pingerelee
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
pingerelee
Sellelt lehelt saad vaadata, milliste ratastega sul sama regu on. Samuti peaks saama sealt norm hinnaga tellida.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Hans
Siin veel ehk midagi sulle sobivat: http://cgi.ebay.co.uk/Honda-Regulator-C ... dZViewItem
Hans
-
Teema algataja
-
Teema algataja
No nii ,sain oma hobu ka jälle jooksma .Ja seda tänu Hannesele ( foorumis on tal kasutajanimi Hans ) kes lahkelt oma abi pakkus tellimisel .Aega küll läks aga need viivitused olid kohaletoimetamisel tekkinud.Juhtub kõigil ! Hannes ajas algusest lõpuni bisnesi ära ,mul jäi vaid peale
panemise vaev .Ja kasutangi võimalust läbi foorumi teda veelkord tänada !!!
Koht kust tellisin, on see: http://www.busters-accessories.co.uk/ Seal muudki huvitavat suht norm hindadega.
PS Relee on toodetud siin http://www.electrexworld.co.uk/ , kuid hind veidi madalam kui tootjal
Hans
-
Teema algataja
laadimispinge oli 17,91 V
Hei kõigile sama probleemiga silmitsi olnud ratturitele!
Mure siis järgmine - eelmisel aastal kahtlustasin, et Kawasakil ER5 Twister (v.a 2003) on pingerelee läbi - tegin ka kontrollmõõtmisi kuid mingit anomaaliat ei täheldanud peale selle, et akusid vahetasin nagu mõni mees sokke
Täna siis peale talvist käivitamist sai paar ringi tehtud ja igaks juhuks ka tester aku juhtmetele peale visatud - pinget näitas 16,8 ja kui rutskat keerasin keris 17,91 ette ja seal kandis üle/alla ta ka vahelduva eduga püsis - seega ootan nüüd palju häid mõtteid!
Olen kuulnud, et keegi on siin ise midagi aretanud, keegi tellinud - ehk on keegi valmis aitama juhendama ehitamise temaatikaga või suudab keegi oma neti kasutamise oskusi kasutades uurida millise hinnaga oleks seda võimalik hankida mõnes online shop´ist.

-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Tundub jah et relee õhtal. Igaks juhuks võid veel kõik ühendused-kontaktid üle kontrollida-puhastada.
Depoos pidi ka suht suur valik releesid kohapeal olemas olema, uuri sealt. Aga neid kohti väljamaal, kust tellida saab on palju, ka selles samas teemas mõned lingid, lisaks veel näiteks e-bay.
Hans
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: 18 Sept 2006, 23:35
- Tsikkel: V-MAX
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Aku pinge ei tohi ületada 13,8 14,5 V , tühikäigul 12-12,8v . kui pinge on 16-18v siis põleb läbi nii aku ( HAPE KEEB VÄLJA ) kui ka lambid. Algatuseks kontrolli kas mootoril on maandus ja releel ja akul . Siis kontrolli et voltmeeter on korras ja näitab õieti . Kui see kõik klapib siis lippa poodi uue pingeregulaatori järgi.
Freaksmart kirjutas:kunagi aretasin Jawa`le Vaz 2108 pingerelee. Ei tea kas ka lääne rattale sobib. Tööpõhimõtte peaks ju neil kõigil sama olema?
Tänapäeva ratastel on teinekord ilma harjadeta ja püsimagnetitega generaatorid, nendele ei sobi. Vassi oma läheb niisugustele vahelduvvoolugenekatele, millel pinget reguleeritakse ergutusvoolu abil. Vähe usutav, et selel sajandi masinatel niisugused gened laialt kasutusel. Vene ratastest ärme räägi, neil on siiani kolmefaasilised gened peal.
-
Teema algataja
Tänapäeva mootoratastel kasutatakse enamasti püsimagnetgeneraatoreid, suuremate mootorite juures siis kolme faasilisi, väikemate juures ühefaasilisi. Püsimagnet tähendab seda, et generaatoril ei ole siis ergutus ahelat(nagu autodel või vene ratastel). Kui mõõta pinget mähise otstelt siis on see järelikult vastavuses mootri pööretest( mida suuremad pöörded, seda suurem pinge (vahelduvvool)). Pinge muudetakse õige suurusega alalisvooliks pingeregulaator/alaldis. Sellel on siis tavaliselt 4 või 5 juhet ( kolme faasilise generaatori korral) nendest kolm on faasijuhtmed,( lähevad mähiste otstele), siis plus juhe, mis läheb läbi süüteluku aku plussklemmile ja miinus ehk massi juhe ( mõnel võib see puududa, siis on pingeregulaator/alaldi korpus massiks).
Üldjuhul on pingeregul. epo sisse valatud, st seda ei saa remontida!
Aga selle eest on nad tihti asendatavad teise firma/margi omadega.
Ise kasutan oma CBRi juures näiteks gsxri pingeregulaatorit väga lihtsalt põhjusel, et honda ei oska teha normaalset pingeregulaatorit! See on nii pisike, et vähegi viletsa raami kontakti korral ta kuumeneb üle ja põleb sisse.
Ahjaa, enne kui hakkate pingeregulaatorit kahtlustama, siis vaadake üle alati juhtmestik( et ei oleks takistust + ega - juhtmes).
Ja kui olete hädas ostmisega, siis väike vihje- saksa ebay. Sealt olen ise ostnud hondale(cbr/vtr) selle umbes 350 eeguga (hind koos saatmis kuludega).
Hei taas!
Sai uuritud teemas märgitud linkidelt pingerelee pakkumisi minu margile - mida pole seda pole - samas olen kuulnud(naised saunas rääkisid), et KLE 500 pidi olema suht identne ER5- ga - seega kas keegi oskab kommenteerida, millise teise tsikli releega võiks ER 5 oma asendada.
krt ingliskeele ebapiisav oskus on ka suht suur takistus, et ise netist teavet otsida

