Probleem tooreklapiga!
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 84
- Liitunud: 07 Juul 2008, 11:30
- Tsikkel: SV 1000N
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Probleem tooreklapiga!
Tsikliks yamaha yzf 750r '93. Lugu sellega selline, et alguses ei olnud tal seda hooba küljeski kui ostsin selle masina. Nüüd reedel sain tsikli motodepoost kätte, kus talle see klapp ja uued exup trossi külge olid pandud. Seal oli masin soe ja läks ilusti käima. Järgmisel hommikul aga sama jama mis vanasti. Töötab ainult siis kui pöördeid ise kõrgel hoian. Sellest ei olenenud midagi, et kas oli see klapp peal või maas
Oskab keegi aidata, et milles asi võib olla
Ragnar
Re: Probleem tooreklapiga!
See, et töötab ainult kõrgetel pööretel tähendab nagu reeglina, et toorekas on peale jäänud
Kuid miks ta peale jäänud on, ei oska kommenteerida...
-
Teema algataja - Postitusi: 84
- Liitunud: 07 Juul 2008, 11:30
- Tsikkel: SV 1000N
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem tooreklapiga!
See, et töötab ainult kõrgetel pööretel tähendab nagu reeglina, et toorekas on peale jäänud
Kuid miks ta peale jäänud on, ei oska kommenteerida...
Ta mitte ei tööta ise, vaid ma pean teda gaasiga töös hoidma. Kui lasen gaasi maha sureb välja kohe. Ka siis kui olen tooreklapi peale tõmmanud.
Re: Probleem tooreklapiga!
Sellest ma saan aru jah, et pead gaasiga elus hoidma, aga vihjesõnaks siiski liiga rikas segu, nõelklapp ja ujuk üle vaadata ja toorekas ka veelkord, nõela asend?
-
- Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
- Asukoht: Tartu
Re: Probleem tooreklapiga!
Kahjuks ei oska küll konkreetse probleemiga aidata, kuid Motodepoost võin öelda niipalju, et seal tegeldakse heal juhul vaid tagajärgede ja mitte põhjustega. Äärmiselt ebaprofessionaalne koht- vähemasti Tartu -depoo. Aga viga arvatavasti on jah kuskil karpades siiski. Kogesin oma pilliga midagi sarnast ja viisin ka depoosse... seal osati teha vaid õlivahetus, kuna väidetavalt oli osa bensuu karterisse sattunud ja vahetati ka küünlad. Selle kõige eest kasseeriti 1400 krooksu. Aga mõne aja pärast olin sama jama juures tagasi. Möödunud neljapäeval sain ratta tagasi Raitain Moto töökojast Riia 24- sel puhastati karpad ära ja ehkki peale seda pole õnnestunud teha pikemat sõitu, usun et äkki siiski nüüd lõpuks aitas ka.
-
Teema algataja - Postitusi: 84
- Liitunud: 07 Juul 2008, 11:30
- Tsikkel: SV 1000N
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem tooreklapiga!
Selge siis. Kardan ainult, et ma ise ei oska seal karpade juures midagi peale hakata
Aga kas seal Raitain Motos tegeldakse igausugu tsiklitega? Et peaks laskma selle asja siis ka kusagil üle vaadata...
-
Teema algataja - Postitusi: 84
- Liitunud: 07 Juul 2008, 11:30
- Tsikkel: SV 1000N
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem tooreklapiga!
matti kirjutas:"RAITAIN MOTO" REMONDIME KÕIKE MILLEL ON LEISTANGID
Selge siis Homme võtan ühendust nendega
-
Teema algataja - Postitusi: 84
- Liitunud: 07 Juul 2008, 11:30
- Tsikkel: SV 1000N
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem tooreklapiga!
Nonii siis. Lõpuks siis vist viga leitud ja tore see asi just ei ole. Nimelt kuna karpade puhastamine ja sünkroniseerimine ei aidanud hakati uurima silindrite surveid. Tulemus siis selline: esimene silinder 4, teine 4, kolmas 4 ja neljas 7. Kuigi ideaal oli vist 14,5 Siinkohal võiksite ka teie oma tulemusi siia kirja panna, et oleks võrdlusmoment olemas. Huvitav oli ka veel see, et mul vahetati ka küünlad ära, sest need ei näinud just väga tegusad välja enam(nägin ise ka neid). Kuigi motodepoos öeldi mulle, et nad olid need ära vahetanud(seda siis 2 nädalat tagasi
).
