Üleminek endurole.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 203
- Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
- Tsikkel: Aprilia Tuono
- Asukoht: Jõgeva/Tallinn
Üleminek endurole.
Tere.
Tean, et siin analoogseid teemasid juba on, kuid päris sellist infot kätte ei saa mida vajan.
Kuna Eesti teed on nagu nad on, siis tekib tunne, et kui mugavalt ja probleemivabalt tahad kulgeda siis tuleb ikka enduro peale üle minna.
Endal rattaks chopper , ehk siis ei tea endurodest sittagi.
Sõidan ise rohkem maanteed , kuid ka kruusa ja vahest tahaks ka kergemale maastikule sõita(ei mõtle metsa ja ärge tulge rääkima hard endurodest vms)
Soov oleks ka pikemaid otsi väljamaale ette võtta(ehk siis kaks inimest pluss täislast.
Suuruseks mul 180/80.
Eelarve: 50-55 tuhat eeku.
Rataste vahel mida valin on Honda Transalp (98-99) , Honda Africa Twin (94-? ) ja BMW 650 GS(2000).
Ma juba tean, et käsite mul see bemm ära võtta ja vait olla.
AGA, BMW hinnaklass jääb 60 tonni juurde ja selle pigistab vajadusel mingit moodi veel välja , aga läbi ussim*nni, ja lisasingi sellepärast, et selle isendi kohta rohkem infi saada ,kuna foorumi otsingut kasutades leiab ikka suhteliselt vähe.
Püüan lähimal ajal need rattad läbi ka proovida, et endal kerge ettekujutus tekiks, mis nende vahel erinevat on.
Mida ma teilt ootan?
Kasulikke kommentaare ehk siis inimestelt kes on neid rattaid omanud või omavad. Head-vead jne. Võib ka pakkuda analoogseid sellesse hinnaklassi jäävaid rattaid, võibolla on mõni kahe silma vahele jäänud, kuid pidage nendega piiri.
http://www.pohjatuultepojad.net
Kui juba ühe pütane on valikus GS-i näol, siis võiks ju lisada ka KTM 640 Adventure, Primo hakka kiitma, ära ole niiiiii tagasihoidlik
Aga sama lugu, mis AT-ga, kohalikul turul pole saada.
Aga kuna kruusa ja põldu on tahtmist sõita, siis TDM-i ei hakka soovitama, see on nagu linnamaastur rohkem.
-
Teema algataja - Postitusi: 203
- Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
- Tsikkel: Aprilia Tuono
- Asukoht: Jõgeva/Tallinn
Cyberdyne kirjutas:Võiksid proovida ka Yamaha TDM-i
Liiga linnakas paistab. Sõbrannal on.
Huvitav, BMW-l rohkem hääli aga mölisemist ei kuskil.
Twinil tõesti turg väike, kuid mõni ikke leidub. Nagu näiteks see: http://www.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=483438
Twinist siin räägitud jah piisvalt , aga välja jäetud bemm ja ega ka TA-st eriti palju juttu pole.
Võtke sellisest seisukohast, et ma ei taha minna Dakarile või ei taha teha Ironbutti läbi. Samas ma ei sõida pidevalt maanteed ka. Elu on näidanud, et kruusa tuleb päris tihti ette, eriti kui tahad loodust näha ja sealjuures mõned raskesti läbitavad kohad.
http://www.pohjatuultepojad.net
-
Teema algataja - Postitusi: 203
- Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
- Tsikkel: Aprilia Tuono
- Asukoht: Jõgeva/Tallinn
jup kirjutas:Aga Yamaha super tenere (xtz750?) ?
Kusjuures avastasin ka, et see mul välja jäänud.
Võib ka selle kohta kasulikku infot välja tuua.
http://www.pohjatuultepojad.net
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: 09 Mai 2008, 09:10
- Tsikkel: Honda XL650V Transalp
- Asukoht: Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
no TA ja AT on kruusa peale suht ideaalsed ja samuti ka rasketes tingimustes ja kui tahad vabalt looduses sõita. bemu kohta kahjuks ei oska kosta.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Primo kirjutas:Saksas on hetkel Twini-ikaldus, kui vaadata mobile.de'd.
10 isendit ainult.
mõnes mõttes näitab see et nõudlus on suurem kui pakkumine ja see on mainele ainult hea. teine külg on asjaolu et AT-d ei toodeta enam jupp aega. uut pole ka tulnud. kas hakkavad välja surema?
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Docs.ee'st ei ole mõtet osta tsiklit, mis maksab 3k eurot.Otseloomulikult hüppab sinna suur lisatasu otsa võrreldes ostetava hinnaga.Kui sa aga ostad 80k eurot maksva auto, mis Eestis maksab näiteks 100k eurot ja maksad toomise ja muu kama eest +2k eurot, siis oled ikka või sees küll.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Primo kirjutas:Docs.ee'st ei ole mõtet osta tsiklit, mis maksab 3k eurot.Otseloomulikult hüppab sinna suur lisatasu otsa võrreldes ostetava hinnaga.Kui sa aga ostad 80k eurot maksva auto, mis Eestis maksab näiteks 100k eurot ja maksad toomise ja muu kama eest +2k eurot, siis oled ikka või sees küll.
a selles on siis asi!? ei süvenenud piisavalt. sellepärast tundusid hinnad jõhkrad. kuigi selliste hindadega ei osta suure tõenäosusega keegi sealtkaudu tsiklit.
eelmine sügis oleksin saksast peaaegu ostnud 4000 euriga alla 10000 km läbisõiduga väga korraliku AT. aastakäik oli....vot täpselt ei mäleta. suht viimane mida toodeti veel.
ost jäi tegemata sest mega hea hinnaga sain hoopis LC8 adventure...
