nn ujuvad kettad

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

nn ujuvad kettad

Lugemata postitus Postitas stev666 »

kui suur võib olla selliste ketaste lõtkud.
mul on loksuvad ikka päris kõvasti
sõidu ajal lausa kolisevad
ja kui lükad vaikselt tsiklit siis teeb sellist häält nagu kettad käivad vastu klotse

Kasutaja avatar

kaarli
Postitusi: 17
Liitunud: 11 Jaan 2008, 22:58
Tsikkel: Suzuki Bandit N600
Asukoht: Eesti

Lugemata postitus Postitas kaarli »

lõtk oleneb tootjast, aga üldjuhul peaks alla 1mm jääma. Ja kolisemine on täiesti normaalne nähtus selle juures :wink:

Kasutaja avatar

Teema algataja
stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas stev666 »

kas lõtk on lubatud mõlemat pidi
ja mulle tundub et lõtk on tugevalt üle 1mm
tootjad ei tea aga kettad on 2000 a gixxeri 600


Erci
Postitusi: 755
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Lugemata postitus Postitas Erci »

Tere, kas keegi oskab öelda miks ujuvad kettad on paremad kui mitteujuvad, milles seisneb eelis? Kui olen mõnda suht uut ujuvat ketast katsunud, siis seal mingit lõtku küll ei ole tunda.

___________________________

Erci
Postitusi: 755
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Lugemata postitus Postitas Erci »

Ahah näedsa - kes googeldab, see leiab:
Niisiis: This disc has two key advantages - the disc adjusts itself to the caliper very well (since it's floating) and also it has a lot of room to expand when hot. This of course prevents the the disc from distorting.
Kas see esimene lause peaks tähendama, et ta ujub ka küljepeale (et ta sobitub supportiga hästi)?
Ja kas see ketas on tõesti niipalju (hinnavahe) parem, kui tavaketas?
Teadjamad kommenteerige.

___________________________

H2O

Lugemata postitus Postitas H2O »

ujuvkettad taluvad rohkem pidurdusi, see loks ongi paisumise jaoks, et nad kõveraks ei läheks, ujuvkettaid esineb ka näiteks suhteliselt rasketel ratastel, kuna mass on suurem. yamaha Yzf 750R on näiteks ujuvketastega

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”