1. leht 2-st

mootor "põriseb"

Postitatud: 07 Aug 2007, 11:46
Postitas PK
mure on selline, et kui annan gaasi, siis mootoris hakkavad justkui kaks hammasratast vastu üksteist nagu lihvima vms...
vahetasin muidugi 2 nädalat tagasi õli ja sellest ajast saati see sellist häält teebki...kusjuures õli tase on õige ja sees on kohe päris kindlasti õige õli. Palun aidake!! Aitäh :!: :!: :!:

Postitatud: 07 Aug 2007, 12:00
Postitas Villem
Kui sa mõtled mingit kõrina moodi asja, siis tõenäoliselt tegu nukaketiga. Kas kulunud juba nii palju või ei suuda pinguti oma tööd teha. Samas, tsiklitel kostavad kõik hääled tugevamalt välja kui nt autodel.

Postitatud: 07 Aug 2007, 13:48
Postitas PK
kõrin see on jah..aga ma ei usu et asi selles on

Postitatud: 07 Aug 2007, 17:01
Postitas speedvana
ma saa ju kohe vait olla :lol:
her.PK, vabandan ette, ja moded panevad mulle miskse trafi peale või saan sõnavõtu keelu :lol:

aga missuguse diagnoosi saaks panna mootorile siis kui kui, mootor enam ei põrise, silindrid käivad ringi ja tsikkel läheb ülesmäge edasi. :?: :?: :?:
TIVOLI

Postitatud: 07 Aug 2007, 17:36
Postitas PK
ee..ma ei saand aru lol :?

Postitatud: 07 Aug 2007, 18:03
Postitas petz
mis masinaga üleüldse tegu on?

Postitatud: 07 Aug 2007, 18:08
Postitas piloot
Fritzud tavatsevad sel puhul öelda...KAPUTT... :wink: :twisted:

Postitatud: 07 Aug 2007, 18:20
Postitas rolex
Ok teeme siis arvamise mängu ja mina pakun, et tegemist mopeediga. Villem pakkus veaks, et nukakett vaja seda pingutada või uus asemele nii, et mees ole hea ja vaata oma mopil nukakett üle :) aga kui PK arvas, et viga pole nukaketis mis siis raffas veel pakub :D tramaeivõi :D

Postitatud: 07 Aug 2007, 18:31
Postitas piloot
rolex kirjutas:
Ok teeme siis arvamise mängu :D
Mina arvan, et viga on mütsi all..., :lol: otsi kõigepealt sealt... äkki on külmjoode..., aitab ülejootmine või paika põrutamine... :mrgreen:

Postitatud: 07 Aug 2007, 18:47
Postitas petz
daa. bez budõlki ne razbirajez. ( vabandan võimalike kirjavigade jm vigade pärast.)

Postitatud: 07 Aug 2007, 20:52
Postitas M.K.
petz61 kirjutas:
daa. bez budõlki ne razbirajez. ( vabandan võimalike kirjavigade jm vigade pärast.)
Mulle meenuvad kodanik PK muresid lugedes kunagi auto24.ee foorumites loetud naljateemad.
Üks rääkis sellest, kuidas vanemal mehel Akselil Kärstlast (just, Kärstla) oli raskusi pimedas auto juhtimisega, sest ei näinud, kus pedaalid asuvad, ja otsis siis lahendust probleemile. Teine aga oli selline:
/.../
Tere. Ma arvan et mu opelil on miski kork kadunud või on mingi viga jagaja ploki kaanes. Sest kui annan gaasi 100km tunni juures, siis tuleb krõbin tagasilda ja auto hakkab teel vibama. Ma ise arvan et käiguvardas on pragu, kuid üks teadja mees ytles et viga on kindlasti esisillas ja elektrisysteemis. Palun aidake
/.../

Postitatud: 07 Aug 2007, 21:13
Postitas kõrtsmikumolu
mootor "põriseb"
Oh, ole rahulik, see on üsna levinud probleem. Aga kui ta raip ükspäev enam ei põrise, vat siis on jama lahti :wink:

Postitatud: 08 Aug 2007, 00:03
Postitas PK
irw...mina see küll ei olnud! :D kes rääkis sellest opelist vms...tglt kaa :D :o

a ja dirtbike 110 cm3...

