Lisa kaug- või udutuled ?
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
motokoll
Teema algataja - Postitusi: 158
- Liitunud: 25 Nov 2003, 16:14
- Tsikkel: Victory
- Asukoht: Tallinn/Läänemaa
- Kontakt:
Lisa kaug- või udutuled ?
Et milliseid siis kellegi arvates olex mõistlikum paigaldada ja miks ?
Mõtlen siinkohal lihtsamini kättesaadavaid auto lisatulesid,mida võix tsikli pealaternale lisax panna,et parandada nähtavust PIMEDA ajal (meil esineb päris tihti ka uduseid õhtuid).
Kes siis mida teab ja mida ise proovinud,kõik soovitused väga teretulnud!
/me leiab ennast tihti väga kraavi bõi telgjoone lähedalt eriti kui keegi vastu tuleb ja muidugi üllatun oma asukohas,sest esilatern ei suuda ikka piisavalt valgustada,erilised vaenlased on vihm ja udu.
Niiet, lisa kaug- või udutuled ???
ps. millised aitaksid ka lumesajus...?
Mõtlen siinkohal lihtsamini kättesaadavaid auto lisatulesid,mida võix tsikli pealaternale lisax panna,et parandada nähtavust PIMEDA ajal (meil esineb päris tihti ka uduseid õhtuid).
Kes siis mida teab ja mida ise proovinud,kõik soovitused väga teretulnud!
/me leiab ennast tihti väga kraavi bõi telgjoone lähedalt eriti kui keegi vastu tuleb ja muidugi üllatun oma asukohas,sest esilatern ei suuda ikka piisavalt valgustada,erilised vaenlased on vihm ja udu.
Niiet, lisa kaug- või udutuled ???
ps. millised aitaksid ka lumesajus...?
Happiness is: Finding you have another gear left
(Turist T200M)>(voshod)>JAWA250>(jawa638)>(gsx400e)>K-750>(vx800)-
Moto Guzzi California III>V92C
(Turist T200M)>(voshod)>JAWA250>(jawa638)>(gsx400e)>K-750>(vx800)-
Moto Guzzi California III>V92C
-
roadriders
- Postitusi: 86
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 12:24
- Tsikkel: Gold Wing 1500 SE
- Tänatud: 20 korda
Mina näletan veel sellist juttu, et tsiklile ei tohigi niisama suvaliselt ja suvalisi tulesid lisada. Oli midagi sellist, et võid lisada sama arvu nii kaug- kui lähitulesid, kui palju on tehasest originaalis olemas. St kui on originaalis 1 lähi ja 1 kaugtule latern, siis niipalju võid veel juurde panna. Mitte rohkem.
Tegelikult ma natuke luuletan siin praegu,
sest päris täpselt ei suuda meenutada. Hea oleks kui näiteks kod SuVa või saarlane võtaks seda teemat kommenteerida - nendel meestel oma tööga seoses kindlasti oluliselt täpsemad teadmised asja kohta.
Nii, SuVa-ga vestluse tagajärjel koorus välja veel ka selline infoallikas:
http://estlex.ee/estlex/kehtivad/AktDis ... t_id=42145
Motokoll, aga see millises piirkonnas sul nähtavusest kõige suurem puudus on, kas nina ees või kaugtule tööpiirkonnas, seda tead sa kindlalt ise kõige paremini
/me hakkab ka varsti lisatulesid installima
cheers,
KJ
Tegelikult ma natuke luuletan siin praegu,
Nii, SuVa-ga vestluse tagajärjel koorus välja veel ka selline infoallikas:
http://estlex.ee/estlex/kehtivad/AktDis ... t_id=42145
Motokoll, aga see millises piirkonnas sul nähtavusest kõige suurem puudus on, kas nina ees või kaugtule tööpiirkonnas, seda tead sa kindlalt ise kõige paremini
/me hakkab ka varsti lisatulesid installima
cheers,
KJ
Viimati muutis karujänes, 07 Jaan 2005, 18:38, muudetud 1 kord kokku.
