Honda testipäevale minejad
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 607
- Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
- Tsikkel: CB1000R
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Honda testipäevale minejad
Kas keegi on mainitud üritusele mineja, kelle käest hiljem aru pärida? Ise proovima minna ei saa, küll aga tahaks üht-teist teada. Eriti huvitab CBR-i ABS-ga varustatud versioon. Kõik, kes täna või kolmekümnendal Tartus käe valgeks saavad, on väga oodatud muljeid jagama.
http://www.animalistika.ee
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Honda testipäevale minejad
Loe viimast Motomaaniat, seal CBR 600 RR ABS test sees (by Karujänes). Muhedalt kirjutatud ja mulle ajas väga uue sebari isu peale igatahes.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Honda testipäevale minejad
600-st tse bee errri vaid käisingi proovimas.... Igati viks vonks ratas. Küll suure kasvu jaoks pisike... aga võrreldes R6-ga oli tagapidur isegi käsiteldav...
Linnakiirustel jääb masina ressurss kasutamata. Lahti läheb asi alles 7000 pöörde pealt ja minekut on tal küll ja enamgi. Piduri asjast ei saanud midagi aru. Vähese treeningu viga vist. Küll kiidaks käiguvahetust, mis oli väga konkreetne, sujuv ja täpne. Võrreldes enda FZ1-ga teine tera hoopis. Tagasi enda ratta istudes oli tõsise enduuromehe tunne miskipärast ...
-
- Postitusi: 297
- Liitunud: 17 Okt 2006, 10:59
- Tsikkel: 900 Hornet / 650 Scrambler
- Asukoht: Bern / Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda testipäevale minejad
Sai siis täna catweesis päris pikalt tsillitud ja erinevaid masinaid proovitud.
ABS - on tõesti väga mõnus ja tänase vihmamärja asfaldi peal sai seda korduvalt katsetatud ka. eriti mõnus oli seda dn-01 ga proovida ( ei pidanud kartma, et esirattale tõuseb:D )
Üldiselt lemmikuteks minule jäidki 600rr ja dn-01
600rr on ikka r6-st oluliselt kasutatavam linnasõidul mõnus kerge väga hea kaalujaotusega ja suudab ka madalatel pööretel täiesti adekvaatselt linnas liigelda - lisaks ei ole väga hull isteasend. Samas muidugi jääb tema tõeline resurss linnas kasutamata, kuna kuniks ta end kurjaks ajab on load sisuliselt juba läinud:D
Linnasõiduks aga supermõnus masin oli dn-01 üks käsi ja jalg sõidul kohe vabad - väga mõnus ilusaid neiusid üle sebra vasaku käeviipega juhatada
veidi nõrgavõittu võibolla kohati, aga kindlasti ei jäänud kuskilt midagi puudu. Uskumatu oli muidugi tema kaal. Paberil justkui päris muljetavaldav number aga peale istudes sõida nagu minskiga - iste madal, hea pöörderaadius ja ülimugav käsitleda - minuarust ideaalne linnaratas. Täpselt see millega kesklinna tööle sõita - meelega proovisin just ummikus kulgemist temaga - seal tuleb automaatkast ikka väga abiks:)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.