Palju karta ratta vanust
Moderaator: Moded
Palju karta ratta vanust
pakutakse 84a Virago 700 ratast, kardan natuke vanust aga müüja väidab, et ega väga vahet pole kas 84 või 94, pidid nii kindlad olema, et vanus väga tähtsust ei oma. Võib sellel jutul mingi tõepõhi all olla? Muidugi saan ma aru, et sõltub ka kuidas hoitud on aga seda on väga raske kindlaks teha.
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: Palju karta ratta vanust
hanneshk kirjutas:pakutakse 84a Virago 700 ratast, kardan natuke vanust aga müüja väidab, et ega väga vahet pole kas 84 või 94, pidid nii kindlad olema, et vanus väga tähtsust ei oma. Võib sellel jutul mingi tõepõhi all olla? Muidugi saan ma aru, et sõltub ka kuidas hoitud on aga seda on väga raske kindlaks teha.
Mõõda kompressioon üle, siis ei pea vanust nii väga kartma
Re: Palju karta ratta vanust
palju sellisel rattal normaalne kompressioon oleks
_______________________________
Paadid, Klaasplasttööd.
www.paadipood.ee
-
- Postitusi: 523
- Liitunud: 28 Mär 2006, 17:37
- Tsikkel: Kawa
- Asukoht: Tartu
Re: Palju karta ratta vanust
mul 88a Honda ja täis püss ja terve nagu purikas...muidugi niikauaks, kui ma ta ära lõhkusin..eks ta ole ka kuidas joppab...mine vaata tsikkel mõne targemaga üle
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1965
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 185 korda
Re: Palju karta ratta vanust
Vanus on kindlasti viimane asi mida vaadata, tasuks lihtsamaid põhiasju silmas pidada nagu: kas esiamordid ajavad õli välja,
et simmerite vahelt mingit löga ei immitse, kuidas sidur lahutab, tagumise kiige loksumine, (eriti va "prolink" )
kui hästi mootor käivitub jne... (vanemate rataste puhul kehtib reegel: mida rohkem omanike on olnud, seda rohkem üllatusi võib esineda )
Re: Palju karta ratta vanust
terv. vanust ära karda vaata ratta üldist seisukorda kuidas hoitud on seda on kohe näha kas on müügi eelselt värvitud või mitte.
vaata kas on kasutamise jäljed või on hoolega läikima aetud.
Re: Palju karta ratta vanust
Remsu kirjutas:terv. vanust ära karda vaata ratta üldist seisukorda kuidas hoitud on seda on kohe näha kas on müügi eelselt värvitud või mitte.
vaata kas on kasutamise jäljed või on hoolega läikima aetud.
Värvitud ratas on siis paha???
Re: Palju karta ratta vanust
Autodel on vanusega jamad (roostetavad läbi jne) Tsiklitel sarnast probleemi pole väikse kasutuse ja talvel soolatud teedest hoidumise tõttu , sellepärast ka vanusest nii suurt tolku pole. Põhitegur ikkagi kuidas masinat kasutatud ja kui tihti ka korralikku hooldust tehtud. Otsi keegi targem kaasa, kui ise pole kõvasti motondusega tegelenud, kuna asju, mida kontrollida on palju. Samas ise kontrollides võib ekstaasi ka minna, endalgi juhtunud... vaatasin paarist probleemist mööda kuna peale proovisõitu suu kõrvuni ning unistasin juba üksinda teedel lendamisest , Edu ratta otsimisel!
Re: Palju karta ratta vanust
Mitte see ei ole paha et rattas värvitud vaid see kuidas tehtud. Võta keegi targem kaasa. siin raske seletada Värvimise trikke ja seda peab
teadja oma silmaga nägema.
Re: Palju karta ratta vanust
värviga saab vägahästi tähelepanu ära tõmmata probleemselt kohalt kuskil raamilt, puksilt jne.
