Üleminek endurole.

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Millise sa valiksid?

Hääletus lõppes 26 Mai 2008, 11:46

Honda Transalp
10
14%
Honda Africa Twin
36
51%
BMW f 650 GS
24
34%
 
Hääli kokku: 70
Kasutaja avatar

Teema algataja
Painteddeath
Postitusi: 203
Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
Tsikkel: Aprilia Tuono
Asukoht: Jõgeva/Tallinn

Üleminek endurole.

Lugemata postitus Postitas Painteddeath »

Tere.

Tean, et siin analoogseid teemasid juba on, kuid päris sellist infot kätte ei saa mida vajan.
Kuna Eesti teed on nagu nad on, siis tekib tunne, et kui mugavalt ja probleemivabalt tahad kulgeda siis tuleb ikka enduro peale üle minna.

Endal rattaks chopper , ehk siis ei tea endurodest sittagi.
Sõidan ise rohkem maanteed , kuid ka kruusa ja vahest tahaks ka kergemale maastikule sõita(ei mõtle metsa ja ärge tulge rääkima hard endurodest vms)
Soov oleks ka pikemaid otsi väljamaale ette võtta(ehk siis kaks inimest pluss täislast.
Suuruseks mul 180/80.
Eelarve: 50-55 tuhat eeku.

Rataste vahel mida valin on Honda Transalp (98-99) , Honda Africa Twin (94-? ) ja BMW 650 GS(2000).
Ma juba tean, et käsite mul see bemm ära võtta ja vait olla.
AGA, BMW hinnaklass jääb 60 tonni juurde ja selle pigistab vajadusel mingit moodi veel välja , aga läbi ussim*nni, ja lisasingi sellepärast, et selle isendi kohta rohkem infi saada ,kuna foorumi otsingut kasutades leiab ikka suhteliselt vähe.
Püüan lähimal ajal need rattad läbi ka proovida, et endal kerge ettekujutus tekiks, mis nende vahel erinevat on.

Mida ma teilt ootan?
Kasulikke kommentaare ehk siis inimestelt kes on neid rattaid omanud või omavad. Head-vead jne. Võib ka pakkuda analoogseid sellesse hinnaklassi jäävaid rattaid, võibolla on mõni kahe silma vahele jäänud, kuid pidage nendega piiri.

Viimati muutis Painteddeath, 16 Mai 2008, 12:47, muudetud 2 korda kokku.
Lõpuks muutume paratamtult nendeks, kelleks teised meid peavad - Julius Ceasar.
http://www.pohjatuultepojad.net
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

twin. Ei hakka põhjendama, foorumis on seda piisavalt tehtud.

Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas VWman »

mella kirjutas:

twin. Ei hakka põhjendama, foorumis on seda piisavalt tehtud.

Samad sõnad. Ainus asi, et kohalikul turul ei ole nagu valikut.
Nii hea ratas, et kõik ostetakse kohe ära :)

KÄIN JALA JA JOON VETT
Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 578
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Tafka »

Ise oman küll Transalpi aga hääle annan siiski Twinile. Oleks raha olnud oleks võtnud Twini.

Voge 300 Rally / IBA #33754
// Endised: Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; GasGas FSE450 ; Sherco SEF-R 300
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Sellest kolmikust kahtlemata Twin

Challenge the Adventure.Ride The World

Kermik

Lugemata postitus Postitas Kermik »

Tere tulemast enduroga sõitjate sekka :)

Kasutaja avatar

Cyberdyne
Postitusi: 402
Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
Tsikkel: Yamaha XT 660 X
Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Cyberdyne »

Võiksid proovida ka Yamaha TDM-i

Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas VWman »

Kui juba ühe pütane on valikus GS-i näol, siis võiks ju lisada ka KTM 640 Adventure, Primo hakka kiitma, ära ole niiiiii tagasihoidlik :)

Aga sama lugu, mis AT-ga, kohalikul turul pole saada.

Aga kuna kruusa ja põldu on tahtmist sõita, siis TDM-i ei hakka soovitama, see on nagu linnamaastur rohkem.

