XV 1900 Midnight Star
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
XV 1900 Midnight Star
Kui kõik algusest ja ausalt ära rääkida algas asi sellest, et tegin lõppenud suvel pikema, saatusliku, kahenädalase reisi mööda lähiriike ja naastes avastasin, et nii palju kui ma oma praegust ratast ka ei hinda, tuleb vastu võtta julm otsus ja tema kõrvale/asemele soetada matkamiseks sobilik tsikkel. Olles lootusetu Stari fänn, langes valik loomulikult selle cruiseri kasuks, millest ka küsimus- on siin kedagi, kellel oleks kogemusi antud rattaga, kõik head ja vead on teretulnud...
terv.
Alar
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
Tere,
Sõidan ise 1300 Midnightiga olles eelnevalt omanud kahte 1100 DragStari. Kuigi pole 1900, siiski saan mõningaid järeldusi teha. Valik 1300 peale langes puhtalt seetõttu, et 1900 on minu jaoks liiga suur igas mõttes, kuid eriti käte asend ja sellega manööverdamine (olen 187 cm ja 95 kilo).
Küll aga on Yamaha insenereid mõlema ratta puhul osanud luua olukorra, mida 1100 juures oli tunda igal sammul - ülekanded on nii napakad, et normaalse maanteekiiruse juures on tunne, et kusagil PEAB olema 1 lisakäik.
Kuigi olenkardaanülekande austaja, siiski pean tunnistama 1300 ja 1900 ainuõigena sobivat rihma - see on aidanud teha ratta mõnevõrra kergemana kui sama suured aparaadid oleks kardaanina.
Vana kooli mehed kindlasti krimpsutavad nina sissepritse peale (mida ka mina alguses tegin), kuid see on trend ja sellega peab leppima.
Hea on juhitavus. Hea on isteasend. Hea on lisavarustuse valik (kuigi palun ära ehmata ära orignaal kohvrite hinnast, mis letis on koos raamidega ca 30K). Ja mis peamine - ratas näeb välja nagu normaalne custom ratas. Mitte plastmassist kroomilaadne sportratas.
Ahjaa... ja endiselt ütlen, et jalalauad on asjad, mis PEAVAD olema customil/cruiseril. Kes on sõitnud, see teab.
Kohe tuleb ära vahetada originaal summuti ning kui klaasi ostmiseks läheb, siis vali keskmise suurusega. Väike on hea kuid ainult linnakiirustel. Maanteel pikka otsa sõites tahaks siiski veidi kõrgemat.
1900 väiksema velle 1300 pilte saad siis näha www.aednurm.ee/pics/midnight
Nagu ise võid näha, on lisavidinaid juurde pandud suht palju ja ˇeks talvega peaks veel neid kogunema.
-
Teema algataja - Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Credo kirjutas:Tere,
Sõidan ise 1300 Midnightiga olles eelnevalt omanud kahte 1100 DragStari. Kuigi pole 1900, siiski saan mõningaid järeldusi teha. Valik 1300 peale langes puhtalt seetõttu, et 1900 on minu jaoks liiga suur igas mõttes, kuid eriti käte asend ja sellega manööverdamine (olen 187 cm ja 95 kilo).
Küll aga on Yamaha insenereid mõlema ratta puhul osanud luua olukorra, mida 1100 juures oli tunda igal sammul - ülekanded on nii napakad, et normaalse maanteekiiruse juures on tunne, et kusagil PEAB olema 1 lisakäik.
Kuigi olenkardaanülekande austaja, siiski pean tunnistama 1300 ja 1900 ainuõigena sobivat rihma - see on aidanud teha ratta mõnevõrra kergemana kui sama suured aparaadid oleks kardaanina.
Vana kooli mehed kindlasti krimpsutavad nina sissepritse peale (mida ka mina alguses tegin), kuid see on trend ja sellega peab leppima.
Hea on juhitavus. Hea on isteasend. Hea on lisavarustuse valik (kuigi palun ära ehmata ära orignaal kohvrite hinnast, mis letis on koos raamidega ca 30K). Ja mis peamine - ratas näeb välja nagu normaalne custom ratas. Mitte plastmassist kroomilaadne sportratas.
Ahjaa... ja endiselt ütlen, et jalalauad on asjad, mis PEAVAD olema customil/cruiseril. Kes on sõitnud, see teab.
Kohe tuleb ära vahetada originaal summuti ning kui klaasi ostmiseks läheb, siis vali keskmise suurusega. Väike on hea kuid ainult linnakiirustel. Maanteel pikka otsa sõites tahaks siiski veidi kõrgemat.
