Venemaale tsikliga
Moderaator: Moded
Venemaale tsikliga
Tervist!
Tekkis sõbraga selline mõte et suvel ühel nädalavahetusel Sankt Peterburgi sõita ja sealseid vaatamisväärsusi imetleda. Aga sellist( http://live.hot.ee/aggregator/postimees/308709 ) artiklit lugedes ja teades et mootorraturit on veel kergem mõjutada kui autoga sõitvat kodanikku siis kui suur on oht ise millegi seesuguse asja ohvriks langeda kui võtta ette 3 päevane tripp kahel mootorattal ?
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Käin suht tihti Venes, seal hulgas ka Piiteris. Tsikliga ma seal küll liigelda ei tahaks. Auklikud teed/tänavad ja olematu liikluskultuur on tegelikult tunduvalt tõsisemad ohud kui sarnased juhtumid. On tunduvalt paremaid/ohutumaid/mugavamaid viise selle linnaga tutvumiseks. Muidu tasub St. Peterburg vaatamist igatahes.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
Enda kogemus on aastast 2003, kui kõik vähegi suuremad teed olid värskelt asfalteeritud - linna 300-s aastapäev ikkagi . Nüüdseks on toona pigaldatud asfalt ehk juba lagunenud, aga sellest liikluse ohtlikkuse jutust ma küll aru ei saa. No ei tunnetanud kahe linnas sõidetud päeva jooksul kordagi, et oleks ohtlikum kui näiteks Tallinnas. Autoga on ehk tõesti veidi harjumatu neljarealisel teel ümber reastuda, kuid tsikliga ei ole küll mingeid probleeme. Linnast väljas maanteel korra peeti kinni aga peale viis minutit järjest korrutamist "nõu mani" lõi võmm käega ja lasi edasi sõita. Aga väikestes kupüürides paberraha võiks igaks juhuls siiski ligi olla ... vahest võib vaja minna.
Kui millegagi võrrelda siis näiteks Pariisi kesklinnas valitseb minuarvates palju suurem kaos kui Piiteris .
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Divikas kirjutas:Käin suht tihti Venes, seal hulgas ka Piiteris. Tsikliga ma seal küll liigelda ei tahaks. Auklikud teed/tänavad ja olematu liikluskultuur on tegelikult tunduvalt tõsisemad ohud kui sarnased juhtumid. On tunduvalt paremaid/ohutumaid/mugavamaid viise selle linnaga tutvumiseks. Muidu tasub St. Peterburg vaatamist igatahes.
Kindlasti on paremaid varjante, kuid mõte oli sinna siiski tsikliga minna. Ja eelkõige huvitaks see, et elusalt ja sama komplektselt tagasi saaks. Ega keegi lisada ei tea, kuidas seal tasuliste valvega parklate kohapealt olud on ?
olen bussiga käinud, liiklus oli jube kahtlane, see liikluskultuur just. Tundus palju jõhkram ja ebaviisakam, paljud autod olid mõlgitud, samas suur linn ka.
Isegi sääraseid mõtteid peas mõlgutanud, et võiks minna, kuid siiani asi katki jäänud. Nagu ikka, kui ise hoolas ning korrektne oled, ei tohiks midagi juhtuda
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
kris. kirjutas:Kui millegagi võrrelda siis näiteks Pariisi kesklinnas valitseb minuarvates palju suurem kaos kui Piiteris
.
Veits küll erinevad kaosed:) aga tore on olnud mõlemas linna tsikliga viibida. Mõlema linnaga üks sama asi mul.. sealt liiga kiirelt läbi sõitnud. Pariisist kaks korda, sellest on kahju., oleks vaja rohkem aega olnud mõlema jaoks.. ehk siis hilhem millalgi.
Üldiselt suurte linnade fänn väga ei ole, kuigi ikka päris palju tuleb sinna sattuda ja siis kiirelt kohaneda.
Aga Venemaale suht alati valmis minema.
