Mikuni karpade düüsid!
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Mikuni karpade düüsid!
Tere jõudu, mure järgmine:
Minu ratta(750GSXR 88a.) karpade(36mm) düüsid on kuidagi suurevõitu?? .....ühesõnaga kütet saab liialt peale ning nõelad on viimase astme peal ja enam vähemaks tõmmata ei saa!.....düüside peal on märge 120, kuid minu teada peaks olema 115? või 110.
Oskab keegi öelda, mis suurusega need düüsid stockis siis on?
Ise kahtlustan ka seda, et lihtsalt karpad on palju elu näinud, kuid oleks ikkagi soov ta käima saada korralikult.
Uurisin küünlaid kah....süsimustad, küünaldega ise on vast 20km sõidetud.
Ehk siis rikas segu!
Ja sõidu ajal peab mootorit meelitama, et ta korralikult tuurid ülesse võtaks....kui järsult gaasi lappata siis lihtsalt tõmbab täis ennast ja hakkab paukuma ja plärisema...Rattal koonusfiltrid ja vabam väljalase.
On mul nende 120 düüsidega mingi elulootus? aitaks sünkimine? või vahetan heaga välja?
Düüse on karpas palju ja ainult peadüüsi vahetus ei anna kindlasti soovitud tulemust. Peadüüs toimib ainult segusiibri 75-100% avatuse juures. Enne seda töötab nõel nõeldüüsis 20-75% ulatuses. Seda saad siis reguleerida nõela kõrgust muutes. Samuti vahetades nõela ja nõeldüüse. 0-25% ulatuses reguleerib segu tühikäigudüüside komplekt, milles on kütusedüüs (pilot), õhudüüs ja nõelkruvi. Nõelkruvi keerates leitakse tühikäiguks ja madala otsa kiirenduseks paras segu. Kõrgetel pööretel jällegi ei oma segukruvi mingit osatähtsust. Samamoodi ei oma peadüüs, mille kohta sa esitasid siin küsimuse, mingit osatähtsust olukorras, kus sa gaasi rohkem, kui 50-60% peale ei keera. Põhimõtteliselt võid sa peadüüsi välja võtta, kui gaasi üle poole ei keera. Segu sellest rikkamaks ei muutu.
Enne kui hakkad düüse vahetama proovi analüüsida, kas Tooreklapp sulgub korralikult. Päris tihti on rikas segu lahtise tooreklapi põhjustajaks. Seejärel uuri, kas hetkel karburaatoris olevad düüsid on tehaseseades või on kellegi kuri käsi neid juba muutnud. Kui on muudetud, siis millised? Kas ujukinõelad peavad ning kas bensiinitase ujukikambris on normis? Mida teeb kiirenduspump, kui üldse on?
Ka Sanga poolt soovitatud tegevused on vajalikud. Kui ikka mootor kohvi siis ei põle segu lihtsalt korralikult ära ja ongi küünlad märjad.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.