Aafrikasse
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Aafrikasse
Edastan informatsiooni:
Tere sõbrad
Järgmiseks kutsun kõiki, kes natukenegi veel liigutada jaksavad ja kelle elumõnud ei ole teid veel lõplikult diivani, pere ja töö külge aheldanud, Aafrikasse.
Aafrika reis on omamoodi kirgastumine, kus mõistate ehk palju paremini kuidas ise elate, kes te olete ja mida elu teile veel pakkuda võiks.
Unises euroopas unustatakse tihti ära üleüldse see, mis teeb elamise elamisväärseks. Oma kliimaseadmega autos istudes ja
karpmajades elades ei pruugi te mõista, mida maailm teile tegelikult pakkuda võib. Aafrikas käimine avardab teie mõttemaailma
ja kindlasti muudab teie arusaama elust ja sõprusest.
- jaanuaril 2008.a. asutakse lennukile suunaga Dakar Senegal. Senegalist liigutakse edasi mootorratastel ja reisimiseks kohandatud autol MAN.
Grupi suurus on kokku ca. 14 inimest, kelledest pooled liiguvad tsiklitega ja teine pool autoga. Senegalist liigutakse edasi Gambiasse, külastatakse
Gambia jõe orgu ja rahvusparki, sealt edasi Malisse, Burkina Fasosse ja Ghaanasse. Tee peale jäävad väga huvitavad looduslikud vaatamisväärused,
kanjonid, jõed, orud, looduspargid, elevandid, tiigrid, sebrad, krokodillid jne. jne. Ööbime korduvalt Sahhaara kõrbes ja läbime teedeta ja radadeta
maastikku.
Eriline vaatamisväärsus on kohalik elustiil ja linnad ja külad. Kõik see mida te seni Aafrikast olete ette kujutanud, on rohkem nagu muinasjutt.
Tegelikkus on hoopis teistsugune.
Ööbitakse vaheldumisi väljas ja kui mõni hotell ette satub, siis ka hotellis. Saateautosse saab jätta kõik vajaliku, isiklikud asjad. Lisaks on
saateautos vajalik toit, vesi, tehnilised abivahedid. Nii auto kui ka mootorrattad on varustatud GPS seadmetega, lisaks kasutame ka paberkaarte
ja kompasse.
Kogu reisi organiseerimine ja ettevalmistamine maksab 19 000 kr. millele lisandub lennukipiletite maksumus sinna ja tagasi, lisaks ka viisakulud.
Mõistlik oleks arvestada umbes 30 000 kr. kõik mängud kokku.
Kellel nüüd huvi tekkis, 7 kohta on juba täis. 7 kohta veel vaba.
Ettevalmistus juba käib ja septembri lõpuks suletakse nimekiri, küsitakse 10 000 kr. ettemaksu ja alustatakse viisade hankimisega.
Täiendava info saamiseks palun võtta minuga otse ühendust kas e-posti teel ( marion@insidecom.ee ) või telefonis 50 14 012. Lisaks palun saatke see kiri ka edasi oma
sõpradele, kes võiksid asjast huvi tunda. Varsti ilmub ka lisainfot aadressile www.madexpress.ee
Lisan siia ka ühe märksõna, kui selle googlesse sisestate ja sätite pildiotsingule, siis saate aru kuhu me läheme. GARMI TONDO
Parimate soovidega
Marion
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
puust ja punaseks
Täiendava info saamiseks palun võtta minuga otse ühendust kas e-posti teel ( marion@insidecom.ee ) või telefonis 50 14 012.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Julgen määdekspressi poisse soovitada. Eelmisel aastal sai nende korraldusel seal Saharas Maroko poole peal käidud. Määdipoisid ongi määdid. Tõsijutt. Ärge oodake mingit turismifirma moodi poputamist. Enamik mis juhtuma hakkab on planeerimata, aga põnev. Alguses ajab määdipoiste pohhuism pisut ärevile, aga poole reisi pealt muutub juba koosolemise rõõmuks. Ja lõpuks ei saa aru kuidas küll sihtkohta jõudsid (aga eiriti ei imesta ka.) Puhas turismiimprovisatsioon
julgen soovitada,sai ka käidud marokos kevadel puurimas(määdi poisteta küll aga nende näpunäidete põhjal)tripp mis tegime oli üli super(eriti düünid) siin ka vähe pildimaterjali http://www.joyride.ee/gallery/Aafrika/index.html
plaanis ka see aasta minna,
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Aafrika on äge...
