KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Mure siis 97 aasta KTM Lc4-ga. Põhimõtteliselt umbes poole gaasi pealt on nagu kännu taga kinni, pakuks umbes a´la 4000 pööret ja kõik. Madalatel pööretel käib ilusti ja käivitusega pole ka probleeme. Küll aga sõites gaasi maha lastes kipub nats paukuma. Äkki keegi oskab probleemile mingit lahendust pakkuda. Olen verivärske nelari omanik ja tema hingeelu on veel natuke võõras.
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Rat-Roy kirjutas:Mure siis 97 aasta KTM Lc4-ga. Põhimõtteliselt umbes poole gaasi pealt on nagu kännu taga kinni, pakuks umbes a´la 4000 pööret ja kõik. Madalatel pööretel käib ilusti ja käivitusega pole ka probleeme. Küll aga sõites gaasi maha lastes kipub nats paukuma. Äkki keegi oskab probleemile mingit lahendust pakkuda. Olen verivärske nelari omanik ja tema hingeelu on veel natuke võõras.
Mul tegi sellist asja siis kui klapid olid regullimata!
Rattaks oli ktm 450 exc
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Äkki keegi oskab öelda mis võiks õiged klapivahed olla?
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Tänud Mella.
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
endal oli selline probleem- rutskat keerates tühi koht alguses sees, 120 peal oli lõpp, rohkem välja ei pigistanud. sai siis peadüüs 175 asendatud 195-ga asi jooksis lõppu välja nagu naksti ehk siis metsaülekandega 160 kopikatega. tean et õige düüsi, väljalaske ja ülekandega on need mootorid suutelised ka 200 näitama.
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Nüüd siis sai klapid ära reguleeritud, uus küünal pandud, kõik pistikud cleaneriga üle lastud ja karpa ära puhastatud aga ei mingit tulemust. Kohapeal üle veerandi gaasi keeretes hing ikka kinni ja hakkab nagu paukuma. Ah seda veel, et karpa nõel oli ülevalt teises astmes, seda liigutada ei proovinud. Aga üldiselt hakkab juhe kokku jooksma... Hüva nõu oleks teretulnud!!!
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
mella kirjutas:0.12 külmalt
Vale! 0,15 külmalt
Hakkab paukuma?
Mis süüde ja mis karpa tsiklil peal?
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
varem oli 0.15, hiljem hakkas raamatutes olema 0.12.
Mitte midagi hullu ei juhtu, kui 0.12 keerata ka '97+ LC4 600+ masinal. (400-sel on 0.2)
Ja ma tahaks näha, kuidas te seda 0.03mm seal taga ajate
Osades EXC manualides on lausa kirjas, et 0.1 kaliiber peab lõdvalt vahele minema ja 0.15 ei tohi mahtuda.
Kui klapivahe on 0.12 või 0.15, ei saa pöördesse mitteminemine klapivahets tingitud olla.
660SMC '06 0.12-0.15
660SMC '03 0.15
EXC '04 0.12
620 SC '98 0.15
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Manual näitab külmalt klapivaheks jah 0,12. Nagu ennist juba ütlesin, et kindluse mõttes regullisin klapid uuesti ära. Aina rohkem hakkan kalduma sellepoole, et viga süütesüsteemis. Küünlajuhe ja piip üle kontrollitud, jääb vaid üle süütepool mis äkki hakkab a´la ületaguma kõrgema pöördega äkki? Hüva nõu ikka teretulnud
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Äkki keegi oskab öelda mingeid andmeid kuidas nelja juhtmega süütepooli kontrollida?
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
millene on sul küünal peale vähest töötamist kas tahmane??
ja kas pöörde ei lähe sooja või külma mootoriga??
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Küünal on täitsa ilus, kusjuures kindlusemõttes sai ka ära vahetatud. Pöördesse ei lähe ei külmalt ega ka soojalt. Kohapeal saad vähekene gaasi keereta ja siis on kõik ja hakkab paukuma...
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Tere!
Kood: Vali kõik
Tead, tõsta nõela. Siis me saame nagu sotti või nii. Kas dellorto karpa? pumbaga või ilma? Peadüüsi nummer ka palun.
Paugud on sellised teravad ja nagu tuletorudes või siis jämmemad ja viskab ka tuld ja tõrva tagumisest otsast?
Kirjelda.
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Peadüüsi number on 195 ja peal on dellorto PHM 40 karpa. Proovisin nõela täiesti üles tõsta siis käis nagu gramm paremini (max saada keerata veerand gaasi peale), nõel täitsa all, ei mingit muutust. Sumbast viskab kergelt musta. Kindluse mõttes sai ujuki tase ka timmi aetud aga üldkokkuvõttes tolku ei midagi
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
On äkki kellegil aimu mis sümptomid võiksid mootoritöös olla kui nullvõll on ühe hamba võrra mööda pandud?
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Rat-Roy kirjutas:On äkki kellegil aimu mis sümptomid võiksid mootoritöös olla kui nullvõll on ühe hamba võrra mööda pandud?