Kolm korda käinud erinevaid suundi ja hetkel on küll juba kange tahtmine uuesti minna. Venemaa suunaga ongi nii, et selleks peab veidi soont ja tahtmist olema.. jah on palju muid suundi ja muretum jnejne, aga see mis seal..see on nii omaette maailm, et seda pole mõtet võrrelda. Kui tahad leida põhjust kurtmiseks, leiad seda küllaga, aga sinna minekuks tuleb endaga veidi kokkuleppele jõuda ja arvestada kuhu minek. Mulle meeldivad erinevad kogemused ja olukorrad ja lisaks on seal siiski see omaetee see sürr ja nauding miks jälle sinna kipun (kehtib ka Ukraina jt kohta).
Aga kolme pävase Piteri tripiga on nii, et peale seda võib tunduda, et bussiga oleks lihtsam olnud. Siis kui jutt on linna vaatamisest. Tekitate enda lihtsalt lsa muret tsiklite hoidmise ja varustuse tassimisega, kui lähete nt muusumitesse vms. Või milleks muuks siiis sinna minnagi. Liikslus on päris huvitav ja kui tundub, et Tallinna liiklus on karm ja hirmus, soovitan veits järgi mõelda või lihtsalt harjuatda külma närvi. Siiski midagi võimatut ei ole ja ainult seepäart midagi ei peaks katki jätma, aga hoiatus on omal kohal, ma arvan.
Lisaks on sealne tänavate süsteem kohati selline, et annab seigelda. Parklad pole probleem ja kui keel suus ja ise norm tegelane ja oskad olukordadega hakkama saada, pole sul mingit probleemi. Lisaks tasub sul ka arvestada, et selle ajaga näed Piterit vaid väiest osa.. seega kodutöö on oluline.
Kogu see suund on teema, mida võiks peatükkide kaupa arutada.. ja juttu jätkuks. Aga siiski on huvitavamad seiklused ja kohtumised mul just sealt suundadelt... niiet jõudu ja edu!
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 54
- Liitunud: 06 Sept 2004, 09:51
- Tsikkel: 790AdvR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Kallega nõus, et Venemaaga (ja ka endiste liiduvabariikidega) on nii, et kui seal korra käia, siis on kaks varianti, kas hakkab meeldima ning tahad sinna jälle ja jälle tagasi minna või ei lähe sinna enam kunagi. Ise olen ida suunas käinud Motoreporteri tiimiga viimased kolm aastat järjest ning veel pole isu täis saanud. Suurlinnade liiklus meenutab esmapilgul küll täielikku kaost, kuigi mõne aja möödudes saab aru, et asi polegi nii hull kui paistab ja isegi mingi reeglipärasus hakkab silma. Sellega harjub üsna kiirelt.
Piiteris käisime tsiklitega aastal 2003. Linnaga tutvumiseks soovitan tsiklid kuskile kindlasse kohta ära parkida ja liikuda kohaliku transpordiga. Ise kasutasime trolli, metrood ja illegaalseid taksosi (viskad lihtsalt suvalise auto peale käe püsti ja üldjuhul peetakse kinni ning viiakse kuhu vaja). Juba see kohalik transport on omaette elamus. Samas on Piiteri linna vaatamisväärsused suhtkoht puntras koos, niiet kesklinnas saab ka vabalt jala ringi liikuda. Muuseumide ja muude vaatamisväärsuste piletid olid kohalikule ja turistile 3 korda erineva hinnaga. Kui räägid vene keelt nagu kohalik, siis saad ka kohaliku pileti. Meie kasutasime olude sunnil kohalike tüdrukute abi piletite ostmisel.
