k-750-ne generaator ei lae korralikult?:(!!
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
k-750-ne generaator ei lae korralikult?:(!!
Lugu selline, et genekas laeb aint üsna kõrgetel pööretel!!! Võtsin lahti ja vaatasin harju, üks oli veits viltu kulunud aga mingeid muid konarusi seal küll märgata polnud. Äkki keegi oskab mõnda head nõu anda???
do not take life too
seriously, you never
get out of it alive
- Elbert Hubbard
seriously, you never
get out of it alive
- Elbert Hubbard
üldiselt läheb 6v genekal jahh ankur läbi . sa võid genevusserit kontrollida ju testriga , võibolla on relees viga . pane testri otsad geneka külge ja vaata palju laeb , kui alla 6 madalatel pööretel , siis ikka kas välimine mähis või ankur läbi . kui genevusseri lahti võtad , siis nuusuta välimist mähist - kui on kärsakas juures siis on läbi. võid ankrul ka lamellide vahed ära puhastada .
-
- Postitusi: 166
- Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
- Tsikkel: VFR1200F,VFR800V-TEC
- Asukoht: muuga
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
6v genekal ja välimine mähis?selleks küll tal püsimagnet ju.Aga teema järgmine et ilmselt on rootori südamik magnetiseerunud ja see takistab normaalset laadimist.Mina sain oma geneka laadima sedasi et andsin genekale lühiajaliselt 12 v peale paar korda ja siis hakkas laadima ilusti. Üritasin elektri mootorina genekat tööle panna lihtsalt.Ühenda enne protseduuri sikkli elektri süsteem lahti.Soovitan keneka maha ka võtta igaks juhuks,mul oli maas.
Heavymetal nonstop! 56479145
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Kõige lihtsam ja kindlam variant generaatori korrasoleku kontrollimiseks on panna ta tööle mootorina,see tähendab,et tuleb generaator ühendada 12voldise akuga ja vaadata kuidas käitub......kui pöörleb,siis on korras....kui ei pöörle,siis on õhtal.Samuti võib viga olla riknenud relee-regulaatoris....puhasta relee klemmid ja vaata mis teeb.Kui ikka ei tööta,siis genekas kaenlasse ja elektriku juurde......
Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Panna tuleb just 12 voldisega,sest 6v ei vea seda lihtsalt ringi.....pane "z"klemm ja geneka korpus akul miinusele ja "ja" klemm plussi peale,siis peaks vurama hakkama....kui ei,siis viska nii kaugele,et enam ei näe
.....muidugi nii hull see asi ei ole,lihtsalt otsi mõni mees kes tegeleb starterite ja genekate remondiga,las kontrollib stendis üle ja äkki annab midagi parandada.

Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
12 voldise geneka paigaldamisel tuleb teha mootoriploki ja geneka vahele üks vaheflants,mis nad ilusti kokku sobima paneb.12volti on muidugi igati töökindlam ja pikaealisem variant,kuid originaalis oleval rattal tuleb peale geneka vahetada veel relee-regulaator ja veel siit sealt kohendada nt. süütelukk.6voldisel süsteemil pole viga midagi ja ta töötab korralikult,aga selle eelduseks on korralikud juhtmeühendused,korralik genekas ja õieti reguleeritud relee-regulaator......Liiga suur pinge süsteemis kõrvetab läbi generaatori mähised ja selle tõttu näeb nii mõnigi mees oma 6voldise süsteemiga sõna otseses mõttes ilgelt n...i ja ei saagi aru miks tal neid suve jooksul oma mitu tükki läbi läheb
...olin ise samuti hädas ja ei jõudnud neid genekaid enam ära osta,aga õnneks kohtasin õiget meest,kes kõigepealt 6 voldisest süsteemist loengu pidas ja peale selle kõik toimima pani.....ja toimib siiamaani 


Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
Teema on vana aga omast kogemusest oli mul harja juhtme kiud katkenud ja ka sama jama et tundus et ei lae. Siis veel on olnud selline juhus kus ankur on käinud vastu ergutusmähist mida ei tohi olla ja kagrid ei tohi olla loksuga et ankur saaks oma pöörlemisraadiusest välja minna ja kuskile vastu käima hakata. Tallinnas on olemas generaatorite ja starterite renoveerimise keskus Vana-Narva maanteel Irus.
Kas on ka endal praktiline kogemus 12v generaatori paigaldamisel?ENZO kirjutas:12 voldise geneka paigaldamisel tuleb teha mootoriploki ja geneka vahele üks vaheflants,mis nad ilusti kokku sobima paneb.12volti on muidugi igati töökindlam ja pikaealisem variant,kuid originaalis oleval rattal tuleb peale geneka vahetada veel relee-regulaator ja veel siit sealt kohendada nt. süütelukk.
Mul just asi teoksil, sai K-750 mootoril esikaan maha kisutud ja nats uuritud. Hammasrattad paistavad Dnepri omadega identsed olevat. Tekkis küsimus kas see tugikronstein millele 6v genekas toetub tuleb mootoriploki küllest täiesti ära lõigata ja kuidas kinnitus teha?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.