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Palju karta ratta vanust
Vanadel Viragotel vist pidi mingi starteri "kala" ka olema. Et vahepeal ei hambu vms, käib aind kõrrrrrr aga mootorit ringi ei vea. Pidavat tüüpviga olema. Jutud vähemalt käivad, et nii on...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6772
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Palju karta ratta vanust
Siin sellest juttu: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=10&t=45290
edu
-
- Postitusi: 170
- Liitunud: 10 Nov 2005, 16:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Palju karta ratta vanust
Junzu kirjutas:Vanadel Viragotel vist pidi mingi starteri "kala" ka olema. Et vahepeal ei hambu vms, käib aind kõrrrrrr aga mootorit ringi ei vea. Pidavat tüüpviga olema. Jutud vähemalt käivad, et nii on...
Tegemist on starteri siduriga või kuidas keegi seda ka ei nimetaks, mis vahepeal "läbi annab". Sellist viga kohanud ka teistel Yamahadel.
Vabandust OT eest.
Braap..
Re: Palju karta ratta vanust
Ei oska konkreetselt isegi samast mudelist midagi rääkida, kuid mul on 2 125'st võrri. Üks 88 ja teine 87, 87 läbisõit on 30k, teisel näitab 50k. Arvatavasti teine ring 88 aasta omal (ehk 150k). 87 aasta tehnika on ikka VÄGA palju korralikum. Nende aastate vahe on väike, kuid tõesti, kõik oleneb. Võta targem mees kaasa ja vaata asi üle. Edu!
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Palju karta ratta vanust
Erinevalt autodest ei loe ratta vanus mitte midagi. Vaadata tuleb ratta olukorda.
Enamus inimestele on nende tsikkel lõbusõidukiks, see tähendab et pole raske leida 30 aasta vanuseid tsikleid mis on peaaegu uues seisundis.
Tutikat 1983 aasta Katana't tahab keegi? : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Palju karta ratta vanust
Tutikat 1983 aasta Katana't tahab keegi? : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4
mamma mia. ja selle eest 12 kilo euri välja käia.
kui tõsine vanakraami fänn juba olla, siis võib selle papi eest 2-3 tk. WW-2 aegset fritsude zündappi saada.
Re: Palju karta ratta vanust
Kunagi vist juba oli jutuks? On küll kohati vahe sees ja just vanusest/läbisõidust olenevalt. Mingil kroomil (VN???) pidi mootoris võllid puksidel istuma ja vahetad ainult koos karteriga. Ja hind pidi nutu peale ajama. Võrdle nüüd siis sellega, et vajadusel vahetad lihsalt mõned kuullaagrid ära.
Re: Palju karta ratta vanust
Kas teemaalgataja mõtleb seda ratast: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ise käisin seal 535 Viragot vaatamas.
Koha nimi peaks olema Motostar ning sealne müügimees on väga osava jutuga. Istmenahad ja/või küljekotid on sealsetel ratastel väga suures osas uued (ei tundu eriti usaldusväärsed pealtnäha) ning rehve ja muid detaile puhastatakse hoolega silikoonõliga, et ikka läigiks ja säraks. Ühel rattal olid jäänud ka juhtmed spray värvi alla. Läbisõitu ära kindlasti tõepähe võta, kõigil seal on 25 - 35 tuhat kellal. Olen sõitnud 77 tuhat läbi sõitnud 750 Viragoga ning oli tipp - topp.
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
- Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa
Re: Palju karta ratta vanust
Oil-Cooled kirjutas:Erinevalt autodest ei loe ratta vanus mitte midagi. Vaadata tuleb ratta olukorda.
Enamus inimestele on nende tsikkel lõbusõidukiks, see tähendab et pole raske leida 30 aasta vanuseid tsikleid mis on peaaegu uues seisundis.
Isiklikult nii ei vaataks. Tsiklitega on nagu naistega. Kellele emad kellele tütred, kelle pojale üldse vanaemad.
Minu väike kogemus on lihtne. Mida uuem ja väiksema ls masin on seda töökindlam ta on.(loomulikult on ka erandeid, seega väga lammas ei tasuks olla ostmisega, eelnevad uuringud on alati heaks ettevalmistuseks, mis ostjat ootab) Kui sa tahad remontida võta venelane, kui tahad sõita siis isiklikult hoian suure kaarega neist uunikumidest eemale. Sest see jutt, et remont odav see on naistele sauna vahepalaks.
