Yamaha yz 125
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Yamaha yz 125
Tere.
Sai soetatud hiljaaegu endale krossiratta. valisin 2 taktilise 125ccm yamaha. Ostes töötas ja kõik oli korras.
Ükspäev rahulikult sõites suri välja ja tööle enam ei läinud. Ise arvan et jookis täis aga nühkisin vänta nii kus jube kuid mitte midagi.
Ehk keegi oskab üelda häid viise kuidas kergemal moel sellest probleemist võitu saada:p
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Yamaha yz 125
Juhul kui korralikult ära ei soendanud ja rahulikult sõitsid siis mattis vast küünla ära.Vaheta küünal ja vaata õhufilter üle ning kui tegu kasutatud rattaga siis paha ei tee ka karpa settingute üle vaatamine.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja
Re: Yamaha yz 125
2stroketaliban kirjutas:Juhul kui korralikult ära ei soendanud ja rahulikult sõitsid siis mattis vast küünla ära.Vaheta küünal ja vaata õhufilter üle ning kui tegu kasutatud rattaga siis paha ei tee ka karpa settingute üle vaatamine.
Sädet ei olnud jah. Juhul kui ma sõrme piipu panen ja löön, kas siis põletab süütemängu ära ?
Re: Yamaha yz 125
Krt, ära jama, pärast käid ringi, näpuotsad mustad ja peast soe!
Kle, aga pane uus küünal peale, kas siis ka sädet pole? Mul tundub, et sa vaevled sama probleemiga, nagu minagi..
-
Teema algataja
Re: Yamaha yz 125
pyramiid kirjutas:Krt, ära jama, pärast käid ringi, näpuotsad mustad ja peast soe!
![]()
Kle, aga pane uus küünal peale, kas siis ka sädet pole? Mul tundub, et sa vaevled sama probleemiga, nagu minagi..
Mul hetkel ei ole kuskilt küünalt võtta, kohalikus tanklas olid ainult sae omad ja praegu käsil tõsine töönädal, et ei saa kuhugile minna.
Juhul kui meil on samaprobleem kas sa oled ise proovinud küünlavahetust?
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: 26 Juul 2009, 21:43
- Tsikkel: honda cr250, iz jupiter2x2
- Asukoht: võru
Re: Yamaha yz 125
Sõrme piipu lükates ja vänta andes sa süütemängu küll läbi ei lase, nii et seda võid proovida. Kunagi näppisin võrril hoopealt piipu ja sain päris korralikult väristada .
-
Teema algataja
Re: Yamaha yz 125
marzer kirjutas:Sõrme piipu lükates ja vänta andes sa süütemängu küll läbi ei lase, nii et seda võid proovida. Kunagi näppisin võrril hoopealt piipu ja sain päris korralikult väristada
.
Ega ma ei kavatse enda sõrme sinna panna
Re: Yamaha yz 125
aggressor kirjutas:pyramiid kirjutas:Krt, ära jama, pärast käid ringi, näpuotsad mustad ja peast soe!
![]()
Kle, aga pane uus küünal peale, kas siis ka sädet pole? Mul tundub, et sa vaevled sama probleemiga, nagu minagi..Mul hetkel ei ole kuskilt küünalt võtta, kohalikus tanklas olid ainult sae omad ja praegu käsil tõsine töönädal, et ei saa kuhugile minna.
Juhul kui meil on samaprobleem kas sa oled ise proovinud küünlavahetust?
Küünlaid läheb nagu leiba, aga põhiprobleem siis mul kui algajal ikka selles, et ei keera nö piisavalt lahti ja seepärast see juhtubki. Minu rattal on veel karpa settingud ka jummala paigast, need plaan siis originaalid taastada (peadüüs, vabaka düüs, nõel ja segukruvi õigesse asendisse).
Mis aasta pill sul on?
Re: Yamaha yz 125
Tegelikult ei tohi neid küünalid minna nagu leiba, kui läheb siis on sõidustiil täitsa metsas.
aggressor, sul rattal üldse kompressioon on?
-
Teema algataja
Re: Yamaha yz 125
kmx kirjutas:Tegelikult ei tohi neid küünalid minna nagu leiba, kui läheb siis on sõidustiil täitsa metsas.
aggressor, sul rattal üldse kompressioon on?
Kompressioon on väga hea. 1-mese käiguga naljalt ratas ringi ei käi. Ma ültse ei kahtle, et viga on sõidustiilis, aga eks me kõik õpime oma vigadest
-
Teema algataja
Re: Yamaha yz 125
AbStra1t kirjutas:Liiga rikas segu põhjustab ka küünla tuksi minemist.
