Vedelmetalliga paikamine??

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
xman

Vedelmetalliga paikamine??

Lugemata postitus Postitas xman »

Kui ratas on külje maha pannud ja plokk on paigatud, aga mikromõrad on sees ja õli ikka tilgub pisut. Kas vedelmetalliga õnnestub kinni mätsida.??
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Eks see "keemiliste metallidega" lappimise asi ikka selline ajutine asi rohkem...
Kohvitassile võid superatack'iga kõrva külge liimida, aga selle tassiga eriti vehkida ei julge sa enam ealeski.

Tõsi, on palju ajutisi asju, mis (näiteks kroonilise rahapuuduse tõttu) elavad üle püsivaid asju.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Olen ka paaril korral katsetanud aga erilist tulemust pole olnud. Kui detailile mingigi jõud mõjub, siis varsti uuesti katki.
Mootoriploki lekke peatamiseks vist mingit spets asjad olemas, mitte keemiline metall?

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!

Teema algataja
xman

Lugemata postitus Postitas xman »

mingit otsest jõudu ei mõju. Mootoris sees ka mingit erilist survet ei tohiks olla....või?? Õli lihtsalt tilgub seistes välja. Mõra on just seal pool ka kuhu poole ratas kaldu on kui jalal seisab. Millegipärast loodan et saab kinni "mätsida", aga kui arvatakse et ei saa tuleb miskit paremat välja mõelda.

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Kunagi ostsin bensukast mingi paagi paikamise mögina-kahest komponendist kokku segada. Mul Transiti paak tilkus naftat läbi sellise kohapealt kus plekk niiöelda lõnksus. Tinutamisega pidama ei jäänud. Panin siis antud möginat mõne kihi ja uskumatu aga pidama ta jäi.
Üldidselt olen ise mittekeemia usku aga seekord toimis küll.

Erci
Postitusi: 755
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Lugemata postitus Postitas Erci »

Saab küll kinni mätsida kui ainult õlileke ja erilist koormust ju seal pole. Muidugi peab pinnad piinlikult puhtaks tegema ja mätsima vastavalt manuaalile.
___________________________

pulsar
Postitusi: 345
Liitunud: 22 Sept 2004, 15:17
Tsikkel: GSF 1200 N

Lugemata postitus Postitas pulsar »

Kui on 4-takti mootor proovi mikromõrade vastu ENGINE STOP LEAK -i.

Teema algataja
xman

Lugemata postitus Postitas xman »

eiii tea....sellisesse asja mul küll usku pole.! Ja need mikromõrad on vist veiz suuremad kui mikro ;)
Aga aitäh arvamuse eest :)

U79
Postitusi: 86
Liitunud: 06 Jaan 2004, 11:12
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas U79 »

Kenasti peab,isegi lekikivaid veetorusid majas lapitud sellega. Mitu aastat käinud juba.
Kasutaja avatar

Equ
Postitusi: 408
Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
Tsikkel: KTM 790 Adventure
Asukoht: Ei mäleta
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Equ »

Tre,

Kui pind ei ole suure rõhku all või ei ole suure temperatuuri käes..siis üldiselt saab vedelikmetalliga hakkama..vastasel korral on enda kogemused negatiive tulemuse andnud.

Equ

Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20

Kasutaja avatar

rsv mille
Postitusi: 18
Liitunud: 16 Okt 2004, 10:23
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas rsv mille »

küsiks siis kohe juurde, et kas keegi on ka bensiinipaaki millegiga lappinud, mul mõra sellises kohas et keevitusega ka eriti ligi ei pääse. millega võiks katsetada? aitäh

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.
Selle möksiga võib õlileke isegi pidama jääda, aga pead praod saama rasvaeemaldajaga hästi puhtaks ja aitama pragude suurust ja karedust pisut juurde, et oleks ainel kuhu haakuda. Sileda alumiiniumi peal jääb tihedus kiduraks.
Hea oleks, kui sul oleks võimalik kasutada hambapuuri taolist freesi, millega kõik praod üle käia. Aine kihi suur paksus ei anna efekti. Hea oleks, kui mökerdad hoolikalt just seestpoolt. Kõige kindlam oleks muidugi keevitus korralikus töökojas, kus selline töö pole esmakordne.
Bensu paaki pole ise lappinud, aga üks sõber sai augu paagis kohe pidama,ilma et oleks paaki tühjendanudki. Surus lekkival paagil eelnevalt liivapaberiga puhastatud augukese täis ja sõidab lustlikult edasi. Teine mees lappis ka paaki, aga pidama ei saanud kuidagi, sest polnud otseselt läbivat auku, vaid ebamäärases kohas praoke. Asja tuum vist ongi selles, et pinnapeal pidama saamine pea võimatu, aga kui aine läheb surudes avast pisutki läbi, või on karedat pinda väikeses süvendis, kust ta saab "kinni hoida" võib tulemus olla rahuldav.
Eks võid proovida, aga kui pidama ei saa, siis keevitaja ei taha sellise kohaga jännata, kuna on väga raske puhastada, et keevitus ei hakkaks vale aine pärast "vahutama".
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Vabandan siinjuures, sest rääkisin praegu auto bensupaagi lappimisest vedelmetalliga. Ise olen selle ainega parandanud auto turbost tuleva õhu jahutus radika (cooler) . Esimese korraga ei jäänud pidama, kuna seal rõhku pea 2 at-i , aga kui puurisin 2,0 mm augud kõrvuti prakku, pidas katsetamisel ka 2,5 at survet!
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Kõige suurem vaenlane selliste liimimiste juures on temperatuuri kõikumised : kui tahkunud liimi ja liimitava paisumine temperatuuri mõjul on väga erinev, siis ei saa soojenemise-jahtumise puhul juttugi olla pidamisest. Sellepärast ongi tavaliselt problemaatilised kohad näiteks mootorid. Selle seisutemperatuur on ju õhutemperatuuriga võrne ja töötemperatuur võib kündida kuni 90-ni- Aga alati on erandeid, kus asjad mingil põhjusel omavahel klapivad. Nagu ka eespool lugeda võime.
Suzuki GSX 750 Inazuma

