1. leht 3-st
Streetfighter
Postitatud: 17 Aug 2004, 13:11
Postitas Anti Biootikum
Olen palju juttu kuulnud, streetfighteritest. Mida need endast kujutavad ja kuidas neid ehitatakse? Olen algaja, pliis mitte näkku lüüa
Oleks hea kui saaks illustreerivaid pilte ka teksti kõrvale. Tänan
Postitatud: 17 Aug 2004, 13:20
Postitas nos
http://www.streetfighters.nl/suz/suzuki.htm
seal on elu ilusaid fightereid...
vaata ja imesta.
Postitatud: 17 Aug 2004, 13:28
Postitas Anti Biootikum
Ühesõnaga: kiired, võimsad, tavainimesele liiga kallid?
A kas siis nendel raamid ehitatakse ka uued? Ma vaatan siin pilte ja ei tunne küll ühtegi ära nagu....muidugi ei tunne ma ilma kirjadeta vist ühtegi ratast ära
Ootan siiski juttu ka siia, pliis
Postitatud: 17 Aug 2004, 13:37
Postitas tont
vaata juuni või juuli TM-i seal oli cafe raceritest jutt ja paar sõna ka streetfighteritest.
Postitatud: 17 Aug 2004, 15:47
Postitas TnX
Tavaliselt on streetfighter katki kukutud gondlitega baik. Ehitatakse uued gondlid ja väänatakse ka muid asju

Summutite otsad keeratakse väga ülesse kui seda veel tehtud pole jne. Väga lahedad asjad imo kui on ikka korralikult tehtud.
Postitatud: 17 Aug 2004, 15:54
Postitas Soultrain
streetfigteri eelduseks ei ole mitte see et sul on bike millel pole gondleid ja muud sellest ei saa kui fighter. Asi selles, et fighteri jaoks on olulised sellised omadused nagu maksimaalselt võimsust, maksimaalselt hea juhitavus. Originaal osad asendatakse parematega et saavutada maksimaalne kiirus ja maksimaalne võimsus....seejuures olulisel kohal ka "jõhker" omapärane välimus....
Postitatud: 17 Aug 2004, 18:46
Postitas mikk46
võt need on juba masinad. mulle hakkasid kohe sellised meeldima. kas keegi oskaks öelda et palju on sellistel masinatel ka hind.
Postitatud: 17 Aug 2004, 19:21
Postitas nos
see hind ikka oleneb asjast...
ma olen uurind neid hindu ja asju juba tükk aega ebay.de'st. näiteks on meelde ja silma jäänud nii mõnigi kena vanem gsxr fighteriks ehitatud. tavaliselt on nad jah kukkund rattast ehitatud. saksas on nad sama hinnaga mis kukkumata gsxr'id. nägin ka saksas ühte "minu rattast" ehitatud fighterit müügil. hind oli enam vähem sama millega ma oma ratta sain. ühesõnaga erilist vahet pole.
kui nüüd vaadata tundmatuseni ümber ehitatud "kunstiteoseid" siis nende hind on võetud lambist. igaüks võib küsida oma töö eest täpselt nii palju kui tahab. kui muidu maksab saksas hayabusa mingi 8000 eurot umbes siis fighteriks ehitatud turbo busa, millel on juba toruraam tehtud, gondlid maha kistud, maalingud särgid värgid, tagakiige ümber ehitatud... maksab 18 tuhat euri

aga kui sa just seda ainulaadset masinat tahad siis sa pead ka selle eest niipalju maksma. teist samasugust on hinna võrdlemiseks raske leida. kes siis ütleb et see on liiga kallis
käsitöö maksab tänapäeval!
respect käsitöölistele
Postitatud: 17 Aug 2004, 19:30
Postitas mikk46
no sihuke ratas jääbki vist ainult unistuseks. sest sellist raha eriti kuskilt võtta ei ole ma mõtlen tsikli ostuks.
Postitatud: 17 Aug 2004, 22:11
Postitas ENZO
Eks see fighterite värk olegi rohkem eputamiseks,kui sõidumõnude nautimiseks....seda viimast sellise ratta seljas küll otsida ei tasuks ja kui sellise eluka seljas peaks mõne pikema maa maha sõitma,siis on küll sadula maitse suus.Pigem olid ja on seda tüüpi võimsusest pungil liikurvahendid algselt mõeldud linnatänavatele koos teiste omasugustega rinda pistma ja nii mõnegi härrasmehe "riista pikendama".Peaks mainima,et käsitöölistena on omanikud oma rataste ehitamisse väga palju raha,ning vaeva valanud ja müts maha nende ees sellegipoolest,on ju selline ehitamine täiesti kunstiliik omaette....igatahes jõudu neile!
Postitatud: 17 Aug 2004, 23:08
Postitas varavaht