1900 väiksema velle 1300 pilte saad siis näha www.aednurm.ee/pics/midnight
Nagu ise võid näha, on lisavidinaid juurde pandud suht palju ja ˇeks talvega peaks veel neid kogunema.
tänud Credo, just see oligi üks minu jaoks suurimaid rattavahetuse põhjustest, üks lisakäik- kui laksad terve päeva kiirustel 130-140kmh siis benajaamas kohvitassiga suule pihtasaamine on suht problemaatiline
floorboards- kui ostsin DS-i siis alguses oli esimene mõte, et need lendavad kohe kus kurat, nats sõites muutus arvamus täiesti, see on just nimelt MUST- mitte eales ei vaheta raudade vastu.
Dragil on mul Cobra Speedsterid ja uuele rattale tulevad samad sumpad enne kui ratta kohale saab
Veidi häiris mindki see pritsungi teema- aga samas väsitas ka iga käivitamisega kogu aeg toore regullimine
küll uutel Staridel on plasti ja muid highteci selgelt ülemäära aga see on ilmselt just see, millega tuleb harjuda...
terv.
Alar
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
Credo kirjutas:...
Küll aga on Yamaha insenereid mõlema ratta puhul osanud luua olukorra, mida 1100 juures oli tunda igal sammul - ülekanded on nii napakad, et normaalse maanteekiiruse juures on tunne, et kusagil PEAB olema 1 lisakäik...
tere
ei saanud ausalt öeldes aru, kas see "ühe käigu puudumine" on Midstaride puhul lõpuks kõrvaldatud või on Yamaha insenerid endiselt sellise totra ülekande säilitanud?
Raul
Fakt, et meduusid on suutnud elada ilma ajudeta mitu miljonit aastat, annab lootust nii mõnelegi inimesele
Vana kooli mehed kindlasti krimpsutavad nina sissepritse peale (mida ka mina alguses tegin), kuid see on trend ja sellega peab leppima.
Veidi häiris mindki see pritsungi teema
Aga miks siis ometi? Minu arvates on kütuse sissepritse parim asi mis ottomootorite juures viimasel ajal leiutatud on.
-
Teema algataja - Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
borq kirjutas:Credo kirjutas:...
Küll aga on Yamaha insenereid mõlema ratta puhul osanud luua olukorra, mida 1100 juures oli tunda igal sammul - ülekanded on nii napakad, et normaalse maanteekiiruse juures on tunne, et kusagil PEAB olema 1 lisakäik...tere
ei saanud ausalt öeldes aru, kas see "ühe käigu puudumine" on Midstaride puhul lõpuks kõrvaldatud või on Yamaha insenerid endiselt sellise totra ülekande säilitanud?
väidetavalt on kasti ülekannet nii palju muudetud, et see probleem ei pidavat enam segama...
terv.
Alar
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
-
Teema algataja - Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
spinna kirjutas:Vana kooli mehed kindlasti krimpsutavad nina sissepritse peale (mida ka mina alguses tegin), kuid see on trend ja sellega peab leppima.
Veidi häiris mindki see pritsungi teema
Aga miks siis ometi? Minu arvates on kütuse sissepritse parim asi mis ottomootorite juures viimasel ajal leiutatud on.
kas sa siis ei tea, mootorrattale on omane:
V-2
rauast valmistatud
karburaator
õhkjahutus.... jne.
terv.
Alar
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
spinna kirjutas:Daaaa-nuuuuuu.... Kui selle ideoloogiaga lõpuni minna, siis ta ei tohiks ka Jaapanis tehtud olla :lol:
Tulge kapist välja, mehed. Tunnistage, et teil on jaapani ratas ja sissepritse :P
Jaapani ratast peaks ikka häbenema veidi. Ja kapist välja tulemine on p*** värk noh.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Valmet kirjutas:spinna kirjutas:Daaaa-nuuuuuu.... Kui selle ideoloogiaga lõpuni minna, siis ta ei tohiks ka Jaapanis tehtud olla
![]()
Tulge kapist välja, mehed. Tunnistage, et teil on jaapani ratas ja sissepritseJaapani ratast peaks ikka häbenema veidi. Ja kapist välja tulemine on p*** värk noh.
Argumenteerid ka äkki?
+358458693818
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
vilosius kirjutas:Valmet kirjutas:spinna kirjutas:Daaaa-nuuuuuu.... Kui selle ideoloogiaga lõpuni minna, siis ta ei tohiks ka Jaapanis tehtud olla :lol:
Tulge kapist välja, mehed. Tunnistage, et teil on jaapani ratas ja sissepritse :PJaapani ratast peaks ikka häbenema veidi. Ja kapist välja tulemine on p*** värk noh.
:shock: Argumenteerid ka äkki?