JOYRIDE.ee plaanib minna 6jaan ,et paar päeva dakari vaadata ,siis edasi mägedesse ja loomulikult tüünidesse...Samuti märtsi kuus kui huvilisi oleks,siis seal soojem ja mägedes parem enduurotada.Käisime eelmine aasta seal esimest korda ja sai ika hullu pandud marsuudi poolest.(Joyride giid on hull mees-kompass kätte ja üle mägede...)Vöiksin pea panti panna,et sellistes kohtades polnud ükski tsikkel ennem olnud.Soovitakski seda trippi rohkem kogenuimaile.Kel tekkis huvi siis jaan.ka möned kohad vabad.
Aga kes ei taha nii kaugele minna siis JOYRIDE pakub ka iga päev eestis nt.(ümber Vörtsjärve söite),samuti ka Lätis ja ka Venemaa matkasid.
el tekkis huvi asja vastu siis vöib helistada 5014885 Lärmile ja vaata ka www.joyride.ee
järelkasvu teema jätkub siin: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=238910#238910
Re: Aafrikasse
marion kirjutas:...
Kogu reisi organiseerimine ja ettevalmistamine maksab 19 000 kr. millele lisandub lennukipiletite maksumus sinna ja tagasi, lisaks ka viisakulud.
Mõistlik oleks arvestada umbes 30 000 kr. kõik mängud kokku....
Parimate soovidega
Marion
Sain Madexpressist eelarve. 30000 on natuke vähe pakutud. Kokku kipub tulema ikka 60000+. Selles siis rataste transport, lennupiletid, hotellid, viisad kindlustused, kütus, söök-jook, jne.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Tegelikult tuli umbkaudsete arvestuste põhjal siiski max 60K. Seda siis põhimõtteliselt koos kõigega (ootamatusi arvestamata.)
OK, 30K on tõesti veidi tagasihoidlikult pakutud, kuid tegelikult on kõik õige - seal ei ole arvestatud rataste transporti, kuna pakuti ju võimalust minna ka ilma rattata. Samuti ei ole seal arvestatud muid muutuvaid kulusid, nagu söök/jook, ööbimised jms - keegi ei ole seal mingeid sööke ega muud sellist ette broneerinud - põhimõtteliselt valid ise, mida ja kui palju sööd...
Sellise reisi puhul ei olegi võimalik kõiki kulutusi planeerida. Ning mõni kulutab siingi kuu jooksul kordades rohkem, kui teine - kindlasti õnnestub ka seal reisil tublisti rohkem ära kulutada. Samas saab ka vähemaga hakkama...
Arvestama peaks aga loomulikult rohkemaga.
Mina ei ole korraldaja, lihtsalt väike mõtisklus antud teemal...
reisi aeg peaks olema 18.01.2008-08.02.2008
ma ise ka sinna minemas, juba kolmandat korda talvel aafrikasse
eelmiste aastate kohta on siin ka pilte ja juttu:
2006 aastal oli maroko tiir:
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ss&t=15495
2007 aastal oli maroko-senegal:
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... s&start=60
Möku kirjutas:Alguses ajab määdipoiste pohhuism pisut ärevile
Kahjuks on nende pohhuism mailidele vastamise suhtes kallutanud teisi variante otsima, sest ei tekitanud erilist usaldust nende orgunn, kui mailisaatmine on probleem. Tahtsin minna Aafrikasse nendega koos 1-2 sõbraga aga selgele sooviavaldusele seda teha vastust ei tulnudki, eelnevalt infot küsides keegi ikka tõstis "toru". Sama juhtus natuke varem ühe minu hea tuttavaga. Aga kui kasutajate tagasiside on kiitev, siis kindlasti väärt tegijad ja ma ise oleks pidanud ehk rohkem "peale käima"...
Sellegipoolest, sai samuti Aafrikas käidud eelmine talv ja sel talvel uuesti minek. Tõsi tsikli asemel eelkõige omad jalad, jeep, mitmesugused ujuvvahendid, ratas jne aga kindlasti on tsiklisõit seal samuti väga huvitav. Kindlalt tasub see (või ise orgunnides väiksem summa) raha kulutada, kui olemas on.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
ifi kirjutas:aafrikas käidud, mõned pildid:
http://www.hillclimb.ee/index.php?lang=est&main_id=39
Absoluutne respekt
...Ja ila hakkas tilkuma...
ifi kirjutas:aafrikas käidud, mõned pildid:
http://www.hillclimb.ee/index.php?lang=est&main_id=39
Parajad mankid, pole ime kui varsti selliste "laamendavate" turistide pärast välismaalastele mingid piirangud peale pannakse. Eestis ju sellist sõitu väljaspool mingit karjääri ei teeks (vähemalt mõistlik inimene mitte), miks siis seal?