Teema algataja
xman

Lugemata postitus Postitas xman »

see mootor on juba korra parandatud mingi musta mögaga, aga sealt nüüd immitseb läbi. Loodan et seal ei ole need temp kõikumised nii suured. Koht ise on suht mootori alaosas(küljel). Aga loodan ka seda et see vedelmetall haakub sinna külge. Või ei haaku?? Mis te arvate?
Kasutaja avatar

Peter
Postitusi: 16
Liitunud: 10 Nov 2004, 00:17
Tsikkel: R 35, Sportster 1200S, K750
Asukoht: Tallinn-Hiiu

Lugemata postitus Postitas Peter »

Vedela metalli kohta ei oska öelda,kuid Plastic Padding´u keemilise metalliga olen lappinud soojavee katelt,keskütte toru ja auto bensiinipaaki.Viimasel oli auk põhjas ja paagist tilkus lappimise ajal bensiini.

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.
Kindlasti pead selle musta olluse sealt täielikult eemaldama, sest muidu tekib kindlasti hamburgeri effekt - alati tilgub ketsupit läbi :)
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.

Teema algataja
xman

Lugemata postitus Postitas xman »

seda ma kardangi et pean selle musta mögina eemaldama sealt, aga mis siis saab kui seal all on suur auk, asi selles et ei tea mis seal paigatud koha taga võib olla... kardan et siis tulex mootor selle jama pärast päris laiali kiskiuda. Muud ei ole häda midagi aga lisainvesteeringuid nõuab see jama(uued tihendid ja värgid)

korgits
Postitusi: 202
Liitunud: 28 Veebr 2004, 13:29

Lugemata postitus Postitas korgits »

Ei viitsind tervet teemat läbi lugeda ....aga on olemas spetsiaalne silikon . Millega saab kinni mätsida. Silikon on kas musta värvi või punast........myygil ....igalpool pool ju põhimõtteliselt.

project
Postitusi: 135
Liitunud: 20 Aug 2005, 16:55
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas project »

Kuna põhja all oleval õli väljalaske kruvil läks vint maha, ei pea asi enam üldse. Kas keemiat sobiks sinna panna (kuni järgmise õli vahetamiseni, siis lihtsalt jõu abil lahti) võib peab kindlasti uue vindi sisse freesima ja sobiva kruvi leidma?
Kasutaja avatar

Kuzmitz
Postitusi: 763
Liitunud: 30 Mai 2005, 10:00
Tsikkel: Täitsa olemas.
Asukoht: Tarvanpää

Lugemata postitus Postitas Kuzmitz »

Project- Kui kruvil läks vint maha, siis on ju lihtne- PANE UUS!!!
Ja lihtsalt: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... nt&t=22037

Samas, kui asjalikku juttu ajada, siis need kuradima keemilised ja muud metallid on ajutised lahendused. Kui vähegi võimalik, siis otsige tuttav keevitaja üles ja laske asi korralikult ära teha. Nende poes müüdavate "Potjomkini küla" butafooriatega ei tee sa kunagi head asja. Muidugi sõltub, kas sa tahad endale või müügiks...
Pilt
Raibe, Rakvere Raibe.
Kasutaja avatar

Kuzmitz
Postitusi: 763
Liitunud: 30 Mai 2005, 10:00
Tsikkel: Täitsa olemas.
Asukoht: Tarvanpää

Lugemata postitus Postitas Kuzmitz »

Siis lase kellegil metalligurul uus keere sisse teha ja pane suurema läbimõõduga polt. Ja edaspidi ole hoolikam :lol: !!!
Pilt
Raibe, Rakvere Raibe.