The truth is somewhere out there!
-
kalle
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Gene võimsusega arvestamine on igati õige point. Mina näiteks väga laiata ei saa el lisadega. Alguse aastate ST-d tulid 28A genega ja see on selline so-so suurus. Tegelt on ST-l tehasest väga head tuled. eriti minu usa turu mudel, millel põlevad korraga kaks H4pirni, nii kauges, kui lähis mõlemad korraga. Euro variant põletab tulesi poole kaupa. Usa reso on veits kehva, aga ma panin ise euro kupli ja see kompott kokku on päris korralik.
Siiski siiski..sellest ajast, kui sattusin sõitma koos tsikliga, millel peal ksenoon lisa kaugtuli olen seda endale ka tahtnud. Sest selline valgus, mis sealt tulest sündis..sellest jätkus ka teistele. Ksenooni puhul on omaduseks see, et strardi hetkel võtab hetkeks palju, aga töö asendis tarbib vähem kui tavaline H7 nt.
Teine omapärane omadus on muidugi $$$ hind. Mina olen nüüd niikaugel, et soetasin kasutatud komplekti..ksenoon kauge ühele poole, tavaline udukas teisele. Näinud sellist kooslust töös ja väga positiivselt üllatunud selle tõhususes, loodan selle endal ka tööle panna. Veidi küss saab olema ksenooni kõrgepinge karbi paigutus ja tulede lülituse kombineerimine nii, et mu 28A sellega toime tuleb. Ksenooni kogu aeg ei kasuta...olukorrad kus tihedas liikluses on vaja vastu tuleva liikluse pärast kaugeid pidevalt maha lülitada, saan vabalt hakkama ka orig kaugetega. Kui aga juhtun tühjale pimedale teele, siis on ksenoon omal kohal. Samuti panen uduka eraldi lülituma.
Kk
Siiski siiski..sellest ajast, kui sattusin sõitma koos tsikliga, millel peal ksenoon lisa kaugtuli olen seda endale ka tahtnud. Sest selline valgus, mis sealt tulest sündis..sellest jätkus ka teistele. Ksenooni puhul on omaduseks see, et strardi hetkel võtab hetkeks palju, aga töö asendis tarbib vähem kui tavaline H7 nt.
Teine omapärane omadus on muidugi $$$ hind. Mina olen nüüd niikaugel, et soetasin kasutatud komplekti..ksenoon kauge ühele poole, tavaline udukas teisele. Näinud sellist kooslust töös ja väga positiivselt üllatunud selle tõhususes, loodan selle endal ka tööle panna. Veidi küss saab olema ksenooni kõrgepinge karbi paigutus ja tulede lülituse kombineerimine nii, et mu 28A sellega toime tuleb. Ksenooni kogu aeg ei kasuta...olukorrad kus tihedas liikluses on vaja vastu tuleva liikluse pärast kaugeid pidevalt maha lülitada, saan vabalt hakkama ka orig kaugetega. Kui aga juhtun tühjale pimedale teele, siis on ksenoon omal kohal. Samuti panen uduka eraldi lülituma.
Kk
Tervitus!
Teen copy-paste seadusest:
...L (mootorratas) kategooria sõidukil peab olema üks või kaks lähitule laternat
...lähituled peavad lülituma põlema ja kustuma korraga ning võivad jääda põlema koos kaugtuledega;
...L kategooria sõidukil peab olema üks või kaks kaugtule laternat
... summaarne kaugtulede valgustugevus, mida saab üheaegselt sisse lülitada ei tohi ületada L kategooria sõidukil – 120 000 cd;
...L kategooria sõidukile on lubatud paigaldada üks või kaks eesmist udulaternat
...Lisakaugtule laternad
Nõuded: 1) lisakaugtule laterna valgusava välisserv ei tohi olla lähemal sõiduki välisgabariidile kui lähitule laterna valgusava välisserv ja laterna ülaserv kõrgemal kui 4 m teepinnast. Haagisele on lisakaugtule laternate paigutamine keelatud. Kui neljale peitlaternates asuvale kaugtulele on lisaks paigaldatud kaks lisakaugtule laternat, siis peab elektriskeem tagama, et neid saab sisse lülitada ainult lühiajaliselt hoiatava valgussignaali edastamiseks;
Lisaks lugemist: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=773480
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded.
