piduri-siduri süsteem (left hand rear brake) STUNT,HILLCLIMB

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Roby
Postitusi: 193
Liitunud: 12 Mär 2005, 20:57
Asukoht: tartu

piduri-siduri süsteem (left hand rear brake) STUNT,HILLCLIMB

Lugemata postitus Postitas Roby »

Tere,
kas keegi oskaks öelda kus saab sellist süsteemi osta , või on äkki mõnel foorumikaaslasel müüa.
tegu on siis nö. stuntratta pidurisüsteemiga.
väike pilt kah :)
Pilt

Viimati muutis Roby, 04 Nov 2009, 13:57, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: piduri-siduri süsteem

Lugemata postitus Postitas cool200 »

need sellised asjad on kõik ise tehtud--see käepidemete asi on ainult väike osa,
lisapidurisupport tagarattale ja selle hoidja pluss pikad voolikud,
nii et keegi meisterdab :D

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)

Teema algataja
Roby
Postitusi: 193
Liitunud: 12 Mär 2005, 20:57
Asukoht: tartu

Re: piduri-siduri süsteem

Lugemata postitus Postitas Roby »

cool200 kirjutas:

need sellised asjad on kõik ise tehtud--see käepidemete asi on ainult väike osa,
lisapidurisupport tagarattale ja selle hoidja pluss pikad voolikud,
nii et keegi meisterdab :D

kas on vaja lisasupporti? mingit vaheklappi ei saa panna tagapiduri vooliku vahele mis teeks vooliku kaheks ?


Teema algataja
Roby
Postitusi: 193
Liitunud: 12 Mär 2005, 20:57
Asukoht: tartu

Re: piduri-siduri süsteem

Lugemata postitus Postitas Roby »

lihtsam oleks tagapiduri jala kang ära kaotada ja pikk voolik pluss lenksu lingid ja olemas :D ainuke viga oleks siis et ei saa jalaga pidurdada .

Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Re: piduri-siduri süsteem

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Milleks jalgpidur ära kaotada? Edukalt saab ka käsilingi paraleelselt jalgpiduriga tööle panna ja seda trossiga. Stuntimisel ei ole sul käega tagumist pidurdades nigunii tagapiduri täit võimsust vaja, niiet peaks toimima küll.


Teema algataja
Roby
Postitusi: 193
Liitunud: 12 Mär 2005, 20:57
Asukoht: tartu

Re: piduri-siduri süsteem

Lugemata postitus Postitas Roby »

sisi tuleks teha tagapiduri pumbale spets kõrvad kuhu tross läheb ?


Teema algataja
Roby
Postitusi: 193
Liitunud: 12 Mär 2005, 20:57
Asukoht: tartu

Re: piduri-siduri süsteem

Lugemata postitus Postitas Roby »

kas keegi oskaks öelda kumb link on tagapiduri ja kumb siduri jaoks ?

Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: piduri-siduri süsteem

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Alumine link on piduri jaoks.


Teema algataja
Roby
Postitusi: 193
Liitunud: 12 Mär 2005, 20:57
Asukoht: tartu

Re: piduri-siduri süsteem

Lugemata postitus Postitas Roby »

Burn7 kirjutas:

Alumine link on piduri jaoks.

aga samas võibolla nii ka et alumine on õli sidur ja ülemise lingi tross on viidud tagapiduri pumba külge. aga see ei tundu loogiline. alumine link peab ikka pidur olema kuna tagarattal nurk muutub ja siis seda ülemist linki suht ebard vajutada ma arvan.

Kasutaja avatar

Artemide
Postitusi: 495
Liitunud: 01 Jaan 2006, 17:52
Tsikkel: 09 KTM 530 EXC-R
Asukoht: Tallinn

Re: piduri-siduri süsteem

Lugemata postitus Postitas Artemide »

Roby kirjutas:
Burn7 kirjutas:

Alumine link on piduri jaoks.

aga samas võibolla nii ka et alumine on õli sidur ja ülemise lingi tross on viidud tagapiduri pumba külge. aga see ei tundu loogiline. alumine link peab ikka pidur olema kuna tagarattal nurk muutub ja siis seda ülemist linki suht ebard vajutada ma arvan.

