1. leht 1-st
K: KTM LC4 remont
Postitatud: 21 Mai 2008, 07:58
Postitas paarn
Tere,
Juhtus selline asi, et tulin sõitmast, jätsin ratta seisma ja nädala aja pärast kui üritasin käivitada, siis vändast lüües vänt läheb jube jube kergelt alla, ajab küll väntvõlli ringi, aga käima ei ole võimalik panna. Uurisin väheke, et kas on äkki, see nn kompressiooni klapp peale jäänud, et sutsu nagu lüües susiseb ka, aga ei olnud.
Nüüd ongi küsimus, et kas kellelgi on sarnast juhtumit olnud?
Ratas KTM LC4 620 - 97, ilma akuta versioon.
Tervitustega,
Pääru
Postitatud: 21 Mai 2008, 09:07
Postitas fotek
Karpa-silindri lõdvikut vaata ka.
Postitatud: 21 Mai 2008, 09:39
Postitas paarn
fotek kirjutas:Karpa-silindri lõdvikut vaata ka.
Tänud vihjamast
, aga selles asi ei ole, pole pärast seda Kauritmotos tehtud mootoriremonti tagasi löönud ja karpat otsast visanud.
Postitatud: 21 Mai 2008, 22:32
Postitas ENZO
Asi võib olla ka siduris,mis läbi libiseb...edasi klapimajandus+silinder/kolb/rõngad.Pane natuke õli küünlaaugust silindrisse ja vaata mis siis teeb,kas läheb raskemaks.......idee poolest peaks ka siis käima minema.Kui vajab tõsist remonti ja endast remondimeest pole,võtaks hea meelega asja ette....rakised ja abivahendid mootori remondiks kodus täitsa olemas ja nii mõnigi LC4 mootor täieliku kap.remondi juba saanud. Edu!
Postitatud: 22 Mai 2008, 11:52
Postitas paarn
ENZO kirjutas:Asi võib olla ka siduris,mis läbi libiseb...edasi klapimajandus+silinder/kolb/rõngad...
Sidur sellel rattal libises viimase sõidu lõpus korralikult, isegi II käiguga.
Aga siis mõtlesime sõbraga, et siduris ei saa ju asi olla, käivitusajam peaks ju otse rakenduma, muidu ei saaks ju lahutatud siduriga üldse käivitada. Siis oleks ju nagu delta
. Kui keegi täpsemalt on asja uurinud, siis rääkige täpsemalt.
Mootoriremont(keps+kolb+ sõrm+rõngad+klapisääretihendid) sai tehtud eelmise aasta lõpul Kauritmotos, ei taha uskuda hästi, et asi on selles, aga hetkel praegu nii kiire, et ei ole seda aega lahti ka kakkuda, mõistust ja oskusi peaks jaguma, aga aega ei taha kuidagi jaguda.
Ise pakun klapimajandust, just seda dekompressiooni ajamit. Aga ei ole kindel.
Tänud vihjete eest.
Päärn
Re: K: KTM LC4 remont
Postitatud: 19 Juul 2008, 18:50
Postitas paarn
Ega kellegil ei ole juhuslikult garaaži vedelma jäänud, KTM LC4 620 sidurikettaid või äkki keegi teab, kust neid leida võiks?
Tervitustega,
Päärn
Re: K: KTM LC4 remont
Postitatud: 19 Juul 2008, 23:40
Postitas Raigo
paarn kirjutas:Ega kellegil ei ole juhuslikult garaaži vedelma jäänud, KTM LC4 620 sidurikettaid või äkki keegi teab, kust neid leida võiks?
Pöördu R417 poole, tal on peetis LC4 mootor olemas
Re: K: KTM LC4 remont
Postitatud: 19 Juul 2008, 23:53
Postitas motamiis
kui sidur vahetatud siis ma soovitan sul õli ja filtrid ka ära vahetada,sest kui sul see värk niimoodi libises siis pole sealt head nahka loota 
Re: K: KTM LC4 remont
Postitatud: 20 Juul 2008, 09:45
Postitas 4cl
Tere!
On kettad lc4 kasutatud, paki paksus 21,4.--hind 300
On ka ktm 250-360 sidurikettad, vahekettad ja vedrud, on sees olnud, kulumata. Ostsin need jummala umbes, hää odaff.
Need oleks kõik kokku 600.