2007 tulemused kiirenduses
Moderaator: Moded
Läti punktid pole mitte ainult vahetuses vaid ka valed. Kuna mina võitsin ajasõidud, siis minu võidu korral nagu seal arvutatud, sain ma 100 lisapunkti ajasõitude ja finaali võidu eest, aga soomlane oma võidu eest neid lisapunkte ei tohi saada, kuna tal puudub ajasõitude võit. See selleks, see on väike kala ja saab lihtsalt korda.
Veel suurem nonsens on minu arust Leedu punktiarvestus. Sest praegune seis, kus me meist mitte olenevatel põhjustel ei saanud eliminaatoreid sõita, võib Põder, kes ei vaevunud sinna üldse tulemagi, üldarvestuses veel teiseks tulla

Parandatud tulemused Balti sarja E klassis peaks olema sellised, on kellelgi vastuväiteid??? Nime taga punktid siis Leedu, Läti, Eesti ja kogusumma.
Class E
1 Mati Põlluste 615 564 911 2090
2 Nitse 816 616 516 1948
3 Gerrit Väät 564 513 515 1592
4 Tomi Rahkolainen 0 815 710 1525
5 Nils Laur 513 212 658 1383
6 Kristjan Beljaev 0 0 613 613
7 Eikki Mägi 0 0 514 514
8 Marten Suur 0 0 512 512
9 Imre Laanepõld 0 0 209 209

