Abi rehvi valikul
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 778
- Liitunud: 22 Aug 2007, 20:05
- Tsikkel: Honda CBF 1000
- Asukoht: Harjumaa
Abi rehvi valikul
kas keegi oskab midagi öelda nende kohta rohkemat
http://motokaup.ee/product_info.php?cPa ... cts_id=188
http://motokaup.ee/product_info.php?cPa ... cts_id=257
või siiski Metzeleri toodangut eelistada.Hind sobivam ja kasutajate kogemusi rohkem.
-
- Postitusi: 451
- Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
- Tsikkel: vfr
- Asukoht: tallinn
-
- Mode
- Postitusi: 889
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Abi rehvi valikul
Veits kitsad?
aga muidu kruiisimiseks soovitatakse ikke Metzlerit palju igalpool.
Rinka peale ja laamendamiseks vb sis miskit muud.
Samas kui sa nüüd võtad ette endale Reifendirekt.de sis seal on valik ikke hoopis muu.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
Teema algataja - Postitusi: 778
- Liitunud: 22 Aug 2007, 20:05
- Tsikkel: Honda CBF 1000
- Asukoht: Harjumaa
Re: Abi rehvi valikul
Originaal mõõt on 160/60.Ostes olid selle firma rehvid all,selest ka siis kahtlus kas ikka panna teine toode alla.
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Abi rehvi valikul
Mina siiani alati bridge vahetanud metzleri vastu(mitte vastupidi)ja märjaga tubli pluss mezleri kasuks.Tõsi, rattad mul vähe teisetüübilised kah olnud.Kui esimese rehviga ise rahule jäid,pole ju mõtet marki vahetada?

Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Abi rehvi valikul
Mul on taga BT20, siiamaani on ennast hästi õigustanud, aga kindlasti leiad kuskilt parema hinnaga kui motokaubast!
Re: Abi rehvi valikul
dimi1974 kirjutas:kas keegi oskab midagi öelda nende kohta rohkemat
http://motokaup.ee/product_info.php?cPa ... cts_id=188
http://motokaup.ee/product_info.php?cPa ... cts_id=257või siiski Metzeleri toodangut eelistada.Hind sobivam ja kasutajate kogemusi rohkem.
Lisaksin sinu valikle tegelikult sellise rehvi: http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... =161&m_s=1
Hind ei ole ka kõrgem, kui neil mida sa pakkusid ja testides pole ka mitte väga hullult hinnatud
-
Teema algataja - Postitusi: 778
- Liitunud: 22 Aug 2007, 20:05
- Tsikkel: Honda CBF 1000
- Asukoht: Harjumaa
Re: Abi rehvi valikul
Tänan Teid info eest,sain Trammilt hea pakkumise,et sellega siin nüüd siis korras.
Re: Abi rehvi valikul
Kas rehvi peal näitab mõni number või tähis ka seda kui pehmest või kõvast materjalist rehv on?
Äkki keegi teab juhendada?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2464
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Re: Abi rehvi valikul
Kas rehvi peal näitab mõni number või tähis ka seda kui pehmest või kõvast materjalist rehv on?
Tänavsõidurehvil ei ole kindlasti sellist tähistust. Segu omadused määrab rehvi mudel. Uurid mudeli omadusi netist. Võislusrehvidel on segu koostise tähistus elementaarne aga see ei ole ilmselt siin praegu teemaks.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Abi rehvi valikul
seda ma arvasin:)
EU's kehtestatakse standard banaani kõverusele ja pirni kujule
aga kui midagi päriselt vajalikku oleks vaja standardiseerida siis on neil tüüpidel böööööööööö:)
Re: Abi rehvi valikul
Mind huvitavad Shinko rehvid.Kodulehel on olemas tavalise seguga ja ultra soft seguga.
Kas reifenis on siis ikka tavalise seguga(vastavalt siis mudelile)?Kas kellegil on üldse kogemusi nende rehvidega v üldse shinko rehvidega?
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... =161&m_s=1
-
- Mode
- Postitusi: 889
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Abi rehvi valikul
kuskil oli seletused selle Shinko kohta.
Igaljuhul niipalju jäi meelde, et 009 lõpuga on kõige kõvem segu ja põhiliselt sis touringu jaoks mõeldud.
006 vist peaks olema seal streetsport vms.
muidu muster neil viisakas ja mingit "keelumärke" ka eriti ei paista.
