Yamaha WR 450F hooldus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 15
- Liitunud: 10 Nov 2008, 18:55
- Tsikkel: Yamaha WR450F
- Asukoht: Kuusalu
Yamaha WR 450F hooldus
Tere
Olen suht värske Yamaha WR450 aastast 2003, omanik. Soetasin ratta kasutatult ja kohe peale ostu lasin vahetada kolvi ja teha ära silindripea. Olen siin uurinud erinevaid postitusi ja prooviks nüüd selgeks saada selle hoolduse asja.
Lugesin foorumist sellist teemat ja tekkis hulk küsimusi.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... e&start=20
Kõige rohkem huvitaks mind õlivahetusvälp ja kolvi vahetamise sagedus. Tehase manuaalis kirjutatakse, et õli tuleb vahetada 1000 km tagant ja kolbi vastavalt vajadusele. Kuna minu rattal on ka kilomeetrilugeja peal siis 1000 km läbimiseks kulus 60 liitrit kütust ja vahetasin õli siis, õliks CASTROL R1 Superbike. Pean tunnistama, et ega ma väga lahti seda pilli ei ole võimeline keerama, sellest ka ilmselt väiksem kütusekulu.
Kui tunnilugejaga järgi hakata õli vahetama siis tuleks minusugusel vahetada õli ilmselt iga 500 km tagant, ehk siis 30 liitrit kütust. Sõidan enamuses metsateedel ja off-roadi, rada mitte. Keskimine kiirus väga suur ei tule, aega kulub rohkem.
Mille järgi teie oma rattaid hooldate? Kui tihti õli ja kui tihti kolb? Kas arvestate töötundide või läbipõletatud bensiini järgi? Kas hobikasutuses ratas ja võistlusratas vajavad täpselt ühtemoodi hooldust? Kasutamises siiski suur vahe, ilmaski ei suuda selle rattaga teha sama sõitu nagu tegijad teevad ja mootori ressurssi ära kasutada.
Tsiklipoe vennad samuti ei tea öelda kui tihti peaks selle mootori lahti võtma, et kontrollida. Tuttav mehhaanik ütles, et minu stiili juures võiks sõita õlivahetusvälba 1500 km minimum ja kolvivahetus 120 h tagant.
Tahaks, et ratas oleks korras ja hooldatud, selle pärast selle teema püstitasingi.
Re: Yamaha WR 450F hooldus
Mina oma WR-il vahetan õli (Motul Factory Line 10W40) olenevalt sõidetud treeningute-võistluste eripärast. Kas 5-10 sõidutunni tagant. Õli on suhteliselt odav kuluartikkel ja seetõttu pole väga palju vaja selle vahetamise üle polemiseerida. Kui oled pedantne tehnikahooldaja vaheta pigem tihedamini ja asi on parem,määri korralikult kiige,amordi ja lenksukaela laagreid,puhasta hoolikalt õhufiltrit, kord paar aastas esiamordiõli ja simmereid-tolmukatteid. Kontrolli klapivahesid 20-30h tagant. Vahel ei tee paha ka karburaatorit puhastada,aga muidu ära sega tehnikal töötamast.
Täpsemat infot võid vajadusel saada ES-iga
Terv
Krister
Re: Yamaha WR 450F hooldus
Ma vahetan õli ja filtrit 5-10h tagant ja kasutan Castrol GPS`i. Kolvi vahetusest on möödas umbes 30h ja järgmise vahetuse peale hakkan mõtlema 30h pärast.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha WR 450F hooldus
Funduro kirjutas:kord paar aastas esiamordiõli ja simmereid-tolmukatteid
aga tagumine???
Re: Yamaha WR 450F hooldus
nüüd hakkavad sellised bitteri sugused tulema...mida ma veel unustasin kirjutada. Ketti õlitan ka veel ja kodarate pingsust,polte-mutreid kontrollin ning... kui kellelgi tuleb veel midagi meelde, siis palun kirjutage inimesele. Kogu manuali siia kirjutama ei hakka ja ei tule kõik kohe meelde anyway manual ütleb mida ja kui tihti teha.
Edu hooldamisel ja kui kõike teha nagu peab ,siis siia foorumisse targutama eriti ei jõuakski-kogu vaba aeg läheb hooldamisele ja sõitmisele.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Yamaha WR 450F hooldus
Õli värvusest võiks ka omad järeldused vahetusvajaduse järgi teha
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.