Praegune seis siis selline, et tuleb "väheke" raha koguda ja talvel asi tegemisse saata, et need surved siis paika saada, kuna külmalt jätkuvalt kohapeal ilma gaasita käia ei taha. Siinkohal veel huvitav see, et eelmine omanik seda viga ei kogenud aga see selleks.
Praegu siis üritan temaga veel niikaua sõita kui ilm seda lubab
Re: Probleem tooreklapiga!
Mis nad põhjuseks pakkusid - silinder/kolb/rõngad v klapid? Kui klapid siis ei tohiks väga kalliks minna, kui regulliga saad piirduda. Väga madala survestmega sageli ei lähegi käima, sul käivitub külmalt OK?
PS Küünlad võivad ka paari nädalaga "väga vanad" välja näha, kui segu paigast ära.
Hans
-
Teema algataja - Postitusi: 84
- Liitunud: 07 Juul 2008, 11:30
- Tsikkel: SV 1000N
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem tooreklapiga!
Nad ise kahtlustavad ikkagi rõngaid, aga ei välistanud ka klappe. Ja sellel mudelil ei pidanud see klapi värk ka väga lihtne olema. Mainisid, et mingite seibidega need seal vist. Kui ma õigesti aru sain.
Käivitub jah suht hästi, aga seda siis kui gaasi anda ja seda hoida peal väheke, muidu sureb ära kohe.
Re: Probleem tooreklapiga!
kriiiz kirjutas:Nad ise kahtlustavad ikkagi rõngaid, aga ei välistanud ka klappe. Ja sellel mudelil ei pidanud see klapi värk ka väga lihtne olema. Mainisid, et mingite seibidega need seal vist. Kui ma õigesti aru sain.
Käivitub jah suht hästi, aga seda siis kui gaasi anda ja seda hoida peal väheke, muidu sureb ära kohe.
Kas kulunud kolvigrupp v klapid on suht lihtne kontollida. Suts mootoriõli küünla august silindrisse ja uuesti kompressioonikontroll - kui nüüd ok, siis kolvigrupp, kui ei siis klapid. Seibidega käib klapiregull paljudel ratastel, midagi keerulist ja ülikallist siin pole. Kolvigrupi remont palju kallim. Kui külmalt hästi käivitub, kuid ilma gaasita ei käi ja soojalt toimib, siis viitaks siiski nagu lahjale segule külma mootoriga
Hans
-
Teema algataja - Postitusi: 84
- Liitunud: 07 Juul 2008, 11:30
- Tsikkel: SV 1000N
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem tooreklapiga!
Ma ise ei oska enam midagi arvata Raitain moto mehed nii rääkisid, et karpade süsteemi juures ei saa enam olla viga, kuna need mitu korda lahti kokku käinud. Ja kuna need rõhud nii väikesed olid, siis arvasid, et soojalt käib kuna paisub kogu süsteem ja rõhk paraneb ja külmast sis ilma gaasita mitte. Vast nad siis ikka teavad millest räägivad
Ragnar
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Probleem tooreklapiga!
Ma kaldun küll arvama, et kui iseäranis kehv on käimine külmalt, on siiski mootor hõre. Eriti veel arvestades neid ülimadalaid surveastmeid. Kunagi oli mul Mosse, kus oli klapp lõhki, seal oli surveaste 3,5 ja see silinder hakkas käima alles õige kõrgetel pööretel. Klapiprobleemid võivad olla, aga võivad ka mitte. Samas, kui klapiprobleem JUBA mõjutab käiku, siis on neist mõnele ka ilmselt juba pragu sisse põlenud, st nii või naa kallis remont. Kapital. Pääsu pole.
-
Teema algataja - Postitusi: 84
- Liitunud: 07 Juul 2008, 11:30
- Tsikkel: SV 1000N
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem tooreklapiga!
Nagu ma aru saan läheb see asi mul suhteliselt kalliks maksma Aga äkki oskab keegi ka mulle seda öleda, millise summaga ma arvestama peaks. Et äkki on mõtekam hakata otsima doonorratast, mis ehk matsu pannud aga mootor korras?
