Yamaha Warrior -04 mured
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Yamaha Warrior -04 mured
Niisis on vaja seista silmitsi muredega mis vajaks lahendamist.
Esimene mure on et tagumine pidurituli ei põle kui vajutada jalapidurit, esimesi pidureid rakendades põleb. Seega on asi anduris mis vajutades peaks toimima. Uurisin ja tuli välja et warrioril on see andur mehaaniline, mul on aga miskid custom jalatoed mille küljes on ka pidurivedeliku potska ja sealt tuleb välja pidurivoolik mille otsas on miski mutter millest tuleb keskelt välja kaks klemmi. mutter ise on 12 võtmega keeratav ja kui seda keeratad hakkab õli lekkima. Need klemmid on puru läinud ja seal oli igavene pundar, seega oleks sellist mutrit vaja uut. Oskab keegi aidata või on selliste asjadega tegelenud, see peaks olema siis elektriline andur? kuidagi ümbertehtud?
P.S panin ka miski pildi siia http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=1395083
Teine mure on jalatoega. Ka selle andur ei tööta, juba mitmendat korda oleks kobarasse keeranud kuna jalg on alla jäänud ja mootor ei seisku. Võtsin seda mitmeid kordi lahti, seal sees oli nagu ikka kaks klemmi, mida ühendas vaskplaat, jala toetusasendis olemisel eemaldus see plaat nendest klemmidest. Kõik tundus nagu ok olevat, üritasin nagu vooolu ka mõõta et kas tuleb klemmidele üldse mingi vool, mingi üliväike oli, kaduvväike minuarust. Milles võib probleem olla, kas on tehtud kusagilt mujalt mingi otseühendus vms? või kuidas peaksin edasi toimima, enda pea enam ei võta.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha Warrior -04 mured
Kõik tundus nagu ok olevat, üritasin nagu vooolu ka mõõta et kas tuleb klemmidele üldse mingi vool, mingi üliväike oli, kaduvväike minuarust.
Kui ikka elektrist miskit ei jaga ja voolul ja pingel vahet ei tee, siis pole mõtet torkida enda jaoks tundmatut maailma. Mingit voolu või pinget pole seal küll eriti tark mõõta. Küljetoe lüliti töötab puhtalt avanemise/sulgemise (elektrotehnika mõttes katekestuse/lühise) põhimõttel. Seega saad mõõta seal vaid takistust. Ja selle väärtus saab olla kas null või lõpmatus, mingeid vahepealseid väärtusi seal olla ei saa. Kui sa tõesti tahad ise edasi torkida, siis võta tester, pane takistuse mõõtmise rezhiimi ja vaata, kas lüliti töötab... Edasine tegevus sõltub juba selle mõõtmise tulemusest...
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha Warrior -04 mured
Oot-oot Neeme, nüüd oled sa ikka väga huvitava elektriteooria loonud.
Elektrilistes asjades peab seda lahti-kinni olekut millegagi detekteerima, milleks on elektrivool. Seega peaks sellel lülitil olema võimalik mõõta nii pinget kui voolu. Lahtiste klemmidega mõlemat, suletud klemmidega ilma juhtmeid lahti kiskumata pinget vähemalt.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha Warrior -04 mured
mx77 kirjutas:Oot-oot Neeme, nüüd oled sa ikka väga huvitava elektriteooria loonud.
Elektrilistes asjades peab seda lahti-kinni olekut millegagi detekteerima, milleks on elektrivool.
Hmm lihtsaim meetod küljejala lüliti kontrollimiseks on siiski mõõta, kas klemmid on koos või mitte. Kui süüde väljas, siis ei ole seal voolu ja pingega mingit pistmist ning selliste passiivsete detailide mõõtmine on iseenesestmõistetavalt endale kõige selgem meetodil, kus süüdet sisse ei keerata. Selles mõttes on sul ehk mingil määral õigus, et pidasin iseenesestmõistetavaks (ja ei kirjutanud seda eraldi välja), et kui passivset lülitit kui sellist ja tema funktsioneerimist mõõdetakse, siis ühendatakse lüliti küljest (või lähimast pistikust) juhtmed lahti. Seda siis jällegi "katse puhtuse" eesmärgil, et mõni muu kogemata lühistuv juhtmeots või potentsiaal süsteemis ei segaks tulemuse mõõtmist.
