A-kategooria teooriaküsimus
Moderaator: Moded
A-kategooria teooriaküsimus
Kuidas käitute suletud tõkkepuuga raudteeülesõidukohal?
A: Ootan tõkkepuu ees.
B: Pimeda ajal lülitan võimalusel sisse ääretuled.
Sooviks sellele kommentaare.
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: A-kategooria teooriaküsimus
tollboy kirjutas:Kuidas käitute suletud tõkkepuuga raudteeülesõidukohal?
A: Ootan tõkkepuu ees.
B: Pimeda ajal lülitan võimalusel sisse ääretuled.Sooviks sellele kommentaare.
Ääretuli on endise nimetusega gabariidituli, see tähendab seda, et sa lülitad välja kõik sõidutuled ehk teed valgustavad tuled.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1498
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: A-kategooria teooriaküsimus
Posiiivne käitumine on see kaaskodanike suhtes - ei ole just meeldiv teisel pool raudteed tõkkepuu taga istuda, kui sul teise auto tuled silma paistavad.
-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 226 korda
Re: A-kategooria teooriaküsimus
Esimene ja tagumine äär
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: A-kategooria teooriaküsimus
tollboy kirjutas:Millised on mootorratta ääretuled??????
Oot, aga sul gabariiti pole siis ve? Kuidas ÜV läbinud siiani oled kui seda pole?
Re: A-kategooria teooriaküsimus
tollboy kirjutas:Millised on mootorratta ääretuled??????
Ääretuled/parktuled/gabariidid, kõik tähendavad sama. Ja ei pea asuma sugugi ääres, sinu rattal on ta arvatavasti esitule sees, üks väike pirn.

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: 10 Aug 2006, 10:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
Re: A-kategooria teooriaküsimus
nagu ikka, tavaline taks, tegu on võimalikult värdjalikult sõnastatud teooriaküsimusega.
esimese hooga ütleks, et B on - , sest ääretuled on nii või teisiti kogu aeg sõites sisse lülitatud, nendele lisaks siis veel sõidutuled. ja seda, mis on juba sisse lülitatud, ei ole võimalik teist korda sisse lülitada.
ettepanek sõnastuse parandamiseks: lülitan võimalusel välja sõidutuled ja jätan põlema ääretuled vms.
vastasel korral tegu lihtsalt vana hea "nipiga" küsimusega
tollboy kirjutas:Kuidas käitute suletud tõkkepuuga raudteeülesõidukohal?
A: Ootan tõkkepuu ees.
B: Pimeda ajal lülitan võimalusel sisse ääretuled.Sooviks sellele kommentaare.
Re: A-kategooria teooriaküsimus
Olen täheldand,et osadel uuematel tsiklitel,ka minu omal puudub parktule võimalus,st. nagu käivitad on sõidu-pooltuli peal ja lülitada saab ainult täistulele,tulede lülitil puudub üleüldse parktule asend,järelikult mina ei saakski seda nn. "ääretule" nõuet täita
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 2 korda
Re: A-kategooria teooriaküsimus
kotk kirjutas:Olen täheldand,et osadel uuematel tsiklitel,ka minu omal puudub parktule võimalus,st. nagu käivitad on sõidu-pooltuli peal ja lülitada saab ainult täistulele,tulede lülitil puudub üleüldse parktule asend,järelikult mina ei saakski seda nn. "ääretule" nõuet täita
Minu rattal käivad need park- või ääretuled süütevõtme asendi muutmisega ehk siis kasutamine ainult seisva mootoriga.
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
-
- Postitusi: 207
- Liitunud: 27 Mär 2007, 23:03
- Tsikkel: DNEPR MT-9(külghaagisega)72a.
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 5 korda
Re: A-kategooria teooriaküsimus
kotk kirjutas:Olen täheldand,et osadel uuematel tsiklitel,ka minu omal puudub parktule võimalus,st. nagu käivitad on sõidu-pooltuli peal ja lülitada saab ainult täistulele,tulede lülitil puudub üleüldse parktule asend,järelikult mina ei saakski seda nn. "ääretule" nõuet täita
Võtit nn.vasakule keerata ei saa?
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: A-kategooria teooriaküsimus
Ivoonu kirjutas:Posiiivne käitumine on see kaaskodanike suhtes - ei ole just meeldiv teisel pool raudteed tõkkepuu taga istuda, kui sul teise auto tuled silma paistavad.
seoses sellega küsimus...
näiteks honda goldwing(1987) ja yamaha venture(1993) panevad ise tuled kohe põlema kui süüde sees
ei olegi võimalik ainult gabariite põlema jätta
mis siis saab
Kajar saab küll võtit keerata aga miks pean ma oma ratta siis iga kord seisma jätma raudtee taga ?