Mu kütus oligi liiga rikas, ma segasin 5l - 0.200l õli 0.125 asemel. kui töötas siis pritsis nii et tagaplastik oli õline. Soovitate mul puhast kütust lisada?
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha yz 125
aggressor kirjutas:kmx kirjutas:Tegelikult ei tohi neid küünalid minna nagu leiba, kui läheb siis on sõidustiil täitsa metsas.
aggressor, sul rattal üldse kompressioon on?Kompressioon on väga hea. 1-mese käiguga naljalt ratas ringi ei käi. Ma ültse ei kahtle, et viga on sõidustiilis, aga eks me kõik õpime oma vigadest
Kompressioon on nii hea, et esimesega ratas ringi ei käi? Rikas segu ei tähenda, et õli palju on, vaid seda, et bensiini ja õhu segu on vale.
-
Teema algataja
Re: Yamaha yz 125
--DogFood-- kirjutas:aggressor kirjutas:kmx kirjutas:Tegelikult ei tohi neid küünalid minna nagu leiba, kui läheb siis on sõidustiil täitsa metsas.
aggressor, sul rattal üldse kompressioon on?Kompressioon on väga hea. 1-mese käiguga naljalt ratas ringi ei käi. Ma ültse ei kahtle, et viga on sõidustiilis, aga eks me kõik õpime oma vigadest
![]()
Kompressioon on nii hea, et esimesega ratas ringi ei käi? Rikas segu ei tähenda, et õli palju on, vaid seda, et bensiini ja õhu segu on vale.
ma ütlesin, et naljalt ei käi. Õhu segu ei saa vale olla kuna ma ei ole seda torkinud ja ostes oli matsu pill. Vahepeal sõitsin 1,5h umbes.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Yamaha yz 125
Mu kütus oligi liiga rikas, ma segasin 5l - 0.200l õli 0.125 asemel.
5liitri peale läheb 142-150 ml seguõli ja pane kindlasti midagi korralikku.
Õhu segu ei saa vale olla kuna ma ei ole seda torkinud ja ostes oli matsu pill
.See on segukruvi mis tihtipeale paigast ära on ja tänu sellele võib liiga palju kütust peale anda.See et pill läks ostes käima jne ei näita seda kas karpas kõik setid paigas on,paljuski oleneb ka temperatuurist,ja õhuniiskusest jne.Küünal reeglina läeb ikkagi tänu liiga rasvasele küttesegule läbi.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja
Re: Yamaha yz 125
Nii foorumist kasutaja barbar tõi mulle küünla ja säde oli. Sai isegi korra tööle, aga sumbutist tuli selline õli hulk et 2m ratta taga oli must.
Ratta aasta on 2004.
-
Teema algataja
Re: Yamaha yz 125
Ära õli kogust küll bensiini sees vähenda. Pani õli ikka nii,nagu 2 stroke kirjutas.Ma saan aru ,et oled krossiratta seljas algaja ja ei lase seda eriti tugevalt pöördesse.Seepärast see õligi ära ei põle.Üks lahendus neile oleks,kes soovivad krossi alustada 2 -taktisega , panna peale kuumem küünal.St kui tehase poolt on ettenähtud näiteks NGK BR 10 EG,siis selleks ,et jõuaks segu ärapõletada siis panna näiteks BR8 või isegi BR7.Ma nüüd ei mäletagi täpselt,kas neis nimetati kuumemateks küünlateks või külmemateks,kuid põhimõte jääb samaks.Kui muidugi juba pikemalt tuuridesse lased ja on see BR7 peal ,siis on oht,et jääd ilma oma kolvist...see lihtsalt põleb valusa tulega ära.Ma millegipärast kahltstan,et sul pole viga üldse küttesegus.Kui juba õli viskab tagaporikale,siis on vägagi tõenäoline,et väntvõlli siduripoolne simmer on läbi ja imeb sealt käigukasti õli silindrisse.