Sealt lugeda lisaks tulede paigutuse, värvuste, jne kohta.
Mina enda rattale saaks juurde panna vaid udutuled, nimelt seal olemas 2+2+2 (gabariidi-,lähi-,kaugtuld), mis ka köik korraga põlema jäävad, kusjuures lähituli on nii hea , et kaugtule lülitades ootaks nagu midagi enamat
Janis@saarlane
Teen copy-paste seadusest:
...L (mootorratas) kategooria sõidukil peab olema üks või kaks lähitule laternat
...lähituled peavad lülituma põlema ja kustuma korraga ning võivad jääda põlema koos kaugtuledega;
...L kategooria sõidukil peab olema üks või kaks kaugtule laternat
... summaarne kaugtulede valgustugevus, mida saab üheaegselt sisse lülitada ei tohi ületada L kategooria sõidukil – 120 000 cd;
...L kategooria sõidukile on lubatud paigaldada üks või kaks eesmist udulaternat
...Lisakaugtule laternad
Nõuded: 1) lisakaugtule laterna valgusava välisserv ei tohi olla lähemal sõiduki välisgabariidile kui lähitule laterna valgusava välisserv ja laterna ülaserv kõrgemal kui 4 m teepinnast. Haagisele on lisakaugtule laternate paigutamine keelatud. Kui neljale peitlaternates asuvale kaugtulele on lisaks paigaldatud kaks lisakaugtule laternat, siis peab elektriskeem tagama, et neid saab sisse lülitada ainult lühiajaliselt hoiatava valgussignaali edastamiseks;
Lisaks lugemist: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=773480
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded.
Sealt lugeda lisaks tulede paigutuse, värvuste, jne kohta.
Mina enda rattale saaks juurde panna vaid udutuled, nimelt seal olemas 2+2+2 (gabariidi-,lähi-,kaugtuld), mis ka köik korraga põlema jäävad, kusjuures lähituli on nii hea , et kaugtule lülitades ootaks nagu midagi enamat
Janis@saarlane
Off topic - selles seaduses tundusid huvitavatena punktid 117, 119, 120... lisaks on veel üsna huvitav 203.3 mille järgi tuleb välja, et rattur vajab kaks korda vähem valgust, kui autojuht... Üldiselt huvitav lugemine ja tekitab päris palju vastakaid mõtteid - näiteks paljud asjad tuvastatakse vaatluse teel... küsimus kas vaatlejate silmad on taadeldud (seda eriti selliste asjade puhul nagu ratta viskumise tuvastamine, et see jääb alla 1% piiri ratta läbimõõdust jne.)
Ratturitele võib huvi pakkuda veel 711, mis puudutab müra.
Lisaks kõigele muule sai ka uusi termineid, nagu näiteks "õhu pihkamine"... mida iganes see ei tähenda...
Loomulikult oli seal veel muudki põnevat
Terv Sys
Ratturitele võib huvi pakkuda veel 711, mis puudutab müra.
Lisaks kõigele muule sai ka uusi termineid, nagu näiteks "õhu pihkamine"... mida iganes see ei tähenda...
Loomulikult oli seal veel muudki põnevat
Terv Sys
-
Julge
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Mitte päris teemasse kuid nähtavuse parandamisest siiski.
