Suurematel kiirustel (200+) võtab ratta all vibama

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Suurematel kiirustel (200+) võtab ratta all vibama

Lugemata postitus Postitas mina »

Kõigepealt Pole vaja hakata kirjutama, et sellistel kiirustel ei tohi siinses riigis sõita ja kas mul ikka on vaja nii kiiresti sõit jne.
Nimelt siis peale uue taga rehvi paigaldust kiirustel 200+ hakkab ratas koledalt vibama. Ennist polnud mingeid probleem samal teelõigul ei ühtegi vibelemist.
Ise arvasin, et liiga madal rehvi rõhk konkreetse rehvi kohta ja lasin siis nõutud rõhu rehvile sisse ja kui vibama võttis siis ennem ei jättnud järgi kui kiiruse sain maha ca160.
Eelmine rehv oli 190/50 ja rõhku 0,2 :shock: miks nii vähe?, kuna siis kulutab ka nats rohkem rehvi äärt, kuna enamjaolt pikkemat otsa sõites hoian kiiruse lubatud piires ja siis kipub rehv keskelt liiga kiirelt ära kuluma!
Nüüd siis all195/90 (tasakaalustatud) ja rõhku2,5
väike lisa märkus veel, et konkreetne teelõik on SIRGE ilma kurvideta!

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3829
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

0,2? :lol:
Eelmine rehv oli 190/50
Nüüd siis all 195/90
päris suur vahe v ?
sellise vahega hakkab vist kõvasti spido valetama?!?!

Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

sorry trüki viga 195/70 on nüüd.


ElCato
Postitusi: 76
Liitunud: 13 Juun 2007, 08:13
Tsikkel: VN900 Custom
Asukoht: Tallinn/Pirita

Lugemata postitus Postitas ElCato »

:shock:
Millisest liiklusvahendist siin jutt täpsemalt käib?

Need kiirused ja rehvimõõdud ...

Viimati muutis ElCato, 19 Mai 2008, 12:29, muudetud 1 kord kokku.

Maicle
Postitusi: 196
Liitunud: 07 Juul 2007, 01:03

Lugemata postitus Postitas Maicle »

Esialgselt arvaks et tasakaalustamisega puusse pandud ?
Autol vähemasti hakkas Tagumine vasak rehv 100+ kiirusel vibreerima, kuna tasakaalustamata peale rehvide asukoha vahetust.

Viimati muutis Maicle, 19 Mai 2008, 13:15, muudetud 1 kord kokku.

squid

Lugemata postitus Postitas squid »

Halvasti tasakaalustatud? Äkki sinu rattale ei sobi see mõõt? Äkki see rehv ei võimaldagi sõita sellise kiirusega? Kuna sa ei kirjutanud mis ratta või rehviga tegu siis sama hästi võiks õunte pealt ennustada miks ta vibama võtab! (Ma loodan, et sa selliseid kiirusi jalgrattaga saavutada ei püüa :shock: )

Ja kui sa arvad, et madal rehvirõhk tagab ühtlase rehvi kulumise siis sa eksid ... selle tulemusena on ratas lihtsalt halvasti juhitav ja rehv kulub mõtetult kiiresti.


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Suurematel kiirustel (200+) võtab ratta all vibama

Lugemata postitus Postitas harimal »

mina kirjutas:

Nüüd siis all195/90 (tasakaalustatud) ja rõhku2,5

Bike puhul võiks rõhk olla pigem 1.9.
Tasakaalustuspink võis olla taatlemata ning näitab puid ja põõsaid.
Ise saad üle kontrollida nii:

Samuti tasub üle vaadata, kas tagavelg jookseb ikka sirgelt - ratta polte kinni tõmmates võib telg mõnikord tiba viltu kiskuda.

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

Taga velg jookseb otse, kuna kui käed lahti lasta sõidu ajal siis ratas jookseb ilusti otse, ei hakka kuhugile poole "vajuma".
Rehviks DUNLOP SPORTMAX 195/70R17 (rinks slikk millele lõigatud muster) kui arvate ,et viga lõikajas olnud siis vaevalt, kuna kui aus olla siis pole peale vaadates aru saada , et lõigatud.
Rattaks siis 98a VTR(fighter)
eemaldatud kõik üleliigne, ja paigaldatud kõrge lenks ja kukkumisrauad ning asjalikum väljalaske torustik ja loomulikult asendatud orininaal esituli ja armatuur.

