Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.
nagu igaüks teema pealkirjast võib lugeda, ei tööta mu Jawal sidur. see on kuidagi nii, et kui vajutada, siis alguses ei toimu midagi ja ~3 senti enne lõppu hakkab trossi tõmbama. lahti lastes ei lähe tagasi. trossi pingutamisest abi ei ole, st. kui tross ära pingutada, siis ei jaksa sidurit alla vajutada. ja isegi kui jaksab (kahe käega) siis see ei lahuta. sellist asja nagu siduri libisemist pole olnud.
No ei anna!!! See kruvi reguleerib seda, kui palju varras kettaid lahutab. Kui sa näiteks keerad selle kruvi lõpuni nö. kinni, siis on kettad kogu aeg lahutatud ja sidur ei hakka üldse vedama, pinguta või lase trossi lõdvaks nii palju kui tahad.
Tegelikult käib siduri reguleerimine nii, et lased trossi täiesti lõdvaks ja siis vaatad, et selle automaatse lahutamise junni ja selle asja vahel, mida tross tõmbab oleks u. 0,3mm suurune lõtk (reguleerid sellest samast kruvist). Alles siis pingutad trossi nii, et käsihoova otsa vabakäik oleks ~1cm.
Muidugi võib viga olla ka selles, et lülitusmehhanismist on kuul puudu.
lülitusmehhanismi kuul on kahe sidurivarda vahel, et hooba oleks kergem liigtada, kruvi sisse ja välja poole keeramine reguleerib siduri lahutamise punkti , et kas hakkab varem või hiljem lahutama
võtsin selle kolmnurkse asja kuhu tross läheb, küljest ära ja sealt tulid välja sellised asjad: padrunikesta menutav soontega jublakas, ~1cm paksune seib ja nende sees kuulike, ~5cm pulk ning ~3cm pulk. siit siis küsimused: kas seal peabki nii palju juppe olema? mis pidi see "padrunikest" käib?
Ma oskan sulle seda arvatavasti homme öelda, sest ma pean enda jawal ka selle niikuinii lahti võtma. Viimane kord võtsin ma selle kolmnurkse asja maha rohkem kui aasta tagasi, ja siis ei lammutand ma teda päris laiali.
see kolmnurkne asjake on automaat sidur, see peaks funksima siis kui sul siduritross katki läheb siis oskaja mees läheb selle abil isegi kohalt minema normaalselt, juppe seal see on nii palju kui vaja kuigi kahe pulga vahel võib olla ka veel üks kuulike, kusjuures mul vedeleb garaazis ilma silidripeadeta jawa 360-ne mootor
võtsin selle kolmnurkse asja kuhu tross läheb, küljest ära ja sealt tulid välja sellised asjad: padrunikesta menutav soontega jublakas, ~1cm paksune seib ja nende sees kuulike, ~5cm pulk ning ~3cm pulk. siit siis küsimused: kas seal peabki nii palju juppe olema? mis pidi see "padrunikest" käib?
Nii, võtsin endal ka selle siis maha ja ei ütleks, et seal nii palju detaile on. Kas see värk on muidu ikka selline http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... otohosting Kui su jawa on 65. aasta oma siis peaks olema... Sa muidu pilti ei saa teha?
see värk on selline jah, ainus erinevus on see, et mul ei ole seda plekitükki mis kruvi vastas käib (murdus ära). pilti teha vist ei saa, sest mul pole digikat. mis detailid sul sealt välja tulid ja mis pidi "padrunikest" käib?
Kas sa selle "padrunikesta" all mõtled seda jublakat, mille sees see reguleerimise kruvi käib? Kas ühes otsas on keere ja on ta silindrikujuline, millel on keskel kaks siledat külge tehtud? Kui jah, siis käib ta nii, et see keermega osa ikka väljapoole.
ma kardan, et see millest ma räägin ei ole õige Jawa jupp. aga see peaks olema enam-vähem sama mis nr 2. minu omal on selle asemel üks külgvaates padrunikesta meenutav asi millel on diagonaalselt jooksev soon sees ja üks ~1 cm paksune seib. ja nr 1 asemel on siis 2 pulka ja üks kuul. ja see nr 20... sellest ei saa ma üldse aru. igatahes homme üritan ma neid padrunikesti, seibe, pulkasid ja kuule igatpidi kokku panna ja siis ma annan teada mis juhtus.
juhtus siis see, et sealt ilmus üks pulk veel välja, nüüd on neid kolm: 1cm, 3cm ja 5cm pulk + kuul. peale kokkupanekut täpselt sama asi mis enne. kas on võimalik, et viga on siduris endas... kettad või midagi?
Kas need pulgad tulid selle võlli seest, mille külge hammakas käib? Nende asemel peaks seal käima üks 10cm pikkune pulk. Asi võibki olla selles, et nende kogupikkus on liiga väike.
ei kao see pinge kuskile. nende kolme pulga asemele ühe tekitamine pole tegelt üldse keeruline, 150-ne nael on umbes täpselt sama läbimõõduga . kas see on muidu võimalik, et ketastega mingi jama on?
Ma ei usu eriti, et ketastega midagi on, kuigi ega see välistatud ka ei ole. A võta vasakpoolne karterikaas maha ja vaata järgi. Enne pead muidugi õli välja laskma. Kui siduri surveketta maha võtad, siis tuleb sealt veel üks varras välja, mille otsas on laiem junn, mis surveketast lükkab. Varda pikkus peaks olema 13,2cm.
Ega siduri lahtivõtmiseks ei pea käikarit lammutama aga ma eriti ei usu, et üldse ketaste viga on. Ilmselt on asi ikka lülitusmehhanismis (liiga lühike varras jne.). Huvi pärast võiks proovida minu kolmnurkset jubinat ja varrast, saaks täpsemalt teada.
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.