Tume visiir - kas tohib?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
elbid_
Postitusi: 189
Liitunud: 29 Mai 2007, 13:37
Tsikkel: Ducati Monster 696
Asukoht: Tallinn

Tume visiir - kas tohib?

Lugemata postitus Postitas elbid_ »

Nii, selline küsimus siis, et kas tänavapildis tohib sõita tumeda kiivril oleva visiiri/klaasiga? Otsisin mis ma otsisin, aga vastust kui tõest ei ole ma ikka leidnud. Kuuldud jutte igasuguseid. Kes trahvi saanud, kellel ametnikud käsnud ära kiskuda, kes teab, et kindla kellaajani võib sõita jne. On siin keegi, kes seletaks/valgustaks võhikut selles osas veidikene? Päikeseprillide kiivri alla toppimine pole alati kõige mugavam. Mulle vähemalt ei istu. Proovisin aga kiivrit, tumeda visiiriga ja ausaltöeldes oli täitsa mõnus. Ostaksin kindlasti, kui teaksin, et millal ja kas tohib seda üldse tänaval sõites kasutada.

Võib-olla läks teema nüüd valesse kohta, aga loodame, et antakse andeks :)

Aitäh!

Some kind of Monster.

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

Selliste asjadega on juba üsna mitu aastat väga konkreetne reegel - kui vastab EU nõuetele ja omab vastavat E tähist, siis võib, muidu mitte. Ka sportsumpside, tulede ja muude viledega on sisuliselt sama jutt.

Kasutaja avatar

Teema algataja
elbid_
Postitusi: 189
Liitunud: 29 Mai 2007, 13:37
Tsikkel: Ducati Monster 696
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas elbid_ »

Ehk siis puust ja punaselt, et visiiril endal peab olema mingi tähis kuskil kohas? Kiivrit see siis ei tohiks ju puudutada, sest EU tähisega kiivrile võid ju siis igal ajal tumeda klaasi ette kruvida,nagu ma aru saan? :roll:

Some kind of Monster.
Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas vincent »

Samas avaneva lõuga kiivritele pannakse tänapäeval enamasti sisse liigutatav tume visiir....ise sõidan igapäevalselt sellisega. Politseiga pole küll probleeme olnud.


oja
Postitusi: 117
Liitunud: 25 Juun 2007, 00:11
Asukoht: göteborg

Lugemata postitus Postitas oja »

no ametlikult ei tohi aga sõidavad paljud ikkagi. mina ka

Kasutaja avatar

Teema algataja
elbid_
Postitusi: 189
Liitunud: 29 Mai 2007, 13:37
Tsikkel: Ducati Monster 696
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas elbid_ »

oja kirjutas:

no ametlikult ei tohi aga sõidavad paljud ikkagi. mina ka

Aga on see siis kuskil kirjas ka, et ametlikult ei tohi?

See ongi selline asi nagu ma juba mainisin, et kuskilt kuuled üht ja kuskilt jälle midagi muud, et teeks selle siis selgeks kuidagi viisi.

TO: Vincent

Olen näinud jah sellist kiivrit, endal isagi kasutas mingi aeg sellist, vist oli Schuberti toode.

Some kind of Monster.

erik183

Lugemata postitus Postitas erik183 »

No eelmine aasta sain igatahes riielda motopolitsei käest ,et ml tume visiir...
Trahv oli kuni 3000.- mis selle eest võib saada.. :twisted:

Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas vincent »

elbid_ kirjutas:

TO: Vincent

Olen näinud jah sellist kiivrit, endal isagi kasutas mingi aeg sellist, vist oli Schuberti toode.

Paljud tootjad kasutavad sellist tumedat sisemist visiiri, pigem on see uutel mudelitel isegi reegel mitte erand.
Aga tumeda visiiri kohta ütles hr. Indrek Sirk paar aastat tagasi ühes teises foorumis järgmist http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... ast_page=1


taux
Postitusi: 282
Liitunud: 06 Veebr 2008, 18:40
Tsikkel: VTX 1800
Asukoht: Tallinn.Randvere
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas taux »