Oman '98 aasta Yamu FZS 600 ja kehvad tuled on selle ratta üks suurimaid puudusi. Probleem just nimelt selles, et kuigi on kaks tuld, siis põleb pooltulede puhul vaid üks tuli ja kaugtulede puhul põleb ühes pooltuli ja teises täistuli. Samas on enamik UK Fazeri forumis käivaid analoogse ratta omanikke teinud väikese vaevaga asja selliseks, et pooltulede puhul põlevad mõlemal pool pooltuled. Asi on väga väikese vaevaga võimalik seetõttu, et rattal on kohe tehasest ühes tules kahe niidiga H4 ja ümberehituse tulemusena pannakse see koos teises tules oleva H1-ga põlema. Kaugtulele vahetades lülitub lihtsalt see H4 kaugtule niidile. Siit küsimus - kuivõrd võib selline ümberehitus ohtlikult koormata genekat? Ja teine küsimus kas oleks mõteks ka teise tule H1 pirn vahetada H4 vastu ja panna pooltulede puhul põlema kaks pooltuld ja täistulede puhul kaks täistuld või on pooltuli + täistuli efektiivsem?
Fazer
Oman '98 aasta Yamu FZS 600 ja kehvad tuled on selle ratta üks suurimaid puudusi. Probleem just nimelt selles, et kuigi on kaks tuld, siis põleb pooltulede puhul vaid üks tuli ja kaugtulede puhul põleb ühes pooltuli ja teises täistuli. Samas on enamik UK Fazeri forumis käivaid analoogse ratta omanikke teinud väikese vaevaga asja selliseks, et pooltulede puhul põlevad mõlemal pool pooltuled. Asi on väga väikese vaevaga võimalik seetõttu, et rattal on kohe tehasest ühes tules kahe niidiga H4 ja ümberehituse tulemusena pannakse see koos teises tules oleva H1-ga põlema. Kaugtulele vahetades lülitub lihtsalt see H4 kaugtule niidile. Siit küsimus - kuivõrd võib selline ümberehitus ohtlikult koormata genekat? Ja teine küsimus kas oleks mõteks ka teise tule H1 pirn vahetada H4 vastu ja panna pooltulede puhul põlema kaks pooltuld ja täistulede puhul kaks täistuld või on pooltuli + täistuli efektiivsem?
Fazer
Palju sõltub optikast. Mis puutub geneka koormusesse, siis see ju ei muutu, kuna H4 lambil põleb ju ikka edasi üks niit - kaugtule oma siis. H1 vahetamine H4 vastu on küsitavam, kuna neil on täiesti erinevad kinnitused/pesad. Samuti peaks olema erinevad fookus kaugused (peast ei mäleta, aga kuskil on mul olemas ka nende lampide tehnilised andmed, kui huvi võin uurida natuke).
Esimese asjana vaata üle, et esituled õieti reguleeritud on (st. et lähituli ei valgusta puude latvu ega näita ka paari meetri kaugusele nina alla).
Sys
Esimese asjana vaata üle, et esituled õieti reguleeritud on (st. et lähituli ei valgusta puude latvu ega näita ka paari meetri kaugusele nina alla).
Sys
-
Julge
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
To sys: Thanx! Hakkasin ise ka mõtlema, et see H1 -> H4 vahetamine teises lambis läheb päris keemiaks kätte. Aga selle kirjeldatud modi tegemine on sisuliselt ühe juhtme vedamine. UK Fazeri rahvas tundub igal juhul rahul olevat. Ilmselt aitab nähtavusele kuigipalju kaasa ka originaalpirnide vahetamine mingite vähe teravamate uute mudelite vastu... UK Fazeri leht ise on: www.foc-u.co.uk kui huvi on.
Fazer
Fazer
Hmm... kas sellest võiks järeldada, et ühe keskel asuva lähitule korral ei tohi paigaldada lisakaugtulesid mujale, kui keskjoonele? Siis juhul, kui samaaegselt ei paigalda ka lisalähituld kaugtulest "välisgabariidile lähemale". Samas on sellest lausest lähtudes lubatud olukord, kus lähituli on ntx. paremast välisgabariidist 5cm kaugusel ja kaugtuli hoopis vasakul pool (kuid gabariidist kaugemal kui 5cm). Seadusandja vist eriti palju aega ei ole tsiklitele mõtlemisele kulutanud...saarlane kirjutas:...Lisakaugtule laternad
Nõuded: 1) lisakaugtule laterna valgusava välisserv ei tohi olla lähemal sõiduki välisgabariidile kui lähitule laterna valgusava välisserv ja laterna ülaserv kõrgemal kui 4 m teepinnast.
