Mootorraturite kiiruse mõõtmine
Moderaator: Moded
Mootorraturite kiiruse mõõtmine
Kui tegemist on laserkiirusemõõdikutega -kuhu suunatakse kiir?
Sõitja peale seda suunata vist ei tohi(USA-s keelatud).
Vast on mõni teadjam mees,kes küsimusele vastata oskaks.
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Kujutad sa ette politseiniku täpsust, kui ta suudaks paarisaja meetri pealt suunata kiire liikuvale pisikesele objektile ühte konkreetsesse punkti?
Täpsuslaskmises oleks sellised imemehed hinnas....
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
mingis autosaates nägin klippi, kus mõõtsid pärnu mnt viadukti peale sõitvaid tsikleid, ja seal politsei küll miskit ei teinud, mõõtja ise fikseeris tsikli, mingi täpi moodi asi liikus pildid automaatselt ratta peale ja teavitas kiiruse
ei tea kas vastutulevat tsiklit mõõdetakse samamoodi
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
CTR kirjutas:mingis autosaates nägin klippi, kus mõõtsid pärnu mnt viadukti peale sõitvaid tsikleid, ja seal politsei küll miskit ei teinud, mõõtja ise fikseeris tsikli, mingi täpi moodi asi liikus pildid automaatselt ratta peale ja teavitas kiiruse
ei tea kas vastutulevat tsiklit mõõdetakse samamoodi
...ja seal mõõdeti ja peedistati meid nii ära et hullumaja. Kõik oli videopildis olemas, asukoht, kiirus, kellaaeg, reg. nr. jne.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
renxx9 kirjutas:CTR kirjutas:mingis autosaates nägin klippi, kus mõõtsid pärnu mnt viadukti peale sõitvaid tsikleid, ja seal politsei küll miskit ei teinud, mõõtja ise fikseeris tsikli, mingi täpi moodi asi liikus pildid automaatselt ratta peale ja teavitas kiiruse
ei tea kas vastutulevat tsiklit mõõdetakse samamoodi
...ja seal mõõdeti ja peedistati meid nii ära et hullumaja. Kõik oli videopildis olemas, asukoht, kiirus, kellaaeg, reg. nr. jne.
Kui tüli ei tee, mis OK tolerantsi nad kasutasid? +5kmh;+10kmh;jne
Või oli 0
Edu
-
- Postitusi: 137
- Liitunud: 04 Mai 2006, 14:16
- Tsikkel: GSR600
- Asukoht: Pirita
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
See oleks kenake pauk politseile, kui keegi suudaks kohtu kaudu keelustada laseriga kiiruse mõõtmise. Hüpe kiviaega.
Sõber kunagi sai trahvi, kus laser näitas kiiruse fikseerimise kauguseks 440m. Samas on selge, et liikuvat objekti ei ole võimalik vastavalt reeglitele eksimatult mõõta. Kiir ikka hüpleb.
see saateklipp on mingist kaugemast minevikust, aga too viaduktil tehtud viimane reid, seda läbisin isegi, sain noomida tumeda visiiri eest aga väga normaalsed politseid olid üldjoontes
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Eks see laserikiire asi sõltu ka sellest, missugusel lainepikkusel see laser töötab (no mina ei tea). Aga kui (ja ilmselt) see ei ole nähtavas alas või ohtlikus UV alas, ei juhtu tsiklistiga midagi, lasku või silma. Need võimsused on ikka nii väikesed.
Kui politsei kodulehte uskuda, kasutatakse meil kiirustajate püüdmiseks 3 tüüpi seadmeid: Stalker Dual Car, Stalker Dual DSR 2X ja UltraLyte LTI 20.20 100 LR. Esimesed kaks on radarid, mis fikseerivad igas suunas liikumise (samas suunas, vastu suunas, ees, taga, liikumiselt ning statsionaarselt kuni 4 sõidukit korraga), viimane on siis käsimõõdik, mis toimetab laseriga.
Mis puudutab laseri silma laskmist, siis tõesti - ka kasutusjuhendis on kirjas, et kui päästikule vajutad, siis ära päris otse laserisse vaata. Küll aga ei kujuta ta mõõtmisel ohtu inimesele.
Tsiteerin:
The UltraLyte is designed to meet eye safety requirements and is classified as eye-safe to Class 1 limits which means that virtually no hazard is associated with directly viewing the LASER output under normal conditions. As with any LASER device however, reasonable precautions should be taken in its operation. It is recommended that you avoid staring into the transmit aperture whilst firing the LASER. The use of optical
instruments with this product may increase eye hazard.
Kujutan ette, et kui sellest annaks kohtucase'i välja võluda, oleks selline pretsedent USA's ka juba loodud
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1964
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
a501322914 kirjutas:Päris 100% pole kindel aga esitule suunas nad seda suunavad, fakt on see et kiir peab tagasi ka tulema kui nad sind mõõta tahavad ja pimedas peale esitule suurt midagi ei näegi
Tehnoloogia kommentaarimist siis: Enamlevinud on kaks mõõtmis tehnoloogiat.
Esimene on eelmainitud laseriga, Paranduseks laseritega kus kiired saadetakse kindla intervalliga välja, kuna impulsside pikkus on teada, siis selle põhjal arvutab protsessor välja tagasipeegeldus aja.
Mitme sõiduki puhul (kui nad mahuvad spekrtilise nurga sisse) Toimub mõõtine samataoliselt, sest kiir saadetakse impulssidena välja, tulemused lihtsalt reastatakse järjekorras.
Teine mõõtmisviis on NN. "Dopleri efekt" Ehk seade saadab kõrgsagedusliku lainepikkusega signaali ja mõõdab selle tagasijõudmist ja peegeldumis nurka. Seda mõõtmist annaks muidugi segada kui teaks sagedust
rzz kirjutas:Kui politsei kodulehte uskuda, kasutatakse meil kiirustajate püüdmiseks 3 tüüpi seadmeid: Stalker Dual Car, Stalker Dual DSR 2X ja UltraLyte LTI 20.20 100 LR. Esimesed kaks on radarid, mis fikseerivad igas suunas liikumise (samas suunas, vastu suunas, ees, taga, liikumiselt ning statsionaarselt kuni 4 sõidukit korraga), viimane on siis käsimõõdik, mis toimetab laseriga.
Mis puudutab laseri silma laskmist, siis tõesti - ka kasutusjuhendis on kirjas, et kui päästikule vajutad, siis ära päris otse laserisse vaata. Küll aga ei kujuta ta mõõtmisel ohtu inimesele.
Tsiteerin:
The UltraLyte is designed to meet eye safety requirements and is classified as eye-safe to Class 1 limits which means that virtually no hazard is associated with directly viewing the LASER output under normal conditions. As with any LASER device however, reasonable precautions should be taken in its operation. It is recommended that you avoid staring into the transmit aperture whilst firing the LASER. The use of optical
instruments with this product may increase eye hazard.Kujutan ette, et kui sellest annaks kohtucase'i välja võluda, oleks selline pretsedent USA's ka juba loodud
Kui esimesed kaks on tõesti tavalised radarid siis see annab väikse eelise mootorratturitele kuna kiiruse fikseerimiseks kulub <2 sek.
Laser on aga kiirem ning täpsem ning teeb oma töö ära murdosa sekundiga.
Eestis võiks olla ka seadus et radari detektoreid tohib kasutada nagu usas Väärt asjad
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.