Aga hiljaaegu müüs keegi ju bikeris oma streetfighterit...ja hind oli vist mingi 50 kg
tšekka ostu-müüki

Postitatud: 17 Aug 2004, 23:17
Postitas Tim
varavaht kirjutas:
Aga hiljaaegu müüs keegi ju bikeris oma streetfighterit...ja hind oli vist mingi 50 kg
tšekka ostu-müüki

Minuteada müüs selline mees nagu HNS jah millalgi oma tonnist faiterit. tema oleks see, kes siin kõige paremini suudaks fighteri olemuse lahti seletada kuna on tuntud kibe käsi fighterite ehitamisel.
+ üks müügilolev faiter
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... R/id=82441
Postitatud: 18 Aug 2004, 08:37
Postitas madone
Esiots on küll kole.. kui see hu***a sealt minema visata siis vist hakkakslooma.
Postitatud: 23 Aug 2004, 22:53
Postitas bensiin
http://www.pld.ttu.ee/~erik/
Seal väga tegijad vennad koos.
Võta lahi biker.ee alt galerii ja siis kasutjate rattad, sealt leia kasutaja Hannese ja tema fighteri ja ütle, et see pole kuri ....
+
http://www.hot.ee/twothrottles
Postitatud: 24 Aug 2004, 14:44
Postitas Anti Biootikum
Mis puudutab siin eelnevalt arutatud hinna teemat, siis usun, et 18 euri turbo-busa eest õigustab igati:
1) Maalingud (käsitöö tõesti maksab)
2) Uus raam tehtud
3) Kõige kallim vidin, ikka see turbo. Turbo conversion eeldab ikkagi uusi kolbe (mida poest riiulilt ei leia - eritellimus). Karpaga on lihtsam, pritse eeldab uut aju ja engine managment süsteemi (mis ka ei ole odav). Siinkohal ei tea milline toitesüsteem on busal, eeldan siiski et pritse. Detailidesse ei lasku, aga neid pisiasju ei jõua üles lugedagi, mis tuleb lisada ja/või muuta.
Turbo conversioni jutt on siiski autode põhjal. Niiet kui keegi targem tahab parandada, siis palun, tehke seda, saavad kõik targemaks.
Et jutt päris ära ei lähe, siis:
Tahaks just Eesti faighterite pilte (tänud: bensiin), väljamaa omad on niikuinii out of reach. Arvata on et Eestis neid siiski palju ei liigu.
Postitatud: 24 Aug 2004, 15:16
Postitas spinna
Anti Biootikum kirjutas:3) Kõige kallim vidin, ikka see turbo. Turbo conversion eeldab ikkagi uusi kolbe (mida poest riiulilt ei leia - eritellimus). Karpaga on lihtsam, pritse eeldab uut aju ja engine managment süsteemi (mis ka ei ole odav). Siinkohal ei tea milline toitesüsteem on busal, eeldan siiski et pritse. Detailidesse ei lasku, aga neid pisiasju ei jõua üles lugedagi, mis tuleb lisada ja/või muuta.
Turbo conversioni jutt on siiski autode põhjal. Niiet kui keegi targem tahab parandada, siis palun, tehke seda, saavad kõik targemaks.
Unustasid ühe asja mis raudselt turboga käsikäes käib : nukkvõll ja tegelikult võiks klapid koos pesadega kah ümber teha ja kuna puhud nüüd oluliselt rohkem silindrisse, siis kogu väljalase peab selle uue suurema koguse veel välja kah laskma. Palju meil siis vanast mootorist alles jäi peale turbiinimist?

