paar r1 te
http://www.fighters-point.de/Fightergalerie.html siit saab lihtsalt väikse ylevaate.....
Viimati muutis servis, 11 Apr 2008, 23:15, muudetud 2 korda kokku.
DON`T PANIC.....
Kunagine väga ammune proekt
![Pilt](http://www.hot.ee/andreku/tsikkel.jpg)
vend minemas kiiremale ringile,mootor juba mõnevõrra suurem kui eelmisel pildil
![Pilt](http://www.hot.ee/andreku/pic1.JPG)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Pilt](http://www.hot.ee/andreku/tsikkel.jpg)
vend minemas kiiremale ringile,mootor juba mõnevõrra suurem kui eelmisel pildil
Viimati muutis servis, 11 Apr 2008, 23:17, muudetud 6 korda kokku.
DON`T PANIC.....
servis kirjutas:tõsiseid fightereid tahad näha siis vaata selliseid nagu :
NOSFEARATU:baas z750turbo,,tehtud 810ccm,HI RHB 32 daihatsu turbo k&n filtriga,single-step NOS system,yle 220hp ja yle 200nm nos-iga 1,5 bar-il,see teeb 0-200km/h alla kuue sekundi,,,see on yks minulemmikutest
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Have a nice day !
nosfearatu maksab ? ,,odavam tuleb uus R1 osta , säästad närve ja raha ja ylevaatus on korras.
siin on natuke nosfearatust,kogemuste põhjal võin öelda,et kõik on kallim,kui paistab ,aga löö kokku umbkaudsed hinnad:
Basis model: Kawasaki Z 750 turbo, year of construction 1986
Framework: Series, guidance head 3° strained, tail frameworks modified, all owners abgeflext, wheel base 1600 mm
Weight: 205 kg
Engine: Kawasaki Z 750 turbo, drilled out to 810 Kubik drilled out, Wiseco piston, 8:1 consolidated, channels worked on, Ape staybolts and nuts/mothers, Heavy Duty duty-Kettenspanner, all internal oil lines to the cylinder head shut down and by external Stahlflex lines replaced, injecting computers modified, adjustable gasoline pressure control valve, GPZ 1100-Drosselklappen, manufactured load pressure collecting box, IHI RHB 32-Turbolader from a Daihatsu with K&N filter directly at the flange, completely chromium-plates, adjustable Wastegate (steam wheel), Pop off valve, strengthened clutch, Dyna 2000 ignition system, Dyna ignition coils and cable, Aeroquip oil lines to the oil cooler, single-step NOS system, external GSX r generator, Wieres Offsetritzel, all engine staybolts and engine cover chromium-plated, propelled over toothed belts, engine screws through red anodized aluminum screws replaced
Achievement: over 220 HP and over 200 Nm with NOS (laughing gas) at the rear wheel at 1,5 bar load pressure, for which road reduces by means of steam wheel to 145 PS/155 Nm, of 0 to 200 km/h under six seconds
Exhaust: High-grade steel, self-'s building from the head to the final pipes, out approx.. 100 individual parts in over 100 hours TIG-WELDED and polishes
Fork: Show outer D with Hagen Gabelbruecken, Kawa Gabeljoch pressed in, no visible screw connection to the wheel axle, knockout spindle and conical spacers themselves manufactured, food hereditary rem tanks let in into the bridge, LSL sport match stub, Magura Schnellgasgriff, self-'s building steering wheel armatures
Rocker: One-off production from steel by Fischer mechanical engineering, chromium-plated, specially broad eccentric cams, 10 cm longer than original, rocker is at the same time air tank for (still in work present) the Airshifter, fully adjustable Wilbers shock strut, 530er Superbike chain of Difi, Wieres offset pinion
Wheels: Fischer Ninja Style, two-piece, milled rims, polishes, in front 3,5x17", in the back 6.00x17"
Tire: Bridgestone 001, in front 120/70 17, in the back 180/55 17
Brakes: In front Spiegler eight-piston pliers with adapters, full-swimming Spiegler Gussscheiben 320 mm, Spiegler Stahlflexleitungen, Magura radial-flow pump 19 mm. In the back Brembo Zweikolbenzange from Yamaha scooter, Spiegler Rollerscheibe 190 mm, thumb brake pump left at the steering wheel stub
Electrical connection: Wiring harness completely self-'s building, small gel battery, Hagen DE headlight, Paaschburg & Wunderlich Miniruecklicht and Bulls Eye turn signal
