Saksamaale sõit
Moderaator: Moded
Saksamaale sõit
On kavas teha järgmine nädal väike tripp autoga Berliini.
Pole küll tsikliteema, aga ma usun, et tsiklimees lihtsalt ei taha küsida kasvõi kondoomide kohta mujalt kui biker.ee-st.
Niisiis teekonna planeerimiseks kasutasin maps.google.com'i, misandis ühe otsa pikkuseks u 1550 km.
Tekkisid aga küsimused. Ehk siis kui palju on Poolas see kiirteemaks, mida route planner kahte kohta näitab?
Teiseks, kaua peaks umbes Poolast läbi sõiduks arvestama? Kohe kindlasti ei kavatse Poolas ööbida!

Hetkel ei oska nagu muud veel küsida, aga äkki neid mõtteid tekib juurde, mis taustauuringut vajaksid.
Andke mulle palun natuke infot ning kui tuleb pähe veel midagi, mida kindlasti peaks meeles pidama, siis palun ärge hoidke endale!

Tänud ja päikest!
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Ma arvestaks Poola peale sirge seljaga terve päeva (või öö). Samas, mis sellel poolas ööbimisel viga peaks olema? Ma viimaste käimiste ajal ikka päris mitu korda seal ööbinud ja pole millegi üle viriseda. Küsitud hinna eest on pakutud teenused igati viisakad olnud, sealhulgas ka hommikusöök.
EDIT: Kui Sa siiski arvad, et saad Poolast kiiremini läbi kui päevaga, pead suure hulga eurosid kaasa sebima. Kuuldavasti ei pääse enam nii lihtsalt ja odavalt (20 eur) kohalike polizijate käest. Neil seal väga mitmele eravärvides autole radar+kaamera peale monteeritud. Kutsuvad viisakalt vodeot vaatama ja puha kui oled natuke liiga madalalt lennanud.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Tihvri viidatud põhjapoolsed kohalikud teed on külastamist väärt küll. Paiguti võib jääda mulje, et ei olegi PoolasTihver kirjutas:Nädal tagasi Berliinist tulles läbisin Poola põhjapoolt, sõites mööda kohalike teid. Sain uskumatu elamuse, aga kordama seda üritust ei hakkaks. Aega kulus täpselt 12h.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Kui öösel liigud arvesta, et väiksemad tanklad ei ole 24h lahti.




süüa soovitan poolas. nende "restoranid" on meite jaoks pubid ja kaardiga peaks saama paljudes maksta, ja söögid on ka enamasti head ja suured portsud.
Ei saanud aru, kas plaanis üksi kogu tripp teha või paarilisega. Kui üksi, siis ära hakka parem kangelast mängima ja ühe jutiga seda läbi sõitma. olen ise seda mõned korrad sõitnud, piiks hulgi. ja tapab ikka ära. kui lähed paarilisega, siis viimasel sõidul vahetasime kohti öösel mingi 3 tunni tagant umbes. selle ajaga jõuab kenasti magada nii palju, et järgmise satsi vastu pidada

mis veel. kui plaanis suitsu osta (või keegi tellib), siis seda teha leedus. odavam kui eestis. korralikes tanklates saab maksta kaardiga. ja selleks, et jõuda normaalse ajaga berliini (koos staubega kulus meil hamburgi vist 25 tundi) ei pea välismaistele politseionudele meelehead pakkuma


igatahes - kena reisi

mumm
Ei ole vaja kuhugi kiirustada, plaan teha selline väike nädalane reis. Kaassõitja on küll, kuid tema saab olla kahjuks ainult koo-piloot.
Ega ma seda Berliinini sõitu päris 20+ tundi rauas olla mõtlegi. Lihtsalt ilma hotellitamiseta vahepeal tahaks. Mingid unepausid saab ikka mõnes tanklas teha.
Ei taha lihtsalt liialt aega kulutada sõidule, eesmärk on ikka Berliinis aega veeta ja korraks Magdeburgis ära käia.
Põhjapoolne osa Poolast on vist kena küll, aga siinkohal taas on ajas küsimus.
Lühim ots oleks muidugi läbi Kaliningradi, kuid selleks pole mõtet viisa jne asjadega (loe: vene huiiinjaa) jurada.
Veelkord tänud kõigile nõustajatele ning eks ma pärast kirjutan ka, ehk on kellelgi sellest abi.
Cheers!
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
-
- Postitusi: 1828
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda

-
- Postitusi: 1828
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
2005. a. juulis olid Saksas hinnad 95E - 1.249€, diisel - 1.099€, 2006. a. augustis Saksas hinnad: 95E - 1.329€, diisel - 1.179€