Rebaseonu kirjutas:ifi kirjutas:aafrikas käidud, mõned pildid:
http://www.hillclimb.ee/index.php?lang=est&main_id=39Parajad mankid, pole ime kui varsti selliste "laamendavate" turistide pärast välismaalastele mingid piirangud peale pannakse. Eestis ju sellist sõitu väljaspool mingit karjääri ei teeks (vähemalt mõistlik inimene mitte), miks siis seal?
et siis nagu WTF ? inimesed ei käi aafrikas mitte ainult loodust nautimas vaid ka sõidumõnu saamas ja neid seepärast mankideks kutsuda pole küll ilus!!
ei saagi aru kas nüüd oli puhta kadedusega tegu (sest on rebaseonu ju ometigi AUTOGA seal käinud kuid mitte tsikliga ) või lihtsalt lahmimisega
http://www.lauks.com
http://www.airbrushartists.org/Gal2109_ ... allery.asp
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8873
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
ei saa aru, mida halba on liiva sees tuhnimisel?
aafrika peaks just see õige koht olema, kus "hullu" panna ilma kellelegi ja millelegi liiga tegemata.
ning männiku karjääriga seda vist võrrelda ei saa esiteks on ta "natuke" väiksem ja männikul on ka palju kive ja muid asju, mille külge ennast väga valusalt ära pakkida saab.
Piipz kirjutas:aafrika peaks just see õige koht olema, kus "hullu" panna ilma kellelegi ja millelegi liiga tegemata.
Jah, selline ülbe arvamus on üldlevinud ja see mind põhimõtteliselt häiriski. Mingit sisulist vahet ju tegelikult pole, kas lõhud Eestis või lõhud Aafrikas. Vahe on vaid selles, et siin on seadusega asi reguleeritud aga Aafrikas veel mitte. Et siis nagu JOKK.
Liivaluited on ju sarnane loodusvorm nagu meil mets, raba vms. Eriti veel kerge kruusaga kaetud kivikõrb on õrn, sealt ei pruugi jäljed kaduda mingi 100 aasta jooksul, kuigi võib mulje jääda, et homme tule tuul ja pühib me jäljed minema.
Tegelikult kahtlesin juba oma algset postitust tehes, et pole vist mõtet aga no ikka panin. Pole vist mõtet siin foorumis mingist loodushoiust, hoolivast turismist või muust säärasest rääkida.
Mis puutub kellegi maisipõllul sõitmisse/magamisse, siis tegu oli pimedas toimunud tahtmatu rikkumisega.
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
ahh kas on ikka vaja seda fleimi nüüd mõnes mõttes on Rebaseonul ju õigus, et jäljed veits jäävad, aga kas see kõik nüüd nii väga traagiline on..?
-
- Postitusi: 1828
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Rebaseonu kirjutas:Liivaluited on ju sarnane loodusvorm nagu meil mets, raba vms.
With slightly stronger winds, particles collide in mid-air, causing sheet flows. In a major dust storm, dunes may move tens of meters through such sheet flows.
Allikas: http://en.wikipedia.org/wiki/Dune
Seega pärast tormi on kõik need jäljed sealt luidetelt kadunud. Koos sel hetkel eksisteerinud konkreetsete luidete endiga.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Suzumen kirjutas:Hmm, Piipz nüüd vaevalt "ülbe" oleks kunagi olnud, vähemast niikaua kui mina teda tean.
Vabandust, ei mõelnud et Piipz on ülbe, vaid ülbe on tüüpiliselt levinud arvamust, et Aafrikas võib valge turist teha mis tahab, kuna see on kodust kaugel ja keegi seal ei julge kobiseda. Kuna see on juba nagunii prügimägi jne jne.
On see normaalne tegevus?
http://www.hillclimb.ee/gal.php?lang=es ... height=550
Aga mis seal ikka. Iga kord kui mingi maailmaparandamise ideega välja tulen saan kas pasunasse või tekib mingi muu jama. Seega unustame ära ja ma rohkem ei kobise ka...
