Rotax 122 mootor
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
Rotax 122 mootor
Mu aprilia mx juhtus nii, et väljalaskeklappi trossi ots (see tina plönn) läks katki ja see kummi kaabel mis trossi ümber oli, kadus ära. Ehk siis kui koju jõudsun rippus ainult tühi tross.kas see rikub kuidagi mootorit kui sõita lihtsalt ilma selle trossita, et klappi taga ei ole siis seda trossi . Sõidus mingit vahet küll muidu ei ole. Jõudu on samapalju nagu ennem. Pole aru saadagi , et midagi nagu ei funka vms. Igastahes targemad mehed kellel on kogemusi selle mootoriga öelge kas see siis rikub midagi või mitte?
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Rotax 122 mootor
No mu rs-iga juhtus sama asi,tross tuli tagant ära,klapp lendas kolbi,ja lõhkus kolbi ära.Sõiduajal ma kah midagi aru ei saanud,aga otsad ta siis lõpuks andiski.Nüüd ei ole enam üldse seda klapijama.Klapp koguaeg lahti,ja suurtel pööretel oleks nagu isegi rohkem minekut.Alguses jah ei ole enam seda väänet,mis klapiga oli.Et nagu ei soovitaks eriti sul sellega seal ringi paarutada.Võta klapp lahti,ja pane tross tagasi,kui nt klapil pole vars katki läinud,nagu mul juhtus.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Rotax 122 mootor
Klappi pole - madalatel pööretel praktiliselt jõud puudub, kuid kõrgetel on vähe rohkem ning selle tõttu ka bensu kulu suurem.
Klapp on - madalatel pööretel ja kõrgetel pööretel jõud olemas. Hoiab ka mootorit (kuna ei liigu kogu aeg kõrgetel pööretel). Uuri siin neid vanemaid teemasid. Abiks on ka rotax 123 mootori teemad, kuna seal enam vähem sama süsteem. Tänapäeval on võimalik osta selline julla sinna, millele pole trossi vaja. Ehk siis töötab surve pealt, mis tuleb silindrist. Targemad mehed las võtku ise sõna. Ei mäleta enam seda asja. Kunagi keegi rääkis, et annab soomest tellida ja maksab kuskil 2100.-.
Re: Rotax 122 mootor
Ronk kirjutas:Tänapäeval on võimalik osta selline julla sinna, millele pole trossi vaja. Ehk siis töötab surve pealt, mis tuleb silindrist. Targemad mehed las võtku ise sõna. Ei mäleta enam seda asja. Kunagi keegi rääkis, et annab soomest tellida ja maksab kuskil 2100.-.
Jah, selline väljalaskeklapp täiesti olemas. Kutsutakse RAVE 2'ks. Endal on RS'l selline klapp peal ja toimib päris hästi. Paigadatud on ta kunagi AP Moto poolt.
eBay's RAVE 2 täitsa saadaval
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Rotax 122 mootor
Ronk kirjutas:Klappi pole - madalatel pööretel praktiliselt jõud puudub, kuid kõrgetel on vähe rohkem ning selle tõttu ka bensu kulu suurem.
Klapp on - madalatel pööretel ja kõrgetel pööretel jõud olemas. Hoiab ka mootorit (kuna ei liigu kogu aeg kõrgetel pööretel). Uuri siin neid vanemaid teemasid. Abiks on ka rotax 123 mootori teemad, kuna seal enam vähem sama süsteem. Tänapäeval on võimalik osta selline julla sinna, millele pole trossi vaja. Ehk siis töötab surve pealt, mis tuleb silindrist. Targemad mehed las võtku ise sõna. Ei mäleta enam seda asja. Kunagi keegi rääkis, et annab soomest tellida ja maksab kuskil 2100.-.
Ärge ikka Soome nüüd kah minge. Tule AGS Racing poodi ja saad komplektse klapi 1750.- raha eest. AGS on Rotax kardi mootorite ja varuosade ametlik esindaja Eestis. Mõned kardi varuosad sobivad ka siklitele nagu klapp, kolb, karpa ...
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
-
- Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Rotax 122 mootor
HRQ kirjutas:Ronk kirjutas:Klappi pole - madalatel pööretel praktiliselt jõud puudub, kuid kõrgetel on vähe rohkem ning selle tõttu ka bensu kulu suurem.
Klapp on - madalatel pööretel ja kõrgetel pööretel jõud olemas. Hoiab ka mootorit (kuna ei liigu kogu aeg kõrgetel pööretel). Uuri siin neid vanemaid teemasid. Abiks on ka rotax 123 mootori teemad, kuna seal enam vähem sama süsteem. Tänapäeval on võimalik osta selline julla sinna, millele pole trossi vaja. Ehk siis töötab surve pealt, mis tuleb silindrist. Targemad mehed las võtku ise sõna. Ei mäleta enam seda asja. Kunagi keegi rääkis, et annab soomest tellida ja maksab kuskil 2100.-.Ärge ikka Soome nüüd kah minge. Tule AGS Racing poodi ja saad komplektse klapi 1750.- raha eest. AGS on Rotax kardi mootorite ja varuosade ametlik esindaja Eestis. Mõned kardi varuosad sobivad ka siklitele nagu klapp, kolb, karpa ...