Turvalisusest rääkides pole meil olnud ühtegi halba vahejuhtumit. Alati kui kuskile läheme nii, et tsiklid silma all pole, oleme kõik tsiklid trossiga kokku tõmmanud ning lahtised asjad (kiivrid, paagikotid) kaasa võtnud. Ööseks oleme üritanud siiski tsiklid valvega parklasse või hotelli hoovi parkida. Gruusias juhtus ükskord isegi selline lugu, et parkisime tsiklid ööseks politsei jaoskonna ette ning kohalik ametnik valvas neid 10$ terve öö:)
Miilitsa kohta niipalju, et meie praktika kohaselt on kõige targem suhelda nendega inglise keeles. Üldjuhul ta lööb käega ja laseb minna. Aga kui muu ei aita, siis sularaha päästab alati:)
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Antskala kirjutas:Miilitsa kohta niipalju, et meie praktika kohaselt on kõige targem suhelda nendega inglise keeles. Üldjuhul ta lööb käega ja laseb minna. Aga kui muu ei aita, siis sularaha päästab alati:)
Viimase mõne aasta jooksul ka seal maal trahvimäärad suurenenud, kui paar aastat tagasi said näiteks kiiruse puhul (vahet polnud, kas oli +20 või +120) 100-200 rutsiga hakkama siis praegu küsivad ikka sinna 500 juurde. Omalt poolt soovitaks ringi sõita ka mööda väiksemaid kohti - täielik šhokiturism Tõesti "imedemaa"
Varguste kohalt peab tõsiselt silmad lahti hoidma, pihta pannakse kõik peale sooja si*a ja kuuma raua ja täitsa ausate nägudega varastavad
Teed ja tänavad Piiteri kesklinnas oluliselt paremas korras kui meil. Samas maantee peale piiri kohati "real shit"
Liiklus on suht rohkem "dzhungli seaduste" järgi kui meil, kuid kui jälgid enda paiknemist teiste suhtes ja ise rumalusi ei tee, saab hästi hakkama. Isegi vahele lastakse suht lõdvalt, tea kas tingitud väljamaa numbrist.
See siis eelmise aasta suvest (autoga 3 päeva kohal).
Hans
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Suzumen kirjutas:Huvitav, millal need "kollijutud" lõpevad
Erinevaid kollijutte ikka räägitakse. Kui esimest korda 97 aastal sai Poolas käidud, siis enne minekut ikka küsiti, kas testament tehtud jne. Sama oli esimese Venemaa reisi eel, aint paar korda hullem hala. Venemaa kollijutud pärinevad enamasti juttudest, mis rekkameestelt kuuldud. Need lood siis veidi võimendatakse ja räägitakse edasi, nagu käikski kogu asi sedasi. Enamsti siis miitsitage seotud lood, lisaks veel lood lõhutud Eesti numbritega autodest (turistid) ja nii see sünnib.
Tõsi on muidugi see, et eriti suuremate linnade suunal võib miilits tõesti väga tihti kinni pidada. No tn reisil läbi Venemaa Ukraina piirini, võis miilitsa peatusi kokku lugeda u 50 ringis:) Aga enamasti uuriti sõbralikult kust tulek, kuhu minek, palju ratas välja võtab jne.
Samas tuleb muidugi valmis olla väikseks väljapressimiseks. Ise olen nt maksnud 10$ ennetavat trahvi, et ikka kiirust ei ületaks:) Sellised asjad võivad mõnel muidugi igasuguse isu ära võtta venemaa suunale minna, aga mina võtan seda kui paratatust ja kohati võib see olla ka väga naljakas.
Igaks juhuks soovitan uurida kuidas on viimased lood lubade tõlkega, mida veel mõni aasta tagasi väga agaralt nõuti... Pea igas kontrollpunktis küsiti ja kuigi iga kord sai ära räägitus tehti siiski ühes punktis pärsi korralik peetimine ja trahv ära ka. Samas Murmaskis käies tegime selle paberi ära ja kordagi ei küsitud:) samas selle suuna (piiterist ülespoole) miilitsad on kordades rahulikumad ka:)
Aga nö tavaline rahvas suhtub tsikliga reisijasse lausa uskumatult hästi.. elatakse kaas, soovitakse edu, teed juhatadaes aidatakse osavõtlikult, kutsutakse külla (või koos veits viint viskama :)jne.
Suzumen kirjutas:Kuid kui kellelgi küsimusi, siis tagasisõidul laevas saavad kõik huvitatud ise OTSE Piiteri motohundilt küsida...kus ja mis. St-Peterburi Stunt Riding klubi president ja Piiteri motoelu arendaja sõidab koos minuga Tallinnasse tagasi.