Holms
Postitusi: 310
Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
Tsikkel: VN 1500 MS
Asukoht: Mulgimaa
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Holms »

Vedelmetalliga (ostetud Salome`st, kirjega "Chemical metal", või miskit sarnast, 2 komponendiline, kuivanuna mehaaniliselt töödeldav) paigatud kombaini mootoriploki jahutussärgis ava ning traktori kütusepaak. Mõlemad kestavad mitmendat aastat. Liimitavad pinnad eelnevalt liivapaberiga puhastatud ja Electrik Cleaneriga (ehk sisuliselt spirdiga) puhastatud. Paigatud pindadel esineb nii vibratsiooni kui ka temperatuuri kõikumisi päris suures ulatuses. Liimitavad aluspinnad olid malm/vask ja tsingitud teras.
Seega, kui korrektne eeltöö teha, ehk praod faasida, liimi alune pind karestada ja võimalusel peale esimest vedelmetalli kihti armeerida klaasriidega, siis õlikindluse peaks tagama küll.
Kuna põhja all oleval õli väljalaske kruvil läks vint maha
Kui õli väljalaskekorgil läks keere maha, siis osta uus, kui aval keermeniidid maha tõmmatud, kuid peab veidi rohkem, kui näpuga keerata jõuab, siis enesepettusena tuleb arvesse korgi fikseerimine õlikindla silikooniga. Kindlam on ikkagi siis ava üle keermestada.
Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

No auguga kütusepaagi või muu terasanuma, nagu ka alumiiniumist värgi kleebib nende kahekomponentsete asjadega iga kell kinni. Ja jääb pidama. Kusjuures bensupaagi puhul pole peale korraliku pinnapuhastuse midagi muud vaja teha. Välimus, välimus... jah.
Samas kahtlen asja headuses seal, kus on suured temperatuurikõikumised + vibra + õli. Eks ta ikka ajutine lahendus seal ole.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Õlikork on ikka üsna kriitiline detail selles mõttes, et kui peaks sõidu pealt ära põruma, siis oi-oi-oi mis jama sellest tuleb. Katsu ikka korda teha. Õlikorke on saada mitmes eri mõõdus . Vaata würth'i st ja võimalik et ka näiteks Baltic Poldi letist leiad. Ehk õnnestub lihtsalt järgise suuruse peale auk ja keere ümber teha. Siis on nagu uus. Ja katsu vältida kõikvõimalike keerete üle pingutamist. Mul endal hakkab ka juba see viga tekkima, kuna keeran mutreid oma valge käega viimaste aastate jooksul üsna harva . :roll:
Suzuki GSX 750 Inazuma

timoriik
Postitusi: 275
Liitunud: 17 Dets 2004, 18:40
Tsikkel: mõned on
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas timoriik »

vana jawa-le sa kunagi ammu põhjapunn silikoniga tagasi keeratud, pidas küll. aga kui tahad puuri auk suuremaks keera uus vint sisse ja pane lihtsalt suurem polt sinna.

project
Postitusi: 135
Liitunud: 20 Aug 2005, 16:55
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas project »

Nonii, naabril ja sellel teisel nö tegijal pole aega jamada, ise ei hakkaks ka seda operatsiooni läbi viima. Kui uus keere väikse kalde all kogematta tuleb, on kaputt. Poldi nö (numbrilist?) suurust ei oska ka öelda, rattaks kawasaki zephyr 550 91a.
http://www.zone.ee/networkproject/mure/polt.jpg?2
Kas oleks reaalne et otsin lihtsalt number suurema poldi sinna (Et siis n. rauast polt alumiinum põhja keerata)?
Homme lähen uurin ühte auto remondikotta, kurat peab siit Haapsalust Tallinna ikka kolima :? :)
---
Mis nime alt peaksin polti otsima?
http://www.lr.ee
http://www.lr.ee/poldid.htm

http://www.balticbolt.ee/toode.php?show ... parentID=2

Teema algataja
raiks96

Lugemata postitus Postitas raiks96 »

taregem oleks keerata ikka uus "vint" ja uus kork-polt siis korralik ja igavene ja ei ole jamamist edaspidi.
aga vedelmetallist ei arva midagi kui juba lapitud ka see üks öige asi ei ole,varsti tali käes on aega korralikult teha ja siis saad ka muud asjad üle vaadata.proovida vöid muidugi lammutada laiali on ka suur ettevötmine

Teema algataja
raiks96

Lugemata postitus Postitas raiks96 »

kle äkki saad selle poldi ikka wurthist uuemöisas seal ehk ka spetspolte "lääneristi" lt saad kilodega osta ainult

project
Postitusi: 135
Liitunud: 20 Aug 2005, 16:55
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas project »

Olgu, aga ma poldile mingit nimetust leidnud, sama poldiga ei hakka poodi ka vist jooksma. Ning ootaks ikka kommentaare selle lihtsalt "number suurema sisse keeramise, ilma freesimata" kohta
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”