pingerelee

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
VTR

pingerelee

Lugemata postitus Postitas VTR »

Honda vtr 1000 -l andis pingerelee otsad.Sooviks teada ,on keegi asendanud omal selle vidina mingi teise margi omada või tellinud mingi firma abil.Kujutan ette,et uus maksab ca 3000 kanti ,seepärast uurin ka muid võimalusi.

driver12
Postitusi: 82
Liitunud: 31 Okt 2004, 20:16

Lugemata postitus Postitas driver12 »

cbr 900-le maksab 1000kr. Uus. Arvan, et sul sama sugune.
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

http://www.electrexworld.co.uk/e-margin.html

Sellelt lehelt saad vaadata, milliste ratastega sul sama regu on. Samuti peaks saama sealt norm hinnaga tellida.

Teema algataja
VTR

Lugemata postitus Postitas VTR »

Hakkasin sinu väite peale 900 manuaali otsima ja sattusin järgmisele leheküljele -www.gdlcycles.com.Seal toob kenasti välja missugustele honda mudelitele veel sobib seesamune rk 10-106 pingerelee.Maksab 105.00 dollarit .Vahe minu releega on vist ainult selles,et minul on relee pealt kummiseguga kaetud ,kataloogis on jahutusribid peal.Sellelt saidilt saab veel head infot,näiteks vtr starter maksab 95.dollarit .Nüüd hakkan uurima ,kas tellida Motodepoo kaudu või on veel kiiremaid kanaleid.Ilm ilus,sõita tahaks! Kusagilt kuulsin,et mingile yamahale maksis 3300. nii et 105. doltsiga uus saada pole paha,Aga tänud sulle!!!

Teema algataja
VTR

Lugemata postitus Postitas VTR »

Saigi vara rõõmustada!Kuna pole välismaalt varem midagi tellinud ja võõrkeelte oskus pole ka kiita ,uurisin esialgu Eestisiseseid variante.Ja ongi nii et tellides uue mõne firma kaudu ,lendab hind 3300.-ni välja ja kasutatud on nii 2600.kanti.Võrdlemisi soolased on need meie hinnad!Ja kasutatud osadega on küll nii,et järele minnes pane tsikkel kärule ning kohapeal jupp külge et töökindluses veenduda .Küsimus Driverile-kas Sa hankisid omale relee samuti välisteid pidi või oled hindadega lihtsalt hästi kursis?
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Hei, siin http://www.electrexworld.co.uk/ on 2 VTR-i: VTR1000 Firestorm ja VTR1000 SPY/SPI. Neil on erinevad releed kumb ratas sul on? Esimese oma maksab £79(1817 EEK) ja teine £113(2600 EEK) koos transa ja käibekaga. Igal juhul tasub tellida ise, kaup on seal korralik, bikerlased sealt nii mõnegi regu tellinud. Kui tellimisega/keelega raskusi, anna teada, ehk saan abiks olla.

Hans
V-MAX
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

Noh, saab ka teisiti ju. Oma paadile ostsin mingi x auto 14.3V relee, natukene nokitsemist ja küljes ta oligi (kusjuures veel generaatori korpuses nagu originaalis ette nähtud). Kulu ligikaudu 300.-
Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Noh, saab ka päris ise ehitada, hea kolleeg tegi mu Viragole ise uue, maksumus samas suurusjärgus, kuu aega sõitis minu käes no problemo, edasi ei tea, müüsin ratta ära.

Siin veel ehk midagi sulle sobivat: http://cgi.ebay.co.uk/Honda-Regulator-C ... dZViewItem

Hans
V-MAX

Teema algataja
VTR

Lugemata postitus Postitas VTR »

Ratas on 98.a.VTR 1000 FIRESTORM. Käisin ka sellel ebay lehel ja puha täpipealt samasugune relee - SH633-12 .Minu omal ongi pealt selline puhas,katsudes kummisegune .Osadel on peal ribid,küll ühtpidi ja ka teistpidi.Nendest ribidega variantidest sobiks sel juhul pikuti ribidega,see jahutaks paremini. Nüüd tekibki küsimus tellimisega.Ise baseerun Rakvere kandis ,pole just keeruline Kuusalu kanti tulla ,kui vajadus tekib.Oleks hea küll,kui saaksid aidata relee tellimisel,sest nagu ma eelnevalt mainisin ,olen üsna võhik seni veel tellimisel.Panen oma numbri - 53922057-.Kui leiad aega ,võiksid vastamata köne teha ,siis saan tagasi kõllata.Aga tänud kõigile,asi idaneb nagu öeldakse.

Teema algataja
VTR

Lugemata postitus Postitas VTR »

No nii ,sain oma hobu ka jälle jooksma .Ja seda tänu Hannesele ( foorumis on tal kasutajanimi Hans ) kes lahkelt oma abi pakkus tellimisel .Aega küll läks aga need viivitused olid kohaletoimetamisel tekkinud.Juhtub kõigil ! Hannes ajas algusest lõpuni bisnesi ära ,mul jäi vaid peale
panemise vaev .Ja kasutangi võimalust läbi foorumi teda veelkord tänada !!!

Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Koht kust tellisin, on see: http://www.busters-accessories.co.uk/ Seal muudki huvitavat suht norm hindadega.

PS Relee on toodetud siin http://www.electrexworld.co.uk/ , kuid hind veidi madalam kui tootjal 8)

Hans

V-MAX

Teema algataja
decimus

Lugemata postitus Postitas decimus »

Tere!
Järgmine kord võite proovida brauermotost tellida, cbr 900-le sain sealt relee 1500-ga kätte!

Kasutaja avatar

Bobcat
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Apr 2007, 13:58
Tsikkel: FZ 6 Fazer
Asukoht: Tallinn

laadimispinge oli 17,91 V

Lugemata postitus Postitas Bobcat »

Hei kõigile sama probleemiga silmitsi olnud ratturitele!
Mure siis järgmine - eelmisel aastal kahtlustasin, et Kawasakil ER5 Twister (v.a 2003) on pingerelee läbi - tegin ka kontrollmõõtmisi kuid mingit anomaaliat ei täheldanud peale selle, et akusid vahetasin nagu mõni mees sokke :D
Täna siis peale talvist käivitamist sai paar ringi tehtud ja igaks juhuks ka tester aku juhtmetele peale visatud - pinget näitas 16,8 ja kui rutskat keerasin keris 17,91 ette ja seal kandis üle/alla ta ka vahelduva eduga püsis - seega ootan nüüd palju häid mõtteid!

Olen kuulnud, et keegi on siin ise midagi aretanud, keegi tellinud - ehk on keegi valmis aitama juhendama ehitamise temaatikaga või suudab keegi oma neti kasutamise oskusi kasutades uurida millise hinnaga oleks seda võimalik hankida mõnes online shop´ist.

Elu on nagu erinevad aastaajad - eriti lill on siis, kui tee kallutamist kannatab :P
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

kunagi aretasin Jawa`le Vaz 2108 pingerelee. Ei tea kas ka lääne rattale sobib. Tööpõhimõtte peaks ju neil kõigil sama olema? :oops:

Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Tundub jah et relee õhtal. Igaks juhuks võid veel kõik ühendused-kontaktid üle kontrollida-puhastada.

Depoos pidi ka suht suur valik releesid kohapeal olemas olema, uuri sealt. Aga neid kohti väljamaal, kust tellida saab on palju, ka selles samas teemas mõned lingid, lisaks veel näiteks e-bay.

Hans

V-MAX

valter1
Postitusi: 73
Liitunud: 18 Sept 2006, 23:35
Tsikkel: V-MAX
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Lugemata postitus Postitas valter1 »

Aku pinge ei tohi ületada 13,8 14,5 V , tühikäigul 12-12,8v . kui pinge on 16-18v siis põleb läbi nii aku ( HAPE KEEB VÄLJA ) kui ka lambid. Algatuseks kontrolli kas mootoril on maandus ja releel ja akul . Siis kontrolli et voltmeeter on korras ja näitab õieti . Kui see kõik klapib siis lippa poodi uue pingeregulaatori järgi.

Algaja võrrimees

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Freaksmart kirjutas:

kunagi aretasin Jawa`le Vaz 2108 pingerelee. Ei tea kas ka lääne rattale sobib. Tööpõhimõtte peaks ju neil kõigil sama olema? :oops:

Tänapäeva ratastel on teinekord ilma harjadeta ja püsimagnetitega generaatorid, nendele ei sobi. Vassi oma läheb niisugustele vahelduvvoolugenekatele, millel pinget reguleeritakse ergutusvoolu abil. Vähe usutav, et selel sajandi masinatel niisugused gened laialt kasutusel. Vene ratastest ärme räägi, neil on siiani kolmefaasilised gened peal.


valter1
Postitusi: 73
Liitunud: 18 Sept 2006, 23:35
Tsikkel: V-MAX
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Lugemata postitus Postitas valter1 »

......

Vene ratastest ärme räägi, neil on siiani kolmefaasilised gened peal.[/quote]

Tahtsid vist öelda alalisvoolu ....

Algaja võrrimees

Teema algataja
unimyc

Lugemata postitus Postitas unimyc »