KÄIN JALA JA JOON VETT
Kasutaja avatar

jup
Postitusi: 161
Liitunud: 24 Sept 2007, 12:05
Tsikkel: XL600V Transalp
Asukoht: tln

Lugemata postitus Postitas jup »

Aga Yamaha super tenere (xtz750?) ?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Painteddeath
Postitusi: 203
Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
Tsikkel: Aprilia Tuono
Asukoht: Jõgeva/Tallinn

Lugemata postitus Postitas Painteddeath »

Cyberdyne kirjutas:

Võiksid proovida ka Yamaha TDM-i

Liiga linnakas paistab. Sõbrannal on.
Huvitav, BMW-l rohkem hääli aga mölisemist ei kuskil.

Twinil tõesti turg väike, kuid mõni ikke leidub. Nagu näiteks see: http://www.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=483438

Twinist siin räägitud jah piisvalt , aga välja jäetud bemm ja ega ka TA-st eriti palju juttu pole.
Võtke sellisest seisukohast, et ma ei taha minna Dakarile või ei taha teha Ironbutti läbi. Samas ma ei sõida pidevalt maanteed ka. Elu on näidanud, et kruusa tuleb päris tihti ette, eriti kui tahad loodust näha ja sealjuures mõned raskesti läbitavad kohad.

Lõpuks muutume paratamtult nendeks, kelleks teised meid peavad - Julius Ceasar.
http://www.pohjatuultepojad.net
Kasutaja avatar

Teema algataja
Painteddeath
Postitusi: 203
Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
Tsikkel: Aprilia Tuono
Asukoht: Jõgeva/Tallinn

Lugemata postitus Postitas Painteddeath »

jup kirjutas:

Aga Yamaha super tenere (xtz750?) ?

Kusjuures avastasin ka, et see mul välja jäänud.
Võib ka selle kohta kasulikku infot välja tuua.

Lõpuks muutume paratamtult nendeks, kelleks teised meid peavad - Julius Ceasar.
http://www.pohjatuultepojad.net

sil
Postitusi: 23
Liitunud: 09 Mai 2008, 09:10
Tsikkel: Honda XL650V Transalp
Asukoht: Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sil »

no TA ja AT on kruusa peale suht ideaalsed ja samuti ka rasketes tingimustes ja kui tahad vabalt looduses sõita. bemu kohta kahjuks ei oska kosta.

Viimati muutis sil, 16 Mai 2008, 13:46, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8876
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 381 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

kindlapeale twin :)
ou bemmimehed jätke jama nüüd

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

twin või lc4 adventure. ja saksas peaks pakkumiste valik päris ok olema kui vähegi kannatab sinna sõita.

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Saksas on hetkel Twini-ikaldus, kui vaadata mobile.de'd.
10 isendit ainult.

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

Madox
Postitusi: 145
Liitunud: 23 Juun 2004, 15:24
Tsikkel: S1000RR
Asukoht: On the Road
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas Madox »

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

Primo kirjutas:

Saksas on hetkel Twini-ikaldus, kui vaadata mobile.de'd.
10 isendit ainult.

mõnes mõttes näitab see et nõudlus on suurem kui pakkumine ja see on mainele ainult hea. teine külg on asjaolu et AT-d ei toodeta enam jupp aega. uut pole ka tulnud. kas hakkavad välja surema? :roll:

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Kasutaja avatar

jup
Postitusi: 161
Liitunud: 24 Sept 2007, 12:05
Tsikkel: XL600V Transalp
Asukoht: tln

Lugemata postitus Postitas jup »

Jubeda hinna sellel lehel. Minu ratas oli ka saksas algselt 2300euri aga 60000 eek see koos toomisega kyll nyyd maksma ei läinud. Mina soovitaks ikka vaadata siis pige juba ise mobile.de lehelt ja näiteks Drag bike meestel lasta ära tuua ja ma arvan et võidad hinnas ca 15k miinimum.

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

jawazaki kirjutas:

maigaad! tõeline pärl see AT! kuusteist aastat vana tsikkel maksab ikka veel 80 000! tundub et üks parima jääkväärtusega tsikkel maailmas?

