Speedfighter 2
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Speedfighter 2
Roller ei kävitu enam -Speed Fighter2. Selline mure siis, et lihtsalt ei lähe enam käima roller, kuigi varemalt töötas hästi. Proovinud siis vändast käima panna ja starterist ,aga ei lähe lihtsalt. Küünal annab ilusti sädet, karbussi tegin ka puhtaks.
Oleks vaja abi mis jama on ?
Re: Väike mure
kartul111 kirjutas:...kuigi varemalt töötas hästi....
Kuna oli "varemalt"? - kas eile, nädal tagasi, kuu aega tagasi või eelmisel sügisel enne talve??
Foorumis ohtralt teemasid mittekäivitumise kohta. Nii just-just juhtunud asjade kohta kui ka pärast talveund kevadiste mittekäivitumiste kohta. Loe-sirvi neid. Mida iganes sulle siia ka kirjutatakse - kõik on juba kord või ka viis korda siin kirjas olnud ja tarkust juurde rohkem ei tule. Igat asjalikku nõuannet võid oma ratta peal kohe järele proovida või mõelda, et kas sul kah oli nii või midagi on teisiti.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Kui sa natukene mõtlev inimene oleksid, siis suudaksid sa kontrollida küünalt peale käiamist või väntamist.
Suudaksid eristada märja ja kuiva küünla.
Suudaksid panna natukene bensiini silindrisse ja uuesti proovida.
Selliste ilmadega tooreklappi vaadata (tal oli vist automaattoores).
Arvesta ka ilmaolusid.. segu peab ilmselgelt rikkam olema.
Lihtsalt mõelda, mitte foorumis halada.
-
Teema algataja
...
Ega ma nii Tainas ka pole ,et ei oska eristada ma olen neid kõiki proovinud aga ei käivitu
Ps: enne m6tle kui kirjutad
-
Teema algataja
-
Teema algataja
...
Kas sa mõtled selle all seda, et topkaga silindrisse bensiini panna ? Kui jah siis see ei aita.
Jäi sedasi seisma, et lumi tuli maha . Seisis garaazis umbes 1 kuu ja nüüd hiljuti proovisin uuesti käivitada aga enam ei läinud käima starterist ega ka vändast. Säde on korralik, karbuss sai nüüd hiljuti ära ka puhastatud.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
...
Hetkel kasutan küll jh sama kütet , aga eks ma vahetan selle ära.Aga kuidas ma saan testida, et küte silindrisse jõuab ? Ja muidu olen mingi korgitäie kalland sinna ,aga ei midagi.
käivitus probleem
Mul on olnud endal kaks korda samamoodi...Ühe korra oli viga selles,et võtsin aku maha ja läksin käega pihta kaitsmele,mis on aku juures.See kaitsme juhe oli mul teibiga kinni ja ju ta ühenduse kaotas,tegin lahti teibist ühendasin uuesti juhtmed ära ja läks tööle.Teinekord oli selline jama,et oli ka päris kaua seisnud ja ei läinud jälle tööle,vaatasin kaitsme juhtmed üle aga need olid korras.Üritasin starteriga tööle saada,kuid asjatult lasin aku kelluks.Panin aku uuesti laadima,puhastasin küünla ära ja hakkasin vänta peksma..ja peksin nii kaua vänta kuni tööle sain..(gaasi ma ei soovita keerata väntamise ajal,ta tõmbab täis ennast nii)
-
Teema algataja
...
Tänud teile, viga oli selles et küünal oli omadega läbi. Kuid nüüd oleks vaja teada mis küünla mark Speed fighter 2 läheb.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
NGK - BR7HS
BOSCH - WR4AC
Need ülemised on õhkjahutusega mudelile. Vedelikjahutusega mudelil on pikema keermeosaga.
Pikema keermeosaga vedelikjahutusele näiteks NGK - B8HVX, B8EVX, B9HVX, B9EVX
NGK puhul kui nüüd õieti mäletan tähendavad numbrid küünla nn kuumusastet. Mida suurem number seda kuumem küünal.
Hõõgarv
OK! Ega sõit seepärast seisma jää, aga kasulik oleks teada ja mõista küll.
See on seotud küünla enesepuhastusvõimega. Et küünal suudaks tema elektroodidele koguneva nõe ja õlijäägid ära põletada ja õigel ajal ka segu süüdata, selleks peab ta töötavas silindris püsima keskmiselt temperatuuril 550-600 kraadi. Kui sellest üle kuumeneb, siis tekitab ta hõõgsüüdet, mootor kuumeneb üle ja mõnikord ei taha ta ka süüte elektrilise väljalülimise peale seiskuda. Kui küünal aga ei soojenegi enesepuhastustemperatuurini selles mootoris, koguneb tema elektroodidele ja isolaatorile tahm ja lõpuks küünal lakkab töötamast - kõrgepingelaeng leiab mööda tahma tee keskelektroodilt massi ja sädet ei tekigi. Küünalde konstruktsiooniga tagatakse nende erinev soojusjuhtivus ja sellest tulenevalt nende erinev töötemperatuur silindris. Seda selleks, et oleks võimalik valida erinevate omadustega ja erinevates oludes (ka erinev välistemperatuur!) töötavatele mootoritele just neile sobivad küünlad. Ja et oleks võimalik erinevaid küünlaid mingil moel iseloomustada ja võrrelda, selleks ongi see nn hõõgarv.
Mootorivalmistajad annavad orienteerumiseks mõnede tuntumate küünlafirmade sobivaimad küünlamargid, mis peaks siis aitama keskmiselt õige küünla valikul. Kasutada võib ka samasuguste omadustega teiste firmade küünlaid - kui leiad vastavad võrdlustabelid eri firmade küünalde ja nende tähistuste kohta.
Arvestama peaks ka just parasjagu õues oleva ilmaga - või vähemalt aastaajaga. Kuumal suvel, kui temperatuurid kipuvad 25...27 ja rohkem kraadi olema, kasuta soovitatud valikust külmeimat küünalt - mootor töötab niigi kõrgemal temperatuuril ja küünal saavutab enesepuhastusvõime varem - teda rohkem kuumutades tekib juba hõõgsüüde.
Jahedal aastaajal vaheta küünal aga kuumima vastu soovitatud valikust, sest jahe välistemperatuur jahutab ka silindrit rohkem ja seal töötav küünal ei jaksa muidu soojeneda enesepuhastustemperatuurini. Nõetub ja lakkab töötamast. Puhtalt suvesõiduk, nagu seda on keskmine roller, võiks talveoludes (praegu) töötades üldse kasutada soovitatud valikust numbrivõrra kuumemat küünalt. Siis püsib küünal puhas ka suht aeglaste talviste sõidukiiruste juures ja jaksab ka pikki tühikäigul mootorisoojendamisi üle elada, ilma et rikki läheks. Kevadel ilmade soojenedes tuleb ainult meeles pidada, et küünal normaalse vastu vahetataks.
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.