3-nda käiguga jõnksutab
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
3-nda käiguga jõnksutab
tere,
rattaks on siis Lifan LF-125 9J
ja probleem on selles, et kui kõvasti kiirendada, siis kolmanda käiguga teeb kuskil 4000-5000 pöörde juures jõnksu ja siis sõidab uuesti normaalselt edasi. teiste käikudega probleemi olnud ei ole
läbisõit on rattal 170 km alles
siiamaani sõitnud korralikult.
viga esinenud siiamaani kaks korda
tänud

-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: 3-nda käiguga jõnksutab
170 km kõlab nagu garantiiline värk, igatahes hiinakate nõrk viga ongi käigukast ja selle hammakad. Mingisuguste atm-ide võllid on suuremates poodides juba leti alt saadaval. Kas see jõnks on olnud ka kolinaga käimari sektsioonis? Kett ilusti pingul? Ega see jõnks siduri libisemiest polnud? Sõida rohkem ning vast saad ka aru, mis selle jõnksu põhjustab. Mida spetsiifilisem on sinu kirjeldus, seda täpsemad on ka vastused.
-
- Postitusi: 126
- Liitunud: 01 Mär 2009, 00:26
- Tsikkel: vanakool.. MT9
- Asukoht: Põlva
Re: 3-nda käiguga jõnksutab
inimene kes tahab et ratast kestaks ei kiirenda kõvasti rattaga, millel 170 odomeetril.
Kuidas see jõnks välja näeb, tühikäiguga ilmselt ei toimu, pöörete langemisel kordub?
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: 3-nda käiguga jõnksutab
Siin põrkuvad kaks vaadet. Kes ütleb et tuleb täiega hagu anda, kes ütleb et käekõrval lükata. Eks see tõde ole kuskil kahevahel.
Villem aka Villu aka Madis

-
- Postitusi: 3230
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: 3-nda käiguga jõnksutab
Pooldan karmi sissesõitu,rõngad istuvad ilusasti paika.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: 3-nda käiguga jõnksutab
Aris kirjutas:170 km kõlab nagu garantiiline värk, igatahes hiinakate nõrk viga ongi käigukast ja selle hammakad. Mingisuguste atm-ide võllid on suuremates poodides juba leti alt saadaval. Kas see jõnks on olnud ka kolinaga käimari sektsioonis? Kett ilusti pingul? Ega see jõnks siduri libisemiest polnud? Sõida rohkem ning vast saad ka aru, mis selle jõnksu põhjustab. Mida spetsiifilisem on sinu kirjeldus, seda täpsemad on ka vastused.
täna vaatan, kas kett on korralikult pingul.
sellest siduri libisemise teooriast ei saa ma aru. kuidas saab olla see jõnks siduri libisemisest? jõnksu ajal on sidur juba lahti lastud.
v6savillem kirjutas:inimene kes tahab et ratast kestaks ei kiirenda kõvasti rattaga, millel 170 odomeetril.
Kuidas see jõnks välja näeb, tühikäiguga ilmselt ei toimu, pöörete langemisel kordub?
pöörete langemisel asi ei kordu.

-
- Postitusi: 126
- Liitunud: 01 Mär 2009, 00:26
- Tsikkel: vanakool.. MT9
- Asukoht: Põlva
Re: 3-nda käiguga jõnksutab
valgehiinlane kirjutas:sellest siduri libisemise teooriast ei saa ma aru. kuidas saab olla see jõnks siduri libisemisest? jõnksu ajal on sidur juba lahti lastud.
Mõeldi ilmselt seda, et peale heebli vabastamist jääb sidur mingiks ajaks libisema ja võtab siis jõnksatusega kinni (hakkab 1:1 üle kandma)
franz125 kirjutas:Pooldan karmi sissesõitu,rõngad istuvad ilusasti paika.
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: 3-nda käiguga jõnksutab
v6savillem kirjutas:valgehiinlane kirjutas:sellest siduri libisemise teooriast ei saa ma aru. kuidas saab olla see jõnks siduri libisemisest? jõnksu ajal on sidur juba lahti lastud.
Mõeldi ilmselt seda, et peale heebli vabastamist jääb sidur mingiks ajaks libisema ja võtab siis jõnksatusega kinni (hakkab 1:1 üle kandma)
see võimalik, aga siis mis oleks põhjenduseks, et teiste käikudega ei ole seda jama?

