KTM 250 süüde

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

KTM 250 süüde

Lugemata postitus Postitas isakene »

Jutt käib 1997 KTM 250 EXC, saksapäraselt KTM 250 GS.

Viimasel üritusel andis saba staator, jällegi SEM, millega mul üldse ei vea. :evil: Aprilia oma alles möödunud aastal andis otsad. Uued on hirmkallid, ja kasutatud peast pole ka saada. Võiks ju panna electrexworldi oma (mis pole ka just kõige odavam), aga väljamaa husabergi foorumi omad hirmutavad, et sellel pole stabikat sees ja pidi CDI/süütepooli ää tapma. Niisiis, küsimus:

Kui lihtsalt käib antud mootorile mingi muu (Kokusan, Lima, Motoplat jm) süüte pealearetamine? Neid komplekte on oluliselt odavam muretseda kui ainult SEM staatorit. Kuivõrd ja kas on nad SEM-ist vastupidavamad? Kas ja kui, siis mis ajani sobivad uuemate 2T 250-ste staatorid/hoorattad antud mootorile? Põhiline on mehaaniline sobivus mootorisse, skeemi muutmine pole küsimus. Kas 125-se süüde on üldjuhul sama, mis 250-se oma?

Tänud ette :bsmile:

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: KTM 250 süüde

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

http://www.powerdynamo.biz/eng/systems/ ... acmain.htm

Seal pakutakse AC/DC oma, vahe selles, et üks saab ilma akuta toimida. Lisaks võid otsida ka aprilia originaalsüüdet (mitte sem) kuid see nõuab akut, sammuti ka KTMidele pakutavaid alternatiivsüüteid on olemas. 125 ja 250 peaksid ideejärgi samad olema.

PiltPilt

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: KTM 250 süüde

Lugemata postitus Postitas matti »

Mina paneks SUZUKI PEI süüte peale(Pointless Electrical Ignition) kõige lihtsam, kasutati seda kõikidel vanematel suzuki endurodel, krossikatel ja ka tänavaratastel, krossika puhul mähis, magnet(kontaktivaba süüde) süütepool, endurol paar lisamähist magnet pingeregulaator ja süütepool.
Lihtne ja töökindel, enda suzukil vanust 26 aastat ja ikka käib, pingeregu 200 eek kui mõnda 2t rolleri oma kasutada .Süüteplaadi võib ju vajadusel cnc-s uue teha, et sobivaks.Lihtne ja lollikindel. Kasutatud komplekti(tutika või väga heas korras) saaks kuskil kilo-kahega kokku.Mina teeks vähemalt nii... :)
http://cgi.ebay.de/LICHTMASCHINE-STATOR ... 7|294%3A50
http://cgi.ebay.de/ZUNDSPULE-SUZUKI-RG- ... 7|294%3A50
http://cgi.ebay.de/SPANNUNGSREGLER-SUZU ... 7|294%3A50
Veidi otsida, leiab ka odavamalt neid.
Sõltub mis võlli mõõtmed muidugi on ja ruumi mõõtmed kuhu kogu süütemäng sisse läheb.
Käis ka 14500 rpm ilusti.
Lihtsalt soovitus, ärge näkku lööge.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”