Hind on igaljuhul väga konkurentsivõimeline.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Re: Abi rehvi valikul
Selle raha ja kvaliteedi suhte eest pole tähtis kas on iminapineeruvad või mitte, pane alla ja sõida
keel põses. Loomulikult on vist jutt teine kui GPèees osaled.
Terv.
-
- Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Abi rehvi valikul
Küsiks ka kuna tundub õige koht. Kas Kawa ER5 110/70-17 esirehvi asemel 120/80 põhjustab mingeid kõrvalmõjusid ja millised need võiks olla? Nagu ikka see igivana - vähemalt otsingu tulemuste järgi - teema, tahaks karvasemat ehk kruusakõlblikku rehvi. Tagumise 130/70-17 siis sama lugu, karvasemad algavad 140/80 mõõtudest. Kuidas selle nõks siia-sinna mõõtudega ikkagi on, kas õnnemäng või võib seda üsna vabalt võtta?
aitüma,
--
Vallo
Re: Abi rehvi valikul
Kui alla mahub, ei näe mureks põhjust, kruusatee peal väga OK.
Kui võimalik võta natuke karvasem muster, nagu mainisid.
terv.
-
- Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Abi rehvi valikul
Kuramus küll, nokk kinni, saba lahti.. 130/80 17 karvast diagonaali on, aga ette leidsin ainult 120/70 17 radiaali, Pirelli MT60 R Corsa. Kallis kah. 120/80 ette enam ei mahu, seal on see pagana liibuv porikas. Õige mõõt on nagunii 110/70 17. Keegi võiks valgustada kas radiaal ees ja diagonaal taga on s**t kurss ja kuidas oleks vastupidi? Kuigi peale pisemat otsimist 130/80 17 karvast radiaali küll ei leidnud. Kas Heidenau K66 kõlbab kruusal sõitmiseks ja kuidas vastu peab? Idee järgi peaks see olema pehme seguga supermoto rehv? Ehk teab keegi veel mõnda 17" 110/70(80) või 120/70 mõõdus karvasemat rehvi millega kannataks ka kruusateedel sõita?
--
Vallo
Re: Abi rehvi valikul
Tere. Reifendirekt pakub Metzeler Tourance U rehvi,kirjas millegipärast et erirehvid. Ma ei suutnud kuidagi tuvastada mis nad eriliseks teeb?On kellelgi kogemust ja teadmist selle kohta?
-
- Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Abi rehvi valikul
[quote="soolo"]Tere. Reifendirekt pakub Metzeler Tourance U rehvi,kirjas millegipärast et erirehvid. Ma ei suutnud kuidagi tuvastada mis nad eriliseks teeb?On kellelgi kogemust ja teadmist selle kohta?[/quote]
Pole ei kogemust ega ka teadmisi, aga jäänud on mulje, et erirehvide all mõistetakse tsikli margikohaseid rehve.
--
Vallo
Re: Abi rehvi valikul
Keegi võiks mind harida radiaali ja diagonaal erinevustest. On üks parem kui teine ?
Kalts04 kirjutas:Kuramus küll, nokk kinni, saba lahti.. 130/80 17 karvast diagonaali on, aga ette leidsin ainult 120/70 17 radiaali, Pirelli MT60 R Corsa. Kallis kah. 120/80 ette enam ei mahu, seal on see pagana liibuv porikas. Õige mõõt on nagunii 110/70 17. Keegi võiks valgustada kas radiaal ees ja diagonaal taga on s*** kurss ja kuidas oleks vastupidi? Kuigi peale pisemat otsimist 130/80 17 karvast radiaali küll ei leidnud. Kas Heidenau K66 kõlbab kruusal sõitmiseks ja kuidas vastu peab? Idee järgi peaks see olema pehme seguga supermoto rehv? Ehk teab keegi veel mõnda 17" 110/70(80) või 120/70 mõõdus karvasemat rehvi millega kannataks ka kruusateedel sõita?
-
- Postitusi: 451
- Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
- Tsikkel: vfr
- Asukoht: tallinn
Re: Abi rehvi valikul
radiaalrehvi koort ehk siis see kude mis seal sees on, traadid või riie või mis iganes on risti rehvi läbilõikega, diagonaalrehvil jälle diagonaalselt, seetõttu kurvis on radiaalrehvil kontakt parem, kuna ta paindub läbi rohkem, diagonaal rehv jälle on külgsuunas paindumisele jäigem, kui nüüd ees on üks ja taga teine, siis tekib tunne et pool ratast sõidab kurvis teistmoodi
Re: Abi rehvi valikul
VWman kirjutas:Keegi võiks mind harida radiaali ja diagonaal erinevustest. On üks parem kui teine ?
