125 pitbike mootori häda-jälle
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Kalmer
Teema algataja - Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
125 pitbike mootori häda-jälle
nonii,probleem järgmine- mootor ei lähe korralikult pöördesse,turtsub,leegitoru otsast on leek väljas 20 cm kui gaas on põhjas,20 -30 sekundit gaasiga mängida siis on leegitoru täiesti tulipunane selle tulemusena! Ise pakuksin et viga on selles et väljalaskeklapp on õhtal,aga klapp ei tohiks ju niimoodi üle öö läbi minna,umbes 20 söidutundi tagasi vaatasin klappi aga see oli täiesti normis?
Re: 125 pitbike mootori häda-jälle
kalmer1989 kirjutas:nonii,probleem järgmine- mootor ei lähe korralikult pöördesse,turtsub,leegitoru otsast on leek väljas 20 cm kui gaas on põhjas,20 -30 sekundit gaasiga mängida siis on leegitoru täiesti tulipunane selle tulemusena! Ise pakuksin et viga on selles et väljalaskeklapp on õhtal,aga klapp ei tohiks ju niimoodi üle öö läbi minna,umbes 20 söidutundi tagasi vaatasin klappi aga see oli täiesti normis?
Kahtleks oopiski segu täpsuses. Kas mitte liiga lahja segu pole?
Veel võib asi olla ka bensiinis. Suve lõpus oli probleeme paljudel kes hiiumaal tankisid!!! lennukikütust! ja paljud ütlesid et alguses hakkas sitasti töötama ja kui meile masin jõudis oli kolvis auk sees või pragu läbi!
pole just viiemees!
VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!
56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
-
Tsikkelröövel
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Üldteoreetiline jutt, kuna ma selle masina mootorit ei tunne.
Seguga ei ole siin minu arust küll pistmist. Küünalde jmt ammugi. Kas on tõesti klapp - ja kui ka algselt ei olnud, siis nüüd ilmselt on - see leek küpsetab ju ka klappi, mis on sel hetkel lahti. Aga kui klapp on lahti, puudub tal ju ka jahutus. Ehk siis - ta põleb puruks. Ja niimoodi jamades lased sa tuksi ka klapipesa. Ära sõida, enne kui põhjus teada.
Oled sa kindel, et sul klapivahed olid õiged? Kui need olid liiga väikesed, siis klapp ei sulgu korralikult ja juhtub see, millele ülal viitasin. See ei sünni tasapisi. Kui juba pragu tekkis, protsess kiireneb järsult.
Mõõda kompressioon ära, kui see on olemas, mõtleme edasi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.