isiklikult pooldan sisseehitatud lisaklaasiga kiivrit sel lihtsal põhjusel,et sõidan tihti pimedal ajal. ja kui on tume klaas siis ausalt öeldes , ega eriti ei näe küll mis ees ja küljel toimub. nii ,et igamehe enda otsustada, kui turvaliselt sõita Trahvi saada selle eest on vist keeruline.Pole nagu lugenud kuskilt ,et kiivrile ei tohi kinnitada tumedat klaasi. Mul võib ju kiivri küljes tume klaas olla,aga kui ta on lahti siis ma ju ei kasuta teda
Samalugu on auto prozedega Olgu või 8 tk ees aga kui ei kasuta on kõik ok.Kõik on seaduse tõlgendamises..Kui omamine pole keelatud siis kasuta aga nii,et ei satu vastuollu seadustega. :lol:


erik183

Lugemata postitus Postitas erik183 »

Probleem lahendatud kui on valge visiir lihtsalt kaasas....päeval on tumeda visiiriga lihtsalt mugavam vastu päikest sõita... :D
Pigem võiks seadus olla, et kes pimedas tumeda visiiriga sõidab saab trahvi... :roll:

Kasutaja avatar

Teema algataja
elbid_
Postitusi: 189
Liitunud: 29 Mai 2007, 13:37
Tsikkel: Ducati Monster 696
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas elbid_ »

vincent kirjutas:
elbid_ kirjutas:

TO: Vincent

Olen näinud jah sellist kiivrit, endal isagi kasutas mingi aeg sellist, vist oli Schuberti toode.

Paljud tootjad kasutavad sellist tumedat sisemist visiiri, pigem on see uutel mudelitel isegi reegel mitte erand.
Aga tumeda visiiri kohta ütles hr. Indrek Sirk paar aastat tagasi ühes teises foorumis järgmist http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... ast_page=1

Tänud! antud teema läbi loetud ja sain ka nüüd targemaks. Ehk siis tsiteerides Hr. Indrek Sirki : "Kood 117. Motokiiver
Nõuded: 1) motokiivrid peavad olema E-reegli nr 22 nõuetele vastavad ja E sertifitseeritud (märgistatud E );
2) näokatte klaasi läbipaistvus peab olema vähemalt 80%, e valguse neeldumine ei tohi olla suurem kui 20%.

Rahatrahv kuni 3000 krooni, visiiri üles tõstmine ei anna õiguslikku alust trahvist pääsemiseks.

Päikeseprillidele nõudeid ei ole (veel)."

Tänud vastanutele. Loodan, et teemast on ka tulevikus abi, kes veel asjaga kursis ei ole.

Rain

Some kind of Monster.
Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

elbid_ kirjutas:
vincent kirjutas:
elbid_ kirjutas:

TO: Vincent

Olen näinud jah sellist kiivrit, endal isagi kasutas mingi aeg sellist, vist oli Schuberti toode.

Paljud tootjad kasutavad sellist tumedat sisemist visiiri, pigem on see uutel mudelitel isegi reegel mitte erand.
Aga tumeda visiiri kohta ütles hr. Indrek Sirk paar aastat tagasi ühes teises foorumis järgmist http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... ast_page=1

Tänud! antud teema läbi loetud ja sain ka nüüd targemaks. Ehk siis tsiteerides Hr. Indrek Sirki : "Kood 117. Motokiiver
Nõuded: 1) motokiivrid peavad olema E-reegli nr 22 nõuetele vastavad ja E sertifitseeritud (märgistatud E );
2) näokatte klaasi läbipaistvus peab olema vähemalt 80%, e valguse neeldumine ei tohi olla suurem kui 20%.

Rahatrahv kuni 3000 krooni, visiiri üles tõstmine ei anna õiguslikku alust trahvist pääsemiseks.

Päikeseprillidele nõudeid ei ole (veel)."

Tänud vastanutele. Loodan, et teemast on ka tulevikus abi, kes veel asjaga kursis ei ole.

Rain

mulle ikka meeldib idiootlike seadusi omaltpoolt kommida! :twisted:
ma saan aru et autol mille klaasi ei saa eest korraks ära tõsta või korraks alla lasta et seda ei tohiks tumedamaks teha või mida iganes. seal peab olema tagatud läbipaistvus. aga kiivrivisiir?? minu teada on kõik visiirid üles alla käivad. mis vahet seal küll on?? sama hästi võiks siis päikseprillid ka ära keelata!? kuidas seda küll põhejndatakse et kiivri visiir ei tohi olle tume nt.
kas see on siis liiklusohutuse seisukohast parem kui päike mul silmi küpsetab???? kus on loogika?
igavene häda ongi sinna visiiri alla veel päikseprille toppida. nu teisiti ju ei saa ja peab olukorraga leppima.
muidugi on arusaadav et E tähis aga et 80% läbipaistvust? millega seda mõõdetakse?