Muud viga ma oma kirjutatus küll tuvastada ei suuda
EDIT: Ma lisan oma postile veel selle, et tegu on siiski motofoorumiga ja kui sa pidasid silmas lõiguga "Elektrilistes asjades peab seda lahti-kinni olekut millegagi detekteerima, milleks on elektrivool." seda, et kui ei ole toiteallikat, siis ei saa tekkida ka potentsiaalide vahet ning juhi olemasolul elektrivoolu, siis tõepoolest selgituse: "testerontakistusemõõtmiserezhiimisisetoiteallikaksjateebohmiseadusearvutusesinueestäraningannabtulemuseoomides" asendasin suuremale seltskonnale arusaadavama fraasiga "keera tester takistuse mõõtmise rezhiimi"
EDIT2: Sinu väide "Seega peaks sellel lülitil olema võimalik mõõta nii pinget kui voolu. Lahtiste klemmidega mõlemat," Puudub igasugune loogika kui sa just igiliikurit ei ole leiutanud. Mõõta pinget ja voolu passiivse lüliti otstelt on midagi uut ja huvitavat...
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha Warrior -04 mured
OK, siis me saime vist küsija probleemist erinevalt aru. Mul jäi mulje, et ta kontrollis lüliti mehaanilise seisukorra ära ja selle järgi pidi asi nagu ok olema (üldiselt kui lüliti on mehaaniliselt korras peaks ta ka voolu juhtima). Seega sain aru, et probleemina kaheldi seda, kas üldse süütemoodulist (või whatever asi seda jalalülitit kontrollib) tuleb asjale üldse pinge peale (st. et kas kuskil ahela varasemas otsas ei ole tehtud otseühendust).
Aga elekter on üldse keeruline asi .
Re: Yamaha Warrior -04 mured
Elekter ju lihtne asi, kas ühendades korras, ei ole korras või käib pauk,
mis seal ikka keerulist.
Re: Yamaha Warrior -04 mured
muidugi keeruline. Aga vool ju peaks peale tulema kuna jala toeasendis katkestab ta voolu ühenduse ära, kui jalg on nii öelda passiivses asendis siis ju jookseb vool sealt läbi kui sõitma hakata, isegi seal peaks vool olema koguaeg sees, ja vool katkestatakse juhul kui jalg on all ja käik on sees. See toimub kõik juba ülevalpool, kuid ikkagi pinget peaks saama mõõta kui asi toimib.
Re: Yamaha Warrior -04 mured
Variant on olemas et miinus jookseb jalast läbi,
kas sul skeemi pole?
Edu.
Re: Yamaha Warrior -04 mured
Kirjutan selle piduritule andurist nüüd lähemalt veidi, tegin ka mõned täpsemad pildid. ehk oskab keegi aidata.
Nimelt kruvisin selle poldi lahti pidurivedeliku potska küljest, ehitus on tal siis selline et poldipeast tulevad 2 klemmi välja, need on pisut kannatada saanud. Usast saab küll tellida kogu juhtmekomplekti uut koos poldiga aga kas on sellel mõtet, ehk saab ka seda vana polti restaureerida kuidagi? on keegi selliste asjadega varem kokku puutunud ehk
pildid siin http://live.hot.ee/gallery/show_gallery ... ?id=797616
tänud
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6773
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Yamaha Warrior -04 mured
KTM'il on näiteks sama süsteem. Mis mõõtudega see on, jään vastuse võlgu- ei hakka lahti keerama.
edu
Re: Yamaha Warrior -04 mured
See on õli rõhule töötav piduritule lüliti. Õli surve tõustes ühendab kontaktid.
Osad (vanad) Moskvitšid kasutasid analoogse põhimõttega lüliteid. Mõõdud on küll suuremad aga annab kolmikuga torule vahele panna.
Kindlasti leiab ka mõne sobiva rõhuga auto õlirõhu lüliti mida saaks koos releega kasutada aga need ei pruugi ekstreemse pidurduse suurt survet vastupidada.
Vaatasin praegu, et on täitsa olemas FAE kataloogis vajaliku toimega lülitid. FAE2101 kuni FAE2109.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.