Siin on midagi: http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=1914514qqq25671
Ma ei tea kas see on täpselt su rattale. Seal lehel on mitmed ER5-d
Ja siin: http://www.lm-spares.co.uk/acatalog/Kaw ... fiers.html
on ER500-le. Kas see on sama ratas v?
Kirjuta oma ratta täpne mark ja sünniaasta, siis saab otsida.
Hans
Hans tänud - sa nagu jehoovatunnistaja ja avasid mu silmad - tootja kodulehel ei andnud minu Kawasakil ER5 Twister´ile (v.a 2003) sellist toodet ja sellelt site´lt täheldasin, et sobib tüüp RR26 - seega teema lukku ja asun uurima tellimise võimalusi
Hans kirjutas:Siin on midagi: http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=1914514qqq25671
Ma ei tea kas see on täpselt su rattale. Seal lehel on mitmed ER5-d
Ja siin: http://www.lm-spares.co.uk/acatalog/Kaw ... fiers.html
on ER500-le. Kas see on sama ratas v?
Kirjuta oma ratta täpne mark ja sünniaasta, siis saab otsida.
Hans

Kiirküsimus VTRi pingerelee kohta
VTR 1000F-ile saadaolevatel pingereleedel on kõikidel markeering SH633-12 , ...kuid selle all on pisemalt veel numbrid.Osadel on 7.1 , osadel 3.7 ,mõnel 6.0 ...mida ja millele need alumised numbrid vihjavad ? Välisel vaatlusel mittemingisuguseidki erinevusi ei ole ja kõik on VTR omad...
Re: pingerelee
Et teada saada ,kas releel 6.0 ja releel 7.1 on vahe...mul muidugi on oma teooria nende numbrite kohta seoses laadimise ja Ah... aga vaataks ja ootaks ,kas kellelgi veel ideid on..
Re: pingerelee
Nojah, maaletooja ehk teaks, a temaga tundub, et on kellad: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=44353
Sul miski probla v niisama uuristad?
Hans
Re: pingerelee
Pingerelee lõpetas koostöö ja otsin uut...e-bay pakub palju variante nii Saksa kui ka UK poolel, kuid keegi ei suuda lahti seletada neid alumisi numbreid...
Ja samas nagu eriti kiire ka ei ole...seega aega uurida..
Täna lähen ja esitan selle küsimuse kohalikule Honda müüjale..
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.