Voh vat selle firma kommentaari ootasin ka. Soovitan soojalt AGS-i poole ka pöörduda.
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
Re: Rotax 122 mootor
Miks te ei loe mida ma kirjutasin. sõidus pole üldse vahet, Jõudu on nii madalatel kui ka kõrgetel pööretel! ja bensu kulu on ikka sama( 7l ) . ja kui räägitakse et murdub ära vms. Samamoodi võib ära murduda ka kui tross taga on. Pmst pole midagi juhtund. vaikselt sõidan, pöördesse ei lase. Aga hüppan läbi ags ja ajan asjad korda. Aitäh.
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
Re: Rotax 122 mootor
Aga siis peab selle klapi jaoks ju augu kah puurima.:S Noh Per**e küll. Palju see paigaldamine ja häälestamine/seadistamine kõik veel lisaks läheb?
Re: Rotax 122 mootor
HRQ kirjutas:Ronk kirjutas:Klappi pole - madalatel pööretel praktiliselt jõud puudub, kuid kõrgetel on vähe rohkem ning selle tõttu ka bensu kulu suurem.
Klapp on - madalatel pööretel ja kõrgetel pööretel jõud olemas. Hoiab ka mootorit (kuna ei liigu kogu aeg kõrgetel pööretel). Uuri siin neid vanemaid teemasid. Abiks on ka rotax 123 mootori teemad, kuna seal enam vähem sama süsteem. Tänapäeval on võimalik osta selline julla sinna, millele pole trossi vaja. Ehk siis töötab surve pealt, mis tuleb silindrist. Targemad mehed las võtku ise sõna. Ei mäleta enam seda asja. Kunagi keegi rääkis, et annab soomest tellida ja maksab kuskil 2100.-.Ärge ikka Soome nüüd kah minge. Tule AGS Racing poodi ja saad komplektse klapi 1750.- raha eest. AGS on Rotax kardi mootorite ja varuosade ametlik esindaja Eestis. Mõned kardi varuosad sobivad ka siklitele nagu klapp, kolb, karpa ...
Olete te proovinud ka neid klappe ise paigaldada, või on seda alati AP-Motos tehtud? Sinna peaks Unipro, selle klapi avanemise anduri külge panema korra, ja vaatama mis pööretel see avaneb. Niipalju kui ma neid vaakumklapiga RS125 olen proovinud on need kõik sellised poolkõvad olnud, nagu klapp ei avaneks täielikult vms.
Kui pole vahet jõus, kui klapi tross on taga või mitte, siis järelikult pole see klapp kunagi töödanudki, ja seda pole ma ei tea kui kaua puhastatud.
Vahe on hobujõus 2x töötava ja ja mitte töötava klapiga (11kw vs 22kw)
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
Re: Rotax 122 mootor
Tere, uus mure. sõitsin oma aprilia mx 125 linnas ja padukat hakkas sadama. peale 20 min sadu hakkas järsku jumpsima. täpselt nagu bensiin hakkaks otsa saama. Ma ei tea, aga ma arvan et vihm mõjus kuidagi elektrisüseemile. aga ei tea. kas keegi oskaks aidata. kui homseks on ära kuivand provin uuesti ja vaatan kas jamab. küünla portselan oli must. nagu üünla piip oleks üle peksnud kah. igastahes rääkige targad...
Re: Rotax 122 mootor
lehhluur kirjutas:Tere, uus mure. sõitsin oma aprilia mx 125 linnas ja padukat hakkas sadama. peale 20 min sadu hakkas järsku jumpsima. täpselt nagu bensiin hakkaks otsa saama. Ma ei tea, aga ma arvan et vihm mõjus kuidagi elektrisüseemile. aga ei tea. kas keegi oskaks aidata. kui homseks on ära kuivand provin uuesti ja vaatan kas jamab. küünla portselan oli must. nagu üünla piip oleks üle peksnud kah. igastahes rääkige targad...
Aga muidu mis õhufilter sul seal karpa küljes on ? Olen kuulnud et koonusfiltrid ei salli vihmast ilma .
Re: Rotax 122 mootor
küünla piibujuhe on tänu lühikesele porilauale vihmaga sõites saanud märjaks. Soovitavalt, lõika plekist välja sobiva kujuga tükk, tee sinna augud ja kinnita see leegitoru kohale/raamikülge, et pori ei saaks piibule/juhtmele minna Omad kogemused; illustreeriv pilt.
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
Re: Rotax 122 mootor
Ma loodan et see nii on kah:D oleks väga õnnelik.
Re: Rotax 122 mootor
lehhluur kirjutas:Ma loodan et see nii on kah:D oleks väga õnnelik.