Ragnar
Re: Probleem tooreklapiga!
kriiiz kirjutas:Nagu ma aru saan läheb see asi mul suhteliselt kalliks maksma
Aga äkki oskab keegi ka mulle seda öleda, millise summaga ma arvestama peaks. Et äkki on mõtekam hakata otsima doonorratast, mis ehk matsu pannud aga mootor korras?
Ragnar
Mul sama ratas ja eelmine hooaeg läks Yzf 750 klapi rem yamaha keskuses 20.000.-
Re: Probleem tooreklapiga!
kmx kirjutas:kriiiz kirjutas:Nagu ma aru saan läheb see asi mul suhteliselt kalliks maksma
Aga äkki oskab keegi ka mulle seda öleda, millise summaga ma arvestama peaks. Et äkki on mõtekam hakata otsima doonorratast, mis ehk matsu pannud aga mootor korras?
Ragnar
Mul sama ratas ja eelmine hooaeg läks Yzf 750 klapi rem yamaha keskuses 20.000.-
no ülemise osa remondiga läks nii kalliks w
selle eest saaks uue plokikaane vist juba kui nati otsida
ma endal tegin kogu moto ja kasti ning juppidele läks 8000, ma küll ei oskka pakkuda mis seal nii palju maksis
honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750
-
Teema algataja - Postitusi: 84
- Liitunud: 07 Juul 2008, 11:30
- Tsikkel: SV 1000N
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem tooreklapiga!
kmx kirjutas:Mul sama ratas ja eelmine hooaeg läks Yzf 750 klapi rem yamaha keskuses 20.000.-
päris niipalju küll selle tegemise eest maksta ei tahaks jah
eks ma hakkan uurima, et äkki on mõni koht, kus saaks odavamalt ka kuidagi
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: Probleem tooreklapiga!
Küsi siitsamast foorumist, siin on häid inimesi küll, kes kirvest selga ei löö!!
Olen erinevate teemade alt näinud pakkumisi kus mootori remondi eest küsitakse 1500-2000EEK. Tingimusel, et ise mootori maha võtad!(jupid muidugi juurde)
Re: Probleem tooreklapiga!
uljasvaluvelg kirjutas:Küsi siitsamast foorumist, siin on häid inimesi küll, kes kirvest selga ei löö!!
Olen erinevate teemade alt näinud pakkumisi kus mootori remondi eest küsitakse 1500-2000EEK. Tingimusel, et ise mootori maha võtad!(jupid muidugi juurde)
2000 krooni on täiesti normaalne remondiraha kui klappe ei freesi ja reguleerimine on kruvidega. (seibidega võtab rohkem aega kuna peab seibide vahetuseks korduvalt nukkvõlle maha võtma)
350 kroonise tunnitasuga saab 2100 krooni eest 6h remonti mis on tsikli mootori remondiks ka peaaegu lagi. Lisaks läheb jah peale ja maha mis on umb 1000eeki peale 1000eeki maha (koos gondlite, trosside ja muu paigaldamisega)
Minu arvamus on selline et seni kui on lolle kes maksavad, on esindusi kes julgevad küsida.
Terv.RAIT
51 33375
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Probleem tooreklapiga!
Tere.
No millise temperatuuri juures ta sul käima jääb? Soenedes paisub jah kolb, aga rõngad sellest küll tihedamaks ei paisu! Survet hoiavad siiski rõngad ja kui need on kulunud, või soones kinni, siis selliseks need ka jäävad. Milliseid pöördeid pead hoidma külmalt? Kui hästi käivitub, siis kuidas külm mootor ilma surveta seda suudab? Kas kõik pütid hakkavad kohe tööle, või tuleb mõni hiljem järgi? On see manomeeter ikka korras neil? Või ei suutnud viga leida ja pandi lihtsalt neile mugav diagnoos?
Kui toores peal, peab see ka automaatselt pöördeid kõrgemal hoidma! Kas see süsteem toimib ültse?
Täit tõde nagu ei oska senisest jutust välja lugeda, kuna sümptomid ei klapi väidetava madala survega.
-
Teema algataja - Postitusi: 84
- Liitunud: 07 Juul 2008, 11:30
- Tsikkel: SV 1000N
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem tooreklapiga!
