Kestvussõit (1 h) mootorratastel ja ATV-del Luhamaa, Võrumaa

Kui korraldad üritust ja tahaks sellest teada anda. Tahad kiita või kiruda olemasolevaid.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
silpukk
Postitusi: 60
Liitunud: 07 Mai 2007, 19:10
Tsikkel: KTM exc525 sm mx
Asukoht: mariehamn

Kestvussõit (1 h) mootorratastel ja ATV-del Luhamaa, Võrumaa

Lugemata postitus Postitas silpukk »

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

ikka "mõnus" võistlus küll. Litsentsiomanikele +500.

Ehk siis, kui tahad muid kestvuskrosse ka sõita, on osavõtutasu 3x kallim.
Ja kui eelmisel aastal olid litsentsiga ja sel aastal mitte, siis pääsed tavatasuga.

Ma ei saa aru, mida korraldajad sellega saavutada tahavad? Kiiremate sõitjate ärajäämist sellega ei saavuta.

Kasutaja avatar

yammu
Postitusi: 422
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:36
Tsikkel: Tuono
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas yammu »

Ja kuidas nad kontrollida kavatsevad kas oli litsents või mitte?

Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

mella kirjutas:

ikka "mõnus" võistlus küll. Litsentsiomanikele +500.

Miks sa ei jorise selle üle, et teistel võistlustel on litsentsi mitteomanikele +600?
:lol:
Samas ei saa ma aru, kas peab nii motosportlane olema, et vihjest piisavalt aru ei saa, millistele sõitjatele konkreetne võistlus mõeldud on...
tõenäoliselt selle pärast ka see "lollusemaks" arusaamise lihtsustamiseks.

yammu kirjutas:

Ja kuidas nad kontrollida kavatsevad kas oli litsents või mitte?

Litsentsiomanike nimekiri on siiani olnud täiesti avalik info. Lisaks veel see, et vaid tõeline ajukääbik tuleks selle peale, et registreerimisel valetama hakata, et odavamalt saada.

Minu poolt 12 punkti korraldajatele!!!

Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas HRQ »

"Kogemata lindi lõhkumisel peab võistleja sisenema rajale samast kohast ning parandama ise lindi." (lol)

"Litsentsiomanikele +500" Kui mõeldud "asjaarmastajatele", miks siis üldse litsensiomanike starti lastakse. Ehk siis teisisõnu- raha kaalub ülesse põhimõtte, et võistlus tegelikkuses tahetaksegi korraldada asjaarmastajatele. Ja kõik litsensiomanikud, tulge 1. märts Äksi jäärada sõitma, 2. märts samas 4 tunni sõit, võistkonnas 2 sõitjat.

Viimati muutis HRQ, 03 Veebr 2008, 13:33, muudetud 1 kord kokku.
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn »

oldmoped kirjutas:
yammu kirjutas:

Ja kuidas nad kontrollida kavatsevad kas oli litsents või mitte?

Litsentsiomanike nimekiri on siiani olnud täiesti avalik info. Lisaks veel see, et vaid tõeline ajukääbik tuleks selle peale, et registreerimisel valetama hakata, et odavamalt saada.

Minu poolt 12 punkti korraldajatele!!!

A kost ti tiiäti kiä ma olõ? ;)

Aga jah tõenäoliselt on Oldmoped-il õigus see võistlus on algajamatele... ühesõnaga mulle 8)

Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Oldmoped, ära oma kavalust nii üle ka hinda!

HRQ ütles oma postis tegelikult väga hästi ära selle piirangu mõttetuse.
See pole piirangu tegemine vaid eriti lollilt ebavõrdsuse tekitamine. Mille poolest erineb tänavuse litsentsiga sõitja sõitjast, kel eelmine aasta oli litsents ja tänavu mitte?

Kui tahavad asjaarmastajatele teha, keelaku üldse need, kellel kunagi litsents olnud. Nii "motosportlasi", nagu sina ette kujutad, ei takista see +500 mitte kuidagi osalemast.

Ja ma nüüd kujutan ette meie tavalisi ilmastikuolusid tüüpilisel veebruari lõpul.. paljud "asjaarmastajad" kasutavad krossinaela? Või kas nad on siis enam niiväga asjaarmastajad, kui neil naelad on?

Mis eristab asjaarmastajat harrastajast? Litsents? Või harrastajast sportlasest?