Samas ühegi rattal pole sellise ehitusega sidurit. Ma mõtlen sealt ülevalt heebli juurest. Kuidagi väga algeline tundub, mitte eriti vastupidav jne

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: piduri-siduri süsteem (left hand rear brake) STUNT,HILLCLIMB

Lugemata postitus Postitas KIBU »

tere
ei pea ise tegema võib ka osta. netipoodides kõik vajalik müügis tegelt. ja ei pea panema lisa suportit ega trossiga aretama. tagapiduri pumba õli pealejooksu avasse tehakse (ostetakse)lisavidin mille külge käib voolik ja selle külge pump. müüakse valmis kite kus kõik vajalik kaasas ja ka erinevaid rupskeid eraldi. odavad muidugi pole.

mul peaks kuskil pildidkah olema...

5248653
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: piduri-siduri süsteem (left hand rear brake) STUNT,HILLCLIMB

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tegemist mingi jaapani krossirattaga esimese mulje põhjal, pakuks Yamu.
Siduriheebel on MSR aftermarket oma hoidikus ja piduriheebel tundub olema eraldi oma hoidikus mingi ümberehitatud piduri töösilinder, millel on pidurivedeliku anum eemale viidud.
Kusjuures piduri puhul on isegi vale lahendust kasutatud, otseajamiga piduri töösilinder oleks isegi vist paremini sobinud.


Supermoto stunts
Postitusi: 127
Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
Asukoht: Tallinn

Re: piduri-siduri süsteem (left hand rear brake) STUNT,HILLCLIMB

Lugemata postitus Postitas Supermoto stunts »

Minul on selline süsteem peal, kui on huvi siis võin aidata ehitada, on ka vajalikud jupid olemas. :bsmile:

Viimati muutis Supermoto stunts, 04 Nov 2009, 14:29, muudetud 1 kord kokku.

Supermoto stunts
Postitusi: 127
Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
Asukoht: Tallinn

Re: piduri-siduri süsteem (left hand rear brake) STUNT,HILLCLIMB

Lugemata postitus Postitas Supermoto stunts »

mx77 kirjutas:

Tegemist mingi jaapani krossirattaga esimese mulje põhjal, pakuks Yamu.
Siduriheebel on MSR aftermarket oma hoidikus ja piduriheebel tundub olema eraldi oma hoidikus mingi ümberehitatud piduri töösilinder, millel on pidurivedeliku anum eemale viidud.
Kusjuures piduri puhul on isegi vale lahendust kasutatud, otseajamiga piduri töösilinder oleks isegi vist paremini sobinud.

Tegemist on honda CRF 450 ga. See on legendaarse stuntrideri Rayn Moore (supermoto stuntman) oma, mis oli hiljuti müügis 5500USA.


Teema algataja
Roby
Postitusi: 193
Liitunud: 12 Mär 2005, 20:57
Asukoht: tartu

Re: piduri-siduri süsteem (left hand rear brake) STUNT,HILLCLIMB

Lugemata postitus Postitas Roby »

Supermoto stunts kirjutas:
mx77 kirjutas:

Tegemist mingi jaapani krossirattaga esimese mulje põhjal, pakuks Yamu.
Siduriheebel on MSR aftermarket oma hoidikus ja piduriheebel tundub olema eraldi oma hoidikus mingi ümberehitatud piduri töösilinder, millel on pidurivedeliku anum eemale viidud.
Kusjuures piduri puhul on isegi vale lahendust kasutatud, otseajamiga piduri töösilinder oleks isegi vist paremini sobinud.

Tegemist on honda CRF 450 ga. See on legendaarse stuntrideri Rayn Moore (supermoto stuntman) oma, mis oli hiljuti müügis 5500USA.

ÕIGE! :D tahtsin just kirjutada et see ryani ratas, ma arvan et see vend ei ehita midagi algelist :P

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”