Ma suvel natuke piilusin su ratta esituldkalle kirjutas:Tegelt on ST-l tehasest väga head tuled. eriti minu usa turu mudel, millel põlevad korraga kaks H4pirni, nii kauges, kui lähis mõlemad korraga. Euro variant põletab tulesi poole kaupa. Usa reso on veits kehva, aga ma panin ise euro kupli ja see kompott kokku on päris korralik.
Kk
ksenooniga muidugi ei võistle, aga kurtmiseks põhjust ka pole. Igatahes on Honda 93 a tuli paremate valgustusomadustega, kui 04 valmistatud suzuki 4 rattalise silmad.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
-
polomark
-
kris.
- Postitusi: 2416
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 26 korda
Kas teistele ka tundub et selle seaduse kirjutajatel ununes tõsiasi, et osad sõidukid on ka kaherattalised??? Või ongi see "european way" ... sest vaevalt et meil midagi ise välja mõeldi, enamus asjad on otse copy-paste suuremate euroopa riikide seadusteste algtekstidest ... kust normaalsed lisad ja erijuhud välja on jäänudsaarlane kirjutas:Tervitus!
Teen copy-paste seadusest:
Nõuded: 1) lisakaugtule laterna valgusava välisserv ei tohi olla lähemal sõiduki välisgabariidile kui lähitule laterna valgusava välisserv ja laterna ülaserv kõrgemal kui 4 m teepinnast. Haagisele on lisakaugtule laternate paigutamine keelatud. Kui neljale peitlaternates asuvale kaugtulele on lisaks paigaldatud kaks lisakaugtule laternat, siis peab elektriskeem tagama, et neid saab sisse lülitada ainult lühiajaliselt hoiatava valgussignaali edastamiseks;
Janis@saarlane
Autode puhul võib nendest nõuetest täitsa aru saada, mootorrataste puhul ... no andke andeks ...
terv
Kris@tuledehuligaan.ee
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
Piipz
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
ma täna sellist asja katsetama:
http://dmat.smugmug.com/photos/61488627-M.jpg
tahaks samamoodi esitule alla kaks udukat panna, õhtul sõpsi juures katsetame.
edit:
sõps pani külge asja, kui kaamera saan, teen mõned pildid
http://dmat.smugmug.com/photos/61488627-M.jpg
tahaks samamoodi esitule alla kaks udukat panna, õhtul sõpsi juures katsetame.
edit:
sõps pani külge asja, kui kaamera saan, teen mõned pildid
-
Piipz
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
See eelmine variant eriti ei toiminud, kuna neid oli kehv regullida.
Nüüd on katsetamisel selline asi:
http://www.cyclegadgets.com/Products/Li ... =CG-KTM950
See kronsa on juba olemas, PIAA tulesid ei raatsinud kaasa tellida ($$$).
Võimalik, et lähevad hoopis need:
http://www.hella.com/produktion/HellaPo ... eam_FF.jsp
Eks näis, mis juhtuma hakkab.
Ning xenon hid on plaanis lähitule pirni asemele panna, lisatuled on siiski ainult karmimate maastikute jaoks (mets/kruus/jms aeglane pime rada).
Nüüd on katsetamisel selline asi:
http://www.cyclegadgets.com/Products/Li ... =CG-KTM950
See kronsa on juba olemas, PIAA tulesid ei raatsinud kaasa tellida ($$$).
Võimalik, et lähevad hoopis need:
http://www.hella.com/produktion/HellaPo ... eam_FF.jsp
Eks näis, mis juhtuma hakkab.
Ning xenon hid on plaanis lähitule pirni asemele panna, lisatuled on siiski ainult karmimate maastikute jaoks (mets/kruus/jms aeglane pime rada).
-
isakene
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Need viimased ju töötuled...Piipz kirjutas:See eelmine variant eriti ei toiminud, kuna neid oli kehv regullida.