Jaapani ratas on tegelikult piraatkaup ehk koopia euroopas või ühendriikides leiutatust. Tegu siis mingi odava kaubaga, mida ostetakse peamiselt kokkuhoiu kaalutlustel. Paraku ei saa .........d aru, et kui nad oma raha piludele annavad, jääb kogu nende ümbrus vaesemaks. See "tore" trend on viinud selleni, et enamus inimesi peab juba praegu lugema liitreid mis 100le kuluvad. Ja selle aasia prahi soetamine on hävitanud palju legendaarseid mootorratta marke. Siin kohal soovin jõudu kõigile kes riisirakettidega sõidavad (eesmärk pühitseb abinõu). Ühesõnaga sõitke, aga ärge uhkustage!
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
vilosius kirjutas:Su jutt läheb umbes teema alla: "Ma vihkan oma elus kahte asja - rassiste ja neegreid"
Ma ei saa midagi sinna teha, sest olen eestlane suure sooviga elada Eestis koos teiste eestlastega ja parem kui naaberriikides elaksid ka valged inimesed.
Lühinägelik on see kes arvab, et meid ei oota neegrite ja hiinlaste invasioon.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Valmet kirjutas:vilosius kirjutas:Su jutt läheb umbes teema alla: "Ma vihkan oma elus kahte asja - rassiste ja neegreid"
Ma ei saa midagi sinna teha, sest olen eestlane suure sooviga elada Eestis koos teiste eestlastega ja parem kui naaberriikides elaksid ka valged inimesed.
Ja kõik, kes samuti arvavad - ärge ostke jaapani tsikleid.
BTW: järgneb tsitaat.
"Põrguinglid hakkasid sõitma Harley-Davidsonidel, sest neil puudus valikuvõimalus nagu tänapäeval. 1957. aastal tuli valida Harley ja Triumphi või BSA vahel. Indianide tootmine oli selleks ajaks juba lõpetatud. Põrguinglite jaoks on alati tähtis olnud kasutada Ameerikas valmistatud masinaid. Kui rääkida toote kvaliteedist, siis mulle isiklikult Harleyd ei meeldi.Sõidan neil vaid seetõttu, et kuulun klubisse ja nad on imidshi lahutamatuks osaks, kuid võimaluse korral kaaluksin tõsiselt Honda ST 1100-le või BMW-le ümber- istumist. Jäime rongist lootusetult maha siis, kui jätsime kasutamata võimaluse kolida ümber Jaapani ratastele, kui nad hakkasid tootma raskemaid mudeleid." Tsitaadi lõpp.
Ralph "Sonny" Barger
"Hell's Angel''
lk.65
Vabandan samuti OT pärast..
+358458693818
Valmet kirjutas:Jaapani ratas on tegelikult piraatkaup ehk koopia euroopas või ühendriikides leiutatust
Läheks siis juba loogikaga lõpuni äkki? Jänkid on veelgi suuremad sulid ja plagiaatorid, kopeerisid Benzi ja Maybachi ideed ja lõid püsti täiesti iseoma autotööstuse. Nii kaugele ajalukku ei viitsi tagasi minnagi, et öelda, et üks tõsine eesti mees peaks tänapäeval üleüldse Renault'iga sõitma, mitte mingi saksa piraatkoopiaga. Mõtleks vaid. Hiinlastelt püssirohu ja rakettide "varastamisest" ei tasu rääkidagi, või sellest kuidas indoneesia ja mikroneesia paatidega suiti Helsingis käime? jne jne jne
-
Teema algataja - Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Valmet kirjutas:vilosius kirjutas:Valmet kirjutas:spinna kirjutas:Daaaa-nuuuuuu.... Kui selle ideoloogiaga lõpuni minna, siis ta ei tohiks ka Jaapanis tehtud olla
![]()
Tulge kapist välja, mehed. Tunnistage, et teil on jaapani ratas ja sissepritseJaapani ratast peaks ikka häbenema veidi. Ja kapist välja tulemine on p*** värk noh.
Argumenteerid ka äkki?
Jaapani ratas on tegelikult piraatkaup ehk koopia euroopas või ühendriikides leiutatust. Tegu siis mingi odava kaubaga, mida ostetakse peamiselt kokkuhoiu kaalutlustel. Paraku ei saa .........d aru, et kui nad oma raha piludele annavad, jääb kogu nende ümbrus vaesemaks. See "tore" trend on viinud selleni, et enamus inimesi peab juba praegu lugema liitreid mis 100le kuluvad. Ja selle aasia prahi soetamine on hävitanud palju legendaarseid mootorratta marke. Siin kohal soovin jõudu kõigile kes riisirakettidega sõidavad (eesmärk pühitseb abinõu). Ühesõnaga sõitke, aga ärge uhkustage!