Ma täpselt seda ei oska öelda, millise tempertauuri juures ta käima jääb, sest tempi näidik algab 60'st kraadist ja enne seda ta jääb juba käima. Ja kui ta varem hästi käivitus, siis enam mitte. Nüüd starterist väga minna kll ei taha. Peab olema abiline, kes aitab lükata.
Surveid kontrolliti kahe erineva aparaadiga ja saadi samad tulemused. Külmaslt see toores nagu väga ei aita(ei käi ta ju külmalt), aga soojalt seda tõmmates sureb ära masin kohe
Ega mina ka midagi öelda ei oska. Kirjutan siia seda, mida mu tsikkel teeb, mitte midagi muud ja loodan, et äkki oskab keegi vea üles leida ja mu tsikkel käib ka mingil heal päeval külmast peast
Ragnar
Re: Probleem tooreklapiga!
Nüüd starterist väga minna kll ei taha. Peab olema abiline, kes aitab lükata.
Tere.
Klapid. Neid pole seal elusees keegi regullinud. Esimese asjana las Rait ajab klapivahed paika. Seibidega see suht aeganõudev.
Või teed plokikaane kap-i.
Edu
Re: Probleem tooreklapiga!
koi kirjutas:On see manomeeter ikka korras neil? Või ei suutnud viga leida ja pandi lihtsalt neile mugav diagnoos?
Tere
Manomeetrid olid korras ja neid ei olnud kaks vaid kolm erinevat millega kontrollisime!
Ja see jutt et me diagnoose laest võtame... Ei tea kus sina koi oma tsiklit remondid aga sellistel kohtadel tuleb kiiresti nälg majja.
Sõbrad vaadake oma masinate väljalaske aastaid ja siis arvake miks neid keegi käima ei saa... 10-15 aastat vanal rattal on kõik detailid nats kulunud ja kokku tuleb suur sõnnik.
Terv.RAIT
5133375
Re: Probleem tooreklapiga!
ojamees kirjutas:Sõbrad vaadake oma masinate väljalaske aastaid ja siis arvake miks neid keegi käima ei saa... 10-15 aastat vanal rattal on kõik detailid nats kulunud ja kokku tuleb suur sõnnik.
Terv.RAIT
5133375
No kuule, ma keeldun kategooriliselt oma ratast sõnnikuks kutsumast ja ei luba seda teistel ka teha, mis siis et 11a vanake juba
Asi pole vanuses, vaid eelkõige hoolduses ja omaniku suhtumises
Ja panevad 20+a vanad rattad ka täitsa edulakt veel ringi.
Hans
-
Teema algataja - Postitusi: 84
- Liitunud: 07 Juul 2008, 11:30
- Tsikkel: SV 1000N
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem tooreklapiga!
Tere
Ma arvan, et ma viin oma masin nüüd järgmisel nädalal Raitain motosse tagasi, kuna tundub suht norm koht olevat see ja loodan, et seal siis osatakse sitast saia teha ja ma loodan, et see remont päris 20 kilo maksma ei lähe...
Ragnar
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Probleem tooreklapiga!
Minu teada annab Motodepoo garantii varjatud vigade vastu. Kas oled nende poole pöördunud selle jutuga?
-
- Postitusi: 3232
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 224 korda
Re: Probleem tooreklapiga!
Jube fleim aga üldjuhul garanteerivad et sa ostsid mootorratta
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Probleem tooreklapiga!
Siirad vabandused kõigile keda see sõnnikujutt solvas Ärge võtke isiklikult aga ajahamba vastu me ei saa, kõik mis liigub see kulub, nimetage seda lõpptulemust kuidas tahate
Terv.RAIT
5133375
Re: Probleem tooreklapiga!
Depoo lehelt:
- Mootorratas on müügihetkel EV tehnilise ülevaatuse nõuetele vastavas korras.
- Peale kasutatud mootorratta ostu-müügi tehingut 1000 km läbisõidu jooksul ilmnenud tehniliste vigade, millised on jäänud mootorratta müügieelse kontrolli käigus varjatuteks, likvideerimine sooritatakse Motodepoo poolt kliendile tasuta, eeldusel, et klient tasub vajalike varuosade ja/või kulumaterjalide hinna.
Hans
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.