Mõtle natuke selle üle. Ja äkki siis saab mitte niiväga "mootorisportlane" ka aru, et litsents ei sõida.

Sa arvad, et ma 2K käin rõõmuga välja, et 4 võistlust aasta enda hea tunde nimel sõita? need 600+ mehed on ka faktiliselt võttes litsentsiga sõitjad - ühekordse litsentsiga.
Ma ei näe küll ühtki põhjust, et lisaks "karistusena" 500 peaks välja käima. Kuigi ka mina ei poolda EMF monopoolset seisundit määramaks, kes ja kus sõita tohib.

Aga toredat madistamist eelmiste aastate litsentsiomanikega ;)

oldmoped kirjutas:

Miks sa ei jorise selle üle, et teistel võistlustel on litsentsi mitteomanikele +600?
:lol:
Samas ei saa ma aru, kas peab nii motosportlane olema, et vihjest piisavalt aru ei saa, millistele sõitjatele konkreetne võistlus mõeldud on...
tõenäoliselt selle pärast ka see "lollusemaks" arusaamise lihtsustamiseks.

lärm kirjutas:

kuuldavasti pidi seal kohati päris mudane ja soine rada olema,kui ikka sitta tahant lendab siis vöin ka +1000maksta peaasi et nalja ka saab
jöudu korraldajatele
Lärm

irwwww... mida oligi vaja tõestada :P

Viimati muutis mella, 03 Veebr 2008, 15:12, muudetud 2 korda kokku.

lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lärm »

kuuldavasti pidi seal kohati päris mudane ja soine rada olema,kui ikka sitta tahant lendab siis vöin ka +1000maksta peaasi et nalja ka saab
jöudu korraldajatele
Lärm


siil

Lugemata postitus Postitas siil »

Selle 500 lisaEEKu võiks siis juba nimetada "litsentsist vabanemise tasuks", mis garanteerib võistleja sõiduoskuste kahanemise harrastaja/sportlase tasemelt asjaarmastaja tasemele :idea:

Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Lugemata postitus Postitas remy »

nu mis vingumine see on nüüd siis (togi) andke harrastajatele ka võimalus ja proffid võtku omasugustega mõõtu.

SV1000N, 525SX, Rajad

siil

Lugemata postitus Postitas siil »

Litsents ei vea piiri sportlaste ja asjaarmastajate vahele. Ma usun, et sellest lisatasust loobumine tooks lihtsalt kohale rohkem sõitjaid mis teeks asja kõigile osavõtjatele ja pealtvaatajatele huvitavamaks.

PS! Kui ostsin oma elu esimese tsikli sügisel 2007 ja käin ca 1 kord nädalas metsas(harva ka rajal) sõitmas, siis kas see teeb minust asjaarmastaja või sportlase?
Praegusel juhul litsentsi omades olen justkui sportlane, aga ilma litsentsita oleksin asjaarmastaja.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 371 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

viuviuviu. s**t suusailm mõjub vist osadele motomeestele halvasti. motikaga tänaval sõita ei saa ning lumesaan kogub ka nurgas tolmu. siis on vaja kükitada netis ja ajada vahtu suust välja.

alati on teil võimalus korraldada oma võistlus kus te saate ise kehtestada enda reeglid. vaadake siis, kuhu teie aeg ja vaev läheb...

kui kinos on kehv film, siis ma ei lähe seda lihtsalt vaatama, mitte ei kuku nutma, et miks ma peaksin sellise jama eest 120 eeki maksma.


siil

Lugemata postitus Postitas siil »

Eks see, et suusatada ei saa, on vähemalt minu postitustele jätnud kindlasti oma jälje :) ... vaht sai eile õnneks metsas välja aetud kaherattalise seljas!
Keegi ei sea kahtluse alla korraldajate rasket tööd ja vaeva, kuid kui öeldakse kinos, et televiisori omanikele on pilet 600 krooni ja tavakülastajale 120 krooni, vot siis teeb veidi kurvaks küll.

Kasutaja avatar

Teema algataja
silpukk
Postitusi: 60
Liitunud: 07 Mai 2007, 19:10
Tsikkel: KTM exc525 sm mx
Asukoht: mariehamn

Lugemata postitus Postitas silpukk »

siil kirjutas:

Eks see, et suusatada ei saa, on vähemalt minu postitustele jätnud kindlasti oma jälje :) ... vaht sai eile õnneks metsas välja aetud kaherattalise seljas!
Keegi ei sea kahtluse alla korraldajate rasket tööd ja vaeva, kuid kui öeldakse kinos, et televiisori omanikele on pilet 600 krooni ja tavakülastajale 120 krooni, vot siis teeb veidi kurvaks küll.

täiesti õigust räägid.Eesti meistrivõistlused on ka odavamad.Mileks küsida liigset 500st.Eestis on niigi vähe neid üritusi kus saab metsas tuuseldada.