Tankimisest nii palju, et nii Lätis, Leedus kui Poolas toimib sama Neste krediitkaart mis meilgi, ma Varssavis ka sellega tankinud.
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
hannes kirjutas:Tihvri viidatud põhjapoolsed kohalikud teed on külastamist väärt küll. Paiguti võib jääda mulje, et ei olegi PoolasTihver kirjutas:Nädal tagasi Berliinist tulles läbisin Poola põhjapoolt, sõites mööda kohalike teid. Sain uskumatu elamuse, aga kordama seda üritust ei hakkaks. Aega kulus täpselt 12h.. Kui aega on, tasub see tripp sõitmist!
mnjahh, läksin kuu tagasi rumeeniasse just "sealt põhja poolt". lõpuks mõjus ikke suht frustreerivalt kui sajad kilomeetrid mööduvad nii, et 1 küla lõpeb ja teine küla algab. poola kui transiidi maa on sellega ikka päris mööda omal ajal pannud-kui ikka sajad rekkad ööpäev läbi elurajoonides lasevad... ma olen neile igati nõus iga kord korraliku euroopa stiilis teemaksu maksma kui nad oma süsteemid vähe ümber teeksid
Täna hommikul siiski otsustasime, et läheme lennates!

Seiklust tuleb vähem, aga nagu ütlesin, on põhirõhk Saksamaal ja sõprade külastamisel, seega mul on lennates ajavõit.
Tänan siiski nende nõuannete eest, ma usun, et kõigil sinna poole minejatel on sellest teemast kõvasti kasu. Äkki tasuks isegi kleepsuks teha?
Veelkord suured tänud kõigile!
Sügisel saan neid niikuinii kasutada, sest siis tuleb kindlasti veelkord autoga minna!
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Saksa piirile pole ka hea mõte end sättida, siis on hullud rekka sabad, kes ootavad päeva vahetust, et saksa sisse saada. Politseid kohtab öösel ainult linnades ja sedagi harva ning reeglina valgustatud kohtades.
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Kui seda marsruuti pidi sõidad, siis ei kohtagi. Aga kui Berliinist otse Varssavi poole sõidad, siis natuke kohtad nii kiirteed kui ka tasulist teed.petz61 kirjutas:...tagasi tulin dresden warssava augustow. kusjuures saksa poola piiril oli 2 tundi piiriületusjärjekord.kiirteid oma marsruudil poolas nagu eriti ei kohanud...
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Hull vendspeedvana kirjutas:kas ehk keegi on albaanias tsikliga käinud?
justkui nagu eestigi, euro ääreriik, elanike vist üle 3mil. aga usuliselt ju mos. samas laius, kui hisp.
veel kinnisvara teema???
ise oleks huviline!

Albaania on enamvähem ok koht kuni Tiranani. Päris norm sirge tee, ülisõbralikud kohalikud ja õhtul ei ole sul seal ühtegi kohta, kust kaarti osta. Pidi müüdama mingis poes, aga isegi hommikul ja valges öeldi igaltpoolt, et neil lihtsalt ei ole. Teekattemärgistus ja viidad täielikult puuduvad, samas sain ära räägitud kohaliku politsei, kes pakkus väikest eskorti meile. Umbes nagu eesti, aga mingi 15 aastat või rohkem tagasi. Kui aga Tiranast edasi tahad lasta, siis on asi ikka päris karm kohati. Ja need kuradi koerad, keda seal hordide kaupa tee peal hulgub... Mägitee on 2 korda käänulisem kui Rapla kardirada, keskmiseks kiiruseks tuli mingi 25 km/h ja see on veel kergelt liialdatud. Ja need pildid google-is, kus albaania teid näidatakse "kergelt" lagunenud olekus, on ikka väga tõsi. Ja see lagunenud koht (10-50 meetrit mullateed) tuleb ka ikka väga lambist ja ilma igasususe hoiatuseta. Vihmaga, kui seal neetud maal peaks kunagi üldse sadama, ei taha mõeldagi mis toimub. Ah jaa, maailma lõpu leidsime ka ülesse vist

Ühesõnaga, kui oled eriti ekstreemne tüüp ja valmis, et pimedas sõites 2-3 väikese hobuse mõõtu Pitsut alla ajad, siis sobib küll, aga kõikidel muudel juhtudel mitte. Ma isegi ei tahtnud mõelda, mitu korda oleks maad kündnud, kui tsikliga seal sõidaks. Peatustes pead arvestama ka keskmise õuna suuruste "Albaania hüpikämblikega", kes sulle seisma jäädes krae vahele tahavad hüpata

