mootor "põriseb"
vahetasin muidugi 2 nädalat tagasi õli ja sellest ajast saati see sellist häält teebki...kusjuures õli tase on õige ja sees on kohe päris kindlasti õige õli. Palun aidake!! Aitäh



Mina arvan, et viga on mütsi all...,rolex kirjutas:Ok teeme siis arvamise mängu
Mulle meenuvad kodanik PK muresid lugedes kunagi auto24.ee foorumites loetud naljateemad.petz61 kirjutas:daa. bez budõlki ne razbirajez. ( vabandan võimalike kirjavigade jm vigade pärast.)
Oh, ole rahulik, see on üsna levinud probleem. Aga kui ta raip ükspäev enam ei põrise, vat siis on jama lahtimootor "põriseb"
PK kirjutas:mure on selline, et kui annan gaasi, siis mootoris hakkavad justkui kaks hammasratast vastu üksteist nagu lihvima vms...
vahetasin muidugi 2 nädalat tagasi õli ja sellest ajast saati see sellist häält teebki...kusjuures õli tase on õige ja sees on kohe päris kindlasti õige õli. Palun aidake!! Aitäh![]()
![]()
mure on selline, et kui annan gaasi, siis mootoris hakkavad justkui kaks hammasratast vastu üksteist nagu lihvima vms...
Ma ei saa kohe ütlemata jätta, kuid sa oled hea huumori mees. Sul viimastel päevadel üldse "kilde" lendab päris paljumootor "põriseb"
sellest on sin juttu old küll ja küll. mul oli ka oma suzul selline jama, vahetati nuka kett ära ja asi timm. sind aitab motorem.eePK kirjutas:mure on selline, et kui annan gaasi, siis mootoris hakkavad justkui kaks hammasratast vastu üksteist nagu lihvima vms...
vahetasin muidugi 2 nädalat tagasi õli ja sellest ajast saati see sellist häält teebki...kusjuures õli tase on õige ja sees on kohe päris kindlasti õige õli. Palun aidake!! Aitäh![]()
![]()
Tere , vabandan et uut teemat ei teinud. Põhjus on väga lihtne, nimelet ma ei osanud
.
Minu mopil on selline viga et kui külmast peast moototi käima paned siis on nagu kõik korras, aga kuio mootor juba soojaks on läinud siis kaob masinal jõud ära. Kas keegi teab mis võiks selle põhjuseks olla?
Küttesegus ehk. Saab liiga vähe või palju kätte. Vaata kyynla värvi. Sõida mootor soojaks ja siis võta kyynal maha ja vaata, mis värvi on.
olen vaadanud mis värvi küünal on . Kohvipruun nagu peab.Ja seda kättesaamist ei tea sest kui moootor soojaks läheb siis hakkab löterdama, nagu saaks liiga palju kätte aga segukruvi on peaaegu täitsa kinni.
Kui su mopeedil on automaatne toores, siis võib olla et see jääb peale. Sellepärast külm mootor käib aga kui mootor soojeneb siis on segu liiga rikas.
kõik mootorid minu meelest põrisevad
minu arust on karpal ka nõel olemas kust kütet timmida või mis?
Vestman kirjutas:olen vaadanud mis värvi küünal on . Kohvipruun nagu peab.Ja seda kättesaamist ei tea sest kui moootor soojaks läheb siis hakkab löterdama, nagu saaks liiga palju kätte aga segukruvi on peaaegu täitsa kinni.
Kusjuures osadel karpadel segu kruvi reguleerib õhukogust mitte kütuse kogust, seega kinni keeratud kruvi võib segu rikastada. Tavaliselt nii, kui kruvi asub ujuki kambrist õhufultri poolel, reguleerib see kütust, kui aga silku poolel, siis õhku.
eerikkarts kirjutas:Vestman kirjutas:olen vaadanud mis värvi küünal on . Kohvipruun nagu peab.Ja seda kättesaamist ei tea sest kui moootor soojaks läheb siis hakkab löterdama, nagu saaks liiga palju kätte aga segukruvi on peaaegu täitsa kinni.
Kusjuures osadel karpadel segu kruvi reguleerib õhukogust mitte kütuse kogust, seega kinni keeratud kruvi võib segu rikastada. Tavaliselt nii, kui kruvi asub ujuki kambrist õhufultri poolel, reguleerib see kütust, kui aga silku poolel, siis õhku.
Äkki oskad natuke täpsemalt seletada, kuidas see õhu reguleerimine selle kruviga käib? Mis seal sees täpsemalt juhtub?
Mingi õhudüüs ja see kruvi siis lihtsalt piirab pealetuleva õhu kogust?
Samasugust värki olen täheldanud ka kahetaktilistel, kuid kuidas seal see lisadüüs nii suurt rolli mängib? St Õhudüüs kinni keeratud VS lahti keeratud omab täisgaasiga sõites ikka meeletut vahet (jutt siis 2 taktistest mopeedidest).
Aris kirjutas:eerikkarts kirjutas:Vestman kirjutas:olen vaadanud mis värvi küünal on . Kohvipruun nagu peab.Ja seda kättesaamist ei tea sest kui moootor soojaks läheb siis hakkab löterdama, nagu saaks liiga palju kätte aga segukruvi on peaaegu täitsa kinni.
Kusjuures osadel karpadel segu kruvi reguleerib õhukogust mitte kütuse kogust, seega kinni keeratud kruvi võib segu rikastada. Tavaliselt nii, kui kruvi asub ujuki kambrist õhufultri poolel, reguleerib see kütust, kui aga silku poolel, siis õhku.
Äkki oskad natuke täpsemalt seletada, kuidas see õhu reguleerimine selle kruviga käib? Mis seal sees täpsemalt juhtub?
Mingi õhudüüs ja see kruvi siis lihtsalt piirab pealetuleva õhu kogust?
Samasugust värki olen täheldanud ka kahetaktilistel, kuid kuidas seal see lisadüüs nii suurt rolli mängib? St Õhudüüs kinni keeratud VS lahti keeratud omab täisgaasiga sõites ikka meeletut vahet (jutt siis 2 taktistest mopeedidest).
Mina olen asjast aru saanud nii: See öhukruvi mida keerata saab, reguleerib öhukogust mis suunatakse pisikeste augukeste kaudu torru, milles liigub segunöel ja mille otsas on peadüüse (ei tea selle toru öiget nimetust). Öhukruvi sissekeerates piirad seda öhukogust (keerad kanali kinni) ja tänu sellel suurendad peadüüsele möjuvat hörendust ehk segu läheb rikkamaks. Kruvi välja keerates aga suurendad öhukogust ja vähendad peadüüse hörendust (segu lahjemaks).
Seda toru nimetatakse emulsiooni kaevuks, kus siis segatakse kütte sisse õhku, kuskilt lugesin sellise asja välja!
viga on selles et kui mootor on külm siis töötab ilusti aga kui juba soojaks läheb siis kaob jõud ära ja hakkab hullult tossama
eespool mainite, et äkki toores jääb peale. vaata äkki on selles probleem kuna see suht loogiline. on endalgi juhtunud, et unustad toore peale ja kui mootor soe ei taha korralikult käia. või siis proovi kruvisid näppida