-
- Kaupmees
- Postitusi: 337
- Liitunud: 27 Juun 2006, 21:33
- Tsikkel: Ducati Streetfighter
- Asukoht: Florida
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
- Kontakt:
Suzumen kirjutas:Balti Cup
E:
1 Mati Põlluste
2 Nitse
3 Gerrit Väät
4 Tomi Rahkolainen
5 Nils Laur
6 Kristjan Beljaev
7 Eikki Mägi
8 Marten Suur
9 Imre LaanepõldF:
1 Marek Virves
2 Ain Krist
3 Mikk Kirsimaa
4 Mika Saroma
5 Juha Henri Linqvist
6 Paulius Ruskys
7 Kert Kuuskla
8 Janne Korkikangas
9 Risto Järv
10 Ronny Kärner
11 Ari Koskeranta
12 Ergo daumEM arvestus
E:
- Nitse
- Gerrit Väät
- Heikki Mägi
F:- Marek Virves
- Ain Krist
- Mikk Kirsimaa
Ma veel ikka Eikki Mägi olen Mitte Heikki
Aitan USA-st asjade tellimisel. Ebay, Paypal-iga maksmine ja kõik muud kohad.
http://www.estperformance.com
http://www.facebook.com/estperformance
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Täiesti üllatav... avantüürina ühel võistlusel käidud ja ikka mitte viimane... Isegi selle ürgaegse ratsuga.
Tundub et järgmine aasta peab rohkem osalema ning tuunima on ka viimane aeg hakata... Tramm ae?
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Steelrider kirjutas:Täiesti üllatav... avantüürina ühel võistlusel käidud ja ikka mitte viimane... Isegi selle ürgaegse ratsuga.
Tundub et järgmine aasta peab rohkem osalema ning tuunima on ka viimane aeg hakata... Tramm ae?
kle aga siin sulle pakkumine - sõida minu uue ürgaegse rattaga (gsx-r) järgm aasta, esialgne "tunne" lubab ilma igasuguse edasise tuunimiseta 10,3-10,5 aegasid, sellega - kui kõikidest etappidest osa võtaks - peaks kõigi eelduste kohaselt päris hästi 2008 a. konkurentsis olema.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
On ikka ja seda vägagi liiast... sest kui kellegi saavutus, nimetatud klassis on 10,5 siis järgnev 10,45, on palju-palju raskem tulema, kui see eelnev saavutus... isegi ka sinna lähedalegi. Rääkides 600cc, ikkagi ju alla 11,0-i, mis on paljudele tuunitud ratastele seni kättesaamatu... Rääkimata veel kõnealusest prognoosist... ehk 10,5 omakorda kümnendiku võrra veelgi allapoole. Ma seni pole aru sanud kuidas haritud inimesed oma prognoosides selliseid veksleid välja käivad... tahaks vähemalt mingeidki katsetuste tulemusi kuulda. See selleks - lubasin ka ju mingeid ebanormaalseid aegu seoses 10, xx aja minetamisega ( ehkl saab teoks kui miljon raha, õnne või aega üle jääb) aga käesolevasse teemasse, ehk kui:
a) on esimene stardipauk käinud siis minuarust käibki see reeglite järgi, mis enne eelnimetatud pauku kehtestatud on. Vastasel korral on osalejal õigus keelduda osalemast või selline diskrimineerimine, seaduses ettenähtud korras edasi kaevata, kõrgemalseisvale institutsioonile...
b) ettepanekud parendamiseks või muutmiseks tehakse enne kui otsustatakse kehtestatud reeglite järgi osalemast või tehakse seda pärast osalemist - aga muidugi vaid ettepanekute korras (sest osalemisega on reegleid juba tunnistatud),
c) kritiseerida kõike järgnevat, on loomulikult õigus, mistahes demokraatlikul juhul. Ka kriitika argumenteerimatu pareerimine ei kuulu tänapäeva ühiskonda - see on selge!
d) minupoolt avaldatu, ei ole ka kusjuures üldse mitte tõde ega seadus vaid, demokraatlikus ühiskonnas kasvanud ja selles vaimus ümbritseva isiksuse kujundamise tagajärjel kujunenud omavastutusliku kodaniku mõtteavaldus.
Tänan tähelepanu eest ja tervitustega,
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Vabandan, et oma juttu parandan - asi nimelt komavigades - mitte, et Eesti keel poleks asi, mis ajapikku ununeb, vaid grammatika. Andke andeks, no 36 turjal ja no kaugel see seniilsuski sealtmaalt on... no ja vaadake posti kellaaega ka muidugi
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Suzumen kirjutas:Vabanda, kuid Sinu pakutud aegu sõitsin ma 2004a natsa moditud 1300 Hayabusaga. Kuid see oli ka selle ratta piir. Alla 10sek ajad tundusid ulme. Sellest ajast on palju vett merre vooland ja nii tehnika kui modimine hoopis teises dimensioonis. Selliseid aegu reaalselt 600-stes on võimelised täna sõitma vaid Trammi ja Nitse ratas (Nitse vaid sellisel juhul, kui dieeti peab ja 20kg alla võtab
). Ma mõistan Sinu siirast soovi oma ratas kellegile pähe määrida, kuid mingi ausus ja südametunnistus peaks ikka sellisete tehingute juures säiluma
võtan omaks selle, et väljapakutud ajad on võibolla tõesti liiga ulme.
Aga Ain - kust sa võtad, et ma oma ratast siin kellegile "pähe määrida" tahan ning mind ebaaususes süüdistad? minu pakkumine oli kõige siiramalt anda oma ratas (millega pole veel tõesti kuuse tagant ajavõttu saanud proovida kuna sügis saabus enne) TÄIESTI TASUTA kodanik Steelriderile 2008 kiirendusvõistlustel kasutada anda kuna omal polnud plaani võistelda. Siinkohal võttes arvesse, et härra põhihuvi on rinka ning nagu sa isegi ilmselt väga hästi tead - on rinka ja kiirenduse seaded piisavalt erinevad, et ennast lihtsama võimaluse korral sellest ümberjebimisest enne iga võistlust säästa.
Ja tagasi aegade juurde tulles - jah, selliseid aegu on sõitnud Mati ja Jaak, treeningutel/testidel kiireminigi. Midagi ma nende härrade ratastest tean ju ka, siinkohal jätkuvalt mõlemale. Seetõttu arvangi jätkuvalt, et selle vahe aegadevahemiku ülemine ots pole siiski sugugi "ulme" ka nimetatud ratta jaoks ehk siis 10,5 ning sõltub olulisest ka muudest tingimustest peale ratta.
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Tundub et pean endale sihiks seadma nende "ulme" aegade väljasõitmise... vähemalt ülemise otsa. Dieedil olen juba ammu... trenni tegemiseks tsiklile piigid alla
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Ka Motobox Racing Teamil on plaan midagi sarnast järgmine aasta ette võtta, kui keegi ratast ära just ei osta. Aga mõtteid on palju ja need on segased. Fakt on see, et samas konditsioonis rattaga või mingeid pisikesi muudatusi tehes, me järgmist tervet hooaega minu rattaga kaasa ei sõida. Kuna aga üks eesmärkidest, nimelt uus E klassi rekord jäi tänu Trammi tublile rekordiparandusele saavutamata, siis võib juhtuda, et osaleme testipäevadel quadispordist vabadel päevadel. Ja kui testipäevade tulemused seda lubavad, eks siis tuleb üritada ka mõnel võistlusel tulemust vormistamiseks korrata. Suzumeni jutt on selle koha pealt täiesti õige, et pill suudaks mul palju enamat, kui ma vaid dieeti peaks ja 20 kilo alla võtaks. Kuna ma aga ei taha välja näha selline pikk ja sihvakas nagu Suzumen ise, siis võtame alla kohe hoobilt 35 kilo ja lenksu istub ei keegi muu, kui Janza ise Aga see kõik saab juhtuma vaid siis, kui quadi kõrvalt vaba aega jääb ja võistlused ning treeningpäevad ei kattu.
PS. Nigga sõiduoskustes ma ka ei kahtle, aga paraku kaaluvõit teda kasutades oleks suht marginaalne.