Re: A-kategooria teooriaküsimus
Kas mitte ääretuld ei tule mõista kui parktuld. Vanasti öeldi, et jätan" pargid" põlema . Ehk kui pimedas pargid sõiduki siis peaks jätma parktuled põlema. Aga ei kasutata foori ja raudtee taga seismisel. Töötava mootoriga reeglina pölevad alati päeva- või sõidutuled. Siis peaks mootori ka välja suretama.
-
- Postitusi: 222
- Liitunud: 24 Mär 2008, 15:26
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: A-kategooria teooriaküsimus
Raiki kirjutas:Kajar saab küll võtit keerata aga miks pean ma oma ratta siis iga kord seisma jätma raudtee taga ?
on ju kirjutatud "võimalusel" mitte "tingimata"
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: A-kategooria teooriaküsimus
külgkorviga asjadel on ääretuled
Atv l on ääretuled
nii et minuarust on õiged A ja B
Aga üks küsimus millega satutakse segadusse on
Kas liikluskindlustus korvab sinu valu ja vaeva
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 226 korda
Re: A-kategooria teooriaküsimus
korvab, kuni 10000 eeku ühekordse maksena.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: A-kategooria teooriaküsimus
Praktika näitab et kindlustus ei maksa kottigi, ise maksad kindlustusele.
Re: A-kategooria teooriaküsimus
tollboy kirjutas:Kuidas käitute suletud tõkkepuuga raudteeülesõidukohal?
A: Ootan tõkkepuu ees.
B: Pimeda ajal lülitan võimalusel sisse ääretuled.Sooviks sellele kommentaare.
minu meelest väga lihtne ja arusaadav küsimus ju.
Juhul kui seiskad mootori, lülitad kabariidid sisse (kui su masin seda võimaldab), mitte ei jää kottpimeda masinaga sinna passima ja keegi sulle tagant sisse kütab.
Kui aga mootorit ei seiska, põlevad nii ehk naa kabariidid juba. Seega oled seda "võimalusel" teinud juba varem kui ülesõidud kohale jõudsid.
Ärge mõelge asju liialt üle ja keeruliseks endale.
Re: A-kategooria teooriaküsimus
Kajar kirjutas:kotk kirjutas:Olen täheldand,et osadel uuematel tsiklitel,ka minu omal puudub parktule võimalus,st. nagu käivitad on sõidu-pooltuli peal ja lülitada saab ainult täistulele,tulede lülitil puudub üleüldse parktule asend,järelikult mina ei saakski seda nn. "ääretule" nõuet täita
Võtit nn.vasakule keerata ei saa?
kesed teed paned sarveluku peale, et ei saaks põgeneda, kui keegi tagant sisse tahab sõita?
-
- Postitusi: 207
- Liitunud: 27 Mär 2007, 23:03
- Tsikkel: DNEPR MT-9(külghaagisega)72a.
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 5 korda
Re: A-kategooria teooriaküsimus
tnacc kirjutas:Kajar kirjutas:kotk kirjutas:Olen täheldand,et osadel uuematel tsiklitel,ka minu omal puudub parktule võimalus,st. nagu käivitad on sõidu-pooltuli peal ja lülitada saab ainult täistulele,tulede lülitil puudub üleüldse parktule asend,järelikult mina ei saakski seda nn. "ääretule" nõuet täita
Võtit nn.vasakule keerata ei saa?
kesed teed paned sarveluku peale, et ei saaks põgeneda, kui keegi tagant sisse tahab sõita?
Paljudel ratastel on süütelukk nii ehitatud,kui keerad võtit nn.vasakule,siis esimene aste on parktuled ja järgmine aste on lukk...sarvelukk
Re: A-kategooria teooriaküsimus
Kuulge ARKi loogika ei puutu reaalsusega eriti kokku. Õpitagu lihtsalt pähe mida ARK tahab ja õigeks vastuseks peab.
Viimati teooriat tehes tuli mulle näiteks üllatusena, et öösel (pimedas) maanteel sõites peaks teoreetiliselt (st juriidiliselt on korrektne nii toimida) pidurdama hoo 50 peale, kui teised autod vastu tulevad. Loogika siis selles, et sel hetkel lülid sisse lähituled ja kuna nagu naksti lüheneb sellega tee pikkus, mida näed, siis selle tõttu ja pidurdusteekond ja järelikult on ohtlik ja lähitulede valgusvihu pikkust arvestades on õige sõita 50'ga. Nii et matsid, öösel pidurdama
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.