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

freewind

Lugemata postitus Postitas freewind »

Kui juba bemm nimekirjas, julgen soovitada ka Suzuki XF 650 Freewind. Endurona maastikul linnas hea, pikale sõidule võibolla kergevõitu, aga bemmiga samast klassist.

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Docs.ee'st ei ole mõtet osta tsiklit, mis maksab 3k eurot.Otseloomulikult hüppab sinna suur lisatasu otsa võrreldes ostetava hinnaga.Kui sa aga ostad 80k eurot maksva auto, mis Eestis maksab näiteks 100k eurot ja maksad toomise ja muu kama eest +2k eurot, siis oled ikka või sees küll.

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

Primo kirjutas:

Docs.ee'st ei ole mõtet osta tsiklit, mis maksab 3k eurot.Otseloomulikult hüppab sinna suur lisatasu otsa võrreldes ostetava hinnaga.Kui sa aga ostad 80k eurot maksva auto, mis Eestis maksab näiteks 100k eurot ja maksad toomise ja muu kama eest +2k eurot, siis oled ikka või sees küll.

a selles on siis asi!? ei süvenenud piisavalt. sellepärast tundusid hinnad jõhkrad. kuigi selliste hindadega ei osta suure tõenäosusega keegi sealtkaudu tsiklit.
eelmine sügis oleksin saksast peaaegu ostnud 4000 euriga alla 10000 km läbisõiduga väga korraliku AT. aastakäik oli....vot täpselt ei mäleta. suht viimane mida toodeti veel.
ost jäi tegemata sest mega hea hinnaga sain hoopis LC8 adventure...

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

B.i.G

Lugemata postitus Postitas B.i.G »

Endal kogemusi lc4 adventurega ja pole ühtegi halba sõna öelda, seega soovitaks kas siis eelpool nimeatud lc4 adventuret või Bmw`d. AT pidavat küll vägahea ratas olema aga ise ei ostaks teda juba ainuüksi ta JUBEDA välimuse pärast. :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
Painteddeath
Postitusi: 203
Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
Tsikkel: Aprilia Tuono
Asukoht: Jõgeva/Tallinn

Lugemata postitus Postitas Painteddeath »

B.i.G kirjutas:

Endal kogemusi lc4 adventurega ja pole ühtegi halba sõna öelda, seega soovitaks kas siis eelpool nimeatud lc4 adventuret või Bmw`d. AT pidavat küll vägahea ratas olema aga ise ei ostaks teda juba ainuüksi ta JUBEDA välimuse pärast. :)

Vot vot, juba jõuame kuhugi. Pidage meeles, et võin ju endurtsi peale üle minna , kuid tulen ju chopperi seljast. Välimus omab minu jaoks üpris suurt tähtsust, kuid loomulikult ei saa ohverdada kvaliteeti välimusele.

AT-d on kiidetud taevani ja paljud isegi ütlevad ,et üle kiidetud. Kahtlemata hea ratas. Jällegi, välimus on isegi enduro kohta jõle.(puhtalt minu arvamus).

Tegin väheke uurimistööd TDM-i kallal ja tundub , et vana mudel ja vana all mõtlen ma 99-2000, pidi hoopis teine pill olema kui uus TDM. Uuem pidi rohkem ikka maantee ja linnakas olema. Vana jällegi pidi sobima kõikjale va. muidugi mülkasse ja metsa.

Bemm jällegi pidi rüüpama(jah,kütusekulu on küll tähtis) , kuid ühepütane sobiks paremini metsitunud radadele..

TA siiani mul favoriit,aga uurimine jätkub. Rattaid ju teisigi.

Mida ma kõige rohkem kardan, on see , et äkki jääb 600-st veidi väheks. Jama ju ka kui aasta pärast avastan , et krt, tahaks nagu mõnda kw juurde. :?

Lõpuks muutume paratamtult nendeks, kelleks teised meid peavad - Julius Ceasar.
http://www.pohjatuultepojad.net
Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

Painteddeath kirjutas:

TA siiani mul favoriit,aga uurimine jätkub. Rattaid ju teisigi.