Kindlasti väga huvitav ja hariv kogemus, aga samas tuleb arveatada, et see mida näeb kohalik, kuidas tal reeglid selged jne võib olla sootuks muu mida turist kogeda saab ja arveatada oskab
Eks kollijutud muidugi päris tühjalt kohalt ja ilma põhjuseta ei sünni, aga teatud põhjustel kiputakse ikka üle võimendama. Ja võib olla pahane kollijuttude peale, aga tripiga Lääne-Euroopasse seda siiski võrrelda ei saa. Igasugu huvitavaid asju ja elamusi tuleb ette. Nt päris mitu korda tuli kergelt lahata ka "miks te seal Eestis venelasi kiusate" teemat. Kõik kokku siiski ütlen, et ka mul vaid positiivsed elamused ja lähen kindlasti uuesti sinna suunda.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Piiteris käidud tsikliga aastal 1972.
Sõit Tartust 3,5 Jawaga-ga kl.17 start ja 20:30 Krasnoje selos.
Eks siis oli ka auke,aga mingit jama seal ei olnud.
Üks taksojuht ütles,et kl.pool 2 öösel tõstetakse sillad ülesse ja
enne minge üle jõe.(öömaja oli vassili saarel).
Väheusutav ,et keegi tsiklimeest puutub ja Moskva prospekti pidi saab ruttu kesklinna.
Üllar kirjutas:Üks taksojuht ütles,et kl.pool 2 öösel tõstetakse sillad ülesse ...
Sillad tõstetakse graafiku alusel, sellel aastal on ta selline
Sillade tõstmist peab kindlasti vaatama!
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: Venemaale tsikliga
Küsimus vanadele kaladele, kes Venemaa vahet käivad - järgmisel nädalal on Moskvasse sõit ja vaja oleks teada sellist asja, et kui palju tohib kaasa võtta kanget alkoholi? Siit sealt otsides sain tulemuseks 2 liitrit, kas vastab tõele? Ja sama küsimus ka õlle kohta. Pole mõtet mulle nüüd vastata, et sinna viia pole mõtet, sest seal odavam, vaja on kingitusteks kaasa võtta ja mitte vähe.
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Re: Venemaale tsikliga
Peterburi kandis peetaks ka tsiklimeete kokkutulekuid, kui aeg sobib, siis oleksin ka nõus kaasa tulema, kui muidugi võetakse.
-
- Postitusi: 206
- Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
- Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
- Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: Venemaale tsikliga
Vaja minna Ilomantsi (Soome), mis asub Vene piiri ääres. 500 km Soome teid sõita aga ei tekita mingit emotsiooni. Seega otsin alternatiivina võimalust läbi Peterburi minna. Vaatasin kaardilt sellist marsruuti: Tallinn-Peterburg-Priozersk-Vyartsilya-Ilomantsi. Ega keegi ole juhtunud seda teed sõitma? Mida võiks oodata Venemaa sellest piirkonnast?
Re: Venemaale tsikliga
Teiste kogemustest oskan selle piirkonna kohta öelda, et teed üldiselt kehvad või väga kehvad ja viidamajandus (k.a. Peterbuuris) on olematu, st sa pead teadma, kuhu sa sõidad.
-
- Postitusi: 755
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Venemaale tsikliga
Kellel on kogemusi, siis mind huvitab just see miilitsa ja trahvide teema, kuna ise tahaks tiiru Ukrainas käia.
Kas sõites alati õige kiirusega ja reegleid silmas pidades on trahvide saamine (raha väljapressminine) välistatud? Või peetakse ka lambist kinni ja püütakse midagi pähe määrida.
Ilmselt eksimused liikluses ikka juhtuvad, kas siis on otstarbekas miilitsaga vaielda selle üle kellel on õigus, nõuda tõestusmaterjali rikkumisest (radari näit vms), maksta altkäemakstu või mängida lolli et midagi aru ei saa.
Kuna olen põhimõtteliselt altkäemaksu maksmise vastu, siis kas rikkumise fikseerimise korral tehakse trahv (sularaha maksmine kviitungi vastu) kohapeal või läheb kuhugi komissaarile ja saadetakse Eestisse? Tasub teepeal öelda miilitsale, et raha mul kaasas pole, vormistage protokoll? Kas vormistavad siis?