Tänapäeva mootoratastel kasutatakse enamasti püsimagnetgeneraatoreid, suuremate mootorite juures siis kolme faasilisi, väikemate juures ühefaasilisi. Püsimagnet tähendab seda, et generaatoril ei ole siis ergutus ahelat(nagu autodel või vene ratastel). Kui mõõta pinget mähise otstelt siis on see järelikult vastavuses mootri pööretest( mida suuremad pöörded, seda suurem pinge (vahelduvvool)). Pinge muudetakse õige suurusega alalisvooliks pingeregulaator/alaldis. Sellel on siis tavaliselt 4 või 5 juhet ( kolme faasilise generaatori korral) nendest kolm on faasijuhtmed,( lähevad mähiste otstele), siis plus juhe, mis läheb läbi süüteluku aku plussklemmile ja miinus ehk massi juhe ( mõnel võib see puududa, siis on pingeregulaator/alaldi korpus massiks).
Üldjuhul on pingeregul. epo sisse valatud, st seda ei saa remontida!
Aga selle eest on nad tihti asendatavad teise firma/margi omadega.
Ise kasutan oma CBRi juures näiteks gsxri pingeregulaatorit väga lihtsalt põhjusel, et honda ei oska teha normaalset pingeregulaatorit! See on nii pisike, et vähegi viletsa raami kontakti korral ta kuumeneb üle ja põleb sisse.
Ahjaa, enne kui hakkate pingeregulaatorit kahtlustama, siis vaadake üle alati juhtmestik( et ei oleks takistust + ega - juhtmes).
Ja kui olete hädas ostmisega, siis väike vihje- saksa ebay. Sealt olen ise ostnud hondale(cbr/vtr) selle umbes 350 eeguga (hind koos saatmis kuludega).

Kasutaja avatar

Bobcat
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Apr 2007, 13:58
Tsikkel: FZ 6 Fazer
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Bobcat »

Hei taas!

Sai uuritud teemas märgitud linkidelt pingerelee pakkumisi minu margile - mida pole seda pole - samas olen kuulnud(naised saunas rääkisid), et KLE 500 pidi olema suht identne ER5- ga - seega kas keegi oskab kommenteerida, millise teise tsikli releega võiks ER 5 oma asendada.

:evil: krt ingliskeele ebapiisav oskus on ka suht suur takistus, et ise netist teavet otsida :?

Elu on nagu erinevad aastaajad - eriti lill on siis, kui tee kallutamist kannatab :P
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Siin on midagi: http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=1914514qqq25671

Ma ei tea kas see on täpselt su rattale. Seal lehel on mitmed ER5-d

Ja siin: http://www.lm-spares.co.uk/acatalog/Kaw ... fiers.html

on ER500-le. Kas see on sama ratas v?

Kirjuta oma ratta täpne mark ja sünniaasta, siis saab otsida.

Hans

V-MAX
Kasutaja avatar

Bobcat
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Apr 2007, 13:58
Tsikkel: FZ 6 Fazer
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Bobcat »

:bsmile: Hans tänud - sa nagu jehoovatunnistaja ja avasid mu silmad - tootja kodulehel ei andnud minu Kawasakil ER5 Twister´ile (v.a 2003) sellist toodet ja sellelt site´lt täheldasin, et sobib tüüp RR26 - seega teema lukku ja asun uurima tellimise võimalusi :)

Hans kirjutas:

Siin on midagi: http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=1914514qqq25671

Ma ei tea kas see on täpselt su rattale. Seal lehel on mitmed ER5-d

Ja siin: http://www.lm-spares.co.uk/acatalog/Kaw ... fiers.html

on ER500-le. Kas see on sama ratas v?

Kirjuta oma ratta täpne mark ja sünniaasta, siis saab otsida.

Hans

Elu on nagu erinevad aastaajad - eriti lill on siis, kui tee kallutamist kannatab :P
Kasutaja avatar

13reede
Postitusi: 125
Liitunud: 13 Juul 2007, 10:28
Tsikkel: provokaator

Kiirküsimus VTRi pingerelee kohta

Lugemata postitus Postitas 13reede »

VTR 1000F-ile saadaolevatel pingereleedel on kõikidel markeering SH633-12 , ...kuid selle all on pisemalt veel numbrid.Osadel on 7.1 , osadel 3.7 ,mõnel 6.0 ...mida ja millele need alumised numbrid vihjavad ? Välisel vaatlusel mittemingisuguseidki erinevusi ei ole ja kõik on VTR omad...

Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Re: pingerelee

Lugemata postitus Postitas Hans »

A miks sa seda küsid :shock:

V-MAX
Kasutaja avatar

13reede
Postitusi: 125
Liitunud: 13 Juul 2007, 10:28
Tsikkel: provokaator

Re: pingerelee

Lugemata postitus Postitas 13reede »

Et teada saada ,kas releel 6.0 ja releel 7.1 on vahe...mul muidugi on oma teooria nende numbrite kohta seoses laadimise ja Ah... aga vaataks ja ootaks ,kas kellelgi veel ideid on.. :roll:

Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Re: pingerelee

Lugemata postitus Postitas Hans »

Nojah, maaletooja ehk teaks, a temaga tundub, et on kellad: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=44353

Sul miski probla v niisama uuristad?

Hans

V-MAX
Kasutaja avatar

13reede
Postitusi: 125
Liitunud: 13 Juul 2007, 10:28
Tsikkel: provokaator

Re: pingerelee

Lugemata postitus Postitas 13reede »

Pingerelee lõpetas koostöö ja otsin uut...e-bay pakub palju variante nii Saksa kui ka UK poolel, kuid keegi ei suuda lahti seletada neid alumisi numbreid...
Ja samas nagu eriti kiire ka ei ole...seega aega uurida..
Täna lähen ja esitan selle küsimuse kohalikule Honda müüjale..

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”