piduri-siduri süsteem (left hand rear brake) STUNT,HILLCLIMB
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
piduri-siduri süsteem (left hand rear brake) STUNT,HILLCLIMB
Tere,
kas keegi oskaks öelda kus saab sellist süsteemi osta , või on äkki mõnel foorumikaaslasel müüa.
tegu on siis nö. stuntratta pidurisüsteemiga.
väike pilt kah
Re: piduri-siduri süsteem
need sellised asjad on kõik ise tehtud--see käepidemete asi on ainult väike osa,
lisapidurisupport tagarattale ja selle hoidja pluss pikad voolikud,
nii et keegi meisterdab

Re: piduri-siduri süsteem
cool200 kirjutas:need sellised asjad on kõik ise tehtud--see käepidemete asi on ainult väike osa,
lisapidurisupport tagarattale ja selle hoidja pluss pikad voolikud,
nii et keegi meisterdab
kas on vaja lisasupporti? mingit vaheklappi ei saa panna tagapiduri vooliku vahele mis teeks vooliku kaheks ?
Re: piduri-siduri süsteem
lihtsam oleks tagapiduri jala kang ära kaotada ja pikk voolik pluss lenksu lingid ja olemas ainuke viga oleks siis et ei saa jalaga pidurdada .
Re: piduri-siduri süsteem
Milleks jalgpidur ära kaotada? Edukalt saab ka käsilingi paraleelselt jalgpiduriga tööle panna ja seda trossiga. Stuntimisel ei ole sul käega tagumist pidurdades nigunii tagapiduri täit võimsust vaja, niiet peaks toimima küll.
Re: piduri-siduri süsteem
Burn7 kirjutas:Alumine link on piduri jaoks.
aga samas võibolla nii ka et alumine on õli sidur ja ülemise lingi tross on viidud tagapiduri pumba külge. aga see ei tundu loogiline. alumine link peab ikka pidur olema kuna tagarattal nurk muutub ja siis seda ülemist linki suht ebard vajutada ma arvan.
Re: piduri-siduri süsteem
Roby kirjutas:Burn7 kirjutas:Alumine link on piduri jaoks.
aga samas võibolla nii ka et alumine on õli sidur ja ülemise lingi tross on viidud tagapiduri pumba külge. aga see ei tundu loogiline. alumine link peab ikka pidur olema kuna tagarattal nurk muutub ja siis seda ülemist linki suht ebard vajutada ma arvan.
Samas ühegi rattal pole sellise ehitusega sidurit. Ma mõtlen sealt ülevalt heebli juurest. Kuidagi väga algeline tundub, mitte eriti vastupidav jne
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: piduri-siduri süsteem (left hand rear brake) STUNT,HILLCLIMB
tere
ei pea ise tegema võib ka osta. netipoodides kõik vajalik müügis tegelt. ja ei pea panema lisa suportit ega trossiga aretama. tagapiduri pumba õli pealejooksu avasse tehakse (ostetakse)lisavidin mille külge käib voolik ja selle külge pump. müüakse valmis kite kus kõik vajalik kaasas ja ka erinevaid rupskeid eraldi. odavad muidugi pole.
mul peaks kuskil pildidkah olema...
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: piduri-siduri süsteem (left hand rear brake) STUNT,HILLCLIMB
Tegemist mingi jaapani krossirattaga esimese mulje põhjal, pakuks Yamu.
Siduriheebel on MSR aftermarket oma hoidikus ja piduriheebel tundub olema eraldi oma hoidikus mingi ümberehitatud piduri töösilinder, millel on pidurivedeliku anum eemale viidud.
Kusjuures piduri puhul on isegi vale lahendust kasutatud, otseajamiga piduri töösilinder oleks isegi vist paremini sobinud.
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
- Asukoht: Tallinn
Re: piduri-siduri süsteem (left hand rear brake) STUNT,HILLCLIMB
Minul on selline süsteem peal, kui on huvi siis võin aidata ehitada, on ka vajalikud jupid olemas.
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
- Asukoht: Tallinn
Re: piduri-siduri süsteem (left hand rear brake) STUNT,HILLCLIMB
mx77 kirjutas:Tegemist mingi jaapani krossirattaga esimese mulje põhjal, pakuks Yamu.
Siduriheebel on MSR aftermarket oma hoidikus ja piduriheebel tundub olema eraldi oma hoidikus mingi ümberehitatud piduri töösilinder, millel on pidurivedeliku anum eemale viidud.
Kusjuures piduri puhul on isegi vale lahendust kasutatud, otseajamiga piduri töösilinder oleks isegi vist paremini sobinud.
Tegemist on honda CRF 450 ga. See on legendaarse stuntrideri Rayn Moore (supermoto stuntman) oma, mis oli hiljuti müügis 5500USA.
Re: piduri-siduri süsteem (left hand rear brake) STUNT,HILLCLIMB
Supermoto stunts kirjutas:mx77 kirjutas:Tegemist mingi jaapani krossirattaga esimese mulje põhjal, pakuks Yamu.
Siduriheebel on MSR aftermarket oma hoidikus ja piduriheebel tundub olema eraldi oma hoidikus mingi ümberehitatud piduri töösilinder, millel on pidurivedeliku anum eemale viidud.
Kusjuures piduri puhul on isegi vale lahendust kasutatud, otseajamiga piduri töösilinder oleks isegi vist paremini sobinud.Tegemist on honda CRF 450 ga. See on legendaarse stuntrideri Rayn Moore (supermoto stuntman) oma, mis oli hiljuti müügis 5500USA.
ÕIGE! tahtsin just kirjutada et see ryani ratas, ma arvan et see vend ei ehita midagi algelist
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.