Re: mootor "põriseb"

Postitatud: 08 Aug 2007, 00:04
Postitas Yerba
Ära muretse. Mu rattal samuti mootor põruseb ja vibreerib 8)
PK kirjutas:
mure on selline, et kui annan gaasi, siis mootoris hakkavad justkui kaks hammasratast vastu üksteist nagu lihvima vms...
vahetasin muidugi 2 nädalat tagasi õli ja sellest ajast saati see sellist häält teebki...kusjuures õli tase on õige ja sees on kohe päris kindlasti õige õli. Palun aidake!! Aitäh :!: :!: :!:

Postitatud: 08 Aug 2007, 00:11
Postitas PK
irw mina see küll ei olnud see opeli jutustaja.... eks maailm on väike..

aga küsitakse et mis masin on..
110 cm3 dirtbike....aga eks hiina jääb ikka hiinaks lol

Postitatud: 08 Aug 2007, 08:35
Postitas susi
mure on selline, et kui annan gaasi, siis mootoris hakkavad justkui kaks hammasratast vastu üksteist nagu lihvima vms...
mootor "põriseb"
Ma ei saa kohe ütlemata jätta, kuid sa oled hea huumori mees. Sul viimastel päevadel üldse "kilde" lendab päris palju
(siinkohal mõtlen ühte sinu viimast algatatud posti a'la mootri takt on vale )

Mootorrattad "põrisevadgi" kui nad käima panna ja kui gaasi anda, siis "põrisevad" veel kõvemini. Ja see mis sellist põrinat tekitab on mootor :idea:
Kui põrin ei meeldi, siis ära käivita oma ratast (kusjuures, siis kestab masin ka kauem)

Postitatud: 08 Aug 2007, 10:16
Postitas speedvana
her. PK
tehtigi kindlaks sinupoolt mainitud sümptomite põhjal, et tsikkel sõidukõlbulik :!:
põrista aga julgelt, kauaks meil suve :!:

Re: mootor "põriseb"

Postitatud: 08 Aug 2007, 14:09
Postitas Suzu-poiss
PK kirjutas:
mure on selline, et kui annan gaasi, siis mootoris hakkavad justkui kaks hammasratast vastu üksteist nagu lihvima vms...
vahetasin muidugi 2 nädalat tagasi õli ja sellest ajast saati see sellist häält teebki...kusjuures õli tase on õige ja sees on kohe päris kindlasti õige õli. Palun aidake!! Aitäh :!: :!: :!:
sellest on sin juttu old küll ja küll. mul oli ka oma suzul selline jama, vahetati nuka kett ära ja asi timm. sind aitab motorem.ee

Mis on mopil viga

Postitatud: 05 Dets 2010, 12:35
Postitas Vestman

Tere , vabandan et uut teemat ei teinud. Põhjus on väga lihtne, nimelet ma ei osanud :oops: :P .

Minu mopil on selline viga et kui külmast peast moototi käima paned siis on nagu kõik korras, aga kuio mootor juba soojaks on läinud siis kaob masinal jõud ära. :( Kas keegi teab mis võiks selle põhjuseks olla?


Re: mootor "põriseb"

Postitatud: 05 Dets 2010, 14:19
Postitas Burn7

Küttesegus ehk. Saab liiga vähe või palju kätte. Vaata kyynla värvi. Sõida mootor soojaks ja siis võta kyynal maha ja vaata, mis värvi on.


Re: mootor "põriseb"

Postitatud: 05 Dets 2010, 19:17
Postitas Vestman

olen vaadanud mis värvi küünal on . Kohvipruun nagu peab.Ja seda kättesaamist ei tea sest kui moootor soojaks läheb siis hakkab löterdama, nagu saaks liiga palju kätte aga segukruvi on peaaegu täitsa kinni.


Re: mootor "põriseb"

Postitatud: 05 Dets 2010, 19:22
Postitas davidsoniharald

Kui su mopeedil on automaatne toores, siis võib olla et see jääb peale. Sellepärast külm mootor käib aga kui mootor soojeneb siis on segu liiga rikas.


Re: mootor "põriseb"

Postitatud: 06 Dets 2010, 18:27
Postitas maidor

kõik mootorid minu meelest põrisevad :D


Re: mootor "põriseb"

Postitatud: 06 Dets 2010, 21:24
Postitas maiko93

minu arust on karpal ka nõel olemas kust kütet timmida :wack: või mis? :?


Re: mootor "põriseb"

Postitatud: 06 Dets 2010, 21:55
Postitas eerikkarts
Vestman kirjutas:

olen vaadanud mis värvi küünal on . Kohvipruun nagu peab.Ja seda kättesaamist ei tea sest kui moootor soojaks läheb siis hakkab löterdama, nagu saaks liiga palju kätte aga segukruvi on peaaegu täitsa kinni.