K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Lugemata postitus Postitas K2bi »

t*** küll mella

kui ei taha 500 maksta siis ära söida mida te vingute siin

kes tahab see söidab ja maksab .

:D


lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas lärm »

Ärge kakelge ,kui ei suuda seda 500eeki ära jagada siis lohutuseks neile et juba märtsi löpp,aprilli algus toimub KARJÄÄRI KÄRNATAMINE 2008,kus köigil nii litsentsi omanikel kui ka asjaarmastajatel vöimalus sama osavötu tasu eest söita.
Plaan siis teha takistus kestvus söit sooldele ,atvdele Quadidele.plaan oleks rentida ka transponderid sest ega see ringilugemine käsitsi lihtne pole nagu ka turbatund seda näitas,aga täpsem info kuu aja pärast.
seniks kohtumiseni Luhamaal ja siis arvatavasti aprilli algul, kuna möeldud on ka neile asjaarmastajatele kel naelrehvid puuduvad,et saaks koos vördselt kimada.arvan et aprillis on juba nael mötetu.
tervitades Lärm

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

K2bi kirjutas:

t*** küll mella

kui ei taha 500 maksta siis ära söida mida te vingute siin

kes tahab see söidab ja maksab .

:D

Käbi, pealtvaatajad ei kobise :P

aga minupoolest tehku oma ulmereegleid. See sõit oli niigi kahtluse all, otsustamine muudeti lihtsamaks ;)
Eks ma teinekord, kui peaks võistluse tegemiseks minema, lasen setodele 3x maksu kehtestada. Lihtsalt profülaktika mõttes ;)


siil

Lugemata postitus Postitas siil »

lärm kirjutas:

märtsi löpp,aprilli algus toimub KARJÄÄRI KÄRNATAMINE 2008,kus köigil nii litsentsi omanikel kui ka asjaarmastajatel vöimalus sama osavötu tasu eest söita.

Rõõm - jään huviga lisainfo ootele.

Kasutaja avatar

ENZO
Postitusi: 264
Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
Asukoht: Viljandi tuled paistavad

Lugemata postitus Postitas ENZO »

Tahaks teada mis stiilis rajaga tegu on.....kas sellise rohkete tehniliste elementidega(hüpped,lained)või siis sellise emakese maa poolt voolitud ja kärnatamiseks mõeldud loodusliku rajaga.Kui pikk rada on?Paluks korraldajate kommentaare?

Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.

lauri86

Lugemata postitus Postitas lauri86 »

mella kirjutas:

Eks ma teinekord, kui peaks võistluse tegemiseks minema, lasen setodele 3x maksu kehtestada. Lihtsalt profülaktika mõttes ;)

Ega siis kõik setud kohe süüdi ole :P

Kasutaja avatar

Missomoto
Postitusi: 507
Liitunud: 07 Veebr 2008, 18:24
Tsikkel: Sherco 300SEF-R
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Missomoto »

ENZO kirjutas:

Tahaks teada mis stiilis rajaga tegu on.....kas sellise rohkete tehniliste elementidega(hüpped,lained)või siis sellise emakese maa poolt voolitud ja kärnatamiseks mõeldud loodusliku rajaga.Kui pikk rada on?Paluks korraldajate kommentaare?

Tegemist on loodusliku rajaga kus põhirõhk on mädal maal, võsal, looduslikel küngastel, ojakestel jm looduslikul. Raja (ringi) pikkus saab olema ca 2 km, kuid sõltub oluliselt ilmast mis sel momendil valitseb.

põrrpõrr
Kasutaja avatar

Missomoto
Postitusi: 507
Liitunud: 07 Veebr 2008, 18:24
Tsikkel: Sherco 300SEF-R
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Missomoto »

mella kirjutas:
K2bi kirjutas:

t*** küll mella

kui ei taha 500 maksta siis ära söida mida te vingute siin

kes tahab see söidab ja maksab .

