Õli kaob.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 648
- Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
- Tsikkel: poolik veel
- Asukoht: Jõgeva
Õli kaob.
Õliga on jama, vahetasin paar päeva tagasi õli ära. Täna vaatan õliaknasse, näen, et vähe oli on. Lasen õli välja ja 1l oli alles 750 ml. Kuhu see kaduda võis? Sumpast igatahes ma sinist ei näinud.
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Õli kaob.
No kui loiku all pole siis pidi ta ikka läbi sumpa vist minema, mujale pole nagu eriti võimalik. Palju sa peale õlivahetust nende paari päevaga maha kimasid?
http://www.krracing.ee/
-
Teema algataja - Postitusi: 648
- Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
- Tsikkel: poolik veel
- Asukoht: Jõgeva
Re: Õli kaob.
madjs kirjutas:No kui loiku all pole siis pidi ta ikka läbi sumpa vist minema, mujale pole nagu eriti võimalik. Palju sa peale õlivahetust nende paari päevaga maha kimasid?
Mingi 60 - 70 km.
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Õli kaob.
jegesmesh kirjutas:madjs kirjutas:No kui loiku all pole siis pidi ta ikka läbi sumpa vist minema, mujale pole nagu eriti võimalik. Palju sa peale õlivahetust nende paari päevaga maha kimasid?
Mingi 60 - 70 km.
Krt seda siis teab kuhu ta sul kadus, oled kindel, et ikka normi sisse kallasid? Nii väikse läbisõiduga 250g õli kadumine peaks end ikka kuidagi välja näitama. Küünalt oled vaadanud?
http://www.krracing.ee/
-
Teema algataja - Postitusi: 648
- Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
- Tsikkel: poolik veel
- Asukoht: Jõgeva
Re: Õli kaob.
madjs kirjutas:jegesmesh kirjutas:madjs kirjutas:No kui loiku all pole siis pidi ta ikka läbi sumpa vist minema, mujale pole nagu eriti võimalik. Palju sa peale õlivahetust nende paari päevaga maha kimasid?
Mingi 60 - 70 km.
Krt seda siis teab kuhu ta sul kadus, oled kindel, et ikka normi sisse kallasid? Nii väikse läbisõiduga 250g õli kadumine peaks end ikka kuidagi välja näitama. Küünalt oled vaadanud?
Just vahetasin küünla ära, praegu pole vaadand. Aa, kas ma pean vaatama kui pasane ta on?
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Õli kaob.
Vaata igaks juhuks jah, kui õli läbi silku veab siis peaks see küünla pealt ka näha olema, nõgine vms
http://www.krracing.ee/
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Õli kaob.
Sa kindlasti tead, et kui sa õli vahetad ja paned normi sisse, siis osa õli läheb uude filtrisse ( natuke läheb ka vanasse). Alati pane peale õli valamist tööle ja siis lase veidi seista ja siis tseki uuesti.
A sa kindlasti teadsid seda.
-
Teema algataja - Postitusi: 648
- Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
- Tsikkel: poolik veel
- Asukoht: Jõgeva
Re: Õli kaob.
madjs kirjutas:Vaata igaks juhuks jah, kui õli läbi silku veab siis peaks see küünla pealt ka näha olema, nõgine vms
Nõgi ei ole. Ainult tahmane.
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Õli kaob.
jegesmesh kirjutas:madjs kirjutas:Vaata igaks juhuks jah, kui õli läbi silku veab siis peaks see küünla pealt ka näha olema, nõgine vms
Nõgi ei ole. Ainult tahmane.
Kui alles küünalt vahetasid ei tohiks se tahm seal paksult olla, kui tahm veel must ka on siis lõhnab küll väga rikka segu või õli järgi silindris.
http://www.krracing.ee/
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: 27 Mär 2005, 10:48
- Tsikkel: Openklassi sääru
- Asukoht: Viljandimaa
-
Teema algataja - Postitusi: 648
- Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
- Tsikkel: poolik veel
- Asukoht: Jõgeva
Re: Õli kaob.
madjs kirjutas:jegesmesh kirjutas:madjs kirjutas:Vaata igaks juhuks jah, kui õli läbi silku veab siis peaks see küünla pealt ka näha olema, nõgine vms
Nõgi ei ole. Ainult tahmane.
Kui alles küünalt vahetasid ei tohiks se tahm seal paksult olla, kui tahm veel must ka on siis lõhnab küll väga rikka segu või õli järgi silindris.
Ei ole paksult, siuke pruunikas on. Kuidagi imelik kuidas see õli silkusse saab 500km eest on vahetatud kolvirõngad.
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Õli kaob.
Ei ole paksult, siuke pruunikas on. Kuidagi imelik kuidas see õli silkusse saab 500km eest on vahetatud kolvirõngad.[/quote]
No aga kuhugi ta ju kaob, rohkem võimalusi nagu ei näe, et kas kallasid vähem sisse, kuskil on leke, või imeb läbi silku. Vaevalt sul vargad külas käisid ja 250g õli ära viisid.
http://www.krracing.ee/
-
Teema algataja - Postitusi: 648
- Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
- Tsikkel: poolik veel
- Asukoht: Jõgeva
Re: Õli kaob.
madjs kirjutas:Ei ole paksult, siuke pruunikas on. Kuidagi imelik kuidas see õli silkusse saab 500km eest on vahetatud kolvirõngad.
No aga kuhugi ta ju kaob, rohkem võimalusi nagu ei näe, et kas kallasid vähem sisse, kuskil on leke, või imeb läbi silku. Vaevalt sul vargad külas käisid ja 250g õli ära viisid.[/quote]
Homme vaatan kõik korralikult üle. Siis annan teada.