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
Teema algataja - Postitusi: 203
- Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
- Tsikkel: Aprilia Tuono
- Asukoht: Jõgeva/Tallinn
B.i.G kirjutas:Endal kogemusi lc4 adventurega ja pole ühtegi halba sõna öelda, seega soovitaks kas siis eelpool nimeatud lc4 adventuret või Bmw`d. AT pidavat küll vägahea ratas olema aga ise ei ostaks teda juba ainuüksi ta JUBEDA välimuse pärast.
Vot vot, juba jõuame kuhugi. Pidage meeles, et võin ju endurtsi peale üle minna , kuid tulen ju chopperi seljast. Välimus omab minu jaoks üpris suurt tähtsust, kuid loomulikult ei saa ohverdada kvaliteeti välimusele.
AT-d on kiidetud taevani ja paljud isegi ütlevad ,et üle kiidetud. Kahtlemata hea ratas. Jällegi, välimus on isegi enduro kohta jõle.(puhtalt minu arvamus).
Tegin väheke uurimistööd TDM-i kallal ja tundub , et vana mudel ja vana all mõtlen ma 99-2000, pidi hoopis teine pill olema kui uus TDM. Uuem pidi rohkem ikka maantee ja linnakas olema. Vana jällegi pidi sobima kõikjale va. muidugi mülkasse ja metsa.
Bemm jällegi pidi rüüpama(jah,kütusekulu on küll tähtis) , kuid ühepütane sobiks paremini metsitunud radadele..
TA siiani mul favoriit,aga uurimine jätkub. Rattaid ju teisigi.
Mida ma kõige rohkem kardan, on see , et äkki jääb 600-st veidi väheks. Jama ju ka kui aasta pärast avastan , et krt, tahaks nagu mõnda kw juurde.
http://www.pohjatuultepojad.net
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Painteddeath kirjutas:TA siiani mul favoriit,aga uurimine jätkub. Rattaid ju teisigi.
Mida ma kõige rohkem kardan, on see , et äkki jääb 600-st veidi väheks. Jama ju ka kui aasta pärast avastan , et krt, tahaks nagu mõnda kw juurde.
kui huvi kruusa ja auklikel teedel mõnuga lasta siis tähtis et kodarveljed all. ja ikka esimene suurem kui tagumine.
võimsust jääb alati puudu! isiklik arvamus et pikemat kasvu inimesel peaks suurem tsikkel olema.
ja suuremaga on pikka otsa mugavam lasta. kiiremal sõidul võimsam mootor madalamate pööretega. suuremal võib üks käik rohkem olla. suurem on stabiilsem. vaata eelmise sügise motomaaniat. oli endurode test. AT, Tenere, ja LC4Rally Replica. nu mitte just võrdväärne test aga väike lisainf ikka.
ja tundub et kui juba on enduro siis lõpuks hakkad ikkagi selliseid äärmuslikke olusid otsima kui tsikkel seda võimaldab. tsikli võimekus paneb paika kus sõitma hakkad ja kuhu maale areneda saad.
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Painteddeath kirjutas:[quote="
Mida ma kõige rohkem kardan, on see , et äkki jääb 600-st veidi väheks. Jama ju ka kui aasta pärast avastan , et krt, tahaks nagu mõnda kw juurde.
jah, kasuta see kuuesajase resurss lõpuni ...
kui sa oma matkadel just kiirteedel ägedaid möödasõite ei taha teha, siis iga kuuesajakuubikune viib sind kiiruseni 150 suht muretult. Ning kui liivas-mudas sumbata plaanis pole, siis vast ei teki ka lisakilovati vajadust.
Pigem on see, et kui mööda teid sõidad, siis kahepütane tekitab vähem vibratsiooni ja on matkamiseks seetõttu parem.
Nii et kui pikemad matkad mööda teed plaanis on, siis ära neid ühepütaseid vaata. (Ise sõidan ühepütasega ja olen ilgelt rahul )
Paadunud Bikemehe arvamus:
Sõidetud kõigui sinu valikus olevate ratastega + veel mõned sarnased.
Jätame hard enduro välja, võtame, et sa tahad sõita siiski 70% teedel 25% teemoodi kohtades ja 5% seal kus teid pole, siis on ainus mõistlik valik Twin.
Kui soov vastupidine, siis LC4. See väike BMW rohkem selline autokooli õpilase teema ....
andre460 kirjutas:Tere! Aga miks mitte BMW R1200 GS
Küsige arvamust ,,Primo,, käest
Loe palun teemaalgataja esimest postitust, saada teada
aga kui sa enda oma müüd 50-55 tuhande eest ära, siis too kohe siia
LC4 kohta räägivad, et sadul pidada pikema osta jaoks ebamugav olema, aga eks see vast rohkem P. kujust ja kehapikkusest sõltub.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.