:D

Käbi, pealtvaatajad ei kobise :P

aga minupoolest tehku oma ulmereegleid. See sõit oli niigi kahtluse all, otsustamine muudeti lihtsamaks ;)
Eks ma teinekord, kui peaks võistluse tegemiseks minema, lasen setodele 3x maksu kehtestada. Lihtsalt profülaktika mõttes ;)

Hei-hei
Rahu - ainult rahu! Las asjaarmastajad ka sõidavad võidukarikale ja tunnevad rõõmu protsessist ning ei pea häbenema oma kandilisi sõiduvõtteid ja hoidma raja veerde, et proffidele mitte ette jääda...

põrrpõrr
Kasutaja avatar

Missomoto
Postitusi: 507
Liitunud: 07 Veebr 2008, 18:24
Tsikkel: Sherco 300SEF-R
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Missomoto »

Hei asjaarmastajad!
Raja kohta niipalju, et tegemist on loodusliku rajaga kus on rohkelt sood, võsa, ojakesi ja looduslikke künkaidki. Pikkuseks rajal (ringil) ca 2 km aga lõplik pikkus sõltub ilmast sel ajal.
Litsentsiomanikud rahunege - las asjaarmastajad ka sõidavad karikale vaatamata oma kandilistele sõiduvõtetele. Nautige protsessi ja lugege ridade vahelt :roll:

põrrpõrr
Kasutaja avatar

NeoCortex
Postitusi: 90
Liitunud: 26 Jaan 2007, 18:26

Lugemata postitus Postitas NeoCortex »

Ei tea kas see eelregistreerimine on vajalik?
Siit meilt on enamvähem kolm tsikklit kindlalt tulemas:)

Husaberg Fe600e 1998
Kawasaki Ninja 636 2002a
Kasutaja avatar

Missomoto
Postitusi: 507
Liitunud: 07 Veebr 2008, 18:24
Tsikkel: Sherco 300SEF-R
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Missomoto »

NeoCortex kirjutas:

Ei tea kas see eelregistreerimine on vajalik?
Siit meilt on enamvähem kolm tsikklit kindlalt tulemas:)

Ikka vajalik - saad odavamalt ja meil korraldajatel ka ülevaade saabuvatest hulkadest enam-vähem ja saame teistelegi huvilistele kodulehel teada anda juba regatud numbritest

põrrpõrr
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Missomoto kirjutas:

Litsentsiomanikud rahunege - las asjaarmastajad ka sõidavad karikale vaatamata oma kandilistele sõiduvõtetele. Nautige protsessi ja lugege ridade vahelt :roll:

ma ei saa aru, kas setudel on mingi oma loogika?
Piisab karikate arvuga võrdsest litsentsiomanikust, kes +500 välja käivad ja ei näe ükski asjaarmastaja karikat oma kapi peal :P
Kui teete asjaarmastajatele, keelake litsentsiomanikud kuni 5 aastat tagasiulatuvalt. Või eraldi klass.
Iseküsimus, kuidas te seda kontrollida kavatsete :P

Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

NeoCortex kirjutas:

Ei tea kas see eelregistreerimine on vajalik?

Korraldajatele annab eelregistreerimine tõepoolest aimu, mis neid ees ootab ja teaks selleks valmistuda. Et ei juhtuks, nagu Turbatunniga, kus loodetud 50 osavõtja asemel ligi 3x rohkem rahvast kohale vajus.

mella kirjutas:

ma ei saa aru, kas setudel on mingi oma loogika?
Piisab karikate arvuga võrdsest litsentsiomanikust, kes +500 välja käivad ja ei näe ükski asjaarmastaja karikat oma kapi peal

Ära küsi nii! Nemad on korraldajad ja nemad teevad reeglid. Kui Sulle meeldib, võtad osa. Kui ei meeldi, ei võta. Aga ära halise!
Äkki Sa peaksid vahelduseks oma mustade klaasidega prillid roosade või roheliste klaasidega prillide vastu vahetama et maailma vähe helgemates toonides näha? Ei saa ju alati kõige ning kõigiga võidelda ja võistelda.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

hannes kirjutas:

Äkki Sa peaksid vahelduseks oma mustade klaasidega prillid roosade või roheliste klaasidega prillide vastu vahetama et maailma vähe helgemates toonides näha? Ei saa ju alati kõige ning kõigiga võidelda ja võistelda.

