Mootorraturite kiiruse mõõtmine

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Üllar
Postitusi: 124
Liitunud: 21 Dets 2005, 16:02
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Mootorraturite kiiruse mõõtmine

Lugemata postitus Postitas Üllar »

Kui tegemist on laserkiirusemõõdikutega -kuhu suunatakse kiir?
Sõitja peale seda suunata vist ei tohi(USA-s keelatud).
Vast on mõni teadjam mees,kes küsimusele vastata oskaks.


a501322914

Lugemata postitus Postitas a501322914 »

Päris 100% pole kindel aga esitule suunas nad seda suunavad, fakt on see et kiir peab tagasi ka tulema kui nad sind mõõta tahavad ja pimedas peale esitule suurt midagi ei näegi :D Aga näkku nad sulle päris kindlasti seda suunata ei või.


triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

Kujutad sa ette politseiniku täpsust, kui ta suudaks paarisaja meetri pealt suunata kiire liikuvale pisikesele objektile ühte konkreetsesse punkti?

Täpsuslaskmises oleks sellised imemehed hinnas.... :lol:

Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

CTR
Postitusi: 107
Liitunud: 28 Juul 2006, 10:46

Lugemata postitus Postitas CTR »

mingis autosaates nägin klippi, kus mõõtsid pärnu mnt viadukti peale sõitvaid tsikleid, ja seal politsei küll miskit ei teinud, mõõtja ise fikseeris tsikli, mingi täpi moodi asi liikus pildid automaatselt ratta peale ja teavitas kiiruse

ei tea kas vastutulevat tsiklit mõõdetakse samamoodi

R1 2004 -> CBR1000RR 2008 -> pseudomootorrattur -> Ducati Scrambler Classic 2015

theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 361
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa

Lugemata postitus Postitas renXx »

CTR kirjutas:

mingis autosaates nägin klippi, kus mõõtsid pärnu mnt viadukti peale sõitvaid tsikleid, ja seal politsei küll miskit ei teinud, mõõtja ise fikseeris tsikli, mingi täpi moodi asi liikus pildid automaatselt ratta peale ja teavitas kiiruse

ei tea kas vastutulevat tsiklit mõõdetakse samamoodi

...ja seal mõõdeti ja peedistati meid nii ära et hullumaja. Kõik oli videopildis olemas, asukoht, kiirus, kellaaeg, reg. nr. jne.

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6767
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Lugemata postitus Postitas yeekim »

renxx9 kirjutas:
CTR kirjutas:

mingis autosaates nägin klippi, kus mõõtsid pärnu mnt viadukti peale sõitvaid tsikleid, ja seal politsei küll miskit ei teinud, mõõtja ise fikseeris tsikli, mingi täpi moodi asi liikus pildid automaatselt ratta peale ja teavitas kiiruse

ei tea kas vastutulevat tsiklit mõõdetakse samamoodi

...ja seal mõõdeti ja peedistati meid nii ära et hullumaja. Kõik oli videopildis olemas, asukoht, kiirus, kellaaeg, reg. nr. jne.

Kui tüli ei tee, mis OK tolerantsi nad kasutasid? +5kmh;+10kmh;jne
Või oli 0

Edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Space
Postitusi: 137
Liitunud: 04 Mai 2006, 14:16
Tsikkel: GSR600
Asukoht: Pirita
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Space »

See oleks kenake pauk politseile, kui keegi suudaks kohtu kaudu keelustada laseriga kiiruse mõõtmise. Hüpe kiviaega.
Sõber kunagi sai trahvi, kus laser näitas kiiruse fikseerimise kauguseks 440m. Samas on selge, et liikuvat objekti ei ole võimalik vastavalt reeglitele eksimatult mõõta. Kiir ikka hüpleb.

Rohkem ilusaid ilmasid!
Kasutaja avatar

CTR
Postitusi: 107
Liitunud: 28 Juul 2006, 10:46

Lugemata postitus Postitas CTR »

see saateklipp on mingist kaugemast minevikust, aga too viaduktil tehtud viimane reid, seda läbisin isegi, sain noomida tumeda visiiri eest aga väga normaalsed politseid olid üldjoontes

R1 2004 -> CBR1000RR 2008 -> pseudomootorrattur -> Ducati Scrambler Classic 2015

theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

natuke rohkem huvitab kuidas mõõdab sõitev mootorattapolitsinik sinu kiirust?

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Eks see laserikiire asi sõltu ka sellest, missugusel lainepikkusel see laser töötab (no mina ei tea). Aga kui (ja ilmselt) see ei ole nähtavas alas või ohtlikus UV alas, ei juhtu tsiklistiga midagi, lasku või silma. Need võimsused on ikka nii väikesed.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Aga näkku nad sulle päris kindlasti seda suunata ei või.

