õlikulu

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
jusspb
Postitusi: 32
Liitunud: 17 Dets 2007, 22:15
Asukoht: jõhvi

õlikulu

Lugemata postitus Postitas jusspb »

tahtsin küsida kas Cpi oliveril 2takti mis on 70cc tehtud läbis6it 6k uute juppidega 2k sõidetud. Kas õlikulu 1.2l 500km on normaalne ??
sooviks nendelt kes asjast teavad midagi või kellel endal on CPI vastust.

Kasutaja avatar

3m
Postitusi: 408
Liitunud: 25 Juul 2005, 16:24
Asukoht: Keila
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 3m »

1,2 l õli kohta peaks kuluma sul siis kuskil 50l bensu, ja kui ta sul 10 l sajale võtab siis on see tõesti normaalne, kuigi selle bensuga peaks iga tavaline sõiduauto hakkama saama :lol: Niiet selge on see et midagi seal ei ole normaalne

Aprilia Rs 125 '01-> Aprilia Rs 125 '04-> Z750-> FZ1S-> Tiger 800XC

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8799
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 134 korda
Tänatud: 334 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

mis see keskmine õli:bensiini suhe on 2t mootoritel? 1:32?
Kui see rollu võtab näiteks 5 liitrit kütust sajale, siis siis iga liitri kütuse kohta võetakse 31ml õli. saja kilomeetri kohta teeb see siis 155ml.
ning 500km kohta 775ml õli. kui mootorit on veel kaasa aidatud, siis ei tohiks midagi imestamisväärt see kulu olla.

Kasutaja avatar

3m
Postitusi: 408
Liitunud: 25 Juul 2005, 16:24
Asukoht: Keila
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 3m »

1:32 on vist natuke palju, 1:40-1:50 peaks uuematel masinatel olema :roll:
P.S. see minu 50 lidra bensu 1,2 l õli kohta oli selleks et mingit ettekujutust õli kulust anda.

Aprilia Rs 125 '01-> Aprilia Rs 125 '04-> Z750-> FZ1S-> Tiger 800XC

Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Kui see aparaat vastab tänapäevastele saastenormidele, siis seda vähe küll ei ole. Aga 2t masinatel mõõdetakse õlikulu ikka bensu suhtes. Põhimõtteliselt sõidab 2t mootor 1% seguga igapäevases kasutuses probleemideta, ainult iga on lühem kui 2,5% seguga sõites. Kütuse otsepritsega mudelid tarbivad alla 1%, sõltuvalt koormusest ja pööretest.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

ilma õlita sõidab ka mingi maa.
tavasõidul piisab mineraal või poolsünt segust 1:40 1:50
võidusõidumasinale vähemalt tuntud firma täissünt.1:33 1:35.
või arvab keegi teisiti :lol:


Teema algataja
jusspb
Postitusi: 32
Liitunud: 17 Dets 2007, 22:15
Asukoht: jõhvi

Lugemata postitus Postitas jusspb »

Valmet kirjutas:

Kui see aparaat vastab tänapäevastele saastenormidele, siis seda vähe küll ei ole. Aga 2t masinatel mõõdetakse õlikulu ikka bensu suhtes. Põhimõtteliselt sõidab 2t mootor 1% seguga igapäevases kasutuses probleemideta, ainult iga on lühem kui 2,5% seguga sõites. Kütuse otsepritsega mudelid tarbivad alla 1%, sõltuvalt koormusest ja pööretest.

no kui on 2.5% siis see tähendab 1:25le ja see on tavaliselt sissesõitvatele masinatele ja 1:50 le vist on isegi normaalne...
arvutasin et kui 1l pead vastu 500 km ja bensiini kulu umbes 4 sajale siis ongi õlikulu 1:50le ja on normaalne.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”