-
- Postitusi: 57
- Liitunud: 07 Mai 2008, 13:17
- Tsikkel: Suzuki BK1300
- Asukoht: Tallinn
Re: 3-nda käiguga jõnksutab
Viga tõesti üsna tõenäoliselt siduri libisemises. Esimese ja teise käiguga ei toimu jõnksu selle pärast, et need jäävadki tugeva kiirendamise puhul libisema ja kolmandast ülesse poole ei ole mootoril enam jõudu sidurit libisema tõmmata. Nii uue pilli puhul soovitaks garantiisse minna ise torkima ei tasu hakata. Läbisõit asja puhul pole mingi näitaja uuel pillil võib ka vahest friktsioon viga saanud olla.
Ühele eelkõnelejale kommentaariks veel, et kogu mootori sissesõit ei koosne mitte ainult kolvi rõngaste sissetöötamisest. Need on üldjuhul ühed viimasemad asjad mis sissetöötamist vajavad. Käigukast ja klapid on see koht kus tuleks asja mõistusega võtta ja lasta vaikselt sissetöötada.
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: 3-nda käiguga jõnksutab
täna sõitsin, probleemi ei olnud. liikus normaalselt.
aga samas ei kiirendanud ka niimoodi. kui kiirendada vaiksemalt 4000-5000 pöörde juures ja kõrgemale minneski, ei ole mingit jõnksu.

Re: 3-nda käiguga jõnksutab
Kui mul veel "hiinlane" oli siis tegi samamoodi 3-nda käiguga, aga ei pöörand sellele erilist tähelepanu ja rattaga on sõidetud peale jõnksude alustamist üle 2500km, ning midagi pole ära lagunenud.
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: 3-nda käiguga jõnksutab
Gkipps kirjutas:Kui mul veel "hiinlane" oli siis tegi samamoodi 3-nda käiguga, aga ei pöörand sellele erilist tähelepanu ja rattaga on sõidetud peale jõnksude alustamist üle 2500km, ning midagi pole ära lagunenud.
paneb mõtlema

-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: 3-nda käiguga jõnksutab
Aris kirjutas:170 km kõlab nagu garantiiline värk, igatahes hiinakate nõrk viga ongi käigukast ja selle hammakad. Mingisuguste atm-ide võllid on suuremates poodides juba leti alt saadaval. Kas see jõnks on olnud ka kolinaga käimari sektsioonis? Kett ilusti pingul? Ega see jõnks siduri libisemiest polnud? Sõida rohkem ning vast saad ka aru, mis selle jõnksu põhjustab. Mida spetsiifilisem on sinu kirjeldus, seda täpsemad on ka vastused.
Sa kirjelda seda jõnksu täpsemalt, nagu Aris küsis: Kas see jõnks on olnud ka kolinaga käimari sektsioonis?
Kui on selline järsem jõnks ja kostub kastist ka miskit heli võib olla viga hambumuses. Jawadel oli see ka, vaata, et tüüpviga. Hammakate külghambad ei läinud korralikult hambumusse ja hakkas teatud käikudega, suurema kiirenduse korral "üle andma", tulemuseks oli see, et kulutas kahvli lõpuks ära ja käik ei tahtnud enam üldse sees püsida. Jawal tuli sellest veast jagu saamiseks peiliseibidega võllid paika ajada, mis oli suht tüütu tegevus. Sul võib sama viga olla. Kui kahvlid ka miskist pehmest plekist võib see kehva hambumuse korral ka läbi painduda.
-
- Postitusi: 1828
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Re: 3-nda käiguga jõnksutab
Nimegakasutaja kirjutas:Esimese ja teise käiguga ei toimu jõnksu selle pärast, et need jäävadki tugeva kiirendamise puhul libisema ja kolmandast ülesse poole ei ole mootoril enam jõudu sidurit libisema tõmmata.
Kuidas mootori jõud sees oleva käiguga seotud on?
-
Teema algataja - Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: 3-nda käiguga jõnksutab
piloot kirjutas:Aris kirjutas:170 km kõlab nagu garantiiline värk, igatahes hiinakate nõrk viga ongi käigukast ja selle hammakad. Mingisuguste atm-ide võllid on suuremates poodides juba leti alt saadaval. Kas see jõnks on olnud ka kolinaga käimari sektsioonis? Kett ilusti pingul? Ega see jõnks siduri libisemiest polnud? Sõida rohkem ning vast saad ka aru, mis selle jõnksu põhjustab. Mida spetsiifilisem on sinu kirjeldus, seda täpsemad on ka vastused.
Sa kirjelda seda jõnksu täpsemalt, nagu Aris küsis: Kas see jõnks on olnud ka kolinaga käimari sektsioonis?
Kui on selline järsem jõnks ja kostub kastist ka miskit heli võib olla viga hambumuses. Jawadel oli see ka, vaata, et tüüpviga. Hammakate külghambad ei läinud korralikult hambumusse ja hakkas teatud käikudega, suurema kiirenduse korral "üle andma", tulemuseks oli see, et kulutas kahvli lõpuks ära ja käik ei tahtnud enam üldse sees püsida. Jawal tuli sellest veast jagu saamiseks peiliseibidega võllid paika ajada, mis oli suht tüütu tegevus. Sul võib sama viga olla. Kui kahvlid ka miskist pehmest plekist võib see kehva hambumuse korral ka läbi painduda.
kastist mingisugust heli pole kostunud. ja kett pole ka lõdva.
täna polnud mingit probleemi, sõitsin 30 km kiirendades-aeglustades enam-vähem, aga jõnksu polnud.

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.