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

taux
Postitusi: 282
Liitunud: 06 Veebr 2008, 18:40
Tsikkel: VTX 1800
Asukoht: Tallinn.Randvere
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas taux »

ei noh ma nimetangi oma visiiri päikeseprilliks :lol: .Huvitav kas kiivri külge patsi jms tohib siduda. Või läheb see ka vastuoll eu direktiividega.
Olen nõus sellise asjaga siis kui ma ei tohi seda tumedat visiiri osta. Huvitav küll, osta võin aga kasutada ei tohi.St kodus keldris võin käia kui tahan. Vene ajal ei tohtinud autol ka sportrooli ja tumendatud klaase olla ,kui teh passis polnud vastavat templit. Aga kui tempel oli oli kõik legaalne ja ok. sama tegelikult auto klaasiga.Kuiikka suudad tehase serdi välja ajada, et ongi klaasid 80 prossa tumedad siis on ark maoli maas ja kogu lugu.aastaid tagasi oli mingi usa autoga kohtukeiss,et miks küljeaknad mustad. politsei jäi tookord kaotajaks pooleks minuteada


taux
Postitusi: 282
Liitunud: 06 Veebr 2008, 18:40
Tsikkel: VTX 1800
Asukoht: Tallinn.Randvere
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas taux »

huvitv lugu. kui mul on autos turvavöö ja ma ei kasta seda siis saan 3000 trahvi.kui kasutan siis ei sakui mul on kiivril tume visiir, kasutan seda saan 3000 trahvi ja kui ei kasuta saan ikka 3000.Tegelikult võiks igale mootorratta/auto omanikule kord kuus saata koju ca 600 trahvikviitungi, niikuinii on mingit reeglit rikkunud. saaks riigikassa täidetud ja politseil kergem. 90 ndatel oli teema, et konstaabel sai noomida, miks nii vähe trahve tehtud kas tõesti keegi ei sülitanud maha, ei paugutanud trepikoja ust jne. meil on politsei esmaülesanne täita riigikassat . Eemise suve kogemus oli sellin,et sirgel teel 90 lubatud, vihmane ilm sõitsin mööda rekkast mis liikus ca 80 ga. Politsei võttis kohe rajalt maha a la teil kiirus 120 .siin lubatud 90.Ja kutt nagu rikkis grammofon. Igale seletusele oli vastus, jah teil võib olla õigus aga te rikkusite seadust, vaja trahvi teha. Ju ma olin see päev ainuke ja nad ei saanud ju ilm trahvita jaoskond minna. Keelel oli kõsimus,et kas teil on keelatud loogiliselt mõelda või te ei oska. Krt sõida vihmaga rekkast mööda 90 ga.


Motoll

Lugemata postitus Postitas Motoll »

Minul BMW-st ostetud kiiver,lisavarustusena tume visiir. Peaks nagu kõik EU-le vastama. Aga muidugi kas seda kõike loogikat, mis siin eelnevalt kirjutatud, on pollarile ka võimlik seletada. Lisaks veel, et inimeste silmad on päikse suhtes ka eri tundlikusega ja päikseprilli sangad kiivri all mõnel juhul soonivad sisse ning sel juhul oleks tavaline visiir nagu isegi ohtlik.

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Mis pablate... ükski mõistlik politsei ei hakka jaurama kui sul toonitud visiir!

Ega seal vahet pole ju kumba kasutad (päikeseprillid) ainult, et viimast on pimedas mugavam ära võtta kui hakata visiiri vahetama.


tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tazavi »

kasutage nolan n102 kiivrit ja pole mingit probleemi. Minuarust parim lahendus, sest päiksesirmi saab maanteel kulgedes igas kurvis ette ja eest ära panna just nii nagu omale sobib, ei pea sellepärast seisma jääma. 8)

Kasutaja avatar

S.S.D.D.
Postitusi: 213
Liitunud: 14 Sept 2006, 11:05
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas S.S.D.D. »

tazavi kirjutas:

kasutage nolan n102 kiivrit ja pole mingit probleemi. Minuarust parim lahendus, sest päiksesirmi saab maanteel kulgedes igas kurvis ette ja eest ära panna just nii nagu omale sobib, ei pea sellepärast seisma jääma. 8)

Jah kasutan ise ka samat kiivrit. Kõik muu on ok aga kui päikesevisiir on üleval siis tuul viliseb jubedalt. Välise päikesevisiiri häda. Kõrvatropid on muidugi vast abiks.