Postitatud: 24 Aug 2004, 15:34
Postitas Anti Biootikum
Tjah, kuivõrd autol ajab ka orig nukaga läbi, lihtsalt reguleeritavad nukarattad peavad olema. Aga baigi juures jah....pöörded. Muidugi väljalaske osas oli sul ka õigus
Enivei tagasi teemasse, ootan veel Eesti faiterite pilte.
Postitatud: 26 Aug 2004, 21:12
Postitas bensiin
pealehel on vigane link madallennu kodukale!!
http://www.pld.ttu.ee/~erik/
peale selle tegemist, võib posti kustutada.
Anti Biootikum seal on paar pilti Eriku fighterist
Postitatud: 26 Aug 2004, 23:47
Postitas Anti Biootikum
Tänud bensiinile...just sellist materjali ootasingi.
Postitatud: 05 Veebr 2005, 16:23
Postitas geaR
Postitatud: 16 Mai 2005, 22:55
Postitas servis
Poest me ei osta fighterit
Keegi siin väitis,et ei saa fighterist sõidumõnu,järelikult ei ole tegemist õige fighteriga.200hp peaks selle tegelikult tagama.
Mõned stiilinäited :
NOSFEARATU:baas z750turbo,,tehtud 810ccm,HI RHB 32 daihatsu turbo k&n filtriga,single-step NOS system,yle 220hp ja yle 200nm nos-iga 1,5 bar-il,tagab see 0-200km/h alla kuue sekundi-yks minu lemmikutest
Üks suur lemmik on veel see marteki projekt
http://www.thedeathknight.com/Motorcycl ... 8Turbo.jpg
Siin mõned näpunäited kuidas valmistada N2O turbo hayabusat 1600ccm et saavutada kaheksa sekundit veerandmiilil
http://www.bigccracing.com/welcome.asp?page=67
540hp peaks enamvähem tulemus olema.
http://www.missile-customs.de/ siin on ka yks kena martek ja paar r1 te
http://www.fighters-point.de/Fightergalerie.html siit saab lihtsalt väikse ylevaate.....
Postitatud: 24 Mai 2005, 17:50
Postitas Türklane
Mul tekkis küsimus selle kohta,et kuidas need Streetfighterid
ülevaatuselt läbi saavad,ses mõttes kui kõikk tuled ja värgid on küljes ja töötavad nii nagu peab aga välimus on ilge porno või jõhker ,kas lastakse läbi? ja kuidas politsei neisse suhtub kui nääb et rõvedalt ülbe masin ringi vurab?
Postitatud: 24 Mai 2005, 17:52
Postitas Piipz
noh välimus on nii mõnelgi autol porno ja ikka lastakse läbi. Ega see, kui ta imelik välja näeb, ei tähenda, et ta heas seisukorras ei ole. Kui sa näiteks rotikale mädanenud seapea külge õmbled siis see ei vähenda näiteks uute amortide töökorda

Postitatud: 24 Mai 2005, 18:09
Postitas mg
mind tahab kül politsei kohe kinni pidada kui näevad

Postitatud: 13 Juun 2005, 23:03
Postitas servis
Kunagine väga ammune proekt
vend minemas kiiremale ringile,mootor juba mõnevõrra suurem kui eelmisel pildil

Postitatud: 14 Juun 2005, 00:03
Postitas Nitrous
Ilus masin

Postitatud: 14 Juun 2005, 13:42
Postitas C4
servis kirjutas:
tõsiseid fightereid tahad näha siis vaata selliseid nagu :
NOSFEARATU:baas z750turbo,,tehtud 810ccm,HI RHB 32 daihatsu turbo k&n filtriga,single-step NOS system,yle 220hp ja yle 200nm nos-iga 1,5 bar-il,see teeb 0-200km/h alla kuue sekundi,,,see on yks minulemmikutest

kui palju selline siis võib maksma minna u.