Ei tea, kuidas Marokos ja Tuneesias selle luidetel sõitmisega on...aga Namiibias võib selline asi lõppeda maalt väljasaatmise ja sigasuure trahviga...
Põhimõtteliselt ongi nii Suzumen -midagi ei juhtu (peaaegu midagi...tühja sest liivade liikumise näiteks suuna muutumisest - tuleb külla...läheb ehk mööda), kui hullajaid on mõni ja jäävad ju ainult jäljed. Tavaliselt hakkab asi sellistest trippidest pihta ja ei saa arugi kui luited on segi pööratud. Ja mõne aasta pärast ei saa valge mees aru...miks kurat need kohalikud nii tigedad on (Mauritaanias lõigati ju isegi kõrisid, ei tea kas oli süü raha või hoopis midagi muud - igatahes on Dakariga kööga), ma ju ainult korra...ja nii ca miljon (lambist võetud nr) turisti mingi aja möödudes, kui asi ikka on populaarne, mõtlevadki.
Siin oli põlglik noot, et Rebaseonu käis ju AUTOGA Aafrikas...mis vahet seal on millega sõites sa sigadusi näed, arvan, et tema mure tuleb sellest, et ta oli seal kauem kui nädala (sorry kui eksin aga mingi 8 kuud vist tuli ära)ja jõudis ka koha peal asjadesse süveneda rohkem...
Mingi paraleeli võib ju vedada ka siia - tulen kellegi värava taha ATV-ga jaurama ja ei saa muhvigi aru, et ma mingi jama kokku keeran...küll kõik taastub...aheiviitsi..kes tahab saab aru, kes ei taha, ei saa ka siis aru, kui asi puust ette teha ja punaseks värvida...lühidalt loodushoid!
Peace!
Namiibias (ja mujal) on lisaks luidetele ka palju koorikuga kivikõrbe, mis taastub väga aeglaselt. Põhimõtteliselt on liiva peal peenetest kividest ühtlane tugev koorik tekkinud aastatuhandetega, umbes nagu meil tuleb lume peale sulaga vahel tugevam kiht, alt aga pehmem. Sõidad sinna jälje sisse, siis sellest koorikust vajud läbi mingi paar sentimeetrit ainult, aga sa vajutad need kivid madalamale ja sisse jäävad madalad jäljed. Kui nüüd tuul puhub lahtist pindmist liiva, siis need jäljed tuiskavad küll liiva täis, aga jälgede kohas pole enam kivikoorikut, mistõttu on jäljed väga hästi näha aastakümneid, kuni (kui) tekib sinna uus koorik. Täielikuks jälgede kadumiseks võib minna üle 100 aasta.
Kõige suurem probleem on esimese sõitjaga, ehk siis inimesega kes teeb uued jäljed kohta, kus ennem pole sõidetud. Kellegi jälgi ees nähes hakkab üha rohkem inimesi seal sõitma, saades innustust ja teevad ühe uusi jälgi olemasoleva raja ümbrusesse ja nii see levib. Isegi looduskaitsealal vaadatakse, et oh, keegi on ees läinud, siis pole enam probleem ja ma lähen ka. Ürgset, ilma jälgedeta luidete ja kõrbevaadet raske leida asustatud punkide ja turismiurgaste ümbruses.
Namiibias selles mõttes edumeelne, seal on suur osa maast on looduskaitse all või eraomanduses ,aiaga piiratud. Sellegipoolest näha idioot-turiste kes tahavad rendidžiipe proovile panna ja ronivad igale poole...
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8873
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
ma just sellest aspektist mõtlesingi, et kui düüni peal tiirutad, siis pärast tuul puhub need jäljed minema ju. ma ei ole kunagi mõelnud selle peale, et liiva on ka võimalik katki sõita. ju siis on.
rebaseonu, kindlasti ei mõelnud ma seda, et aafrikas võid teha mis tahad, kuna keegi ei sind ei jälgi. tühja ruumi on lihtsalt hästi pajlu. ei ole kellegi "tagahoovis" sõitmist. lõhkuda ikka ei tohi ju ning mis puutub kruusa peal ketramist, siis ma enam oma õe ega teiste sugulaste juurde vist enam tsikliga minna ei tohi
ja veidike ot, üks antilooduslikemaid tegusid eelmine aasta oli minuarust "suurte sõjamasinate muusika" leigo järve ääres. vot see on "kultuur"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.