Miks? Oled liiga palju Tähesõdasid vaadanud?

Kasutaja avatar

rzz
Postitusi: 103
Liitunud: 13 Mai 2008, 00:24
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas rzz »

Kui politsei kodulehte uskuda, kasutatakse meil kiirustajate püüdmiseks 3 tüüpi seadmeid: Stalker Dual Car, Stalker Dual DSR 2X ja UltraLyte LTI 20.20 100 LR. Esimesed kaks on radarid, mis fikseerivad igas suunas liikumise (samas suunas, vastu suunas, ees, taga, liikumiselt ning statsionaarselt kuni 4 sõidukit korraga), viimane on siis käsimõõdik, mis toimetab laseriga.

Mis puudutab laseri silma laskmist, siis tõesti - ka kasutusjuhendis on kirjas, et kui päästikule vajutad, siis ära päris otse laserisse vaata. Küll aga ei kujuta ta mõõtmisel ohtu inimesele.

Tsiteerin:

The UltraLyte is designed to meet eye safety requirements and is classified as eye-safe to Class 1 limits which means that virtually no hazard is associated with directly viewing the LASER output under normal conditions. As with any LASER device however, reasonable precautions should be taken in its operation. It is recommended that you avoid staring into the transmit aperture whilst firing the LASER. The use of optical
instruments with this product may increase eye hazard.

Kujutan ette, et kui sellest annaks kohtucase'i välja võluda, oleks selline pretsedent USA's ka juba loodud :)

I had a life once. Then I bought my first bike.
Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1964
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Tavastia
Tänanud: 149 korda
Tänatud: 184 korda

Lugemata postitus Postitas Vint »

a501322914 kirjutas:

Päris 100% pole kindel aga esitule suunas nad seda suunavad, fakt on see et kiir peab tagasi ka tulema kui nad sind mõõta tahavad ja pimedas peale esitule suurt midagi ei näegi

Tehnoloogia kommentaarimist siis: Enamlevinud on kaks mõõtmis tehnoloogiat.
Esimene on eelmainitud laseriga, Paranduseks laseritega kus kiired saadetakse kindla intervalliga välja, kuna impulsside pikkus on teada, siis selle põhjal arvutab protsessor välja tagasipeegeldus aja.
Mitme sõiduki puhul (kui nad mahuvad spekrtilise nurga sisse) Toimub mõõtine samataoliselt, sest kiir saadetakse impulssidena välja, tulemused lihtsalt reastatakse järjekorras.

Teine mõõtmisviis on NN. "Dopleri efekt" Ehk seade saadab kõrgsagedusliku lainepikkusega signaali ja mõõdab selle tagasijõudmist ja peegeldumis nurka. Seda mõõtmist annaks muidugi segada kui teaks sagedust :?

Kasutaja avatar

Piats
Postitusi: 137
Liitunud: 08 Dets 2006, 01:20
Asukoht: Florida,Fort Lauderdale

Lugemata postitus Postitas Piats »

rzz kirjutas:

Kui politsei kodulehte uskuda, kasutatakse meil kiirustajate püüdmiseks 3 tüüpi seadmeid: Stalker Dual Car, Stalker Dual DSR 2X ja UltraLyte LTI 20.20 100 LR. Esimesed kaks on radarid, mis fikseerivad igas suunas liikumise (samas suunas, vastu suunas, ees, taga, liikumiselt ning statsionaarselt kuni 4 sõidukit korraga), viimane on siis käsimõõdik, mis toimetab laseriga.

Mis puudutab laseri silma laskmist, siis tõesti - ka kasutusjuhendis on kirjas, et kui päästikule vajutad, siis ära päris otse laserisse vaata. Küll aga ei kujuta ta mõõtmisel ohtu inimesele.

Tsiteerin:

The UltraLyte is designed to meet eye safety requirements and is classified as eye-safe to Class 1 limits which means that virtually no hazard is associated with directly viewing the LASER output under normal conditions. As with any LASER device however, reasonable precautions should be taken in its operation. It is recommended that you avoid staring into the transmit aperture whilst firing the LASER. The use of optical
instruments with this product may increase eye hazard.

Kujutan ette, et kui sellest annaks kohtucase'i välja võluda, oleks selline pretsedent USA's ka juba loodud :)

Kui esimesed kaks on tõesti tavalised radarid siis see annab väikse eelise mootorratturitele kuna kiiruse fikseerimiseks kulub <2 sek.
Laser on aga kiirem ning täpsem ning teeb oma töö ära murdosa sekundiga.
Eestis võiks olla ka seadus et radari detektoreid tohib kasutada nagu usas :D Väärt asjad :D

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”