-
Teema algataja
Re: Yamaha yz 125
MX4FUN kirjutas:Ära õli kogust küll bensiini sees vähenda. Pani õli ikka nii,nagu 2 stroke kirjutas.Ma saan aru ,et oled krossiratta seljas algaja ja ei lase seda eriti tugevalt pöördesse.Seepärast see õligi ära ei põle.Üks lahendus neile oleks,kes soovivad krossi alustada 2 -taktisega , panna peale kuumem küünal.St kui tehase poolt on ettenähtud näiteks NGK BR 10 EG,siis selleks ,et jõuaks segu ärapõletada siis panna näiteks BR8 või isegi BR7.Ma nüüd ei mäletagi täpselt,kas neis nimetati kuumemateks küünlateks või külmemateks,kuid põhimõte jääb samaks.Kui muidugi juba pikemalt tuuridesse lased ja on see BR7 peal ,siis on oht,et jääd ilma oma kolvist...see lihtsalt põleb valusa tulega ära.Ma millegipärast kahltstan,et sul pole viga üldse küttesegus.Kui juba õli viskab tagaporikale,siis on vägagi tõenäoline,et väntvõlli siduripoolne simmer on läbi ja imeb sealt käigukasti õli silindrisse.
Ma ise ei taha seda uskuda, kuna algse kütusega mis oli müüapoolt segatud oli kõik korras, probleemid algasid peale seda kui ma ise segasin. Probleem ei ole selles et ma ei julge pöördesse lasta vms, lihtsalt ma ei teadnud, et ´madalatepööretega sõita ei tohi. Aga eks ma saan igapäevaga siin targemaks
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Yamaha yz 125
See õlijutt on tihtipeale tingitud ka õlist mida kasutad näiteks on olemas valvoline racing (u. 300.- liiter) ja ajas jubedalt sumpast õli välja ja samas Castrol R2 ja TTS (u.200.- liiter )on sumpa puhas ja kolbi vahetades pole ka kolvi peal mingit hirmsat tahmakihti.Samas mootor säilib mõlemate õlidega väga hästi.
Samas vaata üle ka karpa settingud,kui sul on YZ125 2004 siis : peadüüs 410(lühike) ,tühikäigudüüs 40 , nõelatüüp 6CHY6-81 , nõelaasend 3 clip , segukruvi 1+ 3/4 pööret lahti.Need settingud siis originaalväljalaske ja tegematta mootori puhul.Ja kindlasti hoia õhufilter alati puhas! 8)ja ära unusta ka käigukasti õli vahetada!
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja
Re: Yamaha yz 125
Tere
Käisin antud isendit ka vaatamas ja viisin ka ühe vana küünla proovimiseks ja tuli välja et oligi küünla viga.
Kuid imelik oli natuke see et kas õhufilter peabki olema pealt kaetud nagu mingi karamelli laadse asjaga kui seda puudutasin siis rippus nagu ila sõrmede küljes samas kui proovisin puhuda sealt läbi siis nagu ei old hullu ,et õhku läks läbi küll.
Tean et filtreid peab õliga määrima kuid se oli veidike kahtlane.
Ei ole just eriline tarkpea 2taktiliste ega ka 4 taktilistega aga jah kahtlustan ka minagi küttet ja ka on võimalik et segu on paigast.
Kui hakkasime gaasi siibrit lahti võtma vaatasid selle pealt vastu 2 täiesti ära räsitud kruvi , siit ka järeldus et on käidud ka karpa kallal.
Loodan et ei ole eriti hullu sellel mootoril kuna väljast paistis ilus ja puhas.
Re: Yamaha yz 125
Barbar kirjutas:Käisin antud isendit ka vaatamas ja viisin ka ühe vana küünla proovimiseks ja tuli välja et oligi küünla viga.
Kuid imelik oli natuke see et kas õhufilter peabki olema pealt kaetud nagu mingi karamelli laadse asjaga kui seda puudutasin siis rippus nagu ila sõrmede küljes samas kui proovisin puhuda sealt läbi siis nagu ei old hullu ,et õhku läks läbi küll.
Tean et filtreid peab õliga määrima kuid se oli veidike kahtlane.
Sedasorti kristalliline pealispind tekib siis kui kasutada filtriõlina seda spray varianti ja kui seda siis nagu isuga on lastud, siis ta ongi seal peal nagu karamell!
-
Teema algataja
Re: Yamaha yz 125
See et õhufilter oli pealt kaetud ilase ja kleepuva öliga on hea näitaja.Järelikult on kasutatud kvaliteetset filtriõli.Oma l kogemused järgmised: Silkolene(pole enam eestis saadaval) -super hea filtriõli.Hästi kleepuv ja ei lase kübetki tolmu ega liiva läbi.Enne ummistub täiesti kinni,et õhk ka ei liigu,kuid mustust läbi ei lase.loodan ,et RAMO tellib seda ikka uuesti.