Nüüd on katsetamisel selline asi:
http://www.cyclegadgets.com/Products/Li ... =CG-KTM950
See kronsa on juba olemas, PIAA tulesid ei raatsinud kaasa tellida ($$$).
Võimalik, et lähevad hoopis need:
http://www.hella.com/produktion/HellaPo ... eam_FF.jsp
Eks näis, mis juhtuma hakkab.
Ning xenon hid on plaanis lähitule pirni asemele panna, lisatuled on siiski ainult karmimate maastikute jaoks (mets/kruus/jms aeglane pime rada).
...liikluses kasutamiseks ei sobi, kuna valgus laialt ja lühikese maa peale hajutatud ning minuteada ka LE poolt tänavaliikluses keelatud. Kõlbavad rohkem nagu traktorile töötuledeks või metsa offroadiks...
56 486769 isakene@gmail.com-
motomatkaja
- Postitusi: 119
- Liitunud: 06 Jaan 2007, 20:20
- Asukoht: Kuressaare
- Kontakt:
Lugesi sii neid kommentaare foormis, tekkis omalgid paar küssat asja kohta. Se-samune, et kas mo NTV 650-nese kenekas peab 100w-ist täistuld vasta vöi koolnub esimise 10-ne kildi pääl ää. Lülitis saab releega mööda menna (et läbi ei kärsaks). Paergast o 50x60 valge valgusega halogeen, seda o nats vähe. Tuleb jo pimes söitmisi pailu ette (vahetustega töö ju)
Aastaid tagasi kui Planeta Spordiga söitsin oll sell küll 55x100 H4 laternas ja siis pölnd miskit probleemi, köik toimis ja valgus oli kut helgiheitjal.
Ette tänades
Aastaid tagasi kui Planeta Spordiga söitsin oll sell küll 55x100 H4 laternas ja siis pölnd miskit probleemi, köik toimis ja valgus oli kut helgiheitjal.
Ette tänades
HONDA NTV 650 Revere
-
Piipz
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
justnimelt isakene, on need töötuled. sa vist ei lugenud mu eelmist postitust lõpuni, mul ongi rohkem offroadiks vaja. vajalik laiem valgusvihk lähedamalasuvate objektide valgustamiseks
mis ma metsas kaugtulega peale hakkan..
kui nad mul linnas sõites ei põle, siis pole need ka keelatud? vähemalt mina arvan nii. ülevaatuseni on 2 aastat, kui läbi kukun, siis võtan need lihtsalt maha korraks. kedagi pimestama pole enda tuledega plaanis hakata, seega ma leian, et asi on katsetamist väärt
ning mulle nende tulede korpus ja disain raskelt meeldis.
kui nad mul linnas sõites ei põle, siis pole need ka keelatud? vähemalt mina arvan nii. ülevaatuseni on 2 aastat, kui läbi kukun, siis võtan need lihtsalt maha korraks. kedagi pimestama pole enda tuledega plaanis hakata, seega ma leian, et asi on katsetamist väärt
-
isakene
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Cool
Tundub jaburalt kift idee olema,
nii et kui valmis saad, siis riputa kindlasti pilt üles ja kommenteeri, kuidas on...
...kuigi, tundub, et sellise lambiga saaks parima tulemuse, kui ta kiivri külge installeerida.
*maasturi katusetulesid meenutades*
Tundub jaburalt kift idee olema,
...kuigi, tundub, et sellise lambiga saaks parima tulemuse, kui ta kiivri külge installeerida.
