Abi rehvi valikul

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
dimi1974
Postitusi: 778
Liitunud: 22 Aug 2007, 20:05
Tsikkel: Honda CBF 1000
Asukoht: Harjumaa

Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas dimi1974 »

kas keegi oskab midagi öelda nende kohta rohkemat
http://motokaup.ee/product_info.php?cPa ... cts_id=188
http://motokaup.ee/product_info.php?cPa ... cts_id=257

või siiski Metzeleri toodangut eelistada.Hind sobivam ja kasutajate kogemusi rohkem.


rattaletõmmatud
Postitusi: 451
Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
Tsikkel: vfr
Asukoht: tallinn

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas rattaletõmmatud »

kas need kaks mitte vale mõõt pole su rattale?

...nagu ratta peal...
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 889
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Veits kitsad?
aga muidu kruiisimiseks soovitatakse ikke Metzlerit palju igalpool.
Rinka peale ja laamendamiseks vb sis miskit muud.
Samas kui sa nüüd võtad ette endale Reifendirekt.de sis seal on valik ikke hoopis muu.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

Teema algataja
dimi1974
Postitusi: 778
Liitunud: 22 Aug 2007, 20:05
Tsikkel: Honda CBF 1000
Asukoht: Harjumaa

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas dimi1974 »

Originaal mõõt on 160/60.Ostes olid selle firma rehvid all,selest ka siis kahtlus kas ikka panna teine toode alla.

Kasutaja avatar

Alex
Postitusi: 438
Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
Tsikkel: Punane Roller
Asukoht: Pealinna külje all
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas Alex »

Mina siiani alati bridge vahetanud metzleri vastu(mitte vastupidi)ja märjaga tubli pluss mezleri kasuks.Tõsi, rattad mul vähe teisetüübilised kah olnud.Kui esimese rehviga ise rahule jäid,pole ju mõtet marki vahetada?

Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka :D
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Mul on taga BT20, siiamaani on ennast hästi õigustanud, aga kindlasti leiad kuskilt parema hinnaga kui motokaubast!

PiltPilt
Kasutaja avatar

Mutionu
Postitusi: 39
Liitunud: 30 Juun 2008, 22:28
Tsikkel: Honda CBF1000A
Asukoht: Tallinn

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas Mutionu »

dimi1974 kirjutas:

kas keegi oskab midagi öelda nende kohta rohkemat
http://motokaup.ee/product_info.php?cPa ... cts_id=188
http://motokaup.ee/product_info.php?cPa ... cts_id=257

või siiski Metzeleri toodangut eelistada.Hind sobivam ja kasutajate kogemusi rohkem.

Lisaksin sinu valikle tegelikult sellise rehvi: http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... =161&m_s=1
Hind ei ole ka kõrgem, kui neil mida sa pakkusid ja testides pole ka mitte väga hullult hinnatud

Every piece of shit every man has to eat every day of his life is personal. They call it business.
Kasutaja avatar

Teema algataja
dimi1974
Postitusi: 778
Liitunud: 22 Aug 2007, 20:05
Tsikkel: Honda CBF 1000
Asukoht: Harjumaa

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas dimi1974 »

Tänan Teid info eest,sain Trammilt hea pakkumise,et sellega siin nüüd siis korras.


Siipel
Postitusi: 89
Liitunud: 04 Nov 2007, 20:06
Tänatud: 1 kord

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas Siipel »

Kas rehvi peal näitab mõni number või tähis ka seda kui pehmest või kõvast materjalist rehv on?
Äkki keegi teab juhendada?

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2464
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Kas rehvi peal näitab mõni number või tähis ka seda kui pehmest või kõvast materjalist rehv on?

Tänavsõidurehvil ei ole kindlasti sellist tähistust. Segu omadused määrab rehvi mudel. Uurid mudeli omadusi netist. Võislusrehvidel on segu koostise tähistus elementaarne aga see ei ole ilmselt siin praegu teemaks.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Siipel
Postitusi: 89
Liitunud: 04 Nov 2007, 20:06
Tänatud: 1 kord

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas Siipel »

seda ma arvasin:)
EU's kehtestatakse standard banaani kõverusele ja pirni kujule
aga kui midagi päriselt vajalikku oleks vaja standardiseerida siis on neil tüüpidel böööööööööö:)


kass525
Postitusi: 60
Liitunud: 15 Juul 2008, 11:50
Tsikkel: ilma hetkel
Asukoht: harjumaa/raplamaa

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas kass525 »

Mind huvitavad Shinko rehvid.Kodulehel on olemas tavalise seguga ja ultra soft seguga.
Kas reifenis on siis ikka tavalise seguga(vastavalt siis mudelile)?Kas kellegil on üldse kogemusi nende rehvidega v üldse shinko rehvidega?
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... =161&m_s=1

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 889
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

kuskil oli seletused selle Shinko kohta.
Igaljuhul niipalju jäi meelde, et 009 lõpuga on kõige kõvem segu ja põhiliselt sis touringu jaoks mõeldud.
006 vist peaks olema seal streetsport vms.
muidu muster neil viisakas ja mingit "keelumärke" ka eriti ei paista.
Hind on igaljuhul väga konkurentsivõimeline.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!


Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Selle raha ja kvaliteedi suhte eest pole tähtis kas on iminapineeruvad või mitte, pane alla ja sõida
keel põses. Loomulikult on vist jutt teine kui GPèees osaled. :wink:

Terv.


intz
Postitusi: 298
Liitunud: 10 Juul 2004, 09:50
Tsikkel: V POWAA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas intz »

Aga Bridgestone BT45 vs Mezeler Laserterc?

Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 335
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas Kalts »

Küsiks ka kuna tundub õige koht. Kas Kawa ER5 110/70-17 esirehvi asemel 120/80 põhjustab mingeid kõrvalmõjusid ja millised need võiks olla? Nagu ikka see igivana - vähemalt otsingu tulemuste järgi - teema, tahaks karvasemat ehk kruusakõlblikku rehvi. Tagumise 130/70-17 siis sama lugu, karvasemad algavad 140/80 mõõtudest. Kuidas selle nõks siia-sinna mõõtudega ikkagi on, kas õnnemäng või võib seda üsna vabalt võtta?

aitüma,

--
Vallo


Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Kui alla mahub, ei näe mureks põhjust, kruusatee peal väga OK.
Kui võimalik võta natuke karvasem muster, nagu mainisid. :wink:

terv.

Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 335
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas Kalts »

Kuramus küll, nokk kinni, saba lahti.. 130/80 17 karvast diagonaali on, aga ette leidsin ainult 120/70 17 radiaali, Pirelli MT60 R Corsa. Kallis kah. 120/80 ette enam ei mahu, seal on see pagana liibuv porikas. Õige mõõt on nagunii 110/70 17. Keegi võiks valgustada kas radiaal ees ja diagonaal taga on s**t kurss ja kuidas oleks vastupidi? Kuigi peale pisemat otsimist 130/80 17 karvast radiaali küll ei leidnud. Kas Heidenau K66 kõlbab kruusal sõitmiseks ja kuidas vastu peab? Idee järgi peaks see olema pehme seguga supermoto rehv? Ehk teab keegi veel mõnda 17" 110/70(80) või 120/70 mõõdus karvasemat rehvi millega kannataks ka kruusateedel sõita?

--
Vallo

Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas soolo »

Tere. Reifendirekt pakub Metzeler Tourance U rehvi,kirjas millegipärast et erirehvid. Ma ei suutnud kuidagi tuvastada mis nad eriliseks teeb?On kellelgi kogemust ja teadmist selle kohta?

Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 335
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas Kalts »

[quote="soolo"]Tere. Reifendirekt pakub Metzeler Tourance U rehvi,kirjas millegipärast et erirehvid. Ma ei suutnud kuidagi tuvastada mis nad eriliseks teeb?On kellelgi kogemust ja teadmist selle kohta?[/quote]

Pole ei kogemust ega ka teadmisi, aga jäänud on mulje, et erirehvide all mõistetakse tsikli margikohaseid rehve.

--
Vallo

Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas VWman »

Keegi võiks mind harida radiaali ja diagonaal erinevustest. On üks parem kui teine ?

Kalts04 kirjutas:

Kuramus küll, nokk kinni, saba lahti.. 130/80 17 karvast diagonaali on, aga ette leidsin ainult 120/70 17 radiaali, Pirelli MT60 R Corsa. Kallis kah. 120/80 ette enam ei mahu, seal on see pagana liibuv porikas. Õige mõõt on nagunii 110/70 17. Keegi võiks valgustada kas radiaal ees ja diagonaal taga on s*** kurss ja kuidas oleks vastupidi? Kuigi peale pisemat otsimist 130/80 17 karvast radiaali küll ei leidnud. Kas Heidenau K66 kõlbab kruusal sõitmiseks ja kuidas vastu peab? Idee järgi peaks see olema pehme seguga supermoto rehv? Ehk teab keegi veel mõnda 17" 110/70(80) või 120/70 mõõdus karvasemat rehvi millega kannataks ka kruusateedel sõita?

