Suzuki GSX-R 600 karburaator

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Boymaster
Postitusi: 19
Liitunud: 13 Okt 2005, 20:26

Suzuki GSX-R 600 karburaator

Lugemata postitus Postitas Boymaster »

Tere!

Vaja oleks väike kevadine suurpuhastus karpades teha.
Uurisin manualist, et lahtivõtmisel on vaja kuskil mingi pilot screw plug lahti puurida ja siis uuesti kokkupannes vaja see asendada uuega.
Oskab keegi soovitada kust neid plug'e saada võiks ja kuidas neid eesti keeles nimetatakse?
Keegi kellel kogemust võiks mainida kui keeruline ja peenike töö see karpade puhastamine on? On mõtet üldse endal ette võtta või oleks mõistlikum spetsialisti juurde viia?

Ette tänades!


s3rza
Postitusi: 173
Liitunud: 22 Apr 2007, 22:25
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas s3rza »

Mis aasta masin on?
ma arvan, et puhastamiseks ei ole vaja küll midagi puurima hakata.
Keera membraani kaan maha ja ujuki korpus kah, lase õhuga läbi ja ongi puhas.
Bensufilter vaheta ka siis ära ja puhasta paak ära.


vedruseib18
Postitusi: 7
Liitunud: 10 Juun 2007, 23:03

Lugemata postitus Postitas vedruseib18 »

Pilt
Kui nüüd seda pilti vaadata, siis mõtles kasutaja Boymaster ilmselt seda puurimist. Siin hooldusmanualis küll vaja üks pilootkruvi kate maha puurida. Isiklikult kogemus puudub.

"Jõud taga, peab minema!" ütles karu, kui suvel suusatas.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6787
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 695 korda
Tänatud: 456 korda

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Ära nüüd nii hoogu ka satu!
Piisab täiesti, kui alt ja ülalt lahti päästa, se membraani- ja ujuki kaaned maha. Membraanid koos nõeltega välja ja karb. cleaner'iga ning mõõduka suruõhuga läbi puhuda.
Ainus probleem võib olla kaante poltide lahtisaamine, nad on piisavalt pehmed ja piisavalt tugevasti kinni.
Tavaliselt on uued poldid koos karb kit'tidega kaasas.

Edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Lugemata postitus Postitas uuggu »

Need puuritavad asjad on pildi järgi lihtsalt "plommid" segukruvide peal, et neid ise ei näpitaks tehasesätetest valeks. enamikul karpadel neid pole. Niiet ma usun, et peale puurimist võid rahus need asendamatta jätta.


s3rza
Postitusi: 173
Liitunud: 22 Apr 2007, 22:25
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas s3rza »

Ühesõnaga ei ole puuriga mõtet üldse kallale minna. :)
Ja kui kaane kruvi lahti ei saa proovi näpitsatega(kullinokad on veel paremad) Osadel pääseb ligi nendega. ;)
Edu!


Teema algataja
Boymaster
Postitusi: 19
Liitunud: 13 Okt 2005, 20:26

Lugemata postitus Postitas Boymaster »

Selge...
Jätan siis plommid seekord rahule :P
Seda, et need kaante kruvid korralikult kinni ja omajagu pehmed on olen ma juba kogenud. Korra keerasin ühel karpal kaane maha ja see ei olnudki nii lihtne kui ma esialgu arvasin :D

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”