Suzumen kirjutas:nitse kirjutas:Kuna ma aga ei taha välja näha selline pikk ja sihvakas nagu Suzumen ise, siis võtame alla kohe hoobilt 35 kilo ja lenksu istub ei keegi muu, kui Janza ise
Aga see kõik saab juhtuma vaid siis, kui quadi kõrvalt vaba aega jääb ja võistlused ning treeningpäevad ei kattu.
PS. Nigga sõiduoskustes ma ka ei kahtle, aga paraku kaaluvõit teda kasutades oleks suht marginaalne.
Sihvakuse etalon on ikka meie hulgas Mikk
![]()
Aga kas quadid siis füüsika seadustele ei allu ja seal võisteldes võid ennast ka 150kg süüa?
Erinevalt kiirendusest kahandab quadisport iseenesest kehakaalu optimaalseni, kui aktiivselt teha

-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Suzumen kirjutas:pacaan kirjutas:minu pakkumine oli kõige siiramalt anda oma ratas (millega pole veel tõesti kuuse tagant ajavõttu saanud proovida kuna sügis saabus enne) TÄIESTI TASUTA kodanik Steelriderile 2008 kiirendusvõistlustel kasutada anda kuna omal polnud plaani võistelda.
Ei lugenud Sinu esmasest postituses seda "TÄIESTI TASUTA" kuskilt välja. Kõik pakkumised, mis on tehtud on ikka olnud müügipakkumised. Kuid kui asjalood on nii, nagu sa räägid siis minupoolsed siirad sorryd ja kiidulaul takkaotsa Sulle sellise pakkumise eest
Huvitav oleks isegi vaadata, kas uus kasutaja suudab Sinu sõidetud aegu üle sõita
no ma arvan, et iga sell suudab iga kell mu uue rattaga üle sõita minu poolt stock mootori ja commanderi 0-mapiga vana rattaga 2007 hooajal parimaks ametlikuks jäänud 10,90-i (arvestamata treeningute ka vähe paremaid aegu) kui ta just hobikorras sumomaadleja pole
minu jaoks on järgm. aasta huvitav vaadata kas ma oma sõna 10,5 osas suudan pidada või pean ennast lihtsalt tühikargajaks tunnistama , samuti mida suudab Janza Nitse rattast välja pigistada kui neil jääb aega tegeleda sellega. samuti see KES üldse järgm aastal võistlevad (hetkel nagu F-klass tundub eriti hõre - aga see-eest kiire
)
Suzumen kirjutas:nitse kirjutas:Erinevalt kiirendusest kahandab quadisport iseenesest kehakaalu optimaalseni, kui aktiivselt teha
Ja millal see aeg siis sinuni jõuab? Tore oleks näha Jaagu ja Miku ristsugutist
Nägin juhuslikult su naisukest poes. Muljetavaldav ostukorv. Sa peaks magama ka quadi otsas, et sellise toitumise juures kasu oleks
Tõsi ta on, et täna näitab kaal 107kg. Kiirendushooaega alustasin 102kg-ga ja lõpetasin 104kg juures. Mis tegelikult mu kiirenduspillile saavutatud tulemuste najal on selge tunnustus! Kuigi tegelikult on see au 100% Janza oma Realistlikus perspektiivis saab must varsti tugitoolisportlane...
Pacaani uuest rattast ei tea ma kahjuks mitte tölligi, aga luban täna julgelt, et kui järgmine hooaeg mõnel võistlusel näitab Pacaan ametlikult 10,500 või kiiremat aega, siis sõidan lugupidamisest tema tulemuse vastu kaasa terve 2009 hooaja kasvõi mingi tossava sõjaaegse teraslinnuga, kui paremat võtta pole, aga teen kõik etapid kaasa.
Täna ma siiski arvan, et Pacaan ei anna omale päris selgelt aru, kui pikk maa on 10,9-st minna 10,5-ni. Sinna vahele jääb mitu linnuteed, palju valgusaastaid ning lugematu arv kalendreid Ja 10,300s aja puhul ootab igal võistlusel minu poolt Pacaani box koos cateringiga