Vabalt võivad olla su ratta sümptomid - klapid avanevad/sulguvad liiga vara v liiga hilja
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
- Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
- Asukoht: Tuusula, Viljandi
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Süütemomendid peaksid olema ennekõike paika pandud, enne kui minnakse karpasid nyhkima ja muu kilakola kallale - loodetavasti.. Siuke lärtsumine ja plärtsumine saab olla ainult klappides kinni - kui vahed on õiged, siis nad lihtsalt avanevad valel ajal ja asi ants. Märgid ja õpetused igal pool olemas, ei tohiks keeruline olla märgid paika ajada
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Tere!
Kui Sul manuaali pole, ma võin juhendada, kuidas seda kontrollida. Aga esimene asi, mida teha võiks oleks ketipinguti kontroll. Keera see suur mutter sealt pinguti küljest ära ja võta vedru välja. Siis pinguti välja oma pesast ja siis loed ära klikid, palju pinguti veel pikeneks. Kui seal on välja tulemas veel 2-3 klikki siis on ka kett veninud.
Pingutit ei tohi olla kuidagi inženjeeritud, keevitatud, tinutatud, viilitud ega pikendatud eelmise omaniku poolt.
Mis eelmine omanik üldse selle kohta räägib? Sain aru Sa värske nelari omanik või nii.
Ja siis klapikambri kaas maha (pinguti pane tagasi).Märgid nukkvõllil ja nukarattal peavad kokku minema. Nukaratta välimises servas olev märk liiguta plokikaane servaga tasa suunaga ettepoole. Nüüd tuleb väntvõll lukustada. Karteri küljes on paksu seibiga sisekant polt, mis keera välja,eemalda seib ja keera sisse tagasi. Kui polt läheb lõpuni on ok, kui mitte siis tuleb vänta liigutada, et lukustuspolt läheks lõpuni. Kui nüüd nukaratta märk on servaga tasa on see asi korras, kui ei ole tuleb ratast keti suhtes nihutada.
Kontrollida ka kindlasti nukalaagreid ja vajadusel vahetada. Kaant peale pannes kasuta õigeid möginaid (vist oli loctite 518)
Edu
Sellesse teemasse on tehtud vähemalt üks uus postitus. Te võite soovida oma postituse sisu sellega seoses ülevaadata.
Ei soovi ma midagi, Bullrideri jutt kah õige.
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Suured tänud sulle kasutaja 4cl, nüüd saan edasi kaevata. Ratta enda ostsin Saksast hiljuti ja proovisõitu sai tehtud ainult keset Hamburgi kõnniteid, kuna rattas oli juba arvelt maha võetud. Erilisi kiirusi seal üles võtta ei saanud ju aga mis siis ikka eks omad vitsad peksavad...
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Mul on üks selline http://www.transmic.net/sem.htm süütepool üle.
Kui huvitab võta ühendust, enne reedet.
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Tere.
Äkki palud kedagi ülemise kandi rahvast seda aparaati vaatama-kuulama tulla?
Eneseharimise mõttes loe see teema kasutajalt sang.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=39246
Süüdet oled sättinud?
Edu
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Süüde on üle tsekatud, süütepool ja muu elektriline osa üle mõõdetud. Eile käis ka üks targem härra patsienti vaatamas ja kuulamas. Järeldus oli, et tuleb ikka kõik märgid(nuka ja väntvõlli) kindlusemõtte üle tsekata. Õhtul kisun patsiendi kuplialuse lahti eks siis paistab.
Tänud heade soovituste eest !
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Viga tuvastatud pika kaevamise tulemusena. Süüte staator on vigane ja hakkab kõrgematel pööratel segast panema.
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Tänud sulle 4cl
Juhtusin ise ka seda juba nägema(ttp://stores.ebay.de/Sumoport_W0QQfrsr ... ubZ2QQtZkm), kuid staator peaks sama olema aga sama vend müüb ka rootorit arvatavasti samast komplektist kuid ainuke erinevus on tüübinumbri lõpus olev M1,(Type K Nr. 101 801 02 M1) minul on aga M6. Sama märge on ka staatoril. Peab veits uurima mida see täpselt tähendab
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
Tere!
Ktm juppe vaata siit. Klikka leia jupid kiiresti ja sinna oma ratas sisse. On hea kui lähed midagi tellima ja kood on teada.
http://www.ktmworld.com/ktm_web_specials.asp
Vaatasin sealt ainult, et 95-- sama SEM. Palume kasutajat ping , tema on siia pannud häid linke, äkki teab,
kuskohast seda vaadata saab.See Sem staator on üks jura selle ratta küljes. Ebay-s on vahel SC Kokusani, see istub täpselt peale, kaalub 5 kg vähem ja on pommikindel.
Re: KTM LC4 ei lähe pöördesse?
http://www.purkuosat.net/
vaata ka siit,tundub et on neil miskit olemas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.