Oli nii
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
Re: Rotax 122 mootor
Jah oli õnneks. hommikul võtsin küünla maha ja puhastasin ja kuivatasin ära. terve valge portselani osa väljastpoolt oli süsimust. ma ei tea kas oli ülepeksnud vms. Ilge litaka pani kah siis kui ma teda üritasin märjalt eelmine õhtu veel tööle panna. Aitäh flexerile.
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
Re: Rotax 122 mootor
Tere,viimaselajal tekkinud niisugune probleem, et sõitsin maanteel ja järsku hakkas turtsuma ja jäi seisma ning teig paugu ära. Võtsin siis küünla maha ja küünla värv jumala vale(hallikas must) ja küünlavahe koos( see kaardus pulk ja see elektrod vms mis küünla seest tuleb. Väänasin siis selle vahe õigeks ja nii mitu korda. Ostsin lõpuks uue küünla ja samajama. Milles probleem. Täna jäin nimodi teepeale et hakkas uuesti turtsuma ja jäi päris seisma. Võtsin siis küünla maha ja küünlavahe jälle koos Ning see pulk mis peaks olema beežikas hele(minul on ta süsimust sest midagi on p*rses) .Sealt oli tükk väljas ja see tükk jäi sinna pulga ja vindi seina vahele. Mina ei oska niiugust asja seletada. Ehk keegi aitab, oskab öelda milles probleem. Katsun küünlast pilti teha ja siia panna.
Re: Rotax 122 mootor
lehhluur kirjutas:Tere,viimaselajal tekkinud niisugune probleem, et sõitsin maanteel ja järsku hakkas turtsuma ja jäi seisma ning teig paugu ära. Võtsin siis küünla maha ja küünla värv jumala vale(hallikas must) ja küünlavahe koos( see kaardus pulk ja see elektrod vms mis küünla seest tuleb. Väänasin siis selle vahe õigeks ja nii mitu korda. Ostsin lõpuks uue küünla ja samajama. Milles probleem. Täna jäin nimodi teepeale et hakkas uuesti turtsuma ja jäi päris seisma. Võtsin siis küünla maha ja küünlavahe jälle koos Ning see pulk mis peaks olema beežikas hele(minul on ta süsimust sest midagi on p*rses) .Sealt oli tükk väljas ja see tükk jäi sinna pulga ja vindi seina vahele. Mina ei oska niiugust asja seletada. Ehk keegi aitab, oskab öelda milles probleem. Katsun küünlast pilti teha ja siia panna.
ma sinuasemel võtaks kiiresti silindri pea maha .

-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
Re: Rotax 122 mootor
http://nagi.ee/photos/lehhluur/7751503/ pilt kah siis. Juhin tähelepanu, et see sein (ring ) kus vint on see on pealt nagu ära tambitud või pekstud? millest see siis.?
Re: Rotax 122 mootor
võta lahti, äkki annab veel midagi päästa... kolvi ja muu säärase jupid tekitavad selliseid täkkeid...
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
Re: Rotax 122 mootor
njh, lahti ma võtan nagunii, aga üsimus on see, et muidu töötab mootor täiesti puhtalt, kuni jälle turtsudes seisma jääb. ja mootor käib ilusti ringi , niiet maiiusu et seal midagi sees on. Aga eks ma võtan lahti ja siis vaatab.
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
Re: Rotax 122 mootor
Tere. Ühesõnaga seis on selline, et mootor on koos. Kolvi tükid lendasid silindri sees, kolb nii ribadeks õnneks pole silinder väga hävinenud, ma arvan et igaüks imestaks et kuidas silinder terve on, kui ta seda kolbi vaatab:D. Ühesõnaga peaks siis uue kolvi ja väljalaskeklappi sebima, sest see katki.
Re: Rotax 122 mootor
Mis väljalaskeklapil viga on? Võimalik, et olen huvitatud.
Soovitaks siiski silindri ära hoonida õrnalt, näpuga tõmmates ei tohiks kriime tunda. Samas silinder + kolb koos ei ole ka väga kallis, umbes 4-5k.
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
Re: Rotax 122 mootor
kevadel sai just vahetatud kolb ja silined(tutikad panin). Ma arvan et piirdun kolvivahetusega.
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
Re: Rotax 122 mootor
Klapp on pooleks( kraest ülespoole, niiet silkusse pole midagi kukkund). Ülemine pulk pooleks.
Re: Rotax 122 mootor
lehhluur kirjutas:Klapp on pooleks( kraest ülespoole, niiet silkusse pole midagi kukkund). Ülemine pulk pooleks.
Mul kukkus kevadel klapp otse mootorisse ja käis seal ilusti kolisedes üles alla kuni sai korraliku kaosega hakkama
Re: Rotax 122 mootor
Kui klappi korda ei viitsi teha siis ma ostaks klapi süsteemi ilma labata ära, asemele võin anda väljalaskeklapi katte.
-
Teema algataja - Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
Re: Rotax 122 mootor
Ei ma usun, et ma teen klappi süsteemi korda, sest see mootr ikkagi mõeldud klapiga töötamiseks. Ja ma usun, et sellepärast mul see kokku jooksiski. Sai mingi rämedalt kuuma
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.