Kusjuures osadel karpadel segu kruvi reguleerib õhukogust mitte kütuse kogust, seega kinni keeratud kruvi võib segu rikastada. Tavaliselt nii, kui kruvi asub ujuki kambrist õhufultri poolel, reguleerib see kütust, kui aga silku poolel, siis õhku.


Re: mootor "põriseb"

Postitatud: 06 Dets 2010, 22:24
Postitas Boobush
eerikkarts kirjutas:
Vestman kirjutas:

olen vaadanud mis värvi küünal on . Kohvipruun nagu peab.Ja seda kättesaamist ei tea sest kui moootor soojaks läheb siis hakkab löterdama, nagu saaks liiga palju kätte aga segukruvi on peaaegu täitsa kinni.

Kusjuures osadel karpadel segu kruvi reguleerib õhukogust mitte kütuse kogust, seega kinni keeratud kruvi võib segu rikastada. Tavaliselt nii, kui kruvi asub ujuki kambrist õhufultri poolel, reguleerib see kütust, kui aga silku poolel, siis õhku.

Äkki oskad natuke täpsemalt seletada, kuidas see õhu reguleerimine selle kruviga käib? Mis seal sees täpsemalt juhtub?
Mingi õhudüüs ja see kruvi siis lihtsalt piirab pealetuleva õhu kogust?
Samasugust värki olen täheldanud ka kahetaktilistel, kuid kuidas seal see lisadüüs nii suurt rolli mängib? St Õhudüüs kinni keeratud VS lahti keeratud omab täisgaasiga sõites ikka meeletut vahet (jutt siis 2 taktistest mopeedidest).


Re: mootor "põriseb"

Postitatud: 06 Dets 2010, 22:48
Postitas margus014
Aris kirjutas:
eerikkarts kirjutas:
Vestman kirjutas:

olen vaadanud mis värvi küünal on . Kohvipruun nagu peab.Ja seda kättesaamist ei tea sest kui moootor soojaks läheb siis hakkab löterdama, nagu saaks liiga palju kätte aga segukruvi on peaaegu täitsa kinni.

Kusjuures osadel karpadel segu kruvi reguleerib õhukogust mitte kütuse kogust, seega kinni keeratud kruvi võib segu rikastada. Tavaliselt nii, kui kruvi asub ujuki kambrist õhufultri poolel, reguleerib see kütust, kui aga silku poolel, siis õhku.

Äkki oskad natuke täpsemalt seletada, kuidas see õhu reguleerimine selle kruviga käib? Mis seal sees täpsemalt juhtub?
Mingi õhudüüs ja see kruvi siis lihtsalt piirab pealetuleva õhu kogust?
Samasugust värki olen täheldanud ka kahetaktilistel, kuid kuidas seal see lisadüüs nii suurt rolli mängib? St Õhudüüs kinni keeratud VS lahti keeratud omab täisgaasiga sõites ikka meeletut vahet (jutt siis 2 taktistest mopeedidest).

Mina olen asjast aru saanud nii: See öhukruvi mida keerata saab, reguleerib öhukogust mis suunatakse pisikeste augukeste kaudu torru, milles liigub segunöel ja mille otsas on peadüüse (ei tea selle toru öiget nimetust). Öhukruvi sissekeerates piirad seda öhukogust (keerad kanali kinni) ja tänu sellel suurendad peadüüsele möjuvat hörendust ehk segu läheb rikkamaks. Kruvi välja keerates aga suurendad öhukogust ja vähendad peadüüse hörendust (segu lahjemaks).


Re: mootor "põriseb"

Postitatud: 07 Dets 2010, 15:03
Postitas TDM

Seda toru nimetatakse emulsiooni kaevuks, kus siis segatakse kütte sisse õhku, kuskilt lugesin sellise asja välja! :)


Re: mootor "põriseb"

Postitatud: 10 Dets 2010, 09:19
Postitas Vestman

viga on selles et kui mootor on külm siis töötab ilusti aga kui juba soojaks läheb siis kaob jõud ära ja hakkab hullult tossama


Re: mootor "põriseb"

Postitatud: 10 Dets 2010, 11:03
Postitas krew

eespool mainite, et äkki toores jääb peale. vaata äkki on selles probleem kuna see suht loogiline. on endalgi juhtunud, et unustad toore peale ja kui mootor soe ei taha korralikult käia. või siis proovi kruvisid näppida ;)