Milline 600cc ?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Milline 600cc ?
Plaanis osta omale lähiajal 600cc tsikkel. Mis oleks Enduuro või Supermoto. Supermoto muidugi parem valik ! Hinnaks on 2000 - 2700 EUR . Endal praegu silmapiirile jäänud üks KTM . PILT SIIN ! Küsimus just sellise poole pealt, et kuidas sellise isendi hooldusega on ? Kas peab õlisi tihti vahetama ? (kui tihti ? ) Ja kuidas lood kolvi vahetamisega on ? (tundide või kilometraasi tagant ?) Kui kellelgi on midagi sarnast endal siis võiks kirjutada natukene headest ja halbadest külgedest. Kuidas vastupidavusega lood on ?
Teiseks on silmapiiril ka YAMAHA TT 600 R. Sama hinnaklassis ja täpselt samasugused küsimused oleksid siis ka selle kohta ? PILT SIIN !
Või kui arvate et mingi teine 600cc Enduuro või Supermoto sobiks veel selle KTMi ja YAMAHAga võrdlusse siis andke julgelt teada ! Aitäh !!!
tt600r
Mina oman mootorratast yamaha tt600r. Põhjus, miks ma endale just selle mootorratta ostsin peitub selles, et selle mootorratta puhul on tegemist väga hea kompromissiga vastupidavusest ja sõiduomadustest. Oma valikul seadsin eesmärgiks, et tsikkel oleks võimalikult kerge ja et hooldevälbad ei oleks minujaoks liiga lühikesed. Peale igat sõitu õli vahetada ja peale 15h sõitu kolbi vahetada ja lisaks veel palju muid detaile suhteliselt lühikeste ajavahemike tagant vahetada on minujaoks liiga tihti.
Yamaha tt600r puhul tuleb õli vahetada iga 6000km. Selle tsikli puhul on mootor ehitatud kestma ja kolvivahetuse peale niipea mõtlema ei pea.
Kuna ttr600 on suhteliselt kerge ja tal on ka keskmisest parem vedrustus (taga reguleeritav öhlinisi gaasiamort ja ees samuti reguleeritavad amordid, mis ei ole liiga pehmed nagu mõnel raskemal endurol tihti on ) on tema juhitavus väga hea. Lisaks sellele on raamigeomeetria väga hea, mis soosib kurvides kallutamist ja tagarattal ja esirattal sõitmist. Sellel tsiklil on õhkjahutus, aga seda pole vaja karta, sest minul pole ülekuumenemisega probleeme tekkinud, isegi kuumal suvepäeval männikul muda- ja liivaaugus sõites. Kokkuvõttks on yamaha tt600r hea mootorratas ja sa võid selle osta küll.
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
läbisõit on suhteline asi,ega ktm võib ükstaspuha,mis kell laiali lennata kui mingi laager vms saba annab.
Pigem tasuks kontrollida,kuulata mootori üldist seisukorda aga üle neti on raske aimu saada, mida sulle müüakse.
Minul on ratas näiteks 30000 sõitnud ja on peal teine mootor, esimene läks nukalaagri nahka. Ja veermik ja muud asjad kilometraazhi ei karda. Kuna kõik seal on ju vahetatav ja tuleb võtta kui kuluosana.
Muidugi soovitaks vaadata el starteriga versiooni. Mis on ikka kordades mugavam asi kui vänt. Kuid ka sellega on võimalik harjuda
vaata ka rattaid siit: EBAY
Üldiselt on know-howd ktm-i kohta tohutult.
Kindlasti soovitan vaadata sellist interneti saiti : http://advrider.com/forums/ ja sealt alafoorum ->thumpers
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Re: .
rrivo kirjutas:Aga kuidas lood KTM-il just selle kolvivahetamisega on ? Ja õlivahetusega ?
Õli vahetan mina iga 20h tagant, aga manuaalis on 3000km, Kolvivahetamisega on asi kaugel kuskil 30 000km siis tuleks mõtlema hakkata!
-
Teema algataja
.
Aga kui arvestada seda, et selle raha eest saab 2001 aasta YAMAHA 600TTR-i ja võrrelda sellega et KTM on aastast 1997, kas see on väga suur vahe ? Või oleks ikkagi mõistlikum osta uuem ehk siis 2001 aasta tsikkel ?
Kuidas on lood Husqvarna ja Husavergi vastupidavusega ?
Noo põhimõtteliselt on mul 98 aasta Husaberg, hooldusvälp on muidugi suht tihe, kuna tegemist on kõva enduuroga ning minekut ei anna võrreldagi näiteks ktm lc4'jaga. Lähipäevadel peaks mull starteri pendiks ka tulema, siis panen mootori kokku ja ehk soovid ära osta?:)
Kawasaki Ninja 636 2002a
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Ktm-iga kannatab sõita metsas ,liivas talutavalt ning pärast võid 600km otsa ka peale teha
Aga ratastega,millel hooldusvälpa mõõdetakse käekellaga, nendega ikka ei kutsu kuskile pikemat tiiru tegema
/me rohkem siia teemasse soovitusi ei kirjuta, hakkan juba ktmi lausa peale suruma.
btw Honda XR650R on ka väga käre pill. Soovitan ka seda piiluda
-
Teema algataja
veel siia teemasse-
-kas alla kuuesaja kuubi enduurokas ka yldse
miskit arutlust välja kannataks--teadjamad mehed??
peaksid nad ju olema ka kõvasti kergemad käsitseda!?
ntx olen näinud vaeseid mehi oma 600st käima peksmas-
-nagu oleksid jõusaalis käinud,ka siis kui liiva või mudasse upub!?
uudishimulik

-
Teema algataja
kui jutt alla kuuesajaste hardendurode läks siis võin ka sõna sekka öelda. Oman KTM 300 EXC-d (2-takti). Võin ausalt öelda,et kui soo või kuskil mujal mülkas välja sureb on ikka suht lihtne seda käima saada, kui mõnda suurt neljataktilist.
Muidugi on variant hankida endale starteriga masin
Alla 600 on mage, laste ja naiste enduro
cool200 kirjutas:veel siia teemasse-
-kas alla kuuesaja kuubi enduurokas ka yldse
miskit arutlust välja kannataks--teadjamad mehed??
peaksid nad ju olema ka kõvasti kergemad käsitseda!?
ntx olen näinud vaeseid mehi oma 600st käima peksmas-
-nagu oleksid jõusaalis käinud,ka siis kui liiva või mudasse upub!?
uudishimulik
#609
Hmzz ... vat enduuro ja supermotoga on asjad niimoodi, et kui neid kasutada sihtotstarbeliselt, siis "töö" teeb edukalt ära ka 450 kuupsendine ja võimalikult kerge pill. Alles siis on võimalik kogu raha eest naudingut saada.
Kui tahad vahemaid mõõta, siis vaata millegi kogukama poole AGA neid ei saa enam kunagi võrrelda "tõelise" enduuro või supermotoga, sest need on ikke parajad kolakad.
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
- Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
- Asukoht: Tuusula, Viljandi
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Ei saa ma aru, kust see suure nelori käimalöömishirm on tekkinud inimestel. Ma ei salga, et olin ise ka hädas - aaga suht lühikest aega, õpid ratast tundma ja käivitad paugust pea igas olukorras. Samuti kiirteedel - üle kuuesajase pilliga on lausa lust lasta.....
Soodes ja rabades määrab palju jõu ja kaalu suhe. Küll on roomatud madalal pöördel kolmandaga mööda turbaraba, karter käib mööda pinnast aga takistust nigu ei tunnekski. Väiksematest hoidis sama tempot vaid 250 2 taktine.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.