Väike täpsustus vee, et se konkreetne teelõik pole uus euro tee vain ikka ilus nõuka aegne , kuid puuduvad suuremad roopad ja muidu segavad kalded, lihtsalt risti sõidu suunaga on neid krt paikamis tripe, millest kipub
ratas suurematel kiirustel siis nina ka maast lahti viskama, kuid too ei tohiks nüüd tervet ratast vibama võtta, kuna sealsel teelõigul peenestatud terve oma elu igasuguste asjadega.


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

Kui mutrivõti, paar laagrit ja peenem raudtoru olemas, võta tagaratas maha ning vaata tasakaalustus üle. Kui see ok, siis tuleb hakata laagreid ja pukse üle vaatama :?

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

argoa
Postitusi: 331
Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
Tsikkel: V-Strom
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas argoa »

ärge pekske, kui minu loogika alt veab, aga see rehv peaks ka raskem olema kui eelmine - seega igasugune viga annab paremini tunda (saab võimendatud).

Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Kui loopima hakkab siis kas tasakaalus väljas või laagrid pekkis.

Ja see eelmine 0.2 rõhku on muidugi hea idee :wack:

Aga kui see sama sul 0.2 -ga kuskil kaua seisis siis võib too rehv pekkis olla - või on rehv niisama defektiga. Suure kiiruse juures venitab kuskilt ovaalseks ära ja ongi kõik.

Lõikas kuskilt liiga sügavalt või terve sektori hammustas liiga sügavalt... ebaühtlaselt..
Miks te üldse lasete lõigata omale tänavasõidu rehvi? Rinkamehe värk või?

Mis moodi see suuremal kiirusel esiotsa viskamine käib? Hakkab esiratast maast üles loopima või kuidas?

Raske on aru saada....


unimyc

Lugemata postitus Postitas unimyc »

Kui loopima hakkab esiotsa, siis pigem viga selles, et tagumine rehv oluliselt kõrgem, kui originaal, st järelikult on muutunud ka esi kahvli nurk. Nyyd oleks ehk mõistlik rooliamordile mõtlema hakata???
Kui aga taga ratast loobib?,siis otsiks ise kyll viga kas kõveras veljes või tasakaalustamises..

Kasutaja avatar

-PitBull-
Postitusi: 1186
Liitunud: 10 Mär 2006, 21:59
Asukoht: Ida-Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

madone kirjutas:

Mis moodi see suuremal kiirusel esiotsa viskamine käib? Hakkab esiratast maast üles loopima või kuidas?

Raske on aru saada....

Hakkab lenksu väristama.

Pilt


Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Kasutaja avatar

tsiklonaut
Postitusi: 249
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas tsiklonaut »

Peale pead rohkem lajatama. Siis tõmbab kõik ise paika.

Ju siis pole Sul ratta mootoril piisavalt pauku enam peale 200km/h, et esiosa korralikult kergeks teha. Veel tuunima pead, et lisaheppa välja pigistada ja julgemalt peale keerama. Kui põdema ja blokkima hakkad ja kiiruse alla 160-ni lased, siis on ju loogish, et kõik hakkab all vibama... :roll:

.::: R1100 boGSer :::.
Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

tsiklonaut - kui aus olla siis olen selle rattaga ainult 250 kellale ajanud ja sedagi sell samal sirgel (ps. sirge keskel keeran alati teepealt maha kõrvalteele) kus nüüd vibab ja kui aus olla siis ega eriti mugav pole seal kõrge lenksu taga olla sellistel kiirustel.

kuid jah see hargi nurk , seeda võiks isegi proovida muuta, kuna nüüd nina madalamal kui tagaots.

Ja veel sirget paar korda nühitud ja kui pole üktegi jõnksu siis on nagu kõik ok aga kui teele tekivad need krt risti sõidusuunaga paigatud triibud siis hakkab ratas( mootorrattas) alla tõmblema.

Kusjuures ma polnud siiamaani kogenud mis tunne on kui hakkab leksu käes väristama(see asi mille vastu aitab lenksu amort). Nina loobib maast lahti, ilmselt kuna ise olen suhteliselt kerge, rattal pole konleid ja on kõrge lenks ja ilmset pole esi amort regullitud õieti!

Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

mina kirjutas:

.