*maasturi katusetulesid meenutades*
56 486769 isakene@gmail.com-
Piipz
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
genekas peab vist vastu aga ma kardan et su orig pirnipesa/reflektor ei pea vastu ja asi sulab üles. kui sul on plaanis "illegal" asja teha, siis pane juba "hid", nagu kasutaja alambe siin eelnevalt rääkis.motomatkaja kirjutas:Lugesi sii neid kommentaare foormis, tekkis omalgid paar küssat asja kohta. Se-samune, et kas mo NTV 650-nese kenekas peab 100w-ist täistuld vasta vöi koolnub esimise 10-ne kildi pääl ää. Lülitis saab releega mööda menna (et läbi ei kärsaks). Paergast o 50x60 valge valgusega halogeen, seda o nats vähe. Tuleb jo pimes söitmisi pailu ette (vahetustega töö ju)
Aastaid tagasi kui Planeta Spordiga söitsin oll sell küll 55x100 H4 laternas ja siis pölnd miskit probleemi, köik toimis ja valgus oli kut helgiheitjal.
Ette tänades
-
Hondarebel
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Kusjuures pean vajalikuks ära märkida et ntx kahel väliselt sarnasel sama võimsusega pirnil võib olla täiesti erinev valgusviljakus.
Konkreetne olukord kui oma eelmisel tsiklil Savagel nn.tavalise noname A4 55w pirni Annimatsi põllul Motodepoo Erikult saadud "vähe parema" aga ikka 55w pirni vastu vahetasin.Vana sellise kollase tooniga,uus aga valge.
Pirnide marke ei mäleta aga pmst oli vahe piisavalt suur ,et ära märkida.
Peeter aka Hondarebel
Konkreetne olukord kui oma eelmisel tsiklil Savagel nn.tavalise noname A4 55w pirni Annimatsi põllul Motodepoo Erikult saadud "vähe parema" aga ikka 55w pirni vastu vahetasin.Vana sellise kollase tooniga,uus aga valge.
Pirnide marke ei mäleta aga pmst oli vahe piisavalt suur ,et ära märkida.
Peeter aka Hondarebel
Think positive
-
retro
- Postitusi: 933
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 32 korda
- Kontakt:
Pigem annab 100W pirnide asemel tulemuse:
1) niitpeened pirnijuhtmed asendada korraliku läbilõikega juhtmetega+releedega. On võimalikust pingelangusest tingitud valgusjõu kadumine väiksem.
2) peegeldi tuhmub aja jooksul (eriti just eelpoolnimetatud 100W pirne kasutades). Pesemine reeglina head tulemust ei anna, aitab ainult mõlema - nii peegeldi kui hajuti uute vastu välja vahetamine.
3) kasutada suurendatud (+30% jne) valgusjõuga pirne. Soovitavalt tuntumatelt tootjatelt, kuna erinevad Xihjangjung pirnid võivad soovimatuid tulemusi anda.
Eelmisel rattal said kõik 3 punkti läbitud (peegeldi+hajuti sai 7" ümmargune autoelement ning pirniks philips +30% H4) ning öösel oli hulka lõbusam sõita.
1) niitpeened pirnijuhtmed asendada korraliku läbilõikega juhtmetega+releedega. On võimalikust pingelangusest tingitud valgusjõu kadumine väiksem.
2) peegeldi tuhmub aja jooksul (eriti just eelpoolnimetatud 100W pirne kasutades). Pesemine reeglina head tulemust ei anna, aitab ainult mõlema - nii peegeldi kui hajuti uute vastu välja vahetamine.
3) kasutada suurendatud (+30% jne) valgusjõuga pirne. Soovitavalt tuntumatelt tootjatelt, kuna erinevad Xihjangjung pirnid võivad soovimatuid tulemusi anda.
Eelmisel rattal said kõik 3 punkti läbitud (peegeldi+hajuti sai 7" ümmargune autoelement ning pirniks philips +30% H4) ning öösel oli hulka lõbusam sõita.
OT: Palun kasutage pikkade linkide andmisel bbcode'i ja ärge pange liiga suuri pilte postitustesse
Jube ebamugav on teemat lugeda kui see on "laiaks" aetud. Vajadusel võiksid Moded korrigeeriga "laiaks" ajavaid postitusi.
Tänan
Tänan
-
motomatkaja
- Postitusi: 119
- Liitunud: 06 Jaan 2007, 20:20
- Asukoht: Kuressaare
- Kontakt:
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.