Kui alustada autorehvidega, siis on radiaal igas mõttes parem - väiksem veeretakistus, väiksem kulumine, parem suunastabiilsus. Radiaalrehvil on metallniitidega jäigastatud veerepind ja hästi elastsed küljed. Sellist konstruktsiooni on aga lihtne saavutada üksnes siis, kui rehv tee suhtes valdavalt "püsti" on. Tsiklirehvi veerepind ei ole mitte "rullikeeratud lint" ehk silinderpind, vaid kaardub tugevalt rehvi külgedele. Radiaalrehvi sellisena konstrueerida on mõnevõrra keerulisem, seetõttu ei ole radiaalrehvid tsiklinduses veel nii valdavalt levinud kui autodel.
Re: Abi rehvi valikul
Selline küsimus, et millist rehvi mõõdus 180/55 ZR 17 soovitate. Rattaks on GSR 600 ja tagumine kumm just keskelt peaaegu siledaks kulunud. Praegu on all Bridgestone BT-014R ja ees sama mustriga esirehv. Kuidas mõjub juhitavusele eri marki rehvide alla panek, sest esimene rehv on veel sõidetav ja vahetamist ei vaja, või peaks ikka sama tootja uue tagurehvi ostma??
Re: Abi rehvi valikul
Pane BT 021R mittemidagi ei juhtu. Aga saadaval on ka sinu BT014R.
Soovitavad ühesugust rehvi tüüpi ja segu aga kui päris ROSSI ei ole ja
silma ei riiva siis vahet pole millega kulged, ära kuluvad kõik ning päris
pea aluspidi ei saa neist ühegagi sõita.
terv.
Re: Abi rehvi valikul
Küsiks selle teema all mõne küsimuse rehvide kohta:
Nimelt siis, et kas uue rehvi peale panemisel peab panema seda "sodi" (mingit määret vms) rehvi randi ja velje vahele, mida kummitöökodades ohtralt pannakse ja miks seda üldse pannakse? Et paremini ranti läheks või läbi laskma ei hakkaks?
Ja teine küsimus: Mida see mõjutab ja palju, kui rehv vale pidi alla panna- nn vastu liikumissuunda? Minu arusaamise järgi on mustri suund tähtis ainult märja ilmaga.
Re: Abi rehvi valikul
Määrimatta, nagu sa tead ei tööta miski asi ja rehv tuleb paigaldada nii nagu ette nähtud.
See on selleks et sõit sujuks ohutult.
Aga kui ei soovi just nii teha nagu hea, saab ka teisiti.
Päikest.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6797
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Abi rehvi valikul
westel kirjutas:Küsiks selle teema all mõne küsimuse rehvide kohta:
Nimelt siis, et kas uue rehvi peale panemisel peab panema seda "sodi" (mingit määret vms) rehvi randi ja velje vahele, mida kummitöökodades ohtralt pannakse ja miks seda üldse pannakse? Et paremini ranti läheks või läbi laskma ei hakkaks?
Ja teine küsimus: Mida see mõjutab ja palju, kui rehv vale pidi alla panna- nn vastu liikumissuunda? Minu arusaamise järgi on mustri suund tähtis ainult märja ilmaga.
Nii mõnigi meie seast sõidab rehviga, mis on mõeldud tagarattale aga ümberpööratult(ehk siis jooksu suund) kasutatakse esirehvina
edu
Re: Abi rehvi valikul
Endalgi rehviost käsil ja dilemma ees, et kas on mõistlik tagaratta rehvi esirattale panna. Hetkel sõidan samuti sellise kooslusega aga ometi on olemas ju esirehvid eraldi. Mingi konks peab olema? Samas kui sõidan valdavalt rahulikult ning ega need kiirused ka ulmeliseks ei lähe siis kas tõesti on mõtet maksta esirehvi eest kõrgemat hinda kui seda saab asendada tagarehviga? Äkki keegi teab neist rehvidest ja oskab lühidalt seletada, tänud.
Re: Abi rehvi valikul
Tavaliselt on suuna ja nö. mustri vahe ning ka raskus indeks.
Kui kiirused taeva ei tõuse võib ka külgkorvi alla panna, midagi ei juhtu.
Ja mis kindel, seda ei juhtu, kui võmmi eest ei põgene.
Täpsem info telefonitsi.
Päikest.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.