Star on jupp aega juba rohkem jänki kui japsi brand. Näiteks- usas müüakse 9 stari 2008.a. mudelit, mujal maailmas 2. Viimased mudelid on välja töödanud jänki konstruktorid ja disainerid ja 99% aftermarket vidinatast kah usast pärit nii et vähemalt Staril on küll jänki/japsi piir üsna häguseks muutunud...ja kui hinnast rääkida, ega needki enam teab kui erinevad ole
terv.
Alar
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
spinna kirjutas:Valmet kirjutas:Jaapani ratas on tegelikult piraatkaup ehk koopia euroopas või ühendriikides leiutatust
Läheks siis juba loogikaga lõpuni äkki? Jänkid on veelgi suuremad sulid ja plagiaatorid, kopeerisid Benzi ja Maybachi ideed ja lõid püsti täiesti iseoma autotööstuse. Nii kaugele ajalukku ei viitsi tagasi minnagi, et öelda, et üks tõsine eesti mees peaks tänapäeval üleüldse Renault'iga sõitma, mitte mingi saksa piraatkoopiaga. Mõtleks vaid. Hiinlastelt püssirohu ja rakettide "varastamisest" ei tasu rääkidagi, või sellest kuidas indoneesia ja mikroneesia paatidega suiti Helsingis käime? jne jne jne :)
Noh ma siin manitsengi vigu mitte tegema. Ega ma isegi süüst puhas ole, aga proovin areneda.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Star on jupp aega juba rohkem jänki kui japsi brand. Näiteks- usas müüakse 9 stari 2008.a. mudelit, mujal maailmas 2. Viimased mudelid on välja töödanud jänki konstruktorid ja disainerid ja 99% aftermarket vidinatast kah usast pärit nii et vähemalt Staril on küll jänki/japsi piir üsna häguseks muutunud...ja kui hinnast rääkida, ega needki enam teab kui erinevad ole :wink:
terv.
Alar[/quote]
Aga kuhu raha laekub? Jänkid on siis japsidele sunnismaised pärisorjad.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
Teema algataja - Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Valmet kirjutas:Aga kuhu raha laekub? Jänkid on siis japsidele sunnismaised pärisorjad.
...näiteks aga kuhu laekub suure osa Eesti ettevõtete raha?
Ok, kui sul teemasoleva ratta kohta midagi öelda ei ole, tee teine teema, kus
neid küsimusi lahata...
terv.
Alar
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Valmet, kui võtta nüüd hüpoteetiliselt kätte ja panna näiteks mõni kiviaegse tehnoloogiaga HD ja sinu allkirjas olev XV750 kestvussõidule, siis paku, kes jõuab kaugemale?
Jaapanlased on juba ammu tõestanud nii moto- kui ka automaailmas oma tehnoloogilist üleolekut ja siin ei ole lihtsalt midagi vaielda - Honda, Suzuki, Mazda, Toyota, Kawasaki, Yamaha, Lexus, Subaru, Mitsubishi jne.Ülimalt kvaliteetsed tootjad.Aga tegelikult on suht humoorikas lugeda, et riisiga sõidavad ainult wannabed ja kusikud
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Primo kirjutas:Valmet, kui võtta nüüd hüpoteetiliselt kätte ja panna näiteks mõni kiviaegse tehnoloogiaga HD ja sinu allkirjas olev XV750 kestvussõidule, siis paku, kes jõuab kaugemale?
Jaapanlased on juba ammu tõestanud nii moto- kui ka automaailmas oma tehnoloogilist üleolekut ja siin ei ole lihtsalt midagi vaielda - Honda, Suzuki, Mazda, Toyota, Kawasaki, Yamaha, Lexus, Subaru, Mitsubishi jne.Ülimalt kvaliteetsed tootjad.Aga tegelikult on suht humoorikas lugeda, et riisiga sõidavad ainult wannabed ja kusikud :wink:
Annan alla! Ausõna mul on veidi piinlik, et oman xv750-t. Parandan ennast esimesel võimalusel.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
Teema algataja - Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Primo kirjutas:Alar11 kirjutas:Küsisin- ei tulnud midagi- Credo, aitäh- tulemus XV1900 kodus, ja ise rahul
terv.
AlarVäga lahe, palju õnne
tänud, saan nentida, et üleeile sündis perre uus laps, kaalus 340kg, pikkust ei mäleta aga piisavalt, terve, poiss, must(ema küll teadmata ), aga välimuselt näha, et kui kutipudelit anda, sööb isukalt. Ehhhh, alati on öeldud, see isarõõm...
terv.
Alar
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.