-
Teema algataja - Postitusi: 648
- Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
- Tsikkel: poolik veel
- Asukoht: Jõgeva
Re: Õli kaob.
Viga leitud. Ikka läbi silindri läheb asi. Tõmbasin sumpaotsa seest näpuga ülee, tulemus: näpp õline ja tuju halb. Küsimus selline, et kas tsiklitel on ka sellised asjad nagu klapisääre tihendid? Selline küsimus sellepärast, et kolvirõngad on vahetatud 500km eest ja kaldusin arvama, et ei ole nendes asi.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 371 korda
- Kontakt:
Re: Õli kaob.
jegesmesh kirjutas:Küsimus selline, et kas tsiklitel on ka sellised asjad nagu klapisääre tihendid?
On küll Ja on enamus ratastel ka täiesti vahetatavad.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Õli kaob.
Klapisääretihendite viga tuleb tavaliselt välja, kui pärast pikemat seismist mootorit käivitad. Reeglina valgub peas olev õli pikemal seismisel silindrisse või kanalitesse. Töötava mootori puhul sealt nii palju õli ei tule, sest peas surve praktiliselt puudub (kui need tihendid muidugi täitsa läbi ei ole).
Seega kui mootor viskab pärast öist seismist tõsise pahvaku on klapisääretihendid. Kui mitte siis on ikka kolvirõnga süüdi.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Õli kaob.
Rõngad vahetasid, kas silinder ka silindriliseks sai? Mida ovaalsem on, seda kauem kulub aega rõngaste sissetöötamiseks ja ka siis tõmbab koos tossuga osa õli jee. Kusjuures mitte vähe. See viga küll leeveneb mõnesaja km pärast.
-
Teema algataja - Postitusi: 648
- Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
- Tsikkel: poolik veel
- Asukoht: Jõgeva
Re: Õli kaob.
Tsikkelröövel kirjutas:Rõngad vahetasid, kas silinder ka silindriliseks sai? Mida ovaalsem on, seda kauem kulub aega rõngaste sissetöötamiseks ja ka siis tõmbab koos tossuga osa õli jee. Kusjuures mitte vähe. See viga küll leeveneb mõnesaja km pärast.
See juhtus nii järsku. Ma ei usu et 2007 aasta masinal juba seal ovaal sees on.
EDIT : Alguses ei olnud mingit jama, et õli kaob vms. Ja eile avastasin, et see 250ml kadunud nagu vits vette.
-
Teema algataja - Postitusi: 648
- Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
- Tsikkel: poolik veel
- Asukoht: Jõgeva
Re: Õli kaob.
mx77 kirjutas:Klapisääretihendite viga tuleb tavaliselt välja, kui pärast pikemat seismist mootorit käivitad. Reeglina valgub peas olev õli pikemal seismisel silindrisse või kanalitesse. Töötava mootori puhul sealt nii palju õli ei tule, sest peas surve praktiliselt puudub (kui need tihendid muidugi täitsa läbi ei ole).
Seega kui mootor viskab pärast öist seismist tõsise pahvaku on klapisääretihendid. Kui mitte siis on ikka kolvirõnga süüdi.
Kohe lähen garaazi ja vaatan kas lööb siis sinise londi tagant välja.
-
Teema algataja - Postitusi: 648
- Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
- Tsikkel: poolik veel
- Asukoht: Jõgeva
Re: Õli kaob.
Ei löönud ta mingi sinist järsku välja. Aga kui panna käsi sumpa ette ja lasta tühikäigul tiksuda siis tuleb ikka õlilebra käe külge.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Õli kaob.
Su jutust ei tulnud välja kas silinder hoonitud ka sai,kui ei siis võid uusi rõngaid ostma minna .Klapisäärte tihendid võivad olla ka parasjagu nii palju kulunud,et suitsu käivitamisel ei viska aga vähehaaval imeb vahelt õli ikkagi.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 648
- Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
- Tsikkel: poolik veel
- Asukoht: Jõgeva
Re: Õli kaob.
franz125 kirjutas:Su jutust ei tulnud välja kas silinder hoonitud ka sai,kui ei siis võid uusi rõngaid ostma minna .Klapisäärte tihendid võivad olla ka parasjagu nii palju kulunud,et suitsu käivitamisel ei viska aga vähehaaval imeb vahelt õli ikkagi.
Ei ole hoonitud. Omal oli ka see plaan, et ostan koos rõngastega säärekad ka ära. Kindluse mõttes.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Õli kaob.
Kui sa sooja mootoriga õli välja lasid, siis enmaus võib jääda silindripea sisse, õlikanalitesse, õlifiltrisse. Millise mootoriga sa õlitaset vaatasid (külma/soojaga)? Pealegi lõhn jääb iga masinaga käekülge.
-
Teema algataja - Postitusi: 648
- Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
- Tsikkel: poolik veel
- Asukoht: Jõgeva
Re: Õli kaob.
--DogFood-- kirjutas:Kui sa sooja mootoriga õli välja lasid, siis enmaus võib jääda silindripea sisse, õlikanalitesse, õlifiltrisse. Millise mootoriga sa õlitaset vaatasid (külma/soojaga)? Pealegi lõhn jääb iga masinaga käekülge.
Õli filtrit ei ole sel masinal. Külma mootoriga lasin. See on juba kindel, et kolvirõngad või midagi on läbi. Sest sumpa seest näpuga tõmmates oli näpp õline.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.