Bikedega olen seetõttu kogenud, et kui üle 10a vana on masin, siis tuleb masinast hoiduda. (kui just ei ole hea tuttava masin olnud ja vigu pole esinenud. Kui sõber sitta masinat pakub siis hea võimalus ubinate kallale hiljem minna
) Krossikatega samas üle 5a vanad "uunikumid" nõuavad juba suuremaid kulusid.
See on minu isikliku kogemuse pealt.
Samas hetkel on hea pattseis, st rumal on minu arust see, kes raha välja käib hetkel. Sest parimad pakkumised on alles ees ja võidumees on see, kes oma masinast lahti saab.
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Re: Palju karta ratta vanust
Samas vähegi korralikemate vanemate rataste müüjatel on vist suhteliselt nutune seis. Turg on igasuguseid kaheldava väärtusega masinaid täis ja enamasti ostetakse vast ikka hinna ja aastaarvu järgi. Ja kui ostjal peaks raha natuke rohkem olema, siis ostab pigem vingema ja võimsama romu kui korralikus seisus vanema ratta.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Palju karta ratta vanust
mmz kirjutas:Samas vähegi korralikemate vanemate rataste müüjatel on vist suhteliselt nutune seis. Turg on igasuguseid kaheldava väärtusega masinaid täis ja enamasti ostetakse vast ikka hinna ja aastaarvu järgi. Ja kui ostjal peaks raha natuke rohkem olema, siis ostab pigem vingema ja võimsama romu kui korralikus seisus vanema ratta.
See võib nii olla Eestis kus asjaarmastajaid veel vähe. Ida-Euroopa sündroom mängib vast ka veel rolli ("Mul see VIIMANE MUDEL!", "Krt, mees, mul see KÕIGE UUEM!").
Lääne pool teevad aga firmad nagu näiteks http://www.classicbikes.co.uk/ head businessi.
Ära unusta ka seda et kui ostad uue või peaaegu uue tsikli siis see on paari aasta pärast vaid pool oma präegusest hinnast väärt.
25 aasta vanuse tsikli eest saad paari aasta pärast vähemalt sama mis präegu, tõenäoliselt ka rohkem (kui sa ta korras hoiad).
Tõelised klassikud nagu Kawa Z1 või 1969 aasta CB750 on paremad investeeringud kui mistahes panga investeerimisfondid.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: Palju karta ratta vanust
Ratta juures mängib peale tehnilise külje suurt rolli ka selle edasimüümise võimalus, mis on vanema aastaarvu puhul alati problemaatilisem. Kuna antud isendil järelturg suht kehv, siis praegune müüja otsib samamoodi oma jutuga a la "vahet pole mis aasta" üht lolli, kellele see tsikkel kaela sokutada.
Tehnilisest poolest ei tasu korralikke 80-ndate aastate japsi tsikled karta, lastehaigusi neil leidub, aga mitte ületamatuid. Nagu juba varem mainitud, Yamahadel on nõrgaks kohaks starteri vabajooks (enamasti piisab 3 rulliku ja vedrude vahetamisest).
Teine asi on muidugi klassikud. Aga 84a väike Virago on tõelisest klassikust väga kaugel (kui peakski selleks kunagi saama) ja mingit väärtuse tõusu vaevalt oodata on. Aastaarv ei tähenda klassikuks saamisel mitte midagi, oluline on inimeste emotsionaalne side mingi margi/mudeliga. Esimesed tõsised superbiked nagu Kawa Z1 või Honda CB750 on tõesti kõva hinnahüppe teinud, aga näiteks 70-ndate alguse Yamaha XS1 müüakse suht kommiraha eest. Samuti ei tasu hindu puhta kullana võtta classicbike-s, neis on 30-50% õhku võrreldes turu keskmisega.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Palju karta ratta vanust
argo_1974 kirjutas:aga näiteks 70-ndate alguse Yamaha XS1 müüakse suht kommiraha eest.
Kus sa selle peale tuled? XS1 on tagaotsitav klassik mille eest küsitakse rasvast hinda.
Viragost vast kunagi tõelist klassikut ei saa aga sa ostad ta 1000 euri eest, paar aastat hiljem müüd ta 1000 euri eest maha. Isegi kui sa paari aasta pärast ta eest 750 euri saad, mis siis, uue tsikli väärtus langeb paari aastaga tuhandeid eurosid.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.