Külmalt ei taha käia ja suitseb palju
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Külmalt ei taha käia ja suitseb palju
Tere!
Mul oleks siis mure kahetaktilise Yamaha TZR 125-ga. Asi on siis nii, et kui mootor on külm, siis masin ei taha hästi käivituda ja ajab palju suitsu välja. Käivitudes peab gaasiga mängima, muidu sureb välja. Lõpuks, kui hakata kohapealt minema, siis on sinine suitsupilv ülepea ja podisedes liigub kohalt. Natuke maad edasi sõites mure kaob ja mootor saavutab taas normaalsed pöörded.
Soojalt või päikese käes seda probleemi pole.
Loodan, et teema on õiges kohas. Otsingut olen eelnevalt kasutanud ja teemasid uurinud, kuid siiani tulutult..
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Külmalt ei taha käia ja suitseb palju
Kui segu on lahja, siis mis asi seal suitseb??
Kas suits on sinine või must?
Must suits - liiga rikas segu(bentsu palju)
Sinine suits - õli kogus bentsus suur
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: 27 Mär 2005, 10:48
- Tsikkel: Openklassi sääru
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Külmalt ei taha käia ja suitseb palju
Või siis ehk valge suits? Ehk lekib jahutusvedelik silindrisse?
-
Teema algataja
Re: Külmalt ei taha käia ja suitseb palju
yamahaTZR kirjutas:Lõpuks, kui hakata kohapealt minema, siis on sinine suitsupilv ülepea ja podisedes liigub kohalt.[/size]
Tegemist on sinise suitsuga.
Õli kogus võib tõesti suur olla, sest üllatavalt palju võtab õli.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Külmalt ei taha käia ja suitseb palju
Noh, maitea, kuidas sul seal see õli doseerimine käib, aga ju seal dosaatoris mingi aps on siis.
-
- Postitusi: 105
- Liitunud: 03 Aug 2006, 14:45
- Tsikkel: Super Blackbird, Minsk 125*2
- Asukoht: Brüssel
Re: Külmalt ei taha käia ja suitseb palju
Soovitan see automaatne õlitussüsteem üldse kinni keerata ja õli bensu sisse valada. Olen ise TZR-iga mitmed head tuhanded kilomeetri mahasõitnud ja see õlitus ei hakkanudki normaalselt tööle - sama jama külmalt tossab ja ei taha käivituda, sittas küünlad täis jne. Ent kui õli norm väiksemaks kruttida siis võid mootoriremondi jaoks raha koguma hakata.
Ma keerasin süsteemi kinni ja lisasin õli otse paaki enne tankimist.
CBR 600 F
TZR 125
JAWA
VOSHOD
MINI
Re: Külmalt ei taha käia ja suitseb palju
karlerik110 kirjutas:Või siis ehk valge suits? Ehk lekib jahutusvedelik silindrisse?
Kas tõesti on sellisel kahetaktilisel jahutussärgiga mootor, et jahutusvedelik oleks ümber ?
-
- Postitusi: 57
- Liitunud: 18 Mär 2009, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki ZR-7; Kawasaki KX 125
- Asukoht: Viljandi
-
- Postitusi: 105
- Liitunud: 03 Aug 2006, 14:45
- Tsikkel: Super Blackbird, Minsk 125*2
- Asukoht: Brüssel
Re: Külmalt ei taha käia ja suitseb palju
hotsepp kirjutas:karlerik110 kirjutas:Või siis ehk valge suits? Ehk lekib jahutusvedelik silindrisse?
Kas tõesti on sellisel kahetaktilisel jahutussärgiga mootor, et jahutusvedelik oleks ümber ?
Uutemate kohta ei oska öelda kuid vanematel on ja jahutussärk nii silindri kui ka karbussi ümber.
Segu 1:50 sobib küll, osad targad räägivad, et võiks isegi 1:40 olla, kuid siis hakkas mu oma liialt suitsema.
CBR 600 F
TZR 125
JAWA
VOSHOD
MINI
-
- Postitusi: 57
- Liitunud: 18 Mär 2009, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki ZR-7; Kawasaki KX 125
- Asukoht: Viljandi
Re: Külmalt ei taha käia ja suitseb palju
Tegin esialgu 1:40 ja masin käib tunduvalt paremini edasi- ju see dosaator paneb ikka liiast õli. Ei saagi aru, kui piiraja on peal 5,5k pöördeni ning kui ilma piirajata rattal lähevad pöörded kuni 10k ja üle, siis loogiliselt paneb ta ju liiga palju õli kui keeran gaasi lõppu ja tross lõpus on!? Just suurematel pööretel tohutu pilv taga . Nüüd pole nagu märgatagi. Dosaatori ühendasin muidugi lahti, et kuivalt ei käiks!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.