-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Tunnelist niipalju, et kusagilt ette ostes / tellides saad pileti paarkümmend EURi odavamalt, aga seda piletit ei saa ümber vahetada!!!Ajamasin kirjutas:Kas keegi on viimaselajal Inglismaale sõitnud? Endal oleks vaja seal ära käia. Plaan on minna maismaadpidi ja läbi tunneli (nädalaga on vaja edasi-tagsi ära käia). Ootaks mõningaid näpunäiteid ja soovitusi.
Ette tänades!
Kui oled oma rongist maas, tuleb uuesti see 100 - 150 EURi välja käia. (Ei mäleta hinda täpselt). Nii et kui on aega, et saad varem kohale minna siis võid piletid broneerida, muidu ei soovitaks. Meie tulime Iirimaa poolt ja Inglase olid hommikul Londonist ringiga ümber mineva tee (M5?) lihtsalt kinni pannud. Tagajärjeks umbes 6km ummikut millest tsiklitega ilusti läbi saime, autoga oleks ennast higiseks istunud. Jäime 5 min oma rongi laadimisele hiljaks, aga kuna sõber sõitis koba peale mingi Flexi Plus check ini automaadi juurde, saime ilma lisa maksmata uued piletid.
Rongist veel niipalju, et kui lähed tsikliga, soovitan soojalt tsikli juurde jääda, kuna rattaid kuidagi ei kinnitata ja rongi kiirendamisel / pidurdamisel võib tsikkel lihtsalt ümber kukkuda. Sõit ise kestab kusagil pool tundi.
Kui on küsimusi, anna tulla, näda tagasi sealt tsiklitega tudud.
Üle-eelmisel aastal sõitisin Londonist Tallinna ja tagasi. Kahekesi pidevalt sõites 30-32h üks ots koos praamisõiduga Calais'st. Üksi nädalaseks otsaks on nats kaugel, kui just aint sõitmise rõõmu ei taha. Ma ei mäleta hindasid enam, need niikuinii tõusevad, aga 3 ndl. ennem tunnelit broneerides oli selle hind kaks korda kallim kui praam.Ajamasin kirjutas:Kas keegi on viimaselajal Inglismaale sõitnud? Endal oleks vaja seal ära käia. Plaan on minna maismaadpidi ja läbi tunneli (nädalaga on vaja edasi-tagsi ära käia). Ootaks mõningaid näpunäiteid ja soovitusi.
Nuud vaja Tartu tagasi saada. Kuna Poola ( peale Warzavit - Poznani ja Berliini poole kubises teeremontidest) ja rekad ajasid hulluks, siis oskab keegi soovitada monda teist teed, mille kaudu Poolaast minna (kuidas oleks mooda rannikut?)?
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Mööda rannikut kohtab igasugu radu - kitserajad, kannatuste rajad...Ajamasin kirjutas:
Nuud vaja Tartu tagasi saada. Kuna Poola ( peale Warzavit - Poznani ja Berliini poole kubises teeremontidest) ja rekad ajasid hulluks, siis oskab keegi soovitada monda teist teed, mille kaudu Poolaast minna (kuidas oleks mooda rannikut?)?

Sõitnud ka igasugu radu pidi aga kõige kiiremini olen saanud, kui kiirteelt, kas Konini (vist kiirem variant oli peale Koninit, kus Kutno või Kolo peale näitab) kandis maha keerata ja edasi Kutno, Plock, Ciechanov, Makow Mazowiezki, Rozan, Ostrelka, Lomza, Grajevo, Augustow, Suwalki... Teed seal täitsa sõidetavad ja öösel liiklus olematu, võrreldes Varssavi ümbrusega...
-
- Postitusi: 1281
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Saksast Wroclawi peale. Ja kindlasti mööda A4, A15 on küll kiirtee, aga sovjetiaegne, sõita kõlbab ainult Saksa suunas, tagasiteel põrutab hambad lahti. A4 on piirist 60 km kitsast aga korralikku teed ja 100 km (maksuta) kiirteed Wroclawini. Wroclawist suund A8 Varssavisse, tee kokku ca 180 km korralikku neljarealist teed ja teist samapalju kaherealist, mis suht läbitav ja mitte väga tiheda liiklusega. Varssavist tuleb läbi sõita mööda A8 transiitteed, ainult sissesõidul pole seda veel olemas ja päeva ajal on umbes pool tundi kuni tund ummikut. Varssavist suund A8 Bialystoki peale ja Ostrow Mazowiecka juurest mööda 677-t ja 61-t Augustowi. Kitsal, aga suht korras ja vähese liiklusega teel ka paar väiksemat remonti. Ja Augustowist oskavad juba kõik nina kodu poole hoidaAjamasin kirjutas:Kuna Poola ( peale Warzavit - Poznani ja Berliini poole kubises teeremontidest) ja rekad ajasid hulluks, siis oskab keegi soovitada monda teist teed, mille kaudu Poolaast minna (kuidas oleks mooda rannikut?)?


NB! Võimalik, et mujal teemas on sellest juttu olnud aga mainin üle - et kuradi Leedukad võtavad ka N1 (ilma istmeteta mikrobuss) eest teemaksu (antaksee mingi kleeps), mille puudumisel on kuri karjas.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
No mida sa ikka tahad...Ajamasin kirjutas:- kuradi Leedukad võtavad ka N1 (ilma istmeteta mikrobuss) eest teemaksu (antaksee mingi kleeps), mille puudumisel on kuri karjas.


Re: Saksamaale sõit
Tere,
Kuna peale viimast postitusest antud teemas on vahepeal kõvasti vett merre voolanud, siis sooviks värskemat infot.
Nimelt on juba kavas sõita lähiajal sõiduautoga Eestist Lõuna-Saksamaale ning Austriasse.
Äkki oskavad targemad just viimati kogetu põhjal öelda, millist teekonda siis ikka nüüd mõistlik valida/vältida oleks?
Pean silmas just Poola läbimist ning Saksamaale sisenemist.
Märgusõnadeks marsuut, kellaeg jms.
Ette tänades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.