Ma ei saa aru, miks jõhvikatel pidevalt minu "kõigiga võidelda ja võistelda" jalus on? Pidevalt on sel teemal inisemist. Keegi ei keela ju teistel paremini sõita minusugusest asjaarmastajast (heal juhul kord nädalas võtan tsikli välja) ;)
Kui ei meeldi, kirjutage oma reeglitesse teinekord sisse - Mella ei või võistelda. Siis hakkab keegi teine teil hambus olema.

Mis puutub luhamaa kestvussõitu, siis idee on väga hea ja aru on saada, et tahetakse asjaarmastajatele korraldada. JA on üritatud teha ka piirang, et asjaarmastajad saaks sõita (seda ka organiseerija kinnitas). Aga viis, kuidas piirang tehakse, on ajuvaba ning ei täida eesmärki.

Või mismoodi kõrgem osalustasu vähendab "ei pea häbenema oma kandilisi sõiduvõtteid ja hoidma raja veerde, et proffidele mitte ette jääda"?
Kui on hea rada, tulevad tegijad niikuinii ja 2km raja peal jõutakse tunni jooksul oi-kui-palju "jalgu jääda".

Ma ei tea, kas Turbatund oli planeeritud asjaarmastajatele või proffidele, kuid kohati jäi mulje, nagu aeglasemad mehed peakski kraavis sõitma ning "profid" ei suuda leida ohutut möödumisvõimalust. Eriti käis see mitte niiväga kiirete ATV-de kohta. Sellegipoolest oli mõnus sõit.

Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

mella kirjutas:

Ma ei saa aru, miks jõhvikatel pidevalt minu "kõigiga võidelda ja võistelda" jalus on? Pidevalt on sel teemal inisemist. Keegi ei keela ju teistel paremini sõita minusugusest asjaarmastajast (heal juhul kord nädalas võtan tsikli välja) ;)
Kui ei meeldi, kirjutage oma reeglitesse teinekord sisse - Mella ei või võistelda. Siis hakkab keegi teine teil hambus olema.

Asi kisub natuke isiklikuks, aga mõned korrad on juhtunud nii, et kui kellegi teisel midagi öelda ei ole, siis Mellal ikka on. On selleks siis sisulist põhjust või mitte. Usu, Sinu enda ja Sinu sõitmise vastu ei ole kellelgi mitte midagi, pigem poolt. Ja muidu oled Sa ka kõigiti tore inimene.

mella kirjutas:

Mis puutub luhamaa kestvussõitu, siis idee on väga hea ja aru on saada, et tahetakse asjaarmastajatele korraldada. JA on üritatud teha ka piirang, et asjaarmastajad saaks sõita (seda ka organiseerija kinnitas). Aga viis, kuidas piirang tehakse, on ajuvaba ning ei täida eesmärki.

Aga nende meelest on justnimelt selline piirang hea ja õige. See on nede valik ja otsus. Ja nemad peavad tagajärgedega ise hakkama saama. Eks nad siis pärast tee järeldusi, oli see hea või halb.

mella kirjutas:

Ma ei tea, kas Turbatund oli planeeritud asjaarmastajatele või proffidele, kuid kohati jäi mulje, nagu aeglasemad mehed peakski kraavis sõitma ning "profid" ei suuda leida ohutut möödumisvõimalust. Eriti käis see mitte niiväga kiirete ATV-de kohta. Sellegipoolest oli mõnus sõit.

Turbatund oli planeeritud selline kerge pühadevaheline meelelahutus. Aga tuli välja... ise tead, kuidas.
Samas mis proffid need "proffid" siis on, kui omale sõidutrajektoori ei suuda leida? Sama algajad siis ju, kui need teisedki algajad, kes "proffidel" jalus ukerdasid. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida :wink:

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Kaks eraldi klassi oleks tore küll, kuid kuna ei ole tegemist spordiga, nagu seda on näiteks MX või SM, siis eraldi klasside loomine on üleliigne peavalu.Mind pani näiteks hämmastama, et supermotos nüüd eemaldati hobby klass ja pisteti kõik open klassi.Nüüd peavad siis asjaarmastajad silm ruutus peas punnitama Kuuskede ja muude Eesti proffidega võidu.Mõte kaob ära ning arvatavasti ( kui seda juba ei ole tehtud ) loobuvad endised hobby klassi sõitjad kogu asjast.Tänama peab ilmselt meie jumalikku EMF'i :)

Challenge the Adventure.Ride The World
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Üritused”