1. leht 1-st

iz56

Postitatud: 15 Okt 2004, 13:12
Postitas motik
Kes aitaks iz56 ellu äratada.
mure järgmine:
Kui tahan käima panna siis tuleb kasutada topkat ja akulaadijat(lma ei käivitu)
Kui läheb käima siis gaasi andes kole vibra sees ja bensupaaki peksab surve sisse.
Sõitmisel käib miski suvalise pöördepeal ilusti,kiiruse kasvades tundub, et ei saa kätte(tõstes karpanõela ei käi alguses )(langetades nõela käib alguses ja veerandi pealt enam ei käi)
Ühesõnaga jupsib
Vasta siia või no.kia@mail.ee

Re: iz56

Postitatud: 15 Okt 2004, 14:42
Postitas Siller
motik kirjutas:
Kes aitaks iz56 ellu äratada.
mure järgmine:
Kui tahan käima panna siis tuleb kasutada topkat ja akulaadijat(lma ei käivitu)
Kui läheb käima siis gaasi andes kole vibra sees ja bensupaaki peksab surve sisse.
Sõitmisel käib miski suvalise pöördepeal ilusti,kiiruse kasvades tundub, et ei saa kätte(tõstes karpanõela ei käi alguses )(langetades nõela käib alguses ja veerandi pealt enam ei käi)
Ühesõnaga jupsib
Vasta siia või no.kia@mail.ee

No selge see et ilma akuta ei käivitu kuna generaator tahab ka natuke voolu ja see topks andmine tähendab bensiini valamine silindrisse.No ja vibra võibolla sellest et kas mootor kere küljest lahti või on väntvõll tasakaalust väljas.Surve paaki võibolla sellest, et vibra paneb seal paagis bensiini vuhama ja sellest need gaasid.Karpas soovitaks nõela panna võimalikult alla kuna siis sööb vähem bensiini ja peaks ka rohkem jõudu olema.Ja puhu kõik karpas olevad düüsid läbi ehk on umbes.[/i]

Postitatud: 15 Okt 2004, 15:09
Postitas motik
Aku lihtsalt surnud.
Mure selles, et topkata ei läe. Mootor ilusti kinni.Bena surve paagis tundub olema nii, et kui gaasi väänad siis lööks nagu osa matsu paaki.
Karpa kõik düüsid läbi puhutud ja imetud.
Ise arvan , et karpa on lihtsalt ära kulunud???
Seega kas keegi teab millist karpat sinna saaks sokutada
Või keegi aitaks remontida ?

Postitatud: 15 Okt 2004, 19:13
Postitas Raigo
süüde on vale järelikult kui karpasse taob

Postitatud: 15 Okt 2004, 22:09
Postitas Metslane
Ei pruugi süüte probleem olla, kuigi tasuks seegi igaks juhuks üle kontrollida. Tagasilööki karburaatorisse põhjustab tihtipeale just liiga lahja küttesegu, mis on tingitud doseerimisnõela ebaõigest asendist. See loll jutt mis ennist räägiti, et nõela alumises seisus võtab vähem kütet ja jõudu rohkem, on paras pulli- kaka. Võimsust saad rohkem tõstes nõela, ja kasutad nn. rikastatud küttesegu, ehk maakeeli peaksid sellega kaasnema kenad porgandid väljalasketraktis. Õigem kombinatsioon edukaks kulgemiseks on kasutada ökonoomset segu, ehk leida see kuldne kesktee nende kahe eelneva vahel. Selleks annab piisavalt informatsiooni hr. A. Palu legendaarne üllitis rahvademokraatiamaade mootorratastest. Kui ratas on kaua seisnud oleks mõtekas kontrollida ka väntvõlli laagrite juures asuvaid rõngastihendeid just nende hermeetilisuse suhtes, sest tihtipeale on aeg oma töö teinud.

Postitatud: 20 Okt 2004, 21:11
Postitas hevimees
Kui vibrab siis on selge ju et vända laagrid ja õlitihendid läbi.Surve paaki tagasi löögist ei tohiks küll tekkida,aga ehk on hoopis vaakumiga paagis tegu kui kork umbne.Kas enne töötas korralikult või on just kokku pandud mootor ,kolbi annab ju ka tagurpidi sisse panna.

Postitatud: 21 Okt 2004, 02:04
Postitas motik
Äkki leidub inimene kes tahaks minu iz miski tasu eest vähe remontida :bsmile:
no.kia@mail.ee
52 72 150

Postitatud: 22 Okt 2004, 09:53
Postitas martinza
No kui nii jupsib siis tekib küll tahtmine öelda, et värvi roheliseks ja viska loodusesse :lol: . Aga no eks see ole see vene tsiklite jama.... Minu 56-el oli sama jama, et käima ei läinud ilma topkata ja kui nagu täiega gaasi põhja panid siis suri ära ja hakkas plökutama. Minul oli viga selles, et sussklapp lasi õhku välja. Panin sinna kah küünla asemele ja asi paranes. Ma mõtlen, et äkki võib viga olla ka õhupuhastis aga see on ainult mõte. Mai tea seda asja nii täpselt...