Twinair filtriõli-sinine ,väga viletsate kleepumisomadustega.Paljudel kurvad kogemused krossirattaga ja twinair filtriõliga.Krossirattale ei sobi,kuid ringajale ja asfaldile ehk küll.Krossiratastel leitud liiva silindrist.
Motorex- enam vähem filtriõli.Pahandust pole märganud,aga need kleepumisomadused võiksid olla paremad.Korraks pärast filtri tegemist on selline kleepuv,hiljem ei saa aru,kas õli on peal või mitte.Samas sügisel sai 2 kuud seda filtriõli kasutatud,probleeme polnud.Eks sai hirmust väga tihti filtrit pestud ja vahetatud ka(iga trenn 3 filtrit).
Tänasest alustasin kasutamist motul-i filtriõli.Esialgu kogemused puuduvad,kuid meenutab väga silkolene filtriõli.
Bensiinisisse segatavast õlidest tuleb meelde jahh,et silkolene õli ei tahtnud kuidagi ära põleda.Tagaporikas koguaeg õline,sumps oli õli täis jne.Motorex-i 2T õli see-eest põles ilusti ära,ilma,et mingit õli kuhugi oleks välja ajanud.Kõige hullem on veel nende õlidega,mis ära ei põle korralikult .Olen leidnud mootorit lahti võttes õli,mis oli kogunenud väntvõlli juurde alla. Sumps tahma täis koguaeg.Muudkui põleta puhtaks.
Samas suve teisel poolel oli õli sama ja sama vahekord õlil ja bensiinil...ei mingit tahma,ei mingit kogunenud õli.Teemist oli ikka sõidustiili muutusega ja igasugune õli põles korralikult ära.
Vaatasin eelmine suvi poisikesi,kes kasutavad krossiratast mopeedi asemel.Huvitav küll,kuid need põristasid 2T võrridega ringi ja ei mingit häda,et küünal läbi läheks.Ise arvan,et ju neil ikka oli võimalikult väike peadüüs karpasse kruvitud.
-
Teema algataja
Re: Yamaha yz 125
Aga VALVOLINE õhufiltriõli - kuidas on selle omadused, näiteks kui sõita pidevalt liivarada?
-
Teema algataja
Re: Yamaha yz 125
VALVOLINE filtriõliga kogemused puuduvad.Kui filter ikka pärast õliga kokkutegemist ikka korralikult kleepub ja seda katsudes sellised pikad niidid käe ja filtri vahele tekivad,siis on ikka hea õli.Liivase raja peal sõites pead niivõinii tihti filtrit vahetama.seda näed juba ise,kui filter pealt on ikka tugevalt tolmune ja liivane.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Yamaha yz 125
Valvoline filtriõlile annan isiklikult 5punkti süsteemis 5+,siiani pole paremat ja probleemivabamat filtriõli leidnud
Mis puudutab liivast ja ka tolmust rada siis soovitan soojalt kasutada "filtrisukka".
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: 26 Juul 2009, 21:43
- Tsikkel: honda cr250, iz jupiter2x2
- Asukoht: võru
Re: Yamaha yz 125
2stroketaliban kirjutas:Valvoline filtriõlile annan isiklikult 5punkti süsteemis 5+,siiani pole paremat ja probleemivabamat filtriõli leidnud
Mis puudutab liivast ja ka tolmust rada siis soovitan soojalt kasutada "filtrisukka".
Räägi lähemalt sellest filtrisukast,mis see endast kujutab.
-
Teema algataja
Re: Yamaha yz 125
Filtrisuuk on põhimõtteliselt nagu naiste nailonsukk oleks veel omakorda filtrisvammile peale tõmmatud.Kui sõita liivarajal,siis aeg-ajalt lihtsalt filtrsukk maha tõmmata ja puhtaks kloppida liivast.Filtrisvamm jääb selle all puhtaks.Mõni on sõitnud suvel terve nädala filtrit pesemata,ainult sukka puhtaks kloppides.Twinair-il täiesti olemas selline spets sukk.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Yamaha yz 125
Kasutasin Valvoline 2T mootorratta õli (90.- liiter) järelikult saast.
Just nimelt.Krossiratta puhul tuleb kindlasti kasuatada täissünteetilist seguõli,näit.Castrol TTS,R2,Valvoline Racing jne. Reeglina täissünteetilist seguõli alla 150.- liitrist ei leia enamuses 200-300.- liiter.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.