Bodywork: Eigenbau Monocoque, genuine gas mask, modified m Design Frontfender, steel tank under Monocoque, Micron tank lid, 2 kg of NOS bottle, in tank let in, Sigg Sigg-Trinkfla as instrument carriers
Foot slot plant: LSL, polishes, without brake pedals
Lacquer finish: Peter Stuecker Design, black chrome, still waits for Airbrush
Other: All technically possible screws from aluminum, all fluid tubes Stahlflex, all air lines silicone, Dyna Shiftlight and 1000 small things, which one does not see, which cost however much nerves and time
siin on natuke nosfearatust,kogemuste põhjal võin öelda,et kõik on kallim,kui paistab ,aga löö kokku umbkaudsed hinnad:
Basis model: Kawasaki Z 750 turbo, year of construction 1986
Framework: Series, guidance head 3° strained, tail frameworks modified, all owners abgeflext, wheel base 1600 mm
Weight: 205 kg
Engine: Kawasaki Z 750 turbo, drilled out to 810 Kubik drilled out, Wiseco piston, 8:1 consolidated, channels worked on, Ape staybolts and nuts/mothers, Heavy Duty duty-Kettenspanner, all internal oil lines to the cylinder head shut down and by external Stahlflex lines replaced, injecting computers modified, adjustable gasoline pressure control valve, GPZ 1100-Drosselklappen, manufactured load pressure collecting box, IHI RHB 32-Turbolader from a Daihatsu with K&N filter directly at the flange, completely chromium-plates, adjustable Wastegate (steam wheel), Pop off valve, strengthened clutch, Dyna 2000 ignition system, Dyna ignition coils and cable, Aeroquip oil lines to the oil cooler, single-step NOS system, external GSX r generator, Wieres Offsetritzel, all engine staybolts and engine cover chromium-plated, propelled over toothed belts, engine screws through red anodized aluminum screws replaced
Achievement: over 220 HP and over 200 Nm with NOS (laughing gas) at the rear wheel at 1,5 bar load pressure, for which road reduces by means of steam wheel to 145 PS/155 Nm, of 0 to 200 km/h under six seconds
Exhaust: High-grade steel, self-'s building from the head to the final pipes, out approx.. 100 individual parts in over 100 hours TIG-WELDED and polishes
Fork: Show outer D with Hagen Gabelbruecken, Kawa Gabeljoch pressed in, no visible screw connection to the wheel axle, knockout spindle and conical spacers themselves manufactured, food hereditary rem tanks let in into the bridge, LSL sport match stub, Magura Schnellgasgriff, self-'s building steering wheel armatures
Rocker: One-off production from steel by Fischer mechanical engineering, chromium-plated, specially broad eccentric cams, 10 cm longer than original, rocker is at the same time air tank for (still in work present) the Airshifter, fully adjustable Wilbers shock strut, 530er Superbike chain of Difi, Wieres offset pinion
Wheels: Fischer Ninja Style, two-piece, milled rims, polishes, in front 3,5x17", in the back 6.00x17"
Tire: Bridgestone 001, in front 120/70 17, in the back 180/55 17
Brakes: In front Spiegler eight-piston pliers with adapters, full-swimming Spiegler Gussscheiben 320 mm, Spiegler Stahlflexleitungen, Magura radial-flow pump 19 mm. In the back Brembo Zweikolbenzange from Yamaha scooter, Spiegler Rollerscheibe 190 mm, thumb brake pump left at the steering wheel stub
Electrical connection: Wiring harness completely self-'s building, small gel battery, Hagen DE headlight, Paaschburg & Wunderlich Miniruecklicht and Bulls Eye turn signal
Bodywork: Eigenbau Monocoque, genuine gas mask, modified m Design Frontfender, steel tank under Monocoque, Micron tank lid, 2 kg of NOS bottle, in tank let in, Sigg Sigg-Trinkfla as instrument carriers
Foot slot plant: LSL, polishes, without brake pedals
Lacquer finish: Peter Stuecker Design, black chrome, still waits for Airbrush
Other: All technically possible screws from aluminum, all fluid tubes Stahlflex, all air lines silicone, Dyna Shiftlight and 1000 small things, which one does not see, which cost however much nerves and time
Viimati muutis servis, 11 Apr 2008, 23:18, muudetud 1 kord kokku.
DON`T PANIC.....
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.