To: Motoll

Mul ka teiseks kiivriks BMW system 4 kiiver koos orig. päris tumeda visiiriga.
Märge visiiri ääre peal, et ei oma EU sertifikaati või midagi taolist... Täpselt ei mäleta mis seal kirjas, igatajses EU kirjet ei oma. Originaal tume visiir ei tähenda kohe, et see legaalne oleks . Vaata oma kiivri visiir üle, mis seal kirjas on :wink:

Tegelikult vast keegi suurt ainult visiiri pärast nokkima ei hakka kui mingit muud moodi nokkimiseks põhjust ei anna. Sama kiivriga võeti mind eelmine aasta rajalt maha ja ei midagi. Pull oli vaadata küll, nii kui mundrimees bike`t märkas ( K1200S oli) siis jooksis käsi õieli peaaegu keset teed Telliskivi tänaval. Kuna rikkumisi ei ole siis kontrolliti papreid ja sooviti head teed. Väga positiivne ja korretne minu arust. Visiiri kohta ei midagi. Ju nad lootsid pigem lubadeta bikerit tabada.
Eks kõik sõltub ikka sellest kui palju ise põhjust annad. Sõidad korralikult pole suurt häda midagi. Pane hullu kusagil siis koinitakse, loogiline.

Only a Motorcyclist knows why a dog sticks his head out of the window of the car...

bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan »

Tegelikult peaks seadus kehtima ikka hämaral ajal või pimedas. Seda enam, et see nn. "hämar aeg" on ju liiklus-seaduses ka reglementeeritud!
Mina prillikandjana ei saa mingi valemiga päikeseprille kiivri all kanda... Ereda päikesega hakkavad silmad vahest lausa vett jooksma - kas see "sillerdav" pilk on siis seaduse looja arvates ohutum??? Eriti tobe on seejuures see, et päikeseprillid olgu või süsimustad... :(

EDIT - tglt mitu aastat vana teema olemas kah: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=350

-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

creativ kirjutas:

mulle ikka meeldib idiootlike seadusi omaltpoolt kommida!
...
kus on loogika?

Enamik seadusi on sündimud ikkagi eesmärgist midagi paremaks muuta. Paraku on traagika selles, et see hea eesmärk ja meetod selle saavutamiseks tuleb kuidagi ära formuleerida. Ja seal on nüüd kitsaskoht – seadus tuleb kirja panna võimalikult konkreetselt. Inimesed seevastu oma mõtlemises ja käitumises ei järgi IF...CASE...ELSE...jne loogikat. See on nagu formaalloogika vs. ilukirjandus.

Näiteks on sul idee, et "Ametnikud peavad olema ausad".
Palun proovi nüüd kirjutada seadusepügal, milles näpuga järge ajades käituks ametnik ilmeksimatult õigesti, samas riivamata ühtegi tema võimalikku vabadust ja õigust, mis üks kõik millises situatsioonis võivad tekkida.
Et sellest ei sünniks mingi tohutu käskude, keeldude, kirjelduste jne kogum, mida keegi ei suudaks läbi närida, üritatakse leida võimalikult lihtne kesktee, mis ühelt poolt küll toimiks, samas väga suuri piiranguid ei looks.

kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

LE uus täiendatud trükk 2008a

parag. 4 lõige1 punkt 7 ütleb

Välja arvatud raviprillide kandjad kellel on lubades vastav märge

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

S.S.D.D.
Postitusi: 213
Liitunud: 14 Sept 2006, 11:05
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas S.S.D.D. »

417 kirjutas:

LE uus täiendatud trükk 2008a

parag. 4 lõige1 punkt 7 ütleb

Välja arvatud raviprillide kandjad kellel on lubades vastav märge

Et kui kannad prille, siis on tume visiir ok?

Aprillinali või?

