Vedelmetalliga paikamine??
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Vedelmetalliga paikamine??
Kohvitassile võid superatack'iga kõrva külge liimida, aga selle tassiga eriti vehkida ei julge sa enam ealeski.
Tõsi, on palju ajutisi asju, mis (näiteks kroonilise rahapuuduse tõttu) elavad üle püsivaid asju.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Üldidselt olen ise mittekeemia usku aga seekord toimis küll.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 408
- Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
- Tsikkel: KTM 790 Adventure
- Asukoht: Ei mäleta
- Kontakt:
Kui pind ei ole suure rõhku all või ei ole suure temperatuuri käes..siis üldiselt saab vedelikmetalliga hakkama..vastasel korral on enda kogemused negatiive tulemuse andnud.
Equ
Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Selle möksiga võib õlileke isegi pidama jääda, aga pead praod saama rasvaeemaldajaga hästi puhtaks ja aitama pragude suurust ja karedust pisut juurde, et oleks ainel kuhu haakuda. Sileda alumiiniumi peal jääb tihedus kiduraks.
Hea oleks, kui sul oleks võimalik kasutada hambapuuri taolist freesi, millega kõik praod üle käia. Aine kihi suur paksus ei anna efekti. Hea oleks, kui mökerdad hoolikalt just seestpoolt. Kõige kindlam oleks muidugi keevitus korralikus töökojas, kus selline töö pole esmakordne.
Bensu paaki pole ise lappinud, aga üks sõber sai augu paagis kohe pidama,ilma et oleks paaki tühjendanudki. Surus lekkival paagil eelnevalt liivapaberiga puhastatud augukese täis ja sõidab lustlikult edasi. Teine mees lappis ka paaki, aga pidama ei saanud kuidagi, sest polnud otseselt läbivat auku, vaid ebamäärases kohas praoke. Asja tuum vist ongi selles, et pinnapeal pidama saamine pea võimatu, aga kui aine läheb surudes avast pisutki läbi, või on karedat pinda väikeses süvendis, kust ta saab "kinni hoida" võib tulemus olla rahuldav.
Eks võid proovida, aga kui pidama ei saa, siis keevitaja ei taha sellise kohaga jännata, kuna on väga raske puhastada, et keevitus ei hakkaks vale aine pärast "vahutama".
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Ja lihtsalt: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... nt&t=22037
Samas, kui asjalikku juttu ajada, siis need kuradima keemilised ja muud metallid on ajutised lahendused. Kui vähegi võimalik, siis otsige tuttav keevitaja üles ja laske asi korralikult ära teha. Nende poes müüdavate "Potjomkini küla" butafooriatega ei tee sa kunagi head asja. Muidugi sõltub, kas sa tahad endale või müügiks...
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 2 korda
Seega, kui korrektne eeltöö teha, ehk praod faasida, liimi alune pind karestada ja võimalusel peale esimest vedelmetalli kihti armeerida klaasriidega, siis õlikindluse peaks tagama küll.
Kui õli väljalaskekorgil läks keere maha, siis osta uus, kui aval keermeniidid maha tõmmatud, kuid peab veidi rohkem, kui näpuga keerata jõuab, siis enesepettusena tuleb arvesse korgi fikseerimine õlikindla silikooniga. Kindlam on ikkagi siis ava üle keermestada.Kuna põhja all oleval õli väljalaske kruvil läks vint maha
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Samas kahtlen asja headuses seal, kus on suured temperatuurikõikumised + vibra + õli. Eks ta ikka ajutine lahendus seal ole.

http://www.zone.ee/networkproject/mure/polt.jpg?2
Kas oleks reaalne et otsin lihtsalt number suurema poldi sinna (Et siis n. rauast polt alumiinum põhja keerata)?
Homme lähen uurin ühte auto remondikotta, kurat peab siit Haapsalust Tallinna ikka kolima


---
Mis nime alt peaksin polti otsima?
http://www.lr.ee
http://www.lr.ee/poldid.htm
http://www.balticbolt.ee/toode.php?show ... parentID=2
-
Teema algataja
aga vedelmetallist ei arva midagi kui juba lapitud ka see üks öige asi ei ole,varsti tali käes on aega korralikult teha ja siis saad ka muud asjad üle vaadata.proovida vöid muidugi lammutada laiali on ka suur ettevötmine
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.