Postitatud: 04 Sept 2005, 21:45
Postitas servis
nosfearatu maksab ? ,,odavam tuleb uus R1 osta , säästad närve ja raha ja ylevaatus on korras.
siin on natuke nosfearatust,kogemuste põhjal võin öelda,et kõik on kallim,kui paistab ,aga löö kokku umbkaudsed hinnad:
Basis model: Kawasaki Z 750 turbo, year of construction 1986
Framework: Series, guidance head 3° strained, tail frameworks modified, all owners abgeflext, wheel base 1600 mm
Weight: 205 kg
Engine: Kawasaki Z 750 turbo, drilled out to 810 Kubik drilled out, Wiseco piston, 8:1 consolidated, channels worked on, Ape staybolts and nuts/mothers, Heavy Duty duty-Kettenspanner, all internal oil lines to the cylinder head shut down and by external Stahlflex lines replaced, injecting computers modified, adjustable gasoline pressure control valve, GPZ 1100-Drosselklappen, manufactured load pressure collecting box, IHI RHB 32-Turbolader from a Daihatsu with K&N filter directly at the flange, completely chromium-plates, adjustable Wastegate (steam wheel), Pop off valve, strengthened clutch, Dyna 2000 ignition system, Dyna ignition coils and cable, Aeroquip oil lines to the oil cooler, single-step NOS system, external GSX r generator, Wieres Offsetritzel, all engine staybolts and engine cover chromium-plated, propelled over toothed belts, engine screws through red anodized aluminum screws replaced
Achievement: over 220 HP and over 200 Nm with NOS (laughing gas) at the rear wheel at 1,5 bar load pressure, for which road reduces by means of steam wheel to 145 PS/155 Nm, of 0 to 200 km/h under six seconds
Exhaust: High-grade steel, self-'s building from the head to the final pipes, out approx.. 100 individual parts in over 100 hours TIG-WELDED and polishes
Fork: Show outer D with Hagen Gabelbruecken, Kawa Gabeljoch pressed in, no visible screw connection to the wheel axle, knockout spindle and conical spacers themselves manufactured, food hereditary rem tanks let in into the bridge, LSL sport match stub, Magura Schnellgasgriff, self-'s building steering wheel armatures
Rocker: One-off production from steel by Fischer mechanical engineering, chromium-plated, specially broad eccentric cams, 10 cm longer than original, rocker is at the same time air tank for (still in work present) the Airshifter, fully adjustable Wilbers shock strut, 530er Superbike chain of Difi, Wieres offset pinion
Wheels: Fischer Ninja Style, two-piece, milled rims, polishes, in front 3,5x17", in the back 6.00x17"
Tire: Bridgestone 001, in front 120/70 17, in the back 180/55 17
Brakes: In front Spiegler eight-piston pliers with adapters, full-swimming Spiegler Gussscheiben 320 mm, Spiegler Stahlflexleitungen, Magura radial-flow pump 19 mm. In the back Brembo Zweikolbenzange from Yamaha scooter, Spiegler Rollerscheibe 190 mm, thumb brake pump left at the steering wheel stub
Electrical connection: Wiring harness completely self-'s building, small gel battery, Hagen DE headlight, Paaschburg & Wunderlich Miniruecklicht and Bulls Eye turn signal
Bodywork: Eigenbau Monocoque, genuine gas mask, modified m Design Frontfender, steel tank under Monocoque, Micron tank lid, 2 kg of NOS bottle, in tank let in, Sigg Sigg-Trinkfla as instrument carriers
Foot slot plant: LSL, polishes, without brake pedals
Lacquer finish: Peter Stuecker Design, black chrome, still waits for Airbrush
Other: All technically possible screws from aluminum, all fluid tubes Stahlflex, all air lines silicone, Dyna Shiftlight and 1000 small things, which one does not see, which cost however much nerves and time
Postitatud: 05 Sept 2005, 18:06
Postitas joosep90
@ servis - Kas su fighteril on NOS süsteem vms ka peal ?
Natuke rullnokalik küsimus, aga lihtsalt huvitab.
Postitatud: 06 Sept 2005, 22:45
Postitas servis
sellel rattal on kasutatud kolme rõhustatud balooni ja bensiini,mis ajavad asja väga hästi ära,mis kuhu ja kuidas seda ei ole vaja teada,,aga ylelaadimine toimub kyll jah.