Only a Motorcyclist knows why a dog sticks his head out of the window of the car...

Motoll

Lugemata postitus Postitas Motoll »

To: S.S.D.D.
Vaatasin nüüd visiiri üle, on jah mingi kiri "not ECE approved,tinted". Pole sellise asja peale tulnud. Muidu System 5 ja tume visiir peale ning silmale väga sobivad.

Samas võib ka sõita visiirimõõtu tumeda suusaprilliga,pole ka ju keelatud :)

Kasutaja avatar

M.K
Postitusi: 199
Liitunud: 16 Juul 2007, 12:51
Tänatud: 22 korda

Lugemata postitus Postitas M.K »

Minu kiivri mustal visiiril on kenasti E4 tähis ja kõrval kiri et (This shield is for daylight use only) ehk siis peaks ju ok olema?

The price of anything is the amount of life you exchange for it.

Supermoto_1337

Lugemata postitus Postitas Supermoto_1337 »

Aga kuidas on asi krossiprillidega?
Kui ma panen õigete prillide asemel mingid mägisuusaprillid, mis on väga tumedad. Kas see ei ole seadusega keelatud, sest tegemist on ju prillidega, mitte visiiriga. Krossikiivri prillide alla veel päikeseprille on vist väga ebamugav panna.
Eelmine suvi sõitsin vahepeal ainult päikeseprillidega. Tuule eest kaitses enam vähem silmi, aga tolmu eest mitte.

Kasutaja avatar

pärnakas
Postitusi: 434
Liitunud: 22 Jaan 2005, 19:22
Asukoht: Tallinn/Loo/Pärnu

Lugemata postitus Postitas pärnakas »

uh mis halate :D minul on ka seal visiiril kirjas et kasutada ainult päevasel ajal(soravas inglise keeles muidugi :D ) pimedas nagunii tumedaga sõita ei kannata! Olen kindel et kui ise kurja oma käitumisega karja ei kutsu.... siis ei tülita sind ükski norm politsei ainuüksi selle tumeda visiiri pärast :wink:
Ehk siis "õige hõlma ei hakka keegi"!

Süsimust Bläcku- Kas vana HONDA roostetab.... ei ta roosteta:)
Tark ei torma!!!
Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

minu kiivrile polegi valget visiiri :wink:

Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com

Jaanus966

Lugemata postitus Postitas Jaanus966 »

Selline teema oli täiesti olemas, kuni mode kris. ta kinni toppis.
Tume klaas öeldakse auto klaaside kohta, kiivril on ikkagi visiir. Juhuks kui kris. ei tea! :)
Järelikult on ka see teema "läbinämmutatud".

Terv.
Jaanus

Postitatud: T dets 25, 2007 13:53 Teema:
[quote="Jaanus 966 - kasuta palun otsingut - "tume klaas" ja "saksa pott" on vast ühed enim läbinämmutatud teemadest.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blu Light.[/quote]

Kasutaja avatar

jtz
Postitusi: 9
Liitunud: 07 Mai 2008, 10:35
Asukoht: Põhja Tallinn / Tondi

seaduses kirjas ju

Lugemata postitus Postitas jtz »

Väljaandja : Teede- ja Sideminister Akti või dokumendi liik : määrus

Kood 117. Motokiiver
Nõuded: 1) motokiivrid peavad olema E-reegli nr 22 nõuetele vastavad ja E sertifitseeritud (märgistatud );
2) näokatte klaasi läbipaistvus peab olema vähemalt 80%, e valguse neeldumine ei tohi olla suurem kui 20%.
Kontrollimine: 1) TÜ – vaatluse ja valguse neeldumismõõdikuga;
2) TK ja TJV katsetustel vastavalt E-reegli nr 22/05 metoodikale.

https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12896328


all
Postitusi: 87
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:48
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas all »

Sõitsin siiamaani läbipaistva visiiri +uduvisiiri ja polaroid prillidega. Arvake ära mis värvi oli maailm ümberringi. Ma ei saa aru miks aga polaroid murdis värve selliselt et teed muutusid kohati punaseks majakatused siniseks valgusfoori tuled mingiteks ebamäärasteks jne. Tavaprilliga seda anomaaliat polnud. Need ebaloomulikud värvilahendused hakkasid lõpuks üle viskama. Nüüd peegliga seda muret enam pole.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”