Kusjuures ma polnud siiamaani kogenud mis tunne on kui hakkab leksu käes väristama(see asi mille vastu aitab lenksu amort). Nina loobib maast lahti, ilmselt kuna ise olen suhteliselt kerge, rattal pole konleid ja on kõrge lenks ja ilmset pole esi amort regullitud õieti!

kuna sul puuduvad gondlid siis hakkab mitte tasasel teel kontakst kaduma maaga ja tegin lenkstrambi alge kuna õhk ei suru nina vastu maad arvan mina.

ahjaa võrdle korraks rehvi profiile

sa pane paak kurguni täis ja proovi uuesti, kui muutub paremuse poole siis on viga kerges ninas ja tuul kannab mitte ei suru

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas cool200 »

fighteri lenksuga baigid mu meelest teevadki nii nagu kirjeldad,
tuuletakistus on suur ja jõudu on julmalt tagarattal,
masin pressib edasi a ei lähe sujuvalt läbi õhu,
kogen sama

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

cool200 kirjutas:

fighteri lenksuga baigid mu meelest teevadki nii nagu kirjeldad,
tuuletakistus on suur ja jõudu on julmalt tagarattal,
masin pressib edasi a ei lähe sujuvalt läbi õhu,
kogen sama

Kurve võtta on ka tore suurtel kiirustel :D Kohe ültse ei taha ratas oma sõidujoont säilitada, ise oled ilusti paigal aga ratas vänderdab kurvis korralikult!

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3196
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 196 korda

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Mu meelest oled sa ära rikkunud kogu ratta :evil: Seda nii aerodünaamika kui ka geomeetria suhtes. Streetfighterilt ei saagi nõuda et ta 200+ stabiilselt käituks.Eriti "oma valmistatud" fighteri puhul.Püsi parem kohvikute ümbruses :lol:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

nostrak
Postitusi: 133
Liitunud: 23 Apr 2007, 15:03
Tsikkel: K1200GT
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas nostrak »

mina kirjutas:
cool200 kirjutas:

fighteri lenksuga baigid mu meelest teevadki nii nagu kirjeldad,
tuuletakistus on suur ja jõudu on julmalt tagarattal,
masin pressib edasi a ei lähe sujuvalt läbi õhu,
kogen sama

Kurve võtta on ka tore suurtel kiirustel :D Kohe ültse ei taha ratas oma sõidujoont säilitada, ise oled ilusti paigal aga ratas vänderdab kurvis korralikult!

Võta tagumine ratas alt ära ja kontrolli, et ta ei viskaks, siis eemalda rehv ja viska minema, minema viska ka tagavelg. Järele jäänud tsikli osad jäta kuuri nurka aegu ootama, kui midagi sellist vaja võiks minna ning mine osta poest uus tsikkel. :D :D
Kaas see lõikaja kusagilt rehvi karkassi ei vigastanud nii, et seda silmaga näha pole ja vähe tundlikud pingid välja ei raali :!: :?:

Kasutaja avatar

G-force
Postitusi: 63
Liitunud: 09 Juul 2007, 00:03
Tsikkel: Kawasaki
Asukoht: Harku
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas G-force »

Sinu jutus peitub ka vastus su probleemile! No ma ei tea mida head sa tahad lõigatud mustriga rehvilt, su säästuprogrammi tulemus on käes!

Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas westel »

Jah ega nendelt kasutatud rehvidelt palju loota pole mõtet, kuigi sõita saab.
Ise olen juba kaks aastat järjest nn "säästuprogrammi" peal olnud.
Näiteks olen ise paar kasutatud rinka rehvi riideni läbi sõitnud või otsinud omale möne kasutatud bike tänava rehvi ja sellega sõitnud.
Igal juhul kokkuvõttes tuleb soodsam, kui poest uusi rehve osta.
Selle kahe aasta peale on läinud 4 kasutatud rehvi, nende peale kulunud 800eeki.
Aga sellist probleemi mul ei ole küll esinenud nagu sul. Kõikide rehvidega on sõidetud 250+ km/h kurvides, sirgetel ja pole hullu midagi.
Vahest ikka natuke libiseb või hakkab vibama nende vanade rehvidega, aga mis selle raha eest ikka tahta ja see loomulik ka.

NB! Siia maani on kõige parem olnud Pirelli Diablo Supercorsa 180/55-17 "medium" seguga. :lol:

See on lihtsalt minu arvamus.

Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

Ma ise kaldun arvama, et asi selles, et see rehv mis alla sai on lihtsalt niipalju kõrgem, et sealt tuleb juba esihargi nurga muutus ja pole enam kaalujaotus paigas aga eks see ole homme näha kuna sai esiotsa tõstetud 5cm
kuna sai siin vanade krossisõitjatega räägitud ja naad ütlesid, et CZ-el pandi raamile ülespoole kiil vahele, et hark läheks püstisemaks, kuna siis kergem keerataja, kopeerib teed paremini aga kui ära vasid sõidu lõpuks siis ei jõudnud lenksu enam kinni hoida

Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas cool200 »

see pole põhjus!!!
oled eksiarvamusel,
baigid tehaksegi suht kõrged tagant ja veel saab ulme palju regu-
leerimisega tagaotsa tõsta ja jäigemaks teha-
-see kõik aint parandab kiirusomadusi,
vaata rinkasikleid-tagaotsa madalamaks ei tee keegi

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

sai siis eile nina tõstetud ja ka tangitud ja täna 190km/h polnud kül mingeid probleeme, liiga tihe liiklus oli, et oleks saanud suuremat kiirust proovida. Ega need vastu tulevad rekkad pole toredad asjad.
rinka omadel ju kondel [Motobot: õige on "gondel"] küljes ja kui tagaotsa tõsta siis surub vastutuul tsiklit veelrõhkem vastu maad, aga neil on ka hark juba tehasest püstisem kui minu VTR-l. Aga pole mina see õige inimene kes teaks sellest hargi nurgast ,mis kuhugi sobib ja kui palju teed kopeerid jne.

Ja mis sellese tagaotsa jäikusse puutub siis eelmisel rattal ma näppisin seda tagaamorti ja kui ta jäigaks keerata siis ei tahtnud ratas kurvis all püsida ja kiirendades võttis nina püsti aga kui ( enda arvates) ta paika regullisin siis püsis nina kiirendades maas ja kurve oli võimalik tunduvalt kiiremini läbida.

Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Minu teadmised -

Nimelt kiirendades tahab tagaratas nn tsikli alt läbi sõita ehk põhimõtteliselt tõmmata amordi nii võimalikult lahti kui saab ja ajada tagaotsa ülesse.. Teoreetiliselt siis bikedel peaks olema kõige parem seadistus kiirendades nii, et ei ole päris puupakk sinna asemele pandud aga natikene jõudu läheb kaduma selle amordi lahti lükkamiseks aga see võidetakse sellega tagasi, et esiots püsib maas. Kui on rajapeal, kus kurvid siis hoopis teine teema.. Aga no väga lõdvaks ka ei tasuks lasta.. Siis hakkab kurvis vb ujuma persealune.. Ja ära tule ütlema, et sa ainult ühe sirge peal sõidad.. Minu lemmikosa tsikliga sõites on kurvid...

Aga ikkagi õiged nurgad ja tegemised on igal tsiklil välja arvestatud seetõttu mitte originaal mõõtudega rehvi alla panemine ei ole kuigi mõtekas... Tsikkel on suht tihti hobisõiduk ja kes ei tahaks, et ta oleks parimas tehnilises korras ... Peenesta see ära ja siis pane õige mõõt alla vähemalt kõrgus õige, laius võib varieeruda, see niipalju ei mõjuta..
Minu arvamus.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3196
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 196 korda

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Mis nipiga sa edu otsa tõstsid :?: Viskasid lenksud minema või :shock:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

franz125 kirjutas:

Mis nipiga sa edu otsa tõstsid :?: Viskasid lenksud minema või :shock:

kuna mul paigaldatud kõrge lenks ( krossika jäme lenks) ja kuna siis jäid originaalist sangakohad üle siis tolle arvelt võimalik nina tõsta, kuna sangad kinnitusid ülemiste prillide peale amordi torude külge!

Kasutaja avatar

Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

Lugemata postitus Postitas Habib »

westel kirjutas:

Näiteks olen ise paar kasutatud rinka rehvi riideni läbi sõitnud
Kõikide rehvidega on sõidetud 250+ km/h kurvides

Olen ma nüüd ainus kellele see jutt idiootsusena tundub...? :roll:

Lambad on siin ja... lambad on sääl...
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas westel »

Habib kirjutas:
westel kirjutas:

Näiteks olen ise paar kasutatud rinka rehvi riideni läbi sõitnud
Kõikide rehvidega on sõidetud 250+ km/h kurvides

Olen ma nüüd ainus kellele see jutt idiootsusena tundub...? :roll:

Mis viga.
Kui sa nendest lausete mõtetest aru ei saanud, siis tahtsin öelda, et sõidan nii kaua kuni traadid või riie mustri alt paistma hakkab.
Mis kurvidesse puutub, siis kõik kurvid ei pea just järsud 90 kraadised olema- on ka pikki laugeid ja kiireid kurve.

Vajab mõni asi veel seletamist? :idea:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”