Roller jupsib
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Roller jupsib
Rolleriks on Korea oma, Hyosung
Probleem on sellest et saan sõita alguses mingi paarsada meetrit korralikult, siis hakkab jupsima. Sõidan 50km/h ja järsku viskab gaasi maha(30km/h peale), siis umbes sekundi pärast annab uuesti hoogu juurde ja nii koguaeg kui sõidan. Mu sõber aitas mul karburaatori ära puhastada et seal ei saa viga olla. Aga ma arvan et asi võib olla et ei saa piisavalt kas bensiini või õhku kätte. Et kui ongi selline jama et mis siis teha? Või võib asi olla millesgi muus?
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
lauri4 kirjutas:endal oli sama jama, võtsin siis õhupuhasti küljest korraks ja asi korras.puhastasin ilusti ära ja nüüd masin sõidab, mulle soovitati ka alguses et puhasta karpa ära aga siis mõtlesin seda teist varianti alguses proovida ja töötas.
Õhufiltri ma alles puhastasin, vaevalt et see nii kiiresti nüüd mustaks läheb...
sry et double post'i tegin
Mul oli 1:1 sama mure mis sul eelmine suvi. Tegemist oli derbi rolluga, 2t ja 800km ls, toodud itaaliast. Esimese kiiendusega külma mootoriga ca 85kmh, kui nati soojaks läks siis kiirendust 0 ja tipp 25, 30 + vahest tahab kiirendada, annab mingeid elumärke. Puhastatud sai kõike ja mitte üks kord. Põhjuseks olid kulunud kolvirõngad, vbolla ka kolb - panin uue komplekti ja oligi õnne käes.
Keegi kunagi rääkis, et mõnedel 50cc sissesõidu lõpetamisega tuleb ka kolvirõngad välja vahetada...
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R
-
Teema algataja
Dimitri kirjutas:Mul oli 1:1 sama mure mis sul eelmine suvi. Tegemist oli derbi rolluga, 2t ja 800km ls, toodud itaaliast. Esimese kiiendusega külma mootoriga ca 85kmh, kui nati soojaks läks siis kiirendust 0 ja tipp 25, 30 + vahest tahab kiirendada, annab mingeid elumärke. Puhastatud sai kõike ja mitte üks kord. Põhjuseks olid kulunud kolvirõngad, vbolla ka kolb - panin uue komplekti ja oligi õnne käes.
Keegi kunagi rääkis, et mõnedel 50cc sissesõidu lõpetamisega tuleb ka kolvirõngad välja vahetada...
arvatavasti oli siis sul keritud spidomeetriga derbi või siis oli talle vale õli+bena segu sisse läinud.
ja vaevalt et selle rolleri puhul sissesõidu lõppemisega kõlvirõngad vaja välja vahetada. Se teooria kehtib pigem mingisugustel "tuuningpillidel"
Shadow_rider kirjutas:Roller segab ise bensiini ja õli segu
Segab küll, aga selle koguse saab muuta.
zootz kirjutas:Dimitri kirjutas:Mul oli 1:1 sama mure mis sul eelmine suvi. Tegemist oli derbi rolluga, 2t ja 800km ls, toodud itaaliast. Esimese kiiendusega külma mootoriga ca 85kmh, kui nati soojaks läks siis kiirendust 0 ja tipp 25, 30 + vahest tahab kiirendada, annab mingeid elumärke. Puhastatud sai kõike ja mitte üks kord. Põhjuseks olid kulunud kolvirõngad, vbolla ka kolb - panin uue komplekti ja oligi õnne käes.
Keegi kunagi rääkis, et mõnedel 50cc sissesõidu lõpetamisega tuleb ka kolvirõngad välja vahetada...
arvatavasti oli siis sul keritud spidomeetriga derbi või siis oli talle vale õli+bena segu sisse läinud.
ja vaevalt et selle rolleri puhul sissesõidu lõppemisega kõlvirõngad vaja välja vahetada. Se teooria kehtib pigem mingisugustel "tuuningpillidel"
Mm selles, et tal läbisõit maha keeratud pole, olen ma kindel - ei hakka pikalt rääkima miks, kuidas jne..
Õli sai ta piisavalt - kolb oli okei, sissesõit pmst lõppenud, kinni kiilunud pole olnud ning seestpoolt puhas seega sõitnud vähe. Aga rõngad kulunud, ei tea millest tingitud - võimalik, et tehase praak. Samas kompresioon tundus okei olevat ja käivitus hästi.
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
siis vast võid segukruvi timmida.
Muidugi võib ka olla, et karburaator läbi võimidagi taolist.
Maitea kuidas rolleritel see segukruvi peab olema, kas samamoodi et keerad täiesti kinni ja poolteist välja? Kui on samamoodi siis sealt hakkad timmima, vahepeal proovid gaasiga mängida ja kuulad mis teeb
Lisaks võid ju üle kontrollida igast ühendused õhufiltri ja karburaatori vahel jne.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
a) mida tähendab "karburaator läbi"?
b) ei ole olemas sellist asja nagu segukruvi "õige asend", kuipalju seda peaks keerama - tegu on reguleerimiskruviga, mis tähendab, et sellest reguleeritakse segu rikkust, et see oleks mootori vajadustele sobivaim. Samuti ei ole olemas sellist üldist asja, nagu roller, et sa ei tea "kuidas see rolleritel peaks olema". Samuti on kasutusel vägapalju erinevaid karburaatoritüüpe, mille reguleerloogika on osadel täiesti vastupidine.- osadel reguleerib kruvi kütuse pealetulekut, osadel pidurdusõhku... ja osadel puudub töösegu reguleervõimalus üldse vaid see määratakse lihtsalt peadüüsi mõõduga ning "segukruvi" muudab vaid tühikäigu segu rikkust.
Tunnistan ka ausalt, et huiosunge ei ole kunagi elus näppinud ja ei tea, mis karburaatorit seal kasutatakse, sellepärast ka sellekohast nõu ei anna. Küll aga soovitaks igaksjuhuks järgi kontrollida vaakumkraani vooliku ja selle kinnitused - kui gaasisiiber on maksimaalselt avatud, on vaakum nagunii kõige nõrgem, kuio on kuskil kerge leke, võib täiesti juhtuda nii, et ei jõua vaakumkraani lahti hoida ja kütust jääb väheks.
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.