Mida ma kõige rohkem kardan, on see , et äkki jääb 600-st veidi väheks. Jama ju ka kui aasta pärast avastan , et krt, tahaks nagu mõnda kw juurde. :?

kui huvi kruusa ja auklikel teedel mõnuga lasta siis tähtis et kodarveljed all. ja ikka esimene suurem kui tagumine.
võimsust jääb alati puudu! isiklik arvamus et pikemat kasvu inimesel peaks suurem tsikkel olema.
ja suuremaga on pikka otsa mugavam lasta. kiiremal sõidul võimsam mootor madalamate pööretega. suuremal võib üks käik rohkem olla. suurem on stabiilsem. vaata eelmise sügise motomaaniat. oli endurode test. AT, Tenere, ja LC4Rally Replica. nu mitte just võrdväärne test aga väike lisainf ikka.
ja tundub et kui juba on enduro siis lõpuks hakkad ikkagi selliseid äärmuslikke olusid otsima kui tsikkel seda võimaldab. tsikli võimekus paneb paika kus sõitma hakkad ja kuhu maale areneda saad.

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Lugemata postitus Postitas Möku »

Painteddeath kirjutas:

[quote="

Mida ma kõige rohkem kardan, on see , et äkki jääb 600-st veidi väheks. Jama ju ka kui aasta pärast avastan , et krt, tahaks nagu mõnda kw juurde. :?

jah, kasuta see kuuesajase resurss lõpuni ...

kui sa oma matkadel just kiirteedel ägedaid möödasõite ei taha teha, siis iga kuuesajakuubikune viib sind kiiruseni 150 suht muretult. Ning kui liivas-mudas sumbata plaanis pole, siis vast ei teki ka lisakilovati vajadust.

Pigem on see, et kui mööda teid sõidad, siis kahepütane tekitab vähem vibratsiooni ja on matkamiseks seetõttu parem.

Nii et kui pikemad matkad mööda teed plaanis on, siis ära neid ühepütaseid vaata. (Ise sõidan ühepütasega ja olen ilgelt rahul :P )

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Paadunud Bikemehe arvamus:
Sõidetud kõigui sinu valikus olevate ratastega + veel mõned sarnased.

Jätame hard enduro välja, võtame, et sa tahad sõita siiski 70% teedel 25% teemoodi kohtades ja 5% seal kus teid pole, siis on ainus mõistlik valik Twin.
Kui soov vastupidine, siis LC4. See väike BMW rohkem selline autokooli õpilase teema ....

Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

andre460
Postitusi: 235
Liitunud: 24 Veebr 2004, 11:39
Tsikkel: BMW R1200GS
Asukoht: läänemaa

Lugemata postitus Postitas andre460 »

Tere! Aga miks mitte BMW R1200 GS :lol: Küsige arvamust ,,Primo,, käest (w)

Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas VWman »

andre460 kirjutas:

Tere! Aga miks mitte BMW R1200 GS :lol: Küsige arvamust ,,Primo,, käest (w)

Loe palun teemaalgataja esimest postitust, saada teada :P

aga kui sa enda oma müüd 50-55 tuhande eest ära, siis too kohe siia :)

LC4 kohta räägivad, et sadul pidada pikema osta jaoks ebamugav olema, aga eks see vast rohkem P. kujust ja kehapikkusest sõltub.

KÄIN JALA JA JOON VETT
Kasutaja avatar

mõmm
Postitusi: 120
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:45
Tsikkel: TDM850
Asukoht: Jõgeva

Lugemata postitus Postitas mõmm »

TDM, see küll ainult minu arvamus. Olen temaga metsas prügi kaardistanud ja järjest 24h 1700 km maha sõitnud (järgmine päev läksin rattaga tööle ja sadula võõrastamist ei täheldanud). Mugav ja universaalne iludus ( minu jaoks:)

........Riga,Iž,Jawa,Ural,GSX 1100F, YamahaTDM850 :) ja head soovides
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”