KÄIN JALA JA JOON VETT

rattaletõmmatud
Postitusi: 451
Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
Tsikkel: vfr
Asukoht: tallinn

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas rattaletõmmatud »

radiaalrehvi koort ehk siis see kude mis seal sees on, traadid või riie või mis iganes on risti rehvi läbilõikega, diagonaalrehvil jälle diagonaalselt, seetõttu kurvis on radiaalrehvil kontakt parem, kuna ta paindub läbi rohkem, diagonaal rehv jälle on külgsuunas paindumisele jäigem, kui nüüd ees on üks ja taga teine, siis tekib tunne et pool ratast sõidab kurvis teistmoodi

...nagu ratta peal...
Kasutaja avatar

kraut
Postitusi: 228
Liitunud: 09 Juun 2007, 10:53
Tsikkel: XT660Z
Kontakt:

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas kraut »

VWman kirjutas:

Keegi võiks mind harida radiaali ja diagonaal erinevustest. On üks parem kui teine ?

Kui alustada autorehvidega, siis on radiaal igas mõttes parem - väiksem veeretakistus, väiksem kulumine, parem suunastabiilsus. Radiaalrehvil on metallniitidega jäigastatud veerepind ja hästi elastsed küljed. Sellist konstruktsiooni on aga lihtne saavutada üksnes siis, kui rehv tee suhtes valdavalt "püsti" on. Tsiklirehvi veerepind ei ole mitte "rullikeeratud lint" ehk silinderpind, vaid kaardub tugevalt rehvi külgedele. Radiaalrehvi sellisena konstrueerida on mõnevõrra keerulisem, seetõttu ei ole radiaalrehvid tsiklinduses veel nii valdavalt levinud kui autodel.

Pilt

RStorm

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas RStorm »

Selline küsimus, et millist rehvi mõõdus 180/55 ZR 17 soovitate. Rattaks on GSR 600 ja tagumine kumm just keskelt peaaegu siledaks kulunud. Praegu on all Bridgestone BT-014R ja ees sama mustriga esirehv. Kuidas mõjub juhitavusele eri marki rehvide alla panek, sest esimene rehv on veel sõidetav ja vahetamist ei vaja, või peaks ikka sama tootja uue tagurehvi ostma??


Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Pane BT 021R mittemidagi ei juhtu. Aga saadaval on ka sinu BT014R.
Soovitavad ühesugust rehvi tüüpi ja segu aga kui päris ROSSI ei ole ja
silma ei riiva siis vahet pole millega kulged, ära kuluvad kõik ning päris
pea aluspidi ei saa neist ühegagi sõita.

terv.

Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas westel »

Küsiks selle teema all mõne küsimuse rehvide kohta:
Nimelt siis, et kas uue rehvi peale panemisel peab panema seda "sodi" (mingit määret vms) rehvi randi ja velje vahele, mida kummitöökodades ohtralt pannakse ja miks seda üldse pannakse? Et paremini ranti läheks või läbi laskma ei hakkaks?
Ja teine küsimus: Mida see mõjutab ja palju, kui rehv vale pidi alla panna- nn vastu liikumissuunda? Minu arusaamise järgi on mustri suund tähtis ainult märja ilmaga.


Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Määrimatta, nagu sa tead ei tööta miski asi :shock: ja rehv tuleb paigaldada nii nagu ette nähtud.
See on selleks et sõit sujuks ohutult. :wink:
Aga kui ei soovi just nii teha nagu hea, saab ka teisiti.

Päikest.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6797
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 699 korda
Tänatud: 458 korda

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas yeekim »

westel kirjutas:

Küsiks selle teema all mõne küsimuse rehvide kohta:
Nimelt siis, et kas uue rehvi peale panemisel peab panema seda "sodi" (mingit määret vms) rehvi randi ja velje vahele, mida kummitöökodades ohtralt pannakse ja miks seda üldse pannakse? Et paremini ranti läheks või läbi laskma ei hakkaks?
Ja teine küsimus: Mida see mõjutab ja palju, kui rehv vale pidi alla panna- nn vastu liikumissuunda? Minu arusaamise järgi on mustri suund tähtis ainult märja ilmaga.

Nii mõnigi meie seast sõidab rehviga, mis on mõeldud tagarattale aga ümberpööratult(ehk siis jooksu suund) kasutatakse esirehvina :)

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

Endalgi rehviost käsil ja dilemma ees, et kas on mõistlik tagaratta rehvi esirattale panna. Hetkel sõidan samuti sellise kooslusega aga ometi on olemas ju esirehvid eraldi. Mingi konks peab olema? Samas kui sõidan valdavalt rahulikult ning ega need kiirused ka ulmeliseks ei lähe siis kas tõesti on mõtet maksta esirehvi eest kõrgemat hinda kui seda saab asendada tagarehviga? Äkki keegi teab neist rehvidest ja oskab lühidalt seletada, tänud.


Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: Abi rehvi valikul

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Tavaliselt on suuna ja nö. mustri vahe ning ka raskus indeks.
Kui kiirused taeva ei tõuse võib ka külgkorvi alla panna, midagi ei juhtu.
Ja mis kindel, (crash) seda ei juhtu, kui võmmi eest ei põgene. :bsmile:
Täpsem info telefonitsi.

Päikest.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”