-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
ehee - palju õnne Eesti meistrid ja natuke vähem meistrid 2007
600cc
Nitse
Sepp
Eikki
üle 600cc
Virves
Suzumen
Kuuskla
Just avastasin, et punktid välja pandud.... ja suht huvitaval moel - kõik osalejad said 200 punkti... va. mina Ilmselt karistuseks selle eest, et kuusepuu ees voodiga magasin vaheajal või, et 600cc kiireima ajasõidu tulemuse sõitsin
23-ndal tulen tõstan topsi tublide terviseks. Kuna tublisi on palju siis tõstan topsi ka loomulikult palju
Kui kõik on saanud 200 punkti, siis on see selge märk sellest, et MC39 üritus oli korraldatud veel sitemini, kui me siiani arvasime. Ehk neil pole enam mingit logigi alles. Isegi kui eliminaatoreid sõita ei saanud, peaksid ajasõitude punktid kõikidel kohtadel erinema 1 punkti võrra. Mati 216, mina 215, jne, jne.

-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Ei mis, kõik on täiesti olemas: http://www.bhra.ee/index.php/page,4voistlus
Ainult E01 numbril pole minu nime taga, muu on ju tip-top korras.
See tabel on ju kogu aeg üleval olnud, mida sa Ain sokkisid, et alles eelmine nädal sai Prrr korraldajatelt logi?! Selle trahviks Ain küsi üks mõistlik selgitus asjaosalistelt, et mismoodi saavad kõik tsiklid ühtemoodi saada 200 punkti. Kas me autasustamisel seisime siis loosi alusel we?

tramm66 kirjutas:Heh - siis ma oleks ju 1127 punktiga kuues kuna sama punktiskooriga Beljajevil on vähem etapivõite
See tuleb joonde ajada ja õiglus majja lüüa. Vana traditsiooni kohaselt tahaks Matiga lõpupeol toopi panna, no aga kamoon, Eesti Meistril ei kõlba ju väljaspool esikuuvikut vendadega ühes lauas viibida, olgu nende rekord nii ulme kui tahes!

-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
nitse kirjutas:Pacaani uuest rattast ei tea ma kahjuks mitte tölligi, aga luban täna julgelt, et kui järgmine hooaeg mõnel võistlusel näitab Pacaan ametlikult 10,500 või kiiremat aega, siis sõidan lugupidamisest tema tulemuse vastu kaasa terve 2009 hooaja kasvõi mingi tossava sõjaaegse teraslinnuga, kui paremat võtta pole, aga teen kõik etapid kaasa.
no kanali speedestil kindlasti õnnestub
aga kui keegi eelnevaid poste luges sellel teemal siis lubasin selle ratta ühele teisele kodanikule juba ju 2008 EM võistlusteks kasutada ja oma ulmeunistusi üritaks esimeses järjekorras täita ametlikul testipäeval ametlikult õigeid aegu näitava ajasüsteemiga välja sõita et siis võistluspiloot ära vormistaks
aga see kõik 200 punkti teema on küll kummaline jälle (mitte, et mul isiklikult siinkohal mingit vahet oleks aga õiglus maksab kah midagi).
Suzumen kirjutas:pacaan kirjutas:KES üldse järgm aastal võistlevad (hetkel nagu F-klass tundub eriti hõre - aga see-eest kiire
)
Mul Miku ratta jaoks uus eriti efektiivne bensiinilisand: suhkur ostetud. Peaks jätkuma kogu hooajaks
Ega Sa vist muudmoodi minust mööda ei saa jah
Aga neljas siis neljas, mis teha! Järgmine aasta näeme, raisk!
Miku
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.