Tänud
Re: Venemaale tsikliga
Ukraina mendid väga naglad ja tahavad iga asja eest raha.Samas kui sõidad nagu viiemees siis lambist nad külge ei tule.Protokolli ei tasu kunagi lasta teha sest siis lube vaevalt enam näed.Kõiges on alati võimalik kokku leppida.Ja ametlik trahvi maksmine võib võtta terve päeva kui mitte rohkem.Venemaal sama teema kõigi mentidega on võimalik alati ja kõiges kokku leppida.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Venemaale tsikliga
J a n n o kirjutas:. Vaatasin kaardilt sellist marsruuti: Tallinn-Peterburg-Priozersk-Vyartsilya-Ilomantsi. Ega keegi ole juhtunud seda teed sõitma? Mida võiks oodata Venemaa sellest piirkonnast?
Seda piiripunkti ise läbinud pole, aga vaadates kaarti, siis piiripunkt võiks olla sama suur kui Raja-Jooseppi, kust saab kindlasti üle. Aga kuna sealkandis tasub alati üle uurida, siis soovitan ametlikumalt uurida, kuidas sealt üle saab.
sang kirjutas:Teiste kogemustest oskan selle piirkonna kohta öelda, et teed üldiselt kehvad või väga kehvad ja viidamajandus (k.a. Peterbuuris) on olematu, st sa pead teadma, kuhu sa sõidad.
No minuarust on sealsed teed just Varaderole mõledud. Samas tehti siis kui ma viimati sel käisin Petroskoi lähedale selliseid euroteede lõike, milliseid ka euroopas kaugeltki igal pool ei näe. Kogu see kant tasub külastada kindlasti. Väiksed külad ja kogu ümbrus on igati elamusi pakkuvad. Kui aega, küasta Viiburit. Miilits on seal suunal palju leebem kui lõunas. Ja seda küll, et Piiterisse ise enam ilma GPSita ei lähe.. see on küll õigus:)
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Re: Venemaale tsikliga
prohor kirjutas:Ukraina mendid väga naglad ja tahavad iga asja eest raha.Samas kui sõidad nagu viiemees siis lambist nad külge ei tule.Protokolli ei tasu kunagi lasta teha sest siis lube vaevalt enam näed.Kõiges on alati võimalik kokku leppida.Ja ametlik trahvi maksmine võib võtta terve päeva kui mitte rohkem.Venemaal sama teema kõigi mentidega on võimalik alati ja kõiges kokku leppida.
Tervitus! Põhimõtteliselt võid sõita nagu ,,viiemees,, aga alati on võimalus, et peetakse kinni. Mida uuem ja
silmatorkavam rattas seda kindlam võimalus ,,andami,, maksmiseks! Võetakse ka täitsa ,,lambist,, maha,
selgituseks: sul on nii uhke ratas, sul on ,,navi,, peal, sa suitsetad Camel-it jne. - lähme autosse
Tõsi ega nad protokolli tegelikult ei vormistagi, nad ootavad kohe sinu ,,pakkumist,, Muidugi nagu eelposti-
taja arvas ongi kõige parem teeselda, et ei saa midagi aru. Reeglina nad eriti võõrkeeli ei oska Minu
jutt käib muidugi Ukraina kohta ja ei pruugi olla absoluutne tõde - see rohkem oma kogemustest. Aga riik
ise on lahe ja minna tasub!
Väike tuur ka see-aasta. Enamalt ikka vana-hea Euroopa
umbes 7000km. 2011. 2013 Rumeenia matk, milllest kujunes edasi balkani poole, kokku 9800 km
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Venemaale tsikliga
Erci kirjutas:Kellel on kogemusi, siis mind huvitab just see miilitsa ja trahvide teema, kuna ise tahaks tiiru Ukrainas käia.
Kas sõites alati õige kiirusega ja reegleid silmas pidades on trahvide saamine (raha väljapressminine) välistatud? Või peetakse ka lambist kinni ja püütakse midagi pähe määrida.
Ilmselt eksimused liikluses ikka juhtuvad, kas siis on otstarbekas miilitsaga vaielda selle üle kellel on õigus, nõuda tõestusmaterjali rikkumisest (radari näit vms), maksta altkäemakstu või mängida lolli et midagi aru ei saa.
Kuna olen põhimõtteliselt altkäemaksu maksmise vastu, siis kas rikkumise fikseerimise korral tehakse trahv (sularaha maksmine kviitungi vastu) kohapeal või läheb kuhugi komissaarile ja saadetakse Eestisse? Tasub teepeal öelda miilitsale, et raha mul kaasas pole, vormistage protokoll? Kas vormistavad siis?
Ma olen sellest vist mitmes teemas juba kirjutanud, aga siia siis veel. Vene ja Ukraina miilitsal on üks oluline vahe. Vene miilits võtab sind niisama ajaviiteks maha. Teeb niisama juttu, viskab nalja, uurib elu ja tsiklit, palub nokka tõsta jne. Lõpuks laseb minna ja soovib siiralt head teed.. seda siis enmasti. Mõned teevad või üritavad teha veits trahvi ka.. enamsti väljamõeldud põhjusel ja alati mustalt. isiklikult arvan, et kohtumise sealse miilitsaga on sealsete reiside üks lahutamatu osa, mis nii mõnigi kord on päris huvitavad ja lõbusad.
Ukraina miilits väidetavalt niisama peatada ei tohi ja enamsti seda ka ei tee. Mind on kõik korrad asja eest peetud ja mingit nalja või niisama juttu eriti ei tule..kohe räägitakse rahast. Mulle on alati räägitud juttu seadusest, mis ei luba välismaalastele trahvi teha kohapeal, vaid asi läheb kohtusse, kus kohtunik määrab jne..võivat minna (olnevalt nädalapäevast) mitu päeva jne. Selle jutu peale olen alati asjad kohapeal jutti ajand, sest nagu soomalsed ütevad "maasa maan tavalla" ja mul pole selle tegevuse juures põhimõttelisi taksitusi tekkinud. väga vaidlemine või õiguse taga ajamine on imho pigem ajaraisk..ise eelitan pigem sõita kui ebavõrdsetes tingimustes liialt kätt väänata. Ise usun, et kui üritad Ukrianas liigelda veits alla lubatu kiirust ja muus osas oled ka ettevaatlikumgi kui kodus, siis võib vabalt olla, et seal maal miilitsaga ei kohtu.
Et sellised mõtted päris mitmetest kümnetest kokkupuudetest igasugi miilitsatega.. teinekord ei taha jutulõng otsa saadagi, kui teema jälle sinna läheb:)
Kk
Et ni
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Venemaale tsikliga
Ka ületanud Vene - Soome piiri nii Raja-Joosepis kui ka Sallas.
Erakordselt viisakas teenindus, poisid kui ponksid, valged särgid seljas ja lips ees (kuigi esimesest sõidab üle mõni auto päevas). Asjad valgustati läbi ja kontrolliti piinliku täpsusega, aga mitte mingisugust norimist ega tühja ajaraisku küll ei olnud. Ja ei tekkinud ka probleemi sellest, et meile polnud antud Ivangorodist kaasa auto tollideklaratsiooni koopiat - kohapeal aitasid uue teha ilma mingi rahaküsimiseta. Vähemalt seal põhjas saavad Vene piiripunktid minult hindeks 5, eriti võrdluseks Ivangorodi jamaga.
Värtsilä on muidugi lõuna pool, aga usun, et ei ole ka seal mingit probleemi.
Kontrolli, kas see piiripunkt on lahti ikka kogu ööpäeva, suur tõenäosus, et ei ole.
Re: Venemaale tsikliga
Kas kellelgi on jagada värskemat kogemust tsiklitega Narvast Venemaale pääsemise kohta?
Viimane info näiteks ka sõiduautode järjekordadest on päris murettekitav. Tsiklid ilmselt saavad üle samas järjekorras, + mingid deklaratsioonid jms. Kui ca 12 rattaga minna, siis võib kuluda heal juhul tunde (halvemal juhul ka rohkem kui 24h)?
Praegu plaan 1. juulil minna ja siis 3. juulil läbi Karjala ja Soome tagasi. Või oleks targem vältida Narvat ja käia Peterburi all ära üldse algusest peale läbi Soome?
Re: Venemaale tsikliga
eesti poolt minnes saab ilma järjekorrata,tagasi on keerulisem vahest saab vahest ei saa
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.