Kolvi tift

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Marukoer
Postitusi: 126
Liitunud: 03 Jaan 2005, 21:55
Asukoht: Tabasalu

Kolvi tift

Lugemata postitus Postitas Marukoer »

tervist,asi siis selles,et mis moodi neid kolvi rõnga lukupilu vahel olevat tifti vahetada saaks,kui üldse saab?


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

lööd peene torniga tihvti välja või puurid välja. kõik sõltub tihvti materjalist.
kuid milleks seda kõike vaja


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

aga kui see ise pandud tift otsustab sealt lahkuda...., ma ka mõtlen, et milleks.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Arusaamatu jah milleks?

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

mx77 kirjutas:

milleks?

Näiteks:

Peale akende kuju muutmist, et vajadusel rõngaots aknast mööda juhtida.

Osadel tootjatel on tift rõngasoone ääres, osadel rõngasoone keskel.
Kuigi rõngaste mõõt on täpselt sama... aga saadavus kaubandusvõrgust erinev... ja vahest tuleb selletõttu kolb ja rõngas vastavusse viia.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Marukoer
Postitusi: 126
Liitunud: 03 Jaan 2005, 21:55
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Marukoer »

seda oleks vaja sellepärast teha,et see tift mida ma tahan välja vahetada on suht kulunud,pole ju vaja et rõngas hakkaks keerlema seal kolvi soones .......

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Deem, siis tuleb kolb ära visata. Ma küll ei tahaks et see isearetatud stopper mingi hetk minema jalutaks ja silindri p****se keeraks. Asi läheks ikka lõpuks kordades kallimaks.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Marukoer
Postitusi: 126
Liitunud: 03 Jaan 2005, 21:55
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Marukoer »

mnjah...


rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Tegelikult, kui tihvt on korralik ja pisut "needitult" kinni pandud ei tohiks ta omavoliliselt tööpostilt lahkuda.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kuulge, kui kolvil on ikka tift nii kulunud, et on hirm et rõngad hakkavad ringi käima, siis ei ole ju erilist fantaasiat vaja et ette kujutada kui kulunud see kolb üldse on :D.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Marukoer
Postitusi: 126
Liitunud: 03 Jaan 2005, 21:55
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Marukoer